חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
איך הפרק? מפתיע לא ??

אשמח לשמוע את דעתכם :)))

מלאך עם רובה ציד פרק 6 ^_^

איך הפרק? מפתיע לא ??

אשמח לשמוע את דעתכם :)))

זאת ללא ספק לא הייתה חיה שטנית .
"מה זה לעזאזל ?!" שאלה אנפיסה שהביטה בחיה המעופפת באיימה .
"זו תנשמת לבנה אבל אבל היא נדירה באזור הזה וממש נדירה כששטן מזמן אותה .זה … מעניין " אמר פרופסור מורנינג ושפשף את סנטרו בהרהור .
התנשמת פלטה שריקה והתיישבה על כתפו של של ג'ק . הוא השתדל לא לזוז יותר מידי כדי לא להבהיל אותה ולמרות זאת הוא נבהל בעצמו .
"בסדר בואו נמשיך בשיעור הבאה בתור … אנפיסה " אמר מורנינג וניסה להחזיר את התלמידים לנושא השיעור .
זה לא עזר לפחות לא במקרה של ג'ק .הוא לא הבין מה היצור המכונף הזה עושה על ידו ומה בכלל החריגות שלה אומרת עליו .
המחשבות כאלה העסיקו את מוחו של ג'ק עד שקולה של ליילה העיר אותו .
"נכון שהוא חמוד " קראה ליילה בשמחה וחיבקה את היצור המסכן למוות "מורנינג אמר שקוראים לו גריפון הוא חצי אריה וחצי נשר ראיתי בחיים שלך משהו מתוק כל כך " היא נראתה כל כך נרגשת שג'ק היה חייב לזנוח את מחשבותיו ולחייך עליה .
"הוא נראה …" ג'ק עצר " נחמד " אמר קצת ביבוש .
לא הייתה לא בריירה הוא היה חייב להשתלב וזה אומר לא להיות כל כך נחמד לחברתו הטובה .
בזווית עינו ג'ק ראה את השואל המכונף של ג'ייסון ובזאב עם ראש ומקור הנשר של אנפיסה .
"בסדר עכשיו יש שינוי בתוכנית במקום להמשיך עם המטמורפוזה יש משהו חשוב שאני חייב לדבר איתכם עליו " כולם התיישבו .
"בסדר עכשיו אני רציני זה עיניין חשוב על תפגינו התנהגות שטנית פשוט תקשיבו " קולו של הפרופסור הבהיר שהוא רציני וג'ק היה יכול להישבע שהוא ראה טיפות זעירות של זיעה קרה על מצחו .
"מה שאני הולך להגיד לכם עכשיו הוא יותר הזהרה כלומר יש אגדה שמספרת על מלאך עם רובה ציד .אף אחד לא יודעה מה זה אומר אל אנחנו יודעים שעם היצור הזה היה קיים זה היה מסוכן גם לנו וגם לאויבינו הסימנים הבולטים לגילויים של המלאך הזה הם התנהגות חשודה של אחד הצדדים כמו למשל …. זימון של חיה לא שגרתית "
לג'ק לא היה מה להגיד הפה שלו היה יבש כל כך שהוא הלך להתייבש .
כל העיניים היו נעוצות בו ומה שהוא רצה היה רק לברוח משם . הוא לא רצה להפוך למנודה זה היה רק היום הראשון שלו באקדמיה והקול בגלל התנשמת הטיפשית הזו .
'למי אתה קורא טיפשית' הקול בא ובשלב הזה הוא היה בטוח שזה היום הנורא ביותר שהוא עבר במהלך שלוש מאות חייו .


תגובות (4)

תמשיכי!!!! זה מעניין…התנשמת מדברת איתו? אני אוהבת ינשופים…

08/10/2013 20:56

אהבתי!!!
זה ממש יפה!!!
ומענייין!!!
ומתי המלאכים יכנסו?

08/10/2013 22:42

ץמשיכי תמשיכייי (:

09/10/2013 05:32

תמשיכי. :)

09/10/2013 06:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך