מלאכי הגורל פרק 7

צבי 4000 29/06/2020 507 צפיות תגובה אחת

אביעד וקאירה נכנסו לחדר הכס והדבר הראשון שהוא חשב לעצמו הוא 'וואו'. עמודי שיש מוזהבים בצורת מלאכים התנשאו מכל עבר ונראה שהעיניים שלהם עוקבות אחריהם. איפה שהייתה אמורה להיות תקרה היה אור זהוב וחלק מהעמודים נכנסו לתוכו. שטיח אדום נפרש מהכניסה עד לכס עצמו שהיה ריק או לפחות כך היה עד שהדלתות נסגרו והבזק אור גרם לשניהם להסיט את מבטם. כשהאור דעך הם ראו אישה בגיל העמידה יושבת על הכס לבושה בשריון לבן עם קצת זהב. כנפיה הלבנות נפרשו למלוא רוחבם והטילו צל על החדר כולו. הקסדה שלה שנחה על ראשה נעלם וחשף פנים מושלמות בלי קמטים ועם שיער זהוב שנח על ראשה. קאירה כרעה ברך בפניה ואביעד עשה כמוה.
"זימנת אותנו?" שאלה קאירה.
"כן" המלאכית העליונה אמרה.
"אני רוצה לשמוע את כל הסיפור של מה שקרה בכדור הארץ". קאירה סיפרה לה."אני מבינה" המלאכית העליונה אמרה."אפשר לראות את החצי השני?" היא הושיטה יד והחצי תליון שעל צווארו של אביעד נעלם והופיע ביד שלה."אני מרגישה שנעשה בו שימוש" היא אמרה.
"מרשים שהצלחת להשתמש בו בלי אימונים ובלי לאבד שליטה"
"לאבד שליטה?" שאל אביעד.
"במקור היו שני מלאכי גורל: אחד שהחזיק את החצי של היצירה ואחד שהחזיק את החצי של ההשמדה" אמרה קאירה."עם הזמן מלאך הגורל שהחזיק את חצי ההשמדה נעשה לא יציב ככל שהשתמש בחצי שלו ובאיזהו שלב הוא איבד שליטה והשמיד כוכב שלם לפני שהצליחו להפריד אותו מהחצי שלו."
"אז מאז אין מלאך גורל שמחזיק בחצי של ההשמדה?" שאל אביעד "אכן" המלאכית העליונה ענתה."מאז החצי של ההשמדה נותר ללא מי שיחזיק בו בגלל שהכוח שלו פשוט חזק מידי בשביל זה".
"אז מה הדבר הזה עושה אצלי?" שאל אביעד."לפני שבועיים פרץ אדיר של אנרגיה התפשט בכדור הארץ" אמרה המלאכית העליונה."הפלישה" אמר אביעד."אכן. באותו היום החצי תליון הגיב לפרץ האנרגיה על כדור הארץ ונהיה פעיל בפעם הראשונה אחרי אלפי שנים. מלאור שלח שניים מהמשרתים שלו לנסות לגנוב את החצי של ההשמדה במחשבה שככה יוכל לגבור עלינו. למרבה המזל עצרנו אותם וקאירה ואני החלטנו שהחצי השני לא בטוח כאן לכן היא העבירה אותו אליך." אביעד נזכר בחלום שאחריו מצא את החצי תליון בכיסו.
"אם הדבר הזה מחזיק כוחות אדירים למה הוא נשאר רדום במשך כל התקופה של המלחמה השמימית?" שאל אביעד."המלחמה השמימית?" שאלה קאירה."לא חשוב" אמרה המלאכית העליונה.
"אני מניחה שמה שקרה אז לא גרם לתליון להגיב לפחות עד שנלחמת במורגנה"."כן" אביעד אמר."אגב אם כבר מדברים עליה מי היא בכלל?"
"מורגנה היא מכשפה שמתמחה בקסם אפל" אמרה קאירה."היא השליטה טרור בכדור הארץ עד שליגת המלאכים כלאה אותה".
"אז מלאור שיחרר אותה?" שאל אביעד."כן" קאירה אמרה."ועכשיו היא יד ימינו וזאת שמפקדת על המבשרים שלו".
"בוא נעזוב אותם לשניה" אמר אביעד."אז מה תעשו עם החצי תליון עכשיו?".
"לבניתיים אני חושבת שאתן לקאירה לאמן אותך להשתמש בחצי תליון שלך בתקווה שתהיה חזק מספיק להשתמש בו בלי לאבד שליטה" אמרה המלאכית העליונה."הגיע הזמן שלחצי של ההשמדה יהיה מי שיחזיק בו עכשיו שהוא פעיל"


תגובות (1)

סיפור מדהים

23/10/2021 16:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך