מלאך עם רובה ציד -הקדמה והרשמה – (העלה שנייה )

העלה הקודמת לא יצאה טוב משם מה אז תרשמו שוב :)

ג'ק לא בחר להיוולד במקום שבו הוא נולד .אבל כשאתה נולד בעולם התחתון אתה גם נשאר שם .
היום אחרי שלוש מאות שנה לג'ק יש הזדמנות לשנות את המצב להעביר מעליו את התחושה של חוסר השייכות .
הוא ממש לא מתכוון לוותר על ההזדמנות שנתנה לו .

בפנימייה מיוחדת שבה לומדים מלאכים ושטנים ג'ק לומד להסתדר עם מה שיש לו ולהשיג את מה שאין לו. כי ככה העניינים עובדים כשאתה נולד בעולם התחתון .

להרשמה :

שם +שם משפחה :( אמריקיים )
גיל : (שיהיה גדול{300 -800 } אבל הם נראים כמו נערים )
מראה : (אפשר חריג כמו עיניים אדומות אבל שיראו כמו בני אדם)
אופי : (עם הוא שטן אז שיהיה שטני ואם מלאך אז מלכי )
סוג : (מלאך או שטן )
אוהב :
לא אוהב :
צבע :
חיית מחמד : (אבל חיות מגניבות )
רקע כללי : (כאילו על המשפחה הורים וזה …)

כמה הערות :
שהדמויות לא היו משלמות או קיצוניות וגם שלא יהיו יותר מידי קרות כאלה שהיו כאלה שכיף לעבוד איתם .
ומצידי תעשו העתק הדבר אבל שהיה צמוד להרשמה כי לא נוח לי לקרוא עם זה לא אותו דבר .

אני יודעת שיש לי הרבה דרישות אבל זה שווה את זה מקווה שאהבתם ושתרשמו :))

נ.ב המראה של ג'ק הוא שיער לבן אור חיוור ועיניים כחולות אז לא להעתיק פשוט תיהיה יצירתיים זה יהיה שווה את זה מבטיחה ^_^


תגובות (33)

יש לי דמות… היא יכולה להיות הראשית? פשוט יקח לי קצת ז\מן לנסח אותה, אז אני רוצה שתשמרי לי אותה לאיזה חצי שעה, טוב?
בבקשה ותודה!

04/10/2013 08:18

סבבה אני ישמור :)

04/10/2013 08:19

שוב? >< .

04/10/2013 08:22

תשמרי לי בבקשה!!
גם לי לוקח זמן לנסח..
ואני יכולה לעשות דמות שאמא שלה מלאכית ואבא שלה שטן?

04/10/2013 08:23

אורין הדמות שלך לא ממש מתאימה כאילו האופי שלה של שטן ההיא מלאכית אני אישית לא הבנתי מה לשעות איתה וליטל מיקס רצוי שלא

04/10/2013 08:30

שמרי לי דמות! אני עוד מעט אכתוב עוד כמה דקות!

04/10/2013 08:36

שם: ליילה פורסט
גיל: 287
מראה: שיער חצי שחור חצי לבן (קרואלה דוויל סטייל), עור חיוור חסיד, עיניים שחורות עם אדום ולבן מסביב לאישון, חיננית, כנפיים שחורות כשל עטלף, אזניים מחודדות, פנים שדוניות, קעקוע עטלף על הצוואר.
אופי: ערמומית, חסרת רחמים, לא מתחברת לאנשים, חוש הומור, לא מבינה בני אדם, חשדנית, חכמה באופן מוזר, דימיון פרוע, אסטרטגית, עקשנית, חוצפנית, מרדנית.
סוג: שטנית
אוהבת: מוזיקת אינדי רוק, מחזות של בילוש ורצח, ספרי אימה ובלשות.
לא אוהבת: וורוד, צבעים בהירים ועזים (חוץ מאדום), בני אדם, טמטום, שיזוף, מלאכים, פרחים, חיות חמודות, ספורט, קיץ,פופ, שמלות מיני, שורטים, לבבות (בשרשראות ובגדים, אלא אם כן זה לב אדם מטפטף אמיתי על חולצה או סתם שוכב שם)
צבע: מה זאת אומרת? אם צבע אהוב אז אדם דם.
חיית מחמד: גריפון לבן.
רקע כללי: אביה ואימה מכובדים מאד בקרב השטנים, אחיה היה לסדיסט מטורף ובכך סיפק את הוריה ואותה גידל סביה שלימד אותה את עקרונות השטנות. עד שהוא מת והשאיר אותה בודדת.

04/10/2013 08:48

300 – 800 שנה זה לא יותר מידי?

04/10/2013 08:49

שם: ג'ייסון בלאק.
גיל : 267
מראה : שיער לבן פרוע לא קצר ולא ארוך מדי, חיוור, עיניים אדומות בוהקות כדם, *כנפיים אם צריך: שחורות, ובסוף הנוצות לבנבן ועליהם צבע אדום~
אופי : אכזרי, חד הבחנה, הרפתקן, מעט אטום, כאשר בוטח במישהו נותן את כולו, נאמן, מתוחכם, חכם, מעט פזיז, עוקצני, נראה מאוד קר אבל כאשר מכירים אותו הוא נחמד.
סוג : חצוי. (חצי מלאך וחצי שטן..)
אוהב : שלג, גשם, שועלים, עורבים, יש לו אובססיה לשוקולד, צבע שחור, מוזיקה, אנימה.
לא אוהב : יום שמש, כלבים, צחקוקים של ילדים, זלזול.
צבע : (לא ממש הבנתי.. צבע אהוב?) אם צבע אהוב, אז שחור.
חיית מחמד : שועל עם כנפי נשר, עיניים ירוקות לא אפשריות, בצבע שחור ומעט כתום.
רקע כללי : אמו הייתה מלאכית, ואביו שטן. הוא נולד בעולם התחתון (דה.) וכאשר היה בגיל שנתיים, אימו נרצחה על ידי שטנים. אביו גידל אותו, והפך אותו לקשוח ואטום – כמו שטן.
אך למד את הרגלי המלאכים גם.
אביו כעס עליו, והכה אותו כל יום, הוא תמיד הסתתר בארונות קטנים וחשוכים למשך שעות. יום אחד הוא ברח מהבית כאשר היה בן 200, הוא התגנב אל הפנימייה, ומאז חי שם, הוא מבודד ואין לו הרבה חברים.
רוב הילדים בפנימייה חושבים שהוא מוזר כי הוא חצוי.

04/10/2013 08:51

אני שונאת שמות אמריקאים! ><
שם: האנה אקאי ("פרח אדום" ביפנית, אבל תקראו לה האנה)
גיל : 206
מראה : שיער בצבע בורדו בהיר עד המותניים, עיינים חומות כהות שאף פעם לא נוצצות
אופי :אדישה ולא חברותית ממש
סוג : שטן
אוהב :לישון
לא אוהב : שמות אמריקאים
צבע : תכלת
חיית מחמד : עטלף שחור
רקע כללי : תמציאי.

04/10/2013 08:54

תודה!
הנה הדמות שלי:
שם: אנג'לינה וואלאס (נשבעית שהשם אנג'לינה לא קשור לעובדה שהיא מלאכית! זה פשוט הדבר הראשון שעלה לי לראש)
גיל: בעיקרון, מאה שנה פחות מג'ק.
מראה: שיער בלונדיני (או שחור. עדיף בלונדיני) ארוך, חלק, עד קצת אחרי השכמות, וגוונים תכלת בקצוות (טבעי – היא נולדה עם זה, לא צבעה! אה, ורק אם השיער שלה שחור!)). עיניים כחולות כקרח (כלומר- ממש ממש בהיר!) או אפור. תלוי במצב הרוח שלה (אבל זה לא ממש בולט לעין שהעיניים שלה משנות צבעים – רק מי שמסתכל טוב יראה את זה). גובה בין ממוצע לגבוה, רזה. חטובה…
אופי: נחמדה, אדיבה, נראית קורנת כשהיא מחייכת ו/או כשהיא מסיטה את השיער מאחורי האוזניים (הרגל שהיא עושה כשהיא עצבנית או לחוצה). נראית תמימה ממבט ראשון, אבל מי שמכיר אותה יודע שהיא קשוחה ולא פראיירית מטומטמת.
סוג: מלאכית (זה ברור!)
אוהבת: חיות, קשתות (מכל הסוגים – גם בענן וגם לשיער), חצאיות עד אמצע הירך, ג'ינסים וסוודרים דקים צמודים.
לא אוהבת: גבינה (כאילו- ממש!), נעליים צבאיות, טייצים.
צבע: תכלת-לבן. כשהיא בצורה לגמרי מלאכית, יש נגיעות זהב.
חיית מחמד: יש לה גורת כלבים לבנה מלאכית – כלומר גורת כלבים עם כנפיים מלאכיות קטנות. קוראים לה לולה ואנג'י מכנה אותה לולי לפעמים. היא גם נורא מגוננת על אנג'לינה.
רקע כללי: לאמא שלה יש משרה בחירה בניהול של המלאכים (ממשלה, עירייה, איך שלא תקראי לזה), ואבא שלה אדריכל ומהנדס. הוא גם אוהב לצייר. ההורים שלה מצפים ממנה להיות הבת המושלמת (בעיקר אמא שלה) אז נורא קשה לה לעמוד בציפיות הגבוהות שלהם. היא תמיד הילדה הטובה, הנחמה, החביבה, החכמה – זאת שמקבלת ציונים מושלמים, כי היא כזאת מושלמת. לפעמים היא מרגישה שממש קשה לרצות אותם, אבל היא אוהבת אותם והם אוהבים אותה ורוצים בטובתה. לפעמים היא הייתה רוצה קצת להתפרע ולהשתחרר, אבל היא נורא מפחדת מזה.

יש רומנטיקה בסיפור הזה, נכון? אני מניחה שכן…
שמת לב לטונה של הסוגריים ששמתי כאן?
תודה שוב ששמרת לי!

04/10/2013 08:56

בקשר לגיל של אנג'לינה…. היא יכולה להיות באזור של כל הבנות בסיפור?

04/10/2013 08:57

אה, ואם לא הבנת, אנג'י זה כינוי…
אני חושבת שהבנת.

04/10/2013 08:58

שם : קוראים לה וויט אנגרלו, אבל היא קוראת לעצמה מאגה. (קסם שחור באנגלית)
גיל : 213 (צעירה..)
מראה : שיער בלונדיני – כסוף, עיניים כחולות בוהקות (לא אפשריות בכלל.) כנפיים גדולות ולבנות כמו של תנשמת, קעקוע של זאב חושף שיניים בין השכמות (כסימן לשטנים.), ומתחת לזאב, קעקוע של תנשמת.
אופי : צחקקנית, חכמה, מתוחכמת, קופצנית, זריזה, חדת הבחנה, מהירת הבחנה, יכולה להיות אכזרית, אטומה, בדרך כלל לבד (הסבר בסוף..), הרפתקנית, אניצה, פזיזה, מרדנית, חשדנית.
סוג : מלאכית, שנמשכת יותר לצד של השטנים.
אוהבת : שטנים, צבע אדום ושחור, שלג, פרחים, מוזיקת רוק, חיוכים,זאבים, נמרים, שועלים, ספרים, אנימה.
לא אוהבת : צבע ורוד, מוזיקת פופ, שמלות, מלאכיות מתנשאות, גשם.
צבע : אפור. [מסמל צבע שחור ולבן – שטנים ומלאכים]
חיית מחמד : זאב לבן שצבעו משתנה לפעמים לשחור ואפור, עיניים אדומות כדם, בערך בגובה מטר, שיניים חדות כלהבים, מגונן על מאגה.
רקע כללי : נולדה להורים מלאכים, וברגע הראשון שבו נודע לה על השטנים, החלה לעמוד לצידם, בחשאי. היא קעקע על עצמה זאב, המסמל בשבילה את השטנים. היא תמיד צידדה בהם, והתרחקה מכל המלאכים, הוריה הבינו שהיא סגורה מדי למלאך, ולקחו אותה לבית הספר 'קסם החיים' שבו ניסו לשכנע אותה ללמוד את היסודות של המלאכים.
היא התנהגה תמיד כמו שטנית, והייתה חצופה ואכזרית לכל אחד.
למרות שרצתה בכל כוחה להיות שטן, היא לא יכולה. היא ברחה מהבית כדי לשכוח מהעבר שלה, ניסתה כל דבר כדי להרחיק את עצמה מהמלאכיות. היא ברחה לפנימייה, ונכנסה כשטן, אך גילו שהיא מלאכית.
היא מבודדת, ולא משנה ליצור קשר עם אנשים.

04/10/2013 09:20

זהו עכשיו בנים ומלאכים ^_^

04/10/2013 09:22

מה את אומרת על וויט/מאגה?
איזה מרדנית היא נכון? בוגדת בעם שלה!
פויה מאגה!
חחחחחח

04/10/2013 09:24

חחחחחחחח כן היא מרדנית אבל כולם כבר מרדנים צריך קצת ילדים טובים

04/10/2013 09:28

שמרת לי מקום כן?

04/10/2013 09:55

אני השנייה שנרשמה לפה.. אז שנייה אני עוברת למחשב ועושה העתק הדבק..

04/10/2013 10:01

אני יכולה חצי מלאכית חצי שטנית?

04/10/2013 10:11

לא אי אפשר צריך מלאכים שלמים בנים יש מספיק מלאכים ושטנים עם נטיות חחחחחחח

04/10/2013 10:18

חחחחחחח מלאכים עם נטיות!

04/10/2013 10:24

חחחחחחחח כן מלאכים עם נטיות להפוך לשטנים XD

אני מעלה עד מעט את הפרק הראשון :)

04/10/2013 10:38

יאיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי D:

04/10/2013 10:41

אני לא מצליחה להעתיק..
אבל תשני את הגיל של אנפיסה ל230
ושלי ראשית כן?
וגם תוסיפי שאנפיסה אוהבת לשיר שירים קלאסיים, וכשהיא בורחת מהעולם התחתון היא נעלמת לימים רבים. ואחותה תהייה בת 100…
אנמיה אוהבת מיסטיקה, היא יכולה לשבת שבועות עד שתבין דבר מה ורמת החוכמה, אבחון וריכוז של גבוהה למרות שהלימודיםלא מענינים אותה

04/10/2013 10:42

Dark_angel כן את דמות ראשית :)

04/10/2013 10:44

לא הוגן!
באלי גם >

04/10/2013 10:46

הבאת לי השראה לסיפור.. תודה :)
זאת אומרת הרעיון של שטן ומלאך..אז אפשר להשתמש ברעיון?
ואל תדאגי זה לא יהיה דומה בכלל לסיפור שלך

04/10/2013 10:57

תראו אני ינסה לשלב את כל הדמויות כה שיותר ו Dark_angel ברור שאת יכולה אני ישתדל גם לעקוב אחרי הסיפור שלך :)

04/10/2013 11:02

לא, אני הדמות הראשית! נכון?

04/10/2013 11:47

מיכל גם את כנראה אנחנו נרשמו בין הראשונות

04/10/2013 14:29

מה קשור?
לדעתי כדי לה שהדמויות הכי מגניבות ושונות יכנסו למשניות.
לדעתי רק שלה יכולה להיות הראשית.
כי אז היא תצטרך לעשות גם מנקודת המבט של הדמות שלך.

05/10/2013 03:29

חחחחחחחח חברות לא צריך לריב אני ישתדל להכניס את כולם כמה שיותר וכן ג'ק הוא הדמות הרשית אבל יש לו חברים והם יהיו הדמיות שלכם אני פשוט ישתדל להכניס אותם הרבה ^_^

05/10/2013 03:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך