ליליאן
כתבתי את הסיפור הזה מזמן ,לפני שש או שבע חודשים אולי יותר.

תגיבו.. אם אתם אוהבים את הרעיון.. ואם לא זה גם בסדר :)

מלאכית מכדור הארץ -פרק 1

ליליאן 26/02/2012 718 צפיות 7 תגובות
כתבתי את הסיפור הזה מזמן ,לפני שש או שבע חודשים אולי יותר.

תגיבו.. אם אתם אוהבים את הרעיון.. ואם לא זה גם בסדר :)

פשוט המשכתי לנסוע ולנסוע והמילים שלה רק הדהדו לי בראש "את מפלצת" ,"מהיום שנולדת ידעתי את זה", "הייתי צריכה להרוג אותך"..

אני לא מאמינה שהיא יכולה לומר לי דברים רעים כאלה..

הכאב שלי רק התחזק והדמעות פשוט המשיכו לזרום…ראיתי את הכביש קצת מטושטש אז עצרתי בחריקה חזקה ויצאתי מהרכב..

התחלתי ללכת כשאני עוד בוכה ורק עכשיו שמתי לב שיורד גשם והוא רק מתחזק ומתחזק..
פשוט נפלתי על הברכיים שלי ובכיתי חזק יותר ואז התחילו הרעמים והסופה התחזקה לא הבנתי מה קרה אבל זה ממש עניין אותי..

~~~~~
___" צריך להרגיע אותה עכשיו .. שון לך עכשיו לפני שזה יהיה מאוחר מידי"
שון "כן המנהלת עכשיו אני הולך"..
~~~~~

המשכתי לבכות והסופה והרעמים רק התחזקו והתחזקו ואז פתאום שמעתי מישהו אומר "תירגעי את צריכה להירגע ולהפסיק אותה"…

הסתכלתי עליו לכמה שניות ונעמדתי "להפסיק את מה" שאלתי אותו.. "את הסופה" הוא אמר..
"מי אתה ואיך אני יכולה להפסיק את הסופה?" שאלתי וצחקקתי

"אני שון ואני יסביר לך הכול אחר כך, עכשיו את צריכה לעצום עניים ולנשום עמוק".. הוא אמר והסתכל עלי.. לא ידעתי למה את עושה את זה אבל בטחתי בו ועצמתי את העניים מנסה להירגע ורק חשבתי על אבא.

אחרי כמה דקות הסופה הפסיקה, השמיים עדין היו שחורים ואפלים מכיוון שהשעה הייתה עשר וחצי בערב..

"שון אמרת שתסביר לי הכול" אמרתי קצת מבולבלת ממה שקרה עכשיו ובכלל ממה מקודם עם אמא שלי.. "כן בואי המנהלת תסביר לך" הוא אמר והושיט את היד שלו כדי שאני יחזיק אותה..

"המנהלת?" שאלתי והחזקתי את ידו אחרי כמה שניות כבר הינו בתוך משרד במקום אחר..


תגובות (7)

ממש יפה!!! תמשיכי!!!

28/02/2012 10:07

תודה ♥

28/02/2012 14:16

אהבתי את הרעיון מאוד!
תמשיכי:)

28/02/2012 15:53

אוקי.. אני יעלה את הפרק הבא ,נראה מתי יאשרו אותו

28/02/2012 23:39

אהבתי מאוד! ממשיכה לפרקים הבאים!

02/03/2012 07:44

שמחה שאהבת ♥

03/03/2012 03:12

הולכת לקורא את ההמשך..

עלילה מעולה!

30/10/2012 08:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך