ליליאן
העלתי פרק.. אני מקווה שתאהבו..

מלאכית מכדור הארץ -פרק 8

ליליאן 04/03/2012 713 צפיות 3 תגובות
העלתי פרק.. אני מקווה שתאהבו..

"לא למה את אומרת את זה" אמבר ואדם אמרו ביחד..
"סליחה זה פשוט ניראה ככה" אמרתי בקול מתנצל ,וחייכתי עליהם.
"הארון שלך זה הארון הכחול ,יש שם בגדים במידה שלך תתלבשי ותצאי" היא אמרה והיא ואדם יצאו מהחדר ונתנו לי להתלבש.

לבשתי ג'ינס שחור וחולצה כחולה שכתוב עליה-♫ I love,נכנסתי לחדר האמבטיה שבחדר וסירקתי את השער עם מסרק שלקחתי מהארון שלי.
צחצחתי שניים עם מברשת שיניים שהוצאתי מהארון שלי שתפתי את הפנים ,והחזרתי את המסרק ומברשת השניים לארון.

יצאתי מהחדר ונכנסתי לסלון ,ושם ישבה אמבר כשהיא צופה בטלוויזיה.
"איפה אדם וליאו?" שאלתי אותה נשענת על הספה.
"בחדר מתלבשים והולכים לחדר אוכל" היא אמרה וכיבתה את הטלוויזיה וקמה מהספה ונעמדה מולי.

"אז מה את אומרת על המקום?" היא שאלה אותי כשאנחנו ממתינות שהבנים יסיימו להתארגן ויצאו.
"לא ממש הספקתי לראות אותו, אבל הוא ניראה יפה" אמרתי ושמתי את היד קצת מעל הלב באזור הצוואר .

"איפה השרשרת שלי?" אמרתי נוגעת בצוואר שלי שוב.
"איזה שרשרת? אולי היא נפלה כשהתעלפת אתמול" היא אמרה וניגשה לאזור החלון והסתכלה על הרצפה.
"היא לא פה, איך היא נראית?" היא שאלה אותי כשהיא מביטה על הרצפה ומחפשת
"זאת שרשרת זהב בצורת כנפיים של מלאך" אמרתי והיא הסתכלה עלי.

"חח ,איזה מצחיק ,את לא מאמינה במלאכים למרות שאת אחת מהם וגם יש לך שרשרת עם כנפיים של מלאך" היא אמרה מצחקקת ,ואני לא עניתי לה. "מה לא הבנתי זאת אירוניה מצחיקה" היא אמרה מסתכלת עלי.
"אני הבנתי ,זה פשוט לא הצחיק אותי" אמרתי לה והיא הפסיקה לצחוק והמשיכה לחפש.
אחרי כמה דקות הבנים יצאו.


תגובות (3)

אהבתי!!!
תמשיכיכיכי!!
פרק מושלם כמו תמיד:)

05/03/2012 05:57

ואוו ממש ממש מקסים תודה ליליאן ממני בקי ♥♥♥

05/03/2012 06:02

ווואו!!!
זה מדהים!!!
עפה לקרוא את הפרק הבא!!!

30/10/2012 09:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך