צבי 4000
מצטער על הדילי

מלאכי הגורל פרק 9: המקולל חלק 1

צבי 4000 21/12/2020 496 צפיות 3 תגובות
מצטער על הדילי

כמה קילומטרים מארץ המלאכים ישנו יער שנראה כאילו לא צמח בו עץ כבר אלף שנה. במרכזו יש חורבות מקדש עם מדרגות שמובילות אל מתחת לאדמה שם רשת של מנהרות מובילות לחדר גדול שבמרכזו מעגל קסם זהוב. בתוך המעגל קריסטל זהוב שבתוכו יצור דמוי שד קפוא באמצעה של צרחה. שני מלאכים עמדו על המשמר כאשר השליח של המלאכית העליונה נכנס לחדר.
"תראו מי הגיע" אמר אחד מהם.
"המלאכית העליונה שלחה אותי לבדוק מה מצב האסיר" אמר השליח. "בטח משהו קרה עם המלאכית העליונה בודקת את הקבר הזה" אמר השני.
"אכן" קול שלישי נשמע ומלאך נוסף הופיע, מוכן לקרב בשריון כסוף מכונף.
"חצי התליון של ההשמדה התעורר סוף סוף".
"כן, מאסטר הרון" אמר השליח. "מלאור נעשה חסר מנוח. הוא בטוח ינסה לשחרר את המקולל".
"אין למלאכית העליונה מה לדאוג יותר מידי. ווידאתי בעצמי שהקסם שמונע מהמקולל לפרוץ מכלאו יחזיק מעמד נגד הכישופים החזקים ביותר אם כי לא הייתי מתנגד לקצת תגבורת של מלאכים נוספים" אמר הרון. "אמסור לה את הבקשה" אמר השליח. פיצוץ הרעיד את החדר.
"מלאור לא ביזבז זמן אני רואה" הרון שלף את חרבו. "החיילים שלי ואני נהדוף אותם. אתה תדאג לתגבורת". השליח נעלם בהבזק זהוב

אביעד וקאירה בדיוק גמרו את האימונים כאשר הודיעו להם שהמלאכית העליונה רוצה לראות אותם. כשהן הגיעו לחדר הכס השליח בדיוק גמר את הדיווח שלו. "הנה אתם" המלאכית העליונה קמה מהכס. "מלאור התחיל לזוז. הוא תוקף את קבר המקולל".
"המקולל?. מי זה?" שאל אביעד. "אחד השדים החזקים ביותר. הוא מומחה בקסמים אסורים ושחט אניספור מלאכים לפני שמלאכית הגורל הראשונה הצליחה לעצור אותו. הוא מוחזק באמצעות קסם חזק מאוד בקבר שנמצא עמוק מתחת לאדמה". אמרה קאירה."אז מלאור מנסה לשחרר אותו אבל למה?" שאל אביעד.
"יש סיבה שהוא נקרא "המקולל". אמרה המלאכית העליונה. "מלבד ההתמחות שלו בקסמים אסורים הוא היחיד שיודע איך לזמן שטן". "שטן?" שאלה קאירה. "שמעתי את הסיפורים עליהם וזה מספיק גרוע".
"אכן" אמרה המלאכית העליונה. "שטן? כאילו ברבים? שאל אביעד. "שטנים הם היצורים הכי מרושעים שיש. הם קיימים מראשית הבריאה ומרושעים כל כך עד שאפילו בגיהנום לא מדברים עליהם. הדבר היחיד שמעניין אותם זה להפיץ את הרוע שלהם בכל היקום. בשביל זה הם ישמידו כל דבר שנקרה בדרכם". "אסור שמלאור ישחרר אותו".
"זה לא יקרה" אמר אביעד.
"אני מקווה מאוד" אמרה המלאכית העליונה. "למען בטיחונו של כדור הארץ"


תגובות (3)

אהבתי את הרעיון של המלאכים והשטן רבים. "המקולל"-שם מאוד מפחיד.
בכל מקרה לא הבנתי שני דברים:
1.מלאכית עליונית זה כמו אלוהים או סגן?
2.מי אלה אביעד וקאירה?

אני חדש פה באתר ואשמח אם תרשם ותקרא את הסיפור הראשון שלי ותיתן לי ביקורת כנה איך להשתפר.
מחכה להמשך!

21/12/2020 21:36

    יש לך הרבה להשלים… זה הספר השלישי בסדרה

    22/12/2020 12:26

אוקיי. אני השלים בזמן שלי את הכל.

22/12/2020 16:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך