uta
ההרשמה עדיין פתוחה! לעונה או לחלק הזה יהיו 10 פרקים והחלק הבא ימשיך מפרק 11 ואילך, אני לא בטוח שאעלה עוד פרק לפני יום כיפור אז אם לא, גמר חתימה טובה לכולם וצום קל לצמים ^^ מקווה שתהנו ^^

מלחמת העולמות ספר 1: עולם הענקים פרק 1: התעוררות

uta 21/09/2015 925 צפיות 17 תגובות
ההרשמה עדיין פתוחה! לעונה או לחלק הזה יהיו 10 פרקים והחלק הבא ימשיך מפרק 11 ואילך, אני לא בטוח שאעלה עוד פרק לפני יום כיפור אז אם לא, גמר חתימה טובה לכולם וצום קל לצמים ^^ מקווה שתהנו ^^

פרק 1: התעוררות

פקחתי את עיניי במהירות והרגשתי תחושת הקאה מגיעה מגרוני והאור הקלוש נפל מעט על פניי. קור לפתע תקף את גופי והרגשתי צורך עז לקום מרגליי במהירות, כשלתי קדימה כשניסיתי לצעוד והבטתי סביב. המקום לא היה מוכר, עצים בעלי שכבת שלג לבנה דקיקה, גזעם היה בצבע כהה שנוגד את הצבע הצחור של השלג, כמה פתיתי שלג נחתו על פניי, הזדקפתי והבטתי סביבי. לבשתי מעין גלימה חומה דהויה וקרועה, קרועה לגמרי. מתחתיה הופיעה חולצה קצרה וחומה גם היא אך בגוון כהה יותר, הגלימה עטפה את רוב גופי והגיעה עד קצה כפות רגליי, מכנסיי היו דיי דלויים ורופפים בצבע כהה כמו צבע גזע העצים שעטפו את היער שבו הופעתי.
נשפתי בכבדות ועשן לבנבן פצח מפי, מרוב הקור החום שנמצא בתוך פי נהפך לאדים בכל פעם ששאפתי, עיניי כאבו מעט והרגשתי כאילו ראשי קופא לגמרי. שיערותיי השחורות הופיעו מעט בשדה ראייתי.
הבטתי בכפות ידיי, הם היו דיי חיוורות אך עדיין שמרו על גוון השיזוף שלהם, בפרקי אצבעותיי הופיעו חברבורות סגולות שמנעו ממני כמעט לסגור את כפות ידיי,
בקמיצתי ביד שמאל הופיעה טבעת זהובה לגמרי, בעלת קווים מסולסלים שעיטרו אותה בצורה אלכסונית.
לפתע הופיעה נערה, היא זינקה משום מקום, מתנשפת בכבדות וגם לה האדים פוצחים מפיה,
שיערה היה כהה כמו הלילה, אסוף לצמה ארוכה, צבע גופה היה שחום והיא השעינה עליה את ידי כאילו אנחנו מכירים דיי הרבה זמן,
היא הביטה בי, עיניה כחולות כמו אוקיינוס גועש וסוער וריסיה הארוכים היו נראים כמו חוטים דקיקים שנמתחו בקלות.
"בוא כבר נזוז!" קראה והביטה לאחור, לפתע כמה אנשים קטנים החלו לרוץ לעברינו, הם היו במרחק רחוק מאוד מאיתנו, כיווצתי את עיניי בכדי להתרכז וככל שהם התקרבו כך גודלם גדל.
"מה הולך פה? מי את?" שאלתי בתקיפה, היא כיווצה את מצחה והניחה את כף ידה על מצחי, הרגשתי כאב פוצח מראשי.
היא הביטה באצבעותיה, דם אדמדם וסמיך נטף על אצבעותיה. כנראה מחבלה שקיבלתי בראשי. הדם נטף מעט על השלג הלבן והיא הביטה בי ברצינות. "כנראה ראשך נפצע ואתה איבדת את הזיכרון לכמה שעות." הניחה, "רוץ. עכשיו." פקדה, הבטתי באנשים. כעת הם נראו הרבה יותר גבוהים וגדולים מאנשים. הם רצו לכיוונינו.
"ענקים." לחשתי בתדהמה, הם היו לבושים בחליפות מתכת על חזם ועל כתפיהם הרחבות. האדמה החלה לרעוד מעט והשלג חל לקפץ מענפי העצים.
"אמרתי לך לזוז!" קראה, היא הסתובבה לכיוונם. נערה עומדת מול חבורת ענקים בעלי גובה רב, כמעט שישה מטרים. בראשם עמד ענק בעל קסדה כסופה בעלת קרניים כסופות וקשיחות, הייתה לו שריטה גדולה בעין ימין וגופו היה אפור נוטה לכהה בעל גוף מצחין.
"^את עושה שגיאה שאת מגנה על האדם שנפל מהשמיים." השפה הייתה מוזרה ולא מוכרת, לא שפה שאני יכול לזהות אי פעם. "^הוא המושיע. תפסיקו לעשות כל מה שקא'גי פוקד עליכם ותצטרפו אל המושיע." היא גם דיברה באותה שפה לא מזוהה, היא קראה אליהם.
"חשבתי שאמרתי לך ללכת!" אמרה אך עדיין הביטה בענקים המעופשים. רגליי קפאו ולא תרתי משמע.
"^המושיע היא אגדת ילדים. קטאדי, את הולכת לחוות על בשרך בגידה מהי." אמר המנהיג בקול, איני הבנתי מילה מדבריו. הוא החל לצעוד לאחור. הוא פער את פיו ונהם בחוזקה. לפתע הוא שלף מגבו גרזן שחור ענק, עטוף בכמה בדים חומים. כפות ידיו הגדולות עטפו את היתד הארוכה והוא נשם דרך האף. כעת הוא היה נראה כמו שור עצבני אשר עשן יוצא מתוך נחיריו והקרניים הגדולות רק חיזקו את הטענה שלי.
"תני לי לנחש, לא שכנעת אותם." אמרתי בחשש, "זו הייתה תוכנית א'." אמרה ופלטה נחירה קטנה.
"זו תוכנית ב'."
לפתע גובה גדל בצורה משמעותית, כפות ידיה צמחו וצבע עורה החל להיות אפור כהה בעל חספוס הנראה לעין, שיערותיה השחורות צמחו גם הם ונפרמו בתנופה מהקוקו שעשתה. זינקתי לאחור בבהלה, כנראה שרק שאני במצב סכנה אני מסוגל לזוז. אם כי מהרגע שהתעוררתי הייתי בסכנה.
השניים רצו אחד לכיוון השני, המנהיג הניף את הגרזן שלו לאחור, מוכן להנחית אותו ואחריו כל הענקים רצו הוא זעק והשניים התנגשו בחוזקה.


תגובות (17)

יפה מאוד..!!הם מכירים?!?!

21/09/2015 18:06
    uta uta

    זו התחלה קצת לא ברורה שתתגלה בהמשך.. ;) ותודה

    21/09/2015 18:09

נהדר! בדיוק כמו שדמיינתי אותה.
פרק יפה :)
תמשיך בקרוב..

21/09/2015 18:12
    uta uta

    תודה רבה! שמח לשמוע שאהבת

    21/09/2015 18:23

פרק מדהים!
אני מקווה שתוציא המשך בקרוב 3>
גמר חתימה טובה וצום קל!!

21/09/2015 18:22
    uta uta

    שמח לשמוע שיצא לי טוב ^^

    21/09/2015 18:24

נשמע כמו אטאק און טיטאן (משהו כזה, למרות שתכלס לא ממש ראיתי את האנימה/מנגה) .
נחמד, אהבתי. תמשיך :)
צום קל וגמר חתימה טובה =]

21/09/2015 21:41
    uta uta

    אני לא מכיר סדרות מנגה או אנימה, ותודה ^^
    צום קל !

    22/09/2015 08:18

שאלתי בהרשמה לפני כמה דקות אם אני יכולה לתת דמות, כאן כתבת שההרשמה עדיין לא נסגרה אז אם תוכל לשמור לי אחת אני מאוד אשמח :) נ.ב: לא עזבתי, זה רק שאת רייס פרייר אני לא קוראת ומזמן לא העלית פרק של רוח של זאב… ולפרק- אהבתי מאוד! לא הבנתי כלום אבל בכל זאת ^^ ~טבעתמוזרה~ תמשיך!!!

21/09/2015 21:50

אני אכתוב את הדמות עוד מעט, כשיחזירו לי את המחשב, כרגע אני מהאפליקציה…

21/09/2015 21:50

כותבת דמות!! (לא היה לי זמן אתמול:/)
שם: קייטלין גריי
גיל: 16, כי זה מה שרוב הדמויות. אם אתה רוצה לשנות זה בסדר גמור.
מראה: לא כל כך גבוהה ובעלת עור שזוף, שיער חום-אדמוני חלק ועיניים אפורות וסוערות. יש לה מעט נמשים על האף ושרשרת שנראית כמו רגל של דולפין או ליוויתן. יש לה קעקוע של סירה על עצם הבריח השמאלית.
מראה ענק: השיער שלה נהיה מעט יותר כהה אך גם יותר אדמוני, עור מחוספס ומכוסה בקשקשים ירקרקים וכסופים מעטים ברחבי גופה (בחלקים מסויימים, כמו על הידיים, על עצם הבריח השמאלית, על הצוואר, על הרגל הימנית, על הבטן ועל האמות), העיניים נצבעות בצבע מעט יותר כחלחל והורידים בגופה נהיים מעט יותר כחולים ובולטים בכתפיים.
אופי: נערה ביישנית, שלא אוהבת לדבר על עצמה כמעט בכלל. היא תמיד תרגיש לא נוח עם מי שהיא, וגם אם מישהו יתעניין בה היא תהיה בטוחה שהוא עושה את זה בתור נימוס -ולכן קשה לה להתחבר עם אנשים. היא טיפוס פעיל מבחינה גופנית, והיא טובה באסטרטגיות. החלום שלה זה להנהיג אנשים ולנצח בקרב בתור מובילה ולא מובלת. היא חזקה מאוד ועוצמתית, והיא מאוד מרוכזת וקל לה לעשות הרבה דברים בו זמנים.
רקע: פעם ראשונה שהיא הצליחה להפוך לענק זה מתי שהיא טבעה בים. היא והמשפחה שלה היו בטיול יאכטה כשהיה סערה. רוב האנשים ביאכטה (כולל המשפחה שלה) טבעו וגם היא, אך היא הצליחה להגדיל את גופה וניצלה.
היא ברחה מהאזור וענקים אחרים הובילו אותה ל.. מקום הזה><
משהו להוסיף: הסיבה שהצורה שלה כל כך מוזרה זה בגלל שהיא טבעה והייתה אמורה למות. צורת הענק שלה קיבלה את… המים? אני לא ממש יודעת. אני אשמח אם יהיה לה כוח מיוחד אם משהו.
אה, תמשיך!

21/09/2015 22:59
    uta uta

    דמות מגניבה, כבר יש לי רעיון אליה ^^

    22/09/2015 08:16

סוף סוף יש לי מחשב לכתוב בו!!!
שם: ג'יימס בריק
גיל: 15
מראה: בעל שיער שחור בתספורת קצוצה ועיניים חומות כהות במיוחד. צבע עורו כהה והוא יחסית נמוך לגילו. הולך בדרך כלל עם בגדים קצרים וצבעוניים.
מראה כענק: עורו נהייה חיוור ועיניו הופכות כחולות-אפרפרות בהירות במיוחד. שיערו הופך לבן ובכללי מראהו משתנה מקצה לקצה, הוא גובהה לגובה של כמעט שבעה מטרים.
אופי: מסוגר וקודר, לא מתחבר ואפילו סולד מהעובדה שהוא ענק. לא אוהב חברה של יותר מחמישה אנשים וינסה להתרחק כמה שיוכל ממקומות עמוסים. אוהב את הטבע ובזמנו החופשי נוהג להסתובב ביערות – יש שם? – שבסביבה. אין לו הרבה חברים, שלושה לכל היותר והוא לא רוצה עוד. הוא מרגיש שאם יהיו לו הרבה חברים, יתחילו מריבות ותככים והוא לא רוצה להיות מעורב בהם.
רקע: וואו, אין לי רעיונות כרגע בכלל… מצטערת -_- יש לו רקע רגיל, משפחה ממוצעת, הורים דואגים אבל לא יתר על המידה ואחות קטנה ומעצבנת שאוהבת לריב איו על כל שטות. הוא בן אדם משועמם שכל שנייה רק מחפש מה לעשות עם עצמו חוץ מלצייר ולריב ולישון ולאכול…
משהו להוסיף: אשמח אם תהייה סיבה לכך שמראו משתנה לגמרי, איזו תקרית מהעבר שהוא לא זוכר או משהו כזה :) הייתי כותבת אותה בעצמי אבל… זה יהרוס הכל וגם, אין לי אפילו רעיון אחד בראש -,-
מקווה שהוא בסדר^^

22/09/2015 00:09
    uta uta

    אממ.. דיי אתגרי בשבילי אבל אין בעיה :) נכנס !

    22/09/2015 08:17

אני אעשה דמות בהרשמה היום/אחרי יום כיפור (כי אני צם)
אעע ספיר זה בדיוק מה שאמרתי בהקדמה
אבל זה הראה ממש אדיר, מנחש שזה עולם שונה משלנו איפה שהם נמצאים וקצת פחות משנה לי שאני לא יודע הרבה כי גם הדמות הראשית לול
תמשיך!

22/09/2015 08:57
    uta uta

    חחח תודה רבה ^^

    22/09/2015 11:47

אני בטוחה שתמצא משהו :) צום קל וגמר חתימה טובה לכולם!

22/09/2015 13:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך