חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
אנשים מה אתם חושבים שהייתה התוכנית של ליילה ??

לעיניין אחר :
הבנתי שהגזמתי עם הסיפורים החדשים אז אני יתמקד הזה ובשי וואופ אבל אני תקועה אז עם למישהו יש רעיון אני אשמח מעד לשמועה דברו איתי בצור קשר ^_^

מקווה שאהבתם ^__^

מלאך עם רובה ציד פרק 10 (הידד ^^)

אנשים מה אתם חושבים שהייתה התוכנית של ליילה ??

לעיניין אחר :
הבנתי שהגזמתי עם הסיפורים החדשים אז אני יתמקד הזה ובשי וואופ אבל אני תקועה אז עם למישהו יש רעיון אני אשמח מעד לשמועה דברו איתי בצור קשר ^_^

מקווה שאהבתם ^__^

"ליילה ,מה את הולכת לעשות ?" שאל ג'ק שהרגיש מפוחד פתאום .
"משהו כיפי " היא אמרה בלחישה שטנית והתעופפה לכיוון לא מוגדר .
ג'ק עקב אחרי בשתיקה ,מריץ את כל הזוועות שעלולה שטנית אחת לעשות .
'אתה לא רגוע אחי ' אמר ויפאר במוחו .
'אתה לא מבין מה קורה פה .היא יכולה להרוס את העיר כולה ' אמר ג'ק במוחו .
'אתה סתם לחוץ ' אמר ויפאר ' יחסית לשטן ' הוסיף במעין לחישה מוזרה .
ג'ק התכוון למחות אבל היה משהו נכון וממש הגיוני בדבריו של הינשוף-תנשמת המוזר הזה .
לאחר דקות ארוכות של תעופה בשתיקה ליילה נעצרה .
"איפה אנחנו ?" שאל ג'ק והביט סביב ,לא היה הרבה על מה להסתכל .סתם שדה תירס מלחיץ עם דחליל מוזר בכובע קש ו….
"את לא מתכוונת לעשות את זה ,נכון ?" שאל ג'ק שהבין את תוכניתה של ליילה .
"עם אנחנו חושבים על אותו דבר אז כן " השמש החלה לשקועה והעניקה לפניה של ליילה גוון אדמדם מפחיד .
"תראי אני יודע שאנחנו אמורים להפר את הכללים אבל …. זה חוק שאסור להפר למלאכים ולשטנים לא אמור להיות שום קשר אחד עם השני " ג'ק הבין את חומרת המצב והיה נחוש לשכנע את ליילה שתרד מהרעיון .
"ספר את זה להורים של ג'ייסון " היא אמרה בבוז ." עכשיו ששש אני צריכה להתרכז " היא עצמה את עיניה וחדלה לעופף בכנפיה בדרך כל שהיא היא נשארה באוויר ממש כאילו יש מתחתיה מדף או משהו .
מסביבה התחילה לזהור הילה אדומה כדם .האוויר נהיה דחוס ומחניק וג'ק ידע שעם הוא לא יעשה משהו כל הסיפור יגמר ברע .
לפני שהספיק לחשוב על תוכנית זה קרה . תוכניתה של ליילה עלתה עד מדרגה ועכשיו כבר לא היה ניתן לעצור בעדה .
ג'ק כבר נתקל בתהליך פעם הוא ראה הרבה עובדים של מועצת השטנים משתמשים בשיטה לכל מיני עבודות בנייה ודברים שדרשו כוח פיזי רב .אבל ג'ק לא ידע שגם שטנים שנחשבים צעירים יכולים לבצע את הפעולה המסוכנת הזו .
"נוריטה .אדלמה .סימרוטה ." מלמלה ליילה לעיתה .
עד שלה אחר וזה יהיה הסוף .
'מה לעשות ?' שאל ג'ק במוחו את ויפאר .
אבל למרבה הפלא הפעם התנשמת הראפרית לא ענתה .
'ינשוף טיפש ' רטן ג'ק במוחו .
" אנה ממך אבינו השטן הראשון עזור לי בצע את מבוקש לב האבן שלי "
הבזק אור .
ומגדל המים נעלם .


תגובות (7)

היידד!

16/10/2013 08:26

מה-עם-קוקו?!

16/10/2013 08:27

תמשיכי!
גו ליילה המטורפת והשטנית!

16/10/2013 08:30

הידד!
גו ליילה!

16/10/2013 08:33

היא תכנס בהמשך ליטל מיקס אבל אני חושבת שלא בתור תלמידה …. עד לא ממש חשבתי על זה "^^

נ.ב למשהו יש רעיון בקשר לשי וואופ ?

16/10/2013 08:53

תמשיכייייייייייייי כבר >

03/11/2013 07:08

תמשיכייייייייייייי כבר >

03/11/2013 07:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך