חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
נו איך ??
בפרק הבא כבר הדמויות של השטנים יקנסו ואני צריכה לראות מה לעשות בקשר למלאכים ההזויים שלכם חחחח

קיצור מקווה שאהבתם ^_^

מלאך עם רובה ציד פרק 3 ^_^

נו איך ??
בפרק הבא כבר הדמויות של השטנים יקנסו ואני צריכה לראות מה לעשות בקשר למלאכים ההזויים שלכם חחחח

קיצור מקווה שאהבתם ^_^

ג'ק וליילה ירדו מן האוטובוס המרחף אל הכניסה לאקדמית השטנים .
לכל שטן אחר המקום היה יכול לתת תחושה של בית בגלל כל האש וריח הגופרית ,אבל ג'ק יותר התעניין במה שהיה מתחתיו .
"אז זה העולם של בני האדם ?" הוא שאל את ליילה משום שראה שהיא מבינה בעולם זה יותר ממנו .
"כן נכון שהוא נשאה הרוס " ג'ק לא הבין למה הכוונה הוא ראה נופים ירוקים ושמיים כחולים (מה שלא היה לו בעולם התחתון ) .ליילה כנראה הבינה לאן הוא מסתכל ואמרה :" טיפשון תסתכל מלטה "
עכשיו ג'ק הבין .עד עכשיו הוא הסתכל על האופק שהיה יפה ברמות שג'ק לא זכה לראות במהלך חייו ,אבל למטה מתחת לאקדמיה הייתה העיר של בני התמותה .
מכוניות נסעו והשאירו אחריהם עשן שחור ופיח המולה שלמה של אנשים שהלכו בצפיפות ,כולם נראה לג'ק כל כך לחוצים …
" ג'ק הם בני אדם החיים שלהם כל כך קצרים בגלל זה הם להוטים לנצל אותם " אמרה ליילה . "בוא כבר אני חושבת שיש איזו הרצאה לתחילת שנה או משהו ." היא מיהרת להתעופף פנימה וג'ק נכנס בעקבותיה .
"שטנים יקרים שלי .בתום השנה אתם תגלו מהי המהות של השטנים משחר ההיסטוריה " אמרה שטנית בעלת שיער ערוך בצבע סגול וקרניים גדולות עם הילה אדומה .
ג'ק ישב ליד ליילה באולם כנסים גדול .ביחד איתם היו עד כחמש מאות שטנים טירונים שנראו לא פחות אבודים מהם ,כולם נשאו את עינהם אל השטנית שדיברה ,המנהלת דוריס .
"בנוסף לכך אתם תתנסו בפעילויות שטניות שונות ומגוונות ותלמדו להיכנס ולצאת ממצב מטמורפוזה . אני צופה שהשנה הזאת תהיה פוריה לכולם .בכיתות המורים שלכם כבר יסבירו לכם את תוכנית הלימודים המורכבת אני מקווה שתהיו רעים " המנהלת חשפה חיוך מלא בשיניים חדות ולאחר מכן נעלמה באשן אדום .
"עכשיו אני אקרא שמות של תלמידים ואתם תתפצלו לכיתות " אמר שטן שמן ונמוך .
"ג'ייסון בלאק ,האנה אקאי , אנפיסה אנדרו , ג'ק דנקן וליילה פורסט " אמר השטן הנמוך ועצר לנשום . "אתם תלמדו בכיתה של פרופסור מורנינג " לפני שהוא סיים להגיד את דבריו התלמידים שקראו בשמותיהם נעלנו .
ג'ק היה המום .
כשכן הצליח לפקוח את עיניו הוא ראה שהוא נמצא בכיתה עם עד שלוש שטנים ועם ליילה .
עד פיצוץ של עשן אדום .
"שלום לכם שטנים יקרים אני המורה אהיה המורה שלכם לשנה הקרובה ." אמר שטן בעל זקן ארוך ושחור ,קרניים גדולות וכנפיי עטלף מקופלות .
"פ.. פרופסור ?" אמרה שטנית בעלת שיער שחור וחלד שישבה לפני ג'ק "למה הכיתות קטנות כל כך? " היא נשמעה חסרת ביטחון לחלוטין .
"שאלה טובה אנפיסה . הכיתות כתנות כדי שנדה במאה אחוזים שאתם הופכים להיות שטנים למופת " אמר פרופסור מורנינג ועל פניו נמרח חיוך ממזרי .
'נהדר .." מלמל ג'ק לעצמו


תגובות (15)

האנה *^*

05/10/2013 05:44

המלאכית שלי הכי הזויה!!!
אפשר שהיא תתאהב באיזה שטן?

05/10/2013 05:45

לא כי תכלס לפי ההיגיון (בכל מקרה לא ממש עובד בסיפור הזה ) זה לא שפוי שמלאכית תתאהב בשטן אי אפשר שיהיה עד חצויים סורי *~*

05/10/2013 05:50

לילה *!*

05/10/2013 05:51

אני לא רוצה אותה שפויה!
נווו זה כזה טרגי!!
אהבה אסורה!!!
אוף. אז לפחות שתתאהב במלאך.

05/10/2013 05:52

ושלי תתאהב בשטן משוטן במיוחד

05/10/2013 05:57

אבל אין מלאכים בנים חחחחחחח ומזה שטן משוטן ?כאילו ממש ממש רע ?

05/10/2013 06:05

מה?!
לא הוגן!!!

05/10/2013 06:15

תמשיכי את זה. אני אוהבת את הכתיבה.
ואת יכולה להוסיף עוד דמויות משלך..

05/10/2013 06:41

את יודעת משהו דרקן אנגל בסיפור הנוכחי הזה אני דווקא לא ממש אוהבת את הכתיבה שלי נראלי שהיא הידרדרה *~*

05/10/2013 06:43

=______________________________________________=

05/10/2013 06:45

=______________________________________________=

05/10/2013 06:45

=______________________________________________=

05/10/2013 06:45

=______________________________________________=

05/10/2013 06:45

=______________________________________________=

05/10/2013 06:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך