Galia
ההמשך קצת פחות טוב בעיניי. עצות?
אה, ובני מוות הם סוג של מתים מבפנים, ולכן יש להם גישה לעולם המתים.

מלאכית מתנקשת (assassin angel) פרק 1 חלק 2

Galia 08/07/2013 678 צפיות 3 תגובות
ההמשך קצת פחות טוב בעיניי. עצות?
אה, ובני מוות הם סוג של מתים מבפנים, ולכן יש להם גישה לעולם המתים.

הוא הרים גבה. "שלדים? את בטוחה? כי שלדים כאלה יכולים לזמן רק בני מוות, שמופיעים אך ורק באגדות עתיקות…"
"אז איך הורגים אותם?" שאלתי שוב בחוסר סבלנות. כבר יכולתי להרגיש אותם מתקרבים, כמו צמרמורת.
"הם ציידים," הוא אמר, "הם עוקבים אחרי הריח שלך. אם תחצי מקור מים זורמים הם יאבדו אותך. יש נחל שמוביל לעיר הראשונה ממש שם. אז אפשר בבקשה את…?"
הוא החווה בידו לכיוון החנית. הנהנתי, והושטתי אותה. שרוול הטוניקה שלי עלה קצת וחשף את מפרק ידי.
הוא נעץ מבט ביד שלי והתנשף בהפתעה. "איך…?", פס של דיו שחורה עם סמל כלשהו הקיף את המפרק, פגיון משולב עם מאזניים, ועל כפות המאזניים וניצב הפגיון היו כתובות מילים כלשהן, קטנות מכדי שאוכל לקרוא אותן. הסמל הוטבע בחלק העליון של המפרק. הם דמו במידה מטרידה לאזיקים.
"את בכלל יודעת מה זה אומר? מה המשמעות של הסמל הזה?" הסייר נראה נרעש. הוא ירד מהסוס. "תראי לי את החרב שלך." פקד.
משכתי כתפיים ושלפתי את החרב. עיניו התרחבו. החרב הייתה מעוטרת בסלסולים כחולים זרחניים, כמו של גפן. גם קצת מעל הניצב הוטבע הסמל המוזר. "יש לך כאלה," הוא הצביע על מפרק ידי, "גם קצת מעל המרפק, על הזרוע?" העפתי מבט לאחור. בקרוב השלדים ישיגו אותי. "אני לא יודעת. התעוררתי ככה לפני יומיים ואני לא זוכרת דבר לפני כן."
הוא הרים את שרוולו וחשף צמיד דיו דומה, אבל עם סמל שונה. במקום פגיון הייתה שם מגילה. "את מתנקשת. לפי איך שצבע העיניים שלך השתנה לכחול בוהק כשקפצת מעליי, את מתנקשת הנהר. יש גם מתנקש אחד בן יער, מתנקש בן אש ומתנקש בן ברק. אבל מתנקשת אישה…"
הוא סקר אותי מלמעלה למטה. "את רק ילדה. בת כמה את? שש-עשרה? שבע-עשרה?"
"בעוד רגע יגיעו לכאן שלדים כדי לחסל אותי!" התרתחתי, "מה זה משנה עכשיו אם אני בחורה או לא? אני צריכה לעוף מפה!"
כאילו לפי סימן באותו רגע פרצו השלדים מבעד לשיח, ענפים נתפסים להם בצלעות. על השיח גדלו פירות אדומים שצבעו את השלדים. עכשיו הם נראו כאילו הם מרוחים בדם, מה שלא שיפר את המראה שלהם במיוחד. הסייר עלה במהירות על הסוס. "מהר! בואי!" קפצתי על הסוס מאחוריו והוא התחיל לדהור. " אנחנו די קרובים לנחל!" הוא צעק מעל שאון הפרסות. "עוד רגע נגיע לשם!"


תגובות (3)

אמשיך לפרסם מחר…

08/07/2013 14:15

הממ…
בעיניי הוא טוב.
הכל קורה מהר ואני אוהבת ככה =]
מחכה להמשך.

2 הארות קצרות:
1. "יכולים לזמן רק בני מוות"? לא בני אל-מוות? כי שלדים הם יצורים מתים…
2. "פגיון משולב עם מאזניים, ועל הכפות, וניצב הפיגיון היו כתובות מילים כלשהן…"
קצת הסתבכתי. לקח לי זמן להבין. הייתי מציעה לשים נקודה "פיגיון משולב עם מאזניים. על כפות המאזניים ועל ניצב הפיגיון היו כתובות מילים כלשהן…" (אם לזה התכוונת…)

בכל אופן אני מקווה שאת לוקחת הכל ברוח טובה, ואם נעלבת- ראי הכל כמחוק.

08/07/2013 14:58

כן, לזה התכונתי ואת צודקת.
לא נעלבת:)

09/07/2013 03:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך