ZoeyAngel
נשמע מעניין? יש לכם רעיון להמשך? תכתבו אני רוצה לדעת!

מכשפה נודדת- הקדמה

ZoeyAngel 11/09/2014 897 צפיות 4 תגובות
נשמע מעניין? יש לכם רעיון להמשך? תכתבו אני רוצה לדעת!

עליתי על הבמה, לצידי אחותי התאומה קרינה. חיכינו שנים לרגע זה- הרגע שיכריע את גורלי: האם נגזרו עלי שנים של בטלה חסרת מעש, או הרפתקה מתמשכת?
קרינה ואני עברנו מבחני אישיות רבים וארוכים, הכל כדי לאבחן, לדעת מה התשובה.
"בנות שלי," קראה אימי, כתר הלבבות בוהק על ראשה. "לאחר חישובים ממושכים הגענו להחלטה הבלתי נמנעת- מי מבניכן תהיה המלכה הבאה." קולה הדהד באולם.
הקהל השתתק בציפיה. החזקתי אצבעות חזק והתפללתי, התפללתי שזו לא תהיה אני.
"המלכה הבאה-" קולה של אימי נשמע חנוק מדמעות. "המלכה הבאה היא סילם." נשימתי נעתקה. זעקת כאב וזעם הדהדה באולם.


תגובות (4)

אהבתי מאוד!
אשמח אם תמשיכי (:

11/09/2014 18:18

אווו זה ממש חמווד. וקואים לה סילם? איך מבטאים את זה?
קיצר, את תמיד יכולה לעשות התנקשות

11/09/2014 18:34

    קוראים לה Salem, שזה מבוטא say lame. אני מאוד מעריכה את התגובות!!
    לאחותה קוראים קרינה Karina הגיה קר-רינה.
    ידע כללי: סילם(עיר) היתה מרכז ציד המכשפות באירופה של ימי הבינים. השם עצמו מגיע מעברית!!! מהמילה שלם, שלמות.

    11/09/2014 18:50

זה נשמע יפה.
רעיון להמשך:
אמרת שאמה של סילם היתה חנוקת דמעות אז אולי מי שהופכת להיות המלכה יש עליה סיכון או משהו?
אולי מי שהופכת להיות מלכה תרבוץ עליה קללה?
לא יודע אלא סתם רעיונות, אשמח עם תמשיכי.

11/09/2014 21:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך