נופר מעין
הייתה לי התלבטות גדולה אם להעלות את זה או לא אז בבקשה תגידו לי מה דעתכם :)

מכשפה מתלמדת – כעבור 10 שנים

נופר מעין 12/06/2011 805 צפיות 7 תגובות
הייתה לי התלבטות גדולה אם להעלות את זה או לא אז בבקשה תגידו לי מה דעתכם :)

כעבור 10 שנים (שנת 2021)

׳דינג!׳ התנור ציפצף. בהיסח הדעת הנפתי את היד, התנור נפתח והעוגה עפה ונחתה על הצלחת שבשולחן.
״אני ממש אוהב שאת עושה את זה״ דניאל בא מאחורי וחיבק אותי. הסתובבתי ונתתי לו נשיקה קלה על השפתיים. אני יודעת שזה קיטשי להתחתן עם החבר הראשון מהתיכון. אבל דניאל הוא באמת משהו מיוחד. לקחתי את הקערה עם הקצפת והתחלתי למרוח את הקצפת על העוגה. לילי נכנסה למטבח וליקקה קצת קצפת עם האצבע.
״לילי, את יודעת שאני לא מרשה. זה לאורחים״ אמרתי לה.
״סליחה, אמא״ היא אמרה וחייכה. יש לה גומות כמו לדניאל. היא ירשה ממנו גם את השיער הבלונדיני, ממני את העיניים הירוקות. היא הרימה את ידה והבובה שלינדה שלחה לה כשהיא נולדה עפה לתוך ידה, היא תפסה אותה והלכה לשחק בחדר. נשמעו דפיקות בדלת. פתחתי ובחוץ עמדו גרייס ואוליביה., שתיהן עם בטן הריונית של חודש תשיעי.
״מה קורה?״ שאלתי.
״הכל טוב״ ענו ביחד. בדיוק כשעמדתי לסגור את הדלת ראיתי את לורן ואדי מגיעים עם ליאם ורונה.
״היי, אוליביה וגרייס כבר פה?״ שאלה לורן כשנכנסה.
״כן, מזל טוב ליאם. שבוע הבא אתה בן חמש״ אמרתי וליטפתי לו את השיער. יש לו שיער שחור ועיניים כחולות. הוא גדול מלילי בשנה, אני ולורן כבר סיכמנו שנשדך ביניהם. לורן החזיקה את רונה על הידיים. למרות שהיא רק בת חצי שנה היה אפשר לראות פלומה בלודינית קטנה על הראש שלה ועיניים אפורות. נעלתי את הדלת בדיוק כשלילי יצאה מהחדר.
״היי כולם. בוא ליאם״ היא תפסה ביד שלו והובילה אותו לחדר שלה. גם לליאם יש כוחות. ישבנו כולנו מסביב לשולחן במטבח.
״נו, עוד כמה זמן נצטרך לחכות עד שגם לשתיכן יהיו תינוקות חמודים?״ שאלה לורן את גרייס ואוליביה.
״בערך שבוע״ ענו. הן התחתנו יום אחרי יום והן צריכות ללדת יום אחרי יום. הכי אחיות תאומות. צחקנו וחתכתי לכולם מהעוגה. דניאל הצטרף אלינו ודיבר עם אדי על איזו מכונית משוכללת. גרייס התחילה לספר לנו שוב בפעם האלף ואחת איך הצלתי את כולם כשמתתי ולורן שהחזירה אותי לחיים. מיששתי את הצלקת ליד הלב שלי. תזכורת תמידית למי שאני ולמה שעשיתי.
למען האמת, למרות שזה היה קצת קשה, השלמתי עם זה מזמן.  


תגובות (7)

וואי זה מדהיייםםםם ! (:
כאילו פצצה !
את ממשיכה עוד כאילו הרפתקאות של הילדים (זה יהיה מגנייב!)
נופר אמרו לך שאת כישרונית, ממש יפה !

12/06/2011 19:57

אוייי ממש אהבתי!!! אני לא מאמינה שזה נגמר!!!! (אני ממש אשמח אם תגיבי לסיפורים שלי:)

12/06/2011 19:58

תודה רבה!
ועדינה – הספר הבא שלי הוא גם פנטזיה אבל לא קשור לספר הזה… מקווה שתאהבי אותו

12/06/2011 20:53

מדהים הפרק הכי יפה שיש:)

19/06/2011 14:36

יפה מאודדדדדדדדדדד!
100מם

20/09/2011 11:31

אחד הסיפורים היפים ביותר שקראתי!!!

27/09/2012 12:50

דרך אגב אני ישמח אם תקראי גם את הסיפורים שלי..ול-נופר מעין מצטערת שהעתקתי ממך.. כזאת אני..
אה.. עוד משהו את מאוד כישרונית!!!

27/09/2012 12:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך