ליליאן
אני ממשיכה כול עוד מישהו רוצה לקרוא את זה..

מקווה שתאהבו

מלאכית מכדור הארץ -פרק 3

ליליאן 29/02/2012 673 צפיות 4 תגובות
אני ממשיכה כול עוד מישהו רוצה לקרוא את זה..

מקווה שתאהבו

"אני לא מבינה אז אמא שלי ..סליחה אחות של אמא שלי היא לא מלאכית?" שאלתי וניסיתי להבין את מה שמספרים לי..

"לא אבא של אמא שלך (סבא שלך) התחתן עם בת אדם כשאמא שלך הייתה בת 12, בינך לבין האישה שגידלה אותך אין קשר דם " המנהלת אמרה וקמה והלכה על עבר השולחן שלה (בזמן השיחה ישבנו ל הספות שהיו באמצע החדר של המנהלת)..

היא פתחה את אחת המגירות והוציא תמונה והביאה אותה לי… קמתי ולקחתי את התמונה זאת הייתה תמונה שלי עם שני אנשים אחד מהם זיהיתי מתמונה אחרת שהייתה לי זה היה אבא שלי..

"זה אבא שלך וזאת אמא שלך" היא אמרה כשהיא מצביע על התמונה שהיא הביאה לי..

"דניאל אני חושבת שאת צריכה ללכת לנוח קצת ,השתמשת היום בחלק גדול מהכוחות שלך ואת מותשת"…
"איך את יודעת את השם שלי והכול על המשפחה שלי?".. שאלתי אותה
"אני המנהלת של פנימיית המלאכים אני יודעת הכול על כל מלאך שנולד.. לי קוראים ליאור , בואי אני ילווה אותך לחדר שלך ומחר בבוקר אני יעשה לך סיור ויסיר לך על המקום".. היא אמרה וחייכה עלי ואני חייכתי עליה בחזרה..

יצאנו מהבניין שבו היה המשרד של המנהלת והתקדמנו לבניין אחר ובדרך ראיתי הרבה ילדים יושבים ומדברים חלק משחקים וחלק שרים ומציירים(פשוט נהנים להם)..

נכנסנו לבניין ועלינו במעלית לקומה השלישית והתחלנו ללכת במסדרון על אחד החדרים..


תגובות (4)

אני רוצה לקרוא!!
אני רוצה לקרוא!!
ואווו סיפור מהמם וכתיבה מושלמת
נסלח לך הפעם על הפרק הקצרצר חח: )
תמשיכי!!

29/02/2012 14:34

חחח ..הפרק קצר כי זה אחד מהפרקים הראשונים. זה בשביל מתח :P

01/03/2012 04:47

אני מעלה עוד שני פרקים עכשיו ביחד -רק בגלל ששניהם דיי קצרים. רק בשבילך נטלי ;)

אני מקווה שיאשרו אותם מהר [=

01/03/2012 04:52

את לא היחידה שקוראת!!
חחח
עפה לקרוא את ההמשך..

30/10/2012 08:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך