חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
איך הפרק ?
אני חושבת שהכתיבה שלי הדרדרה זה נכון ?
אני ישתדל להעלות הרבה פרקים היום ומחר כי במהלך השבוע אני עובדת ויש לי לימודים אז ...
למי שבא להרשם לסיפור יכול להרשם למה שקורה באולם נשאר באולם אני צריכה הרבה דמויות ^_^
חוץ מזה אשמח עם תגיבו ^___^

מלאך עם רובה ציד -פרק 7 ^_^

איך הפרק ?
אני חושבת שהכתיבה שלי הדרדרה זה נכון ?
אני ישתדל להעלות הרבה פרקים היום ומחר כי במהלך השבוע אני עובדת ויש לי לימודים אז ...
למי שבא להרשם לסיפור יכול להרשם למה שקורה באולם נשאר באולם אני צריכה הרבה דמויות ^_^
חוץ מזה אשמח עם תגיבו ^___^

"כמו שאמרתי היתכן שזו רק אגדה אבל צריך להיות זהירים יצר שכזה יכול להחריב את עולמינו תשמרו על עיניים פקוחות ויותר חשוב מזה על לב פתוח אומנם זה לא שטני במיוחד אבל המלאך עם רובה הציד מסוגל לשלוט בלבבות ,אפילו של שטנים "
אחרי התנשמת המדברת ג'ק היה בטוח שהוא משתגע אבל מצד שני חלק כל שהוא בו אמר לו שזו טעות מלאך עם רובה ציד הוא לא אגדה הוא אמיתי והוא הרגיש שהתנשמת המוזרה קשורה לזה .
'היי קודם טיפשית ועכשיו מוזרה .מה נסגר איתך בנאדם ?' היא מוזר לשמוע קול של תנשמת בתוך הראש אבל יותר מוזר היה שהיא דיברה כמו רפר שחור שיצא הרגע מהרלם .
'אחי אולי תפסיק לחשוב עלי כאילו שאני לא יכול לשמוע אותך זה מעליב ' אמר התנשמת בראשו של ג'ק .
פרופסור מורנינג המשיך להסביר על הסכנות שיכול להביא איתו היצור מהסוכן מלאך עם רובה ציד ,ג'ק הבין שזה לא יעזור לו ולכן ניצל את ההזדמנות כדי להבין מה העניין עם התנשמת הרפרית שמחכחת את ראשה בראשו ברגע זה ממש .
' היי זה נעים בסדר ' אמרה בראשו ונשמע כמו גנסטרית .
'למה יצאת מהכדור שלי? למה אתה כאן ? למה דווקא אצלי ?"' שאל ג'ק ישירות .
'כמה שאלות אני רק תנשמת שחורה אחת ' ג'ק הביט בו בתמיה .
'אבל אתה לבן ' אמר במחשבותיו .
'חסרים לי פיגמנטים בנוצות בסדר ?! ' קולו נשמע נעלב וזה גרם לג'ק להעלות על פניו חיוך קטן .
'עכשיו לשאלות שלך … לא שמעת את חופרי אני כאן כי אני מתאים לתכונות שלך ואני לא יודע למה דווקא אתה כלומר אתה זה שחי שלוש מאות שנה ואני רק עשרים דקות אז …'
'בסדר בסדר אבל אתה חיה חריגה זה אומר שגם אני חריג ?' שאל ג'ק ואחר כך הבין שהיה ישיר מידי.
'אתה אומר שאני חריג ?'שאל התנשמת וקולו היה פגוע .
'לא התכוונתי לזה ככה אתה מבין נכון ?'שאל ג'ק בהתנצלות .
כן אני מבין תמיד דופקים את השחורים ' אמר התנשמת .
"אבל אתה לבן " אמר ג'ק בקול הפעם .
"הכל בסדר ג'ק ?" שאל פרופסור מורנינג ומבת חשדני על פניו .
"כ.. כן אני סתם …" ג'ק ידע שהוא מסמיק ואבל מבעד לסומק הוא הרגיש שמשהו מסתקל עליו .לשנייה שבחן את הכיתה הוא הבחין במבטה של ליילה שנעוץ בו ,זה לא היה מבט נוקב או מפוחד היא הביטה בו בצורה מוזרה אפילו חולמנית כאילו היא מדמיינת דברים בזמן שמביטה בו .
היא הבחינה שהוא מחזיר לה מבט חייכה והסמיקה מעט ואז הסבה את מבטה בחזרה על מורנינג .
'היא כל כך דלוקה עליך אחי ' אמר התנשמת בראשו של ג'ק .
ג'ק לא ידה מה להגיד לכן רק שלח מבט מזועזע לכיוון התנשמת ושנשם נשימה עמוקה .
החיים שלי ממש בזבל אהה ,חשב לעצמו והניח את ראשו על השולחן .


תגובות (4)

ממש לא!
הכתיבה שלך ממש יפה!
מתי את ממשיכה?

11/10/2013 05:11

המשך ~

11/10/2013 05:12

המשך !

11/10/2013 05:24

תמשיכייייייייייי.!!!

11/10/2013 05:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך