מלאכי הגורל פרק 8: אימונים

צבי 4000 08/09/2020 434 צפיות תגובה אחת

"איפה בדיוק אנחנו מתאמנים?" שאל אביעד את קאירה לאחר שיצאו מחדר הכס.
"בוא איתי" היא אמרה. הם יצאו אל מרפסת שהשקיפה על העיר.
"קצת קטן מידי בשביל אימונים" אביעד אמר.
"אנחנו לא מתאמנים פה" אמרה קאירה וטיפסה על המעקה."תסתכל עליי" היא אמרה וקפצה. איך שהרגל שלה עזבה את הרצפה כנפיים אדומות הופיעו עליה והיא ריחפה באוויר.
"עכשיו בו נראה איך אתה עושה את זה. לפי מה שכבר ראיתי אותך עושה אני מניחה שכבר יש לך את היכולת לעוף"
"יש אבל הכנפיים לא בצבע אדום" אביעד אמר ושריון לבן הופיע עליו עם הכנפיים פרושות."יפה" אמרה קאירה.
"לפי עיצוב השריון הייתי אומרת שהוא שייך למסדר הלבן"."איך ידעת?" אביעד שאל.
"המסדר הלבן היה שלוחה שלנו בכדור הארץ למי שרצה לעזור לנו אבל הוא לא מלאך.'מוזר. הזקן בחיים לא הזכיר את ארץ המלאכים' הוא חשב לעצמו. "בכל מקרה בדרך כלל אנחנו מתאמנים ברחבת האימונים שבארנה" היא הצביעה על מבנה זהוב עגול שנראה כמו הקוליסאום ברומא.
"אבל בהתחשב בזה שלשנינו יש את החצאים של הדסטני אמליוט אני חושבת שעדיף שנתאמן במקום שלא יעמיד אחרים בסכנה" היא זינקה למעלה ואביעד בעקבותיה. הם עפו כל כך גבוה עד ששניהם בקושי ראו את העיר מבעד לעננים. "זה יספיק" היא אמרה והחצי תליון שלה החל לזהור. בוהק כחול התפשט מתחתם לכל כיוון ולאחר כמה שניות הבוהק נעלם ובמקומו הייתה מתחתם אדמה."מדהים" אביעד אמר.
"זה עוד כלום לעומת מה שהחצי של היצירה מסוגל לעשות אבל בגלל הקללה של מורגנה החצי תליון מגובל".
אביעד נזכר ששמע את מורגנה מזכירה את זה:“בלי גישה לכוח שלך את נחלשת קאירה”.
"בכל מקרה בוא נראה מה אתה מסוגל." היא אמרה וזימנה חנית.
"אני יותר מעדיף זוג חרבות" אביעד אמר ומיד הופיעו בידו שני חרבות.
"בחירה מעיינת" היא אמרה."תיצור את מגן האנרגיה הכי חזק שלך ואל תשמש בחצי תליון"."אין בעיה" אביעד אמר והשריון שלו הפך לזהוב. מגן אנרגיה הופיע סביבו ואביעד תיעל אליו עוד אנרגיה עד שהמגן קרן מרוב אנרגיה."מה עכשיו" הוא שאל.
"זה" היא כיוונה את החנית לעברו וירתה פרץ של אנרגיה אדומה שפגעה במגן. המגן החזיק יפה מאוד במשך שלוש דקות."זה הכל?" אביעד שאלה."לא" קאירה אמרה והחצי תליון שלה החל לזהור באור אדום. קרן האור מהחנית התגבר והמגן החל להיסדק עד שנעלם לגמרי. החנית הפסיקה לירות."מרשים" אמרה קאירה.
"מגן אנרגיה שלא מחוזק באמצעות החצי תליון בדרך כלל נעלם עם הפגיעה אבל שלך שרד לפחות כמה שניות אחרי שהפעלתי את החצי תליון".
"מה זאת אומרת "מחוזק באמצעות החצי תליון?" אביעד שאל
"התליון מחזק יכולות קסם שכבר קיימות אצלך. ככל שתשתמש ביותר אנרגיה כך הכוח של הקסם שאתה עושה באותו רגע יתחזק". היא סובבה את החנית ונעצה אותו באדמה. מגן של אנרגיה אדומה הופיע סביבה.
"עכשיו תורך"
'אין בעיה' הוא חשב לעצמו ופשט יד. כדור בוער הופיע והחל לגדול.'עכשיו מגיע החלק הקשה' החצי תליון זהר ואביעד תיעל אנרגיה אל כדור האש, שנהיה אדום ורושף. כדור האש נורה על המגן של קאירה והתנגש בו. הפיצוץ שנוצר שבר את המגן והעיף את קאירה כמה מטרים על הרצפה.'קצת חזק מידי' הוא חשב לעצמו ורץ אליה."יפה מאוד" היא אמרה.
"אז זה היה בסדר?" הוא שאל ועזר לה לקום.
"הרבה יותר מבסדר. עבר הרבה זמן מאז שמישהו השתמש בתליון ככה ולא איבד שליטה על עצמו"
"אוקי. אז שנמשיך?" הוא שאל.
היא חייכה וזימנה חנית."ברור" קאירה אמרה וירתה פרץ אנרגיה

בניתים בחדר הכס המלאכית העליונה צפתה באביעד וקאירה מתאמנים באמצעות כדור בדולח קסום."מרשים" היא אמרה."אכן" מלאך נוסף הופיע לצדה.
"עכשיו רק נותר לקוות שהוא יהיה מיומן מספיק לפני שמלאור יתקוף שוב" הוא אמר."זו רק שאלה של זמן לפני שזה יקרה"
"אני מודעת לכך" היא אמרה."אבל אני לא חושבת שהוא יתקוף את ארץ המלאכים אחרי הכל יש מקום מסוים שמלאור תמיד ניסה לפרוץ אליו ללא הצלחה"
"את מתכוונת לקבר של המקולל?" שאל המלאך?. "כמובן" אמרה המלאכית העליונה."צא לקבר ותבדוק שהם מוכנים"."כרצונך" אמר המלאך ונעלם


תגובות (1)

סיפור מדהים

20/10/2021 21:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך