uta
מקווה שתאהבו ושהקוראים שלי יחזרו T-T

מלחמת העולמות ספר 1: עולם הענקים – הקדמה + הרשמה

uta 20/09/2015 1151 צפיות 23 תגובות
מקווה שתאהבו ושהקוראים שלי יחזרו T-T

את הספר הזה אני אעלה במקביל לרייס פרייר, אני מקווה שתרשמו ותאהבו את הרעיון הזה
~לאן כל הקוראים שלי נעלמו -_-

טובי רקס הוא נער בן שמונה-עשרה, נער רגיל לגמרי.
שיום אחד הוא עונד טבעת דיי מוזרה הוא נשלח למקום מיוחד, מקום המלא בנערים וילדים מיוחדים. טובי תמיד היה בטוח שילדים מיוחדים הם ילדים בעלי מום או חכמים בצורה מופלאה. הוא טעה.
הילדים יכולים לשלוט בעצמם ולהפוך לענקים הנשאים לגובה עצום, הם חזקים בצורה יוצאת דופן וטובי הוא רק אדם רגיל שרוצה לחזור לביתו.
נער אחד בשם קא'גי שולט בכמה ילדים-ענקים ורוצה להשיג שליטה מלאה על העולם.
טובי יגלה מדוע קיבל את הטבעת ולמה נשלח לעולם, וכיצד הוא יכול לצאת ממנו.

להרשמה:

שם:
גיל: 14-16 (למי שרוצה לעשות את קא'גי הוא בן 17)
מראה:
מראה ענק:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף:

**יש לי את האפשרות להרוג או להחזיר לחיים דמויות שנתתם**


תגובות (23)

אני לא עוזבת . אל תדאג
תשמור לי!

20/09/2015 18:10
    uta uta

    חח תודה רבה ! ושמרתי :))

    20/09/2015 18:16

לא הבנתי מה זאת אומרת להרשם

20/09/2015 18:22
    uta uta

    זאת אומרת לכתוב דמות לסיפור שלי לפי הקריטריונים שהצגתי למעלה (שם, גיל ויוצא בזה)
    אשמח אם תרשמי ^^

    20/09/2015 18:26

כשהם ענקים, הם גבוהים מאוד מאוד או שבכלל כל המראה שלהם משתנה?

20/09/2015 18:41
    uta uta

    המראה שלהם משתנה והם נהיים גבוהים (בין 5-8 מטר)

    20/09/2015 19:38

טוב אז שם: דייב
גיל: 14
מראה: עיניים ירוקות ושיער חום. רזה וגבוה
מראה ענק: עיניים שחורות ושיער חום
אופי: נדיב, ביישן, שתקן אזל אוהב הרפתקאות
רקע: דייב מצא את הטבעת ברחוב כשהלך להביא חלב לאימו מהמכולת. הוא בא ממשפחה ענייה שבה שלושה אחים ואחות בוגרת. אין אבא
משהו להוסיף: האחות הגדולה גם חלק מהענקים

20/09/2015 18:41
    uta uta

    דמות טובה, אבל הוא לא יכול למצוא את הטבעת. הוא נולד בעולם הענקים ולא הגיע לשם מהטבעת. היא נכנסה :)

    20/09/2015 19:39

לול ספר שלם של ארן (אטק און טייטאן)
נשמע ממש מעניין! תשמור לי מקום, אבל סליחה אם הייתי עצלן ולא כתבתי בסוף

21/09/2015 07:15
    uta uta

    שמרתי :))

    21/09/2015 13:43

לא עזבתי, פשוט הלימודים החליטו לגזול ממני את הזמן החופשי, לפחות זאת השנה האחרונה D: אני כותבת לך שתי דמויות סבבה?
תשמור לי שני מקומות.

21/09/2015 13:30
    uta uta

    שמרתי, וכיף לך :)))

    21/09/2015 13:42

היי יוטה! שמחה לראות אותך באתר..
נשמע טוב, אני ארשם.
שם: קטאדי
גיל : 16
מראה: לקטאדי אין מראה מיוחד, למען האמת. היא יפה. אבל לא מעלפת ביופייה. יש לה עיניים כחולות כשל אוקיינוס, עור שחום המבליט את עינייה, שיער שחור, וריסים ארוכים, בנוסף יש לה שתי גומות חן קטנות הצצות כשהיא צוחקת או מחייכת.
אופי: נאמנה לחברייה ולמשפחתה. טובת לב, ובעלת חוש הומור, נוטה לשמור את רגשותייה לעצמה, ומשווה לעצמה תווית של הבחורה הקשוחה, שונאת להגיד מה היא מרגישה, ושונאת להראות חולשה. אכפתית ביותר, תמיד מסובבת כשעלייה תיק עם צמחי מרפא (או תיק עזרה ראשונה) יודעת להילחם טוב מאוד. חכמה יותר מהרגיל, יודעת המון דברים ואוהבת לקרוא ספרי היסטוריה ומדע, אך תמיד נוטה לומר על עצמה שהיא טיפשה ('ישנם אלפי דברים לדעת, שגם בעוד מיליון שנה, לא אדע כלום')
רקע: באה ממשפחה חביבה, אם הורים דואגים על יתצר המידה, ועל כך נוצר יצא המרדנות אצל קטאדי. בת יחידה.
משהו להוסיף : מסתובבת עם אולר שהביא לה בן דודה, יודעת את אומנות החץ וקשת, אך טוענת שהיא גרועה עם חרבות.

21/09/2015 13:39
    uta uta

    דמות מעולה! אני אצטרך גם את המראה שלה כענקית ^^

    21/09/2015 13:42

    דמות כענקית: עורה הופך אפור ומחוספס ועינייה גדולות וכחולות.

    21/09/2015 13:48
    uta uta

    מעולה ;)

    21/09/2015 13:57

שם: אמבר
גיל: 16
מראה: שיער שחור קצר, כמו תסרוקות ארוכות של בנים. עיניים חומות כהות, גובה ממוצע והיא מתלבשת בבגדים עכשיווים ויותר גבריים (חולצות רחבות, ג'ינסים לא צמודים, היא לא מתלבשת בבגדים שמבליטים את העובדה שהיא אישה.)
מראה ענק: השיער שלה מתארך והופך לבלונד זהוב, עיניה נהפכות לאפור כהה כמו ענני סערה והיא גדלה לגובה של 6 מטרים.
אופי: היא נורא פתוחה אם כולם, היפראקטיבית ומנסה לשמח את כולם. היא מתחברת יותר בקלות לבנים ולרוב תסתובב עם חבורה גדולה של בנים, אבל היא לא מחפשת שום קשר רומנטי. יש לה חבר ממש קרוב שאותו היא משתפת בדברים שהיא לא מדברת עליהם עם אף אחד (מי שאני אכתוב אחרי זה) והקשר ביניהם זה כמו אח ואחות.
רקע: היא ענקית רגילה, היא באה ממשפחה של ענקים וכמעט תמיד לא התבלטה בשטח, אבל כשהיא הגיעה לגיל 14 היא התחילה לשנות את עצמה והפכה למי שהיא עכשיו ויש לה הרבה יותר חברים והיא מקבלת תשומת לב מהרבה ענקיות בגלל היחסים הטובים שלה עם הרבה בנים.
משהו להוסיף: אכפת לך אם היא תהיה חברה טובה של טובי רקס? ממש בא לי שהם יהיו קרובים אחד לשני :)

עכשיו החבר הטוב של אמבר ^^
שם: סאם (שם בדוי, השם האמיתי שלו הוא טיילור)
גיל: גם 16 אבל מבוגר מאמבר בחודשיים
מראה: שיער אדמוני, מבריק, עור בהיר והוא נראה צעיר יותר מגילו. עיניים שחורות וגדולות, אבל לא בצורה מפחידה, פניו עגולים ויש לו גומת חן בלחי השמאלי. הוא מתלבש בצורה יחסית פורמלית, מכנסיים אלגנטיים וחולצה לא פרועה, תמיד נראה מסודר ולרוב יתלבש במכנסיים בצבע שחור או אפור, החולצות שלו יהיו בצבעים שונים ולפעמים הוא יכול ללכת עם ג'ינס וחולצה עם הדפס.
מראה ענק: הוא נראה הרבה יותר שרירי ופניו נהיות יותר זוויתיות, שיערו הופך לצבע אדום מבריק ועיניו נהיות שחורות לגמרי, הוא גדל לגובה של 7.5 מטרים.
אופי: כמו אמבר הוא נורא חברותי אבל רק למי שהוא מכיר, הוא לא נפתח בקלות לאנשים חדשים אלא אם אמבר מציגה אותם לו, הוא לא בוטח בכולם ומעגל החברים שלו כולל את אמבר וכמה אנשים מובחרים. הוא לא מתבלט ורק נמצא שם כשצריכים אותו מהפחד שינסו לשכנע אותו לעשות משהו שהוא לא רוצה.
רקע: הוא בא ממשפחה מאוד ידועה אבל אף אחד לא יודע זאת מפני שהוא ברח מהבית בגיל מאוד צעיר כי הוא לא יכל להתמודד עם כל הכובד שהוטל עליו בגלל משפחתו. למרות שהוא נראה לא רע אף פעם לא הייתה לו חברה והוא גם לא חיפש אחת עד שהכיר את אמבר והיא גרמה לו להבין למה, (לא אכפת לך אם הוא יהיה גיי נכון?) הוא התחיל לפחד מהעובדה שהוא לא רגיל וכל פעם שאמבר העלתה את הנושא על בני זוג הוא מנסה לשנות את נושא השיחה.

21/09/2015 13:53
    uta uta

    שני הדמויות מעולות והם נכנסו!

    21/09/2015 13:57

שם:רוברט מאליק
גיל:16
מראה:שיער שחור,עיניים אפורות.אף ישר וקטן,עור שזוף ומקולף.שרירי מאוד.עיגולים שחורים מתחת לעיניים וחבורות כחולות סגולות בכל מקום.בגדים קרועים עשויים פרוות חיות טרף(אריות ארים,נמרים צבועים וכו'…)נועל נעלי עור ענק אחר.
מראה ענק:באופן יחודיי הוא נראה אותו דבר רק גדול יותר(7 מטר)ובלי החבורות.
אופי:קשוח,דרוך ומתבודד מחשש ל"חברים" בוגדים.לא צוחק ולא מתנהג כמו כולם אלה אם הוא במשימה שדורשת ממנו להשתלב.קר רוח ולעיתים נדירות מגיב לאנשים שמטרידים אותו.לא מבין ציניות.אבל תמיד מעדיף לחשוב שכולם משקרים ובאופן כללי הוא תמיד רואה את חצי הכוס הריקה כדי לשא התאכזב כשמשהו רע יקרה לו.לא מתלונן על כלום.
רקע:לא יודע מי ההורים שלו(לא שזה מעניין אותו..)וגודל ע"י איש זקן שחי במערה.כשהיא מת בהתקפה של קא'גי.מאז הוא חי ביער ומתקדם תמיד ולא נשאר במקום אחד.הוא כל יום נלחם על חייו ועד עכשיו כבר סיגל לעצמו מימניות שעוזרות לו לחיות כמו:מהירות והתחמקות,חוזק,וערמומיות.הוא משתדל לא להפוך לענק ומשתנה רק כשממש צריך.
משהו להוסיף:אם אפשר בלי אהבה בקשר אליו ושהוא ימות מתישהו..??(בקשה מוזרה..^-^..)

21/09/2015 17:26
    uta uta

    ביקשת וכך תקבלי ^^ !

    21/09/2015 17:54

הא? מתי נסגר *_* רק כתבתי הבוקר שתשמור לי דמות וכבר התחיל? אני אקרא כשאגיע הביתה/מחר.
וסליחה שאני מנדנד לגבי זה אבל מה עם רוח של זאב?

21/09/2015 20:21
    uta uta

    ההרשמה עוד לא הסתיימה!
    ורוח של זאב יימשך בקרוב ^^

    21/09/2015 20:22

פספסתי את זה!!! אני לא מאמינה 0.0 אני עדיין יכולה להירשם?

21/09/2015 21:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך