ליליאן
העלתי המשך ,יש לסיפור הזה כבר עונה שנייה כתובה. אז אם תאהבו אין לי בעיה להמשיך להעלות פרקים :P

מלאכית מכדור הארץ -פרק 2

ליליאן 28/02/2012 782 צפיות 6 תגובות
העלתי המשך ,יש לסיפור הזה כבר עונה שנייה כתובה. אז אם תאהבו אין לי בעיה להמשיך להעלות פרקים :P

"איפה אני ?" שאלתי, שון כבר יצא מהחדר ואני נשארתי שם עם אישה אחת שנראתה לי שהיא בת 35-40.
"את במקום בטוח דניאל" היא אמרה והושיטה לי בגדים נקיים כי הבגדים שלי היו רטובים מהגשם. "את יכולה להחליף בגדים כאן ואז נדבר "היא אמרה והצביע על חדר אמבטיה /שירותים שהיה בתוך המשרד..

נכנסתי סגרתי את הדלת והחלפתי בגדים.. אחרי כמה דקות יצאתי והיא אמרה "בואי שבי כאו " התיישבתי והיא אמרה לי..

~~~
אוקי אז אם לא הבנתם קוראים לי דניאל לי סטפנו (לי זה השם השני שלי )
אני בת 16 עוד חודש וחצי ..יש לי שער שתאני חום שמגיע עד אמצע הגב ועניים כחולות-אפורות..
כמו שהבנתם אמא שלי שונאת אותי ואני לא יודעת למה.. אבל אני עומדת לגלות את זה עכשיו..
את אבא שלי אני לא מכירה אמא שלי אמרה שהוא מת והיא לא סיפרה לי כלום עליו כול מה שיש לי ממנו זה תמונה ישנה שאני בת חצי שנה והוא מחבק אותי ומחייך.
אם אתם שואלים מה אני ?…. אז עד עכשיו חשבתי שאני אנושית אבל אחרי מה שקרה עם הסופה אני לא כול כך בטוחה בזה..
~~~

"את מלאכית, ואת הולכת להיות אחת המלאכיות הכי חזקות שקימות בעולם בדיוק כמו אמא שלך" היא אמרה וחייכה אלי..
"מה זאת אומרת בדיוק כמו אמא שלי?" ..לא הבנתי למה היא התכונה במה היא אמרה כי אמא שלי בדיוק לפני כמה שעות קראה לי מפלצת איך אני יכולה להיות מפלצת אם אני בדיוק כמוה..

"את כול כך דומה לאמא שלך ,חבל שאת לא זכית להכיר אותה" היא אמרה עם חיוך עצוב
"מה זאת אומרת לא זכית להכיר אותה ,אני גדלתי איתה במשך כול החיים שלי".. אמרתי עם פרצוף מבולבל..

"זאת לא הייתה אמא שלך זאת הייתה אחות חורגת של אמא שלך. ואחרי שההורים שלך נהרגו היא לקחה אותך עליה היא מגדלת אותך כבר 14 וחצי שנה מאז (שנה אחרי שנולדתי )"..


תגובות (6)

אם אין לך בעייה להמשיך אז אנא עשי זאת מהר אהיה כנה איתך למרות שאינני מתחברת לסיפורי פנטזייה , מדע בדיוני וכאלה (את יודעת שאני מחוברת רק לאהבה ☺☺☺☺☺ אך הפרק שלך עשה לי משהו וכן אהבתי אותי מאד.

תודה ליליאן והכי חשוב תרגישי טוב ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

29/02/2012 02:26

זה יהיה סיפור אהבה בהמשך ,תודה לך בקי. ושמחה שאהבת ,אני יעלה עכשיו פרק ואולי יהיה מזל ויאשרו אותו במהרה

29/02/2012 04:40

ואוו… אהבתי מאוד!!
*וברור* שאת מעלה את הפרקים הבאים!! ברור!!
אז תמשיכי מהר מהר מהר…
נטלי:)

29/02/2012 05:17

העלתי פרק. אני מקווה שיאשרו אותו

29/02/2012 05:19

לבטח יאושר ע"י המערכת אך יותר מאוחר הם מאשרים את הסיפורים מאוחר אוקי נמתין יש למה להמתין ☺☺☺☺ כל טוב ממני בקי ♥♥

29/02/2012 11:56

תעלי!!
תעלי את הפרקים!!!

30/10/2012 08:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך