חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
איך זה אנשים?? אני אשמח עם תגיבו :)))

להודעה :
טוב אז יש לי את הסיפור מה שקורה באולם נשאר באולם ואת הסיפור החורפי .ובשתיהם חסרים לי דמויות .
אני ממש ממש רוצה להמשיך אבל אני לא יכולה בלי דמויות אז בבקשה תכנסו להרשמות של הסיפורים ותרשמו כל הם מגניבים .

ועד משהו מישהו זוכר את She wolf ? רוצים המשך ??

מלאך עם רובה ציד פרק 8 (+הודעה לכל הקוראים שלי ^_^)

איך זה אנשים?? אני אשמח עם תגיבו :)))

להודעה :
טוב אז יש לי את הסיפור מה שקורה באולם נשאר באולם ואת הסיפור החורפי .ובשתיהם חסרים לי דמויות .
אני ממש ממש רוצה להמשיך אבל אני לא יכולה בלי דמויות אז בבקשה תכנסו להרשמות של הסיפורים ותרשמו כל הם מגניבים .

ועד משהו מישהו זוכר את She wolf ? רוצים המשך ??

בבקשה תתייחסו להודעה ברציתי להוסיף וזה לא רק למי שקורא תסיפור הזה ^_^

"אתה יודע התנשמת הזאת דווקא בסדר " אמרה ליילה .
השיעור נגמר וג'ק לא האמין שהוא עבר את זה בשלום. כל כך הרבה קרה בפחות משעה .
עכשיו הם עופפו בקלילות סמוך לבית הספר ושרקו את האזור .
"כן היא בסדר " השיב ג'ק בקול שקט .הוא לא רצה להתעופף עכשיו עם ליילה .הוא רצה לכבור את עצמו מתחת לשמיכה עבה ולא להתעורר באלף השנים הבאות ,אבל לא הייתה לו ברירה הוא נתן לה את המילה שלו .
'רק בסדר אני מדהים ,אלוהי אפילו ' התלונן מר ראפ במוחו של ג'ק .
גם התנשמת של ג'ק ,שנקרא וייפאר ,וגם הגריפון של ליילה שנקרא ג'וויס עופפו לצידם .
ג'ק לא ידע עם לליילה היה את המזל המחורבן שלו והיא שמעה את ג'וויס בראשה אבל לפי הרוגע שהיא שידרה מצבה היה טוב בהרבה מזה של ג'ק .
'אתה צריך להגיד תודה שאתה שומעה אותי ' אמר וייפאר 'ואת כל פניניי החוכמה שלי אחי '
'מה שתגיד אחי ' השיב ג'ק במחשבותיו .
עכשיו הוא הבחין בשקט הלא אופייני ששרר שם .אף פעם לא היה שקט בחברתה של ליילה אבל עכשיו … יכול להיות שוייפאר צודק ?
'ברור שאני צודק אתה לא מקשיב לאח שלך בקשר לעניינים שבלב '
"אז … למה את שקטה כל כך ?" שאל ג'ק שניסה להפריך את המחשבה הנוראה ממוחו ביחד עם קולו הטורדני של וייפאר שהציק לו בלי הרף .
"רק חשבתי … מה אתה חושב עלי ?" זה קרה .בדיוק מה שג'ק רצה שלא יקרה קרה .
"אני … זאת אומרת את מגניבה " אמר ג'ק וידע שזו אמת .
" זה הכל ?" שאלה והביטה בו עכשיו בציפיה .
'תחמיא לה על העיניים שלה ' הציעה וייפאר .
"וה… העיניים שלך הם יפות " ג'ק גמגם ולא הבין למה הוא מקשיב להצות המגוחכות של וייפאר .
"אתה חושב ?" שאלה ליילה נרגשת יותר .היא עיפעפה בעינייה במהירות המדהימה וחייכה על ג'ק חיוך מוזר .נבוך אולי ?
" ג'ק אני … היי " היא התחילה לומר ומשהו קטע את דבריה .היא התנגשה במשהו .
"אני מצטערת זו אשמתי " אמרה משהו ,מישהי .
"ברור שזו אשמתך תסתכלי לאן את הולכת להבא "התיכה בה ליילה .
רק עכשיו ג'ק הרים את מבטו והבין במי התנגשה ליילה .
זו הייתה מלאכית .המלאכית הראשונה שג'ק ראה בחייו .


תגובות (6)

תמשיכי או ש…חציל ברוטב עגבניות!!!

12/10/2013 09:43

אני רוצה המשך לשי וולף! (אין לי כוח לכתוב באנגלית)
מי זאת המלאכית?
בבקשה שזו תהיה קוקו!!!1

12/10/2013 09:44

הסיפור ממש יפה!!!

12/10/2013 09:47

יש לך שגיאה בניקוד.
זאת אומרת את כותבת מילה מסוימת ואז רווח ואז הניקוד.
את צריכה לכתוב: מילה מסויימת. עוד מילה.
את כותבת: מילה מסויימת .עוד מילה .

אבל הסיפור עצמו יפה…:-)

12/10/2013 10:25

הסיפור ממש יפה! מעניין מי זו המלאכית…..

12/10/2013 13:37

תתתתתתתמממממממממשיייייייייייייייייייככייייייייייייייייי!!!

12/10/2013 22:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך