מכשפי העולם האחר – פרק 6

TheAvatar 10/02/2014 688 צפיות 5 תגובות

במהירות, החגורות רחפו לכיווני ועטפו את כל גופי מלבד הראש שלי. החגורות עטפו אותי בכוח, וכל תנועה שעשיתי הכאיבה. למרות שחגורות העץ עטפו אותי בחוזקה, לא הרגשתי חנק או שאני הולך להתפרק לחתיכות, ושכל העצמות בגוף שלי ישברו.
"אלאטיס, מיראן, פרונוס וג'ילטו, המכשפים האדירים של היער האפור. בעזרת כוחכם הרב, עזרו לנו לצרף מכשף נוסף אל האחווה, היידר ספראוס, ולהעניק לו את הכוחות המיועדים לו" אמרו איאן, סטפני וליאה ביחד וגם הפעם היה הד לקול שלהם.
החגורות החלו להתהדק סביבי חזק יותר, וגרמו לסבל רב. למרות כל הכאב, הרגשתי חזק יותר מתמיד, כאילו אני מסוגל לקרוע את החגורות ממני. מסביבי ומסביב לחגורות החלה להופיע הילה בצבע טורקיז מעט כהה. עיניהם ופיהם של שלושת המכשפים הפסיקו להאיר, כאילו הם "חזרו להכרה". ליאה הביטה בי במבט חודר והנהנה אליי.
"קלעת בול" היא לחשה. "אל תגיד לי שגם לקרוע אתה לא מסוגל".
המסר שלה היה מובן לחלוטין. אזרתי את כל כוחי וקרעתי את החגורות ההדוקות שמסביבי.
טורנדו הערפל מעלינו התפוגג והגרגרים המנצנצים התאדו.
הרגשתי משב רוח מצד ימין שמגיע לכיווני, הבטתי לצד וראיתי את ליאה רצה אליי במהירות, היא חבקה אותי.
"עשית את זה! ידעתי שתצליח!" היא קראה, הסתכלה עלינו והלכה מהר הצידה מסמיקה, הסמקתי גם קצת בעצמי. הסתכלתי על עצמי. הייתי גבוה יותר… ושרירי יותר?
"גם אני בהתחלה לא הבנתי מה קרה לי, זה השפעה של הכוחות. על כל אחד זה משפיע אחרת" איאן הסביר.
"בגלל זה ליאה רצה כל כך מהר?" אמרתי והבטתי לכיוונה.
"זאת אחת מההשפעות עליה, כן" השיבה סטפני והמשיכה להסביר, "יש לה גם את היכולת לקרוא מחשבות. איאן יכול לזמן כל דבר שהוא רוצה והוא פשוט 'יקפוץ' מהאדמה."
"ולסטפני" איאן אמר והפנה את מבטו אליה, "יש את הכוחות הכי מגניבים!" הוא אמר בהתלהבות אך מבטו עדיין נשאר די אדיש. סטפני הסיטה את מבטה מטה במבוכה.
זה נראה די מוזר, אם לסטפני יש כוחות טובים, לפי איאן, למה היא מתביישת בהם?
"סטפני יכולה להצמיח כנפי נשר ולעוף בעזרתן ולהשפיע על מחשבות של אנשים" ליאה אמרה.
סטפני הרימה את מבטה אליי בפרצוף עצוב. היא התנערה וסמנה לי לבוא.
התחלתי ללכת קדימה אל שלושת המכשפים. כשהגענו קרוב אל קיר המכתש, סטפני, איאן וליאה נעצרו והסתובבו אליי, היה בנינו מרחק של בין מטר לשני מטר.
כעבור דקה של שתיקה, איאן וליאה התחילו לדבר בניהם בשקט מודאגים.
"הזמנתי פורטל לפני חצי דקה, למה הוא מתעכב בדיוק?" ליאה לחשה מהורהרת לאיאן.
היא לחשה. ואני שמעתי מה שהיא לחשה בבירור. גם במהלך הטקס היא לחשה לי משהו, וחשבתי שהיא מדברת אליי כרגיל.
"אני חייב הסבר על מה שקורה כאן. דחוף. אני מבולבל." דרשתי לדעת.
"בקרוב תבין הכל" אמרה סטפני ברוגע.
לפתע, משום מקום, הופיע בור בקוטר של כ-90 סנטימטרים, ומסביבו הייתה מסגרת אדומה נוצצת.


תגובות (5)

זה מעניין ואהבתי מאוד את הרעיון ואת הכתיבה שלך. תמשיך!

10/02/2014 08:01

זה מעניין ואהבתי מאוד את הרעיון ואת הכתיבה שלך. תמשיך!

10/02/2014 08:01

תמשיך ^…^

10/02/2014 08:07

מגניייייייייב תמשייךך

10/02/2014 08:07

תודה לכולכם, אני אמשיך בקרוב.

10/02/2014 08:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך