uta
מצטער שהפרק קצר כל כך 0.0 מקווה שאהבתם ^-^

מלחמת העולמות ספר 1: עולם הענקים פרק 7: האנושי שהנהיג צבא שלם של ענקים

uta 30/09/2015 752 צפיות 5 תגובות
מצטער שהפרק קצר כל כך 0.0 מקווה שאהבתם ^-^

פרק 7: האנושי שהנהיג צבא שלם של ענקים

סאם צעד מספר צעדים לאט יותר מאיתנו בכדי שיוכל להשגיח עלינו בזמן שרוברט בודק טוב את הצעדים הבאים שלנו. "כבר לא ראינו דיי הרבה זמן ענק, להתחיל לדאוג?" שאלתי, רוברט כתגובה שלף לפתע מכיסו פגיון כסוף וקטנטן, בעל עיטורים זהובים מגולגלים. הוא הניח אותו בידי מבלי להביט.
"אם תראה ענק, תקוף. אם תראה את קא'גי, אל תחשוב פעמיים." פקד, הרמתי את הפגיון ואחזתי בו בהידוק. לוקח נשימות קצרות ומנסה להתרגל לעובדה שאני אמור לחסל מישהו בקרוב.
"איך הוא נראה?" שאלתי בפליטה, נשימותיו של סאם היו כבדות ועיניו גיששו סביב, "השטח פנוי." אישר בקול נמוך. "קא'גי?" שאל, הנהנתי לחיוב אך מכיוון שרוברט היה עם גבו אליי זה היה דיי מעשה מטומטם לעשות.
"כן."
"שיער חום כזה, עיניים מלוכסנות ירוקות. גוף של ילד בערך בן שתיים עשרה." אמר בתיאור קצר, לא היה לו זמן לדבר על זה יותר מדיי.
"ענק." לחש רוברט ולפתע התכופף, סאם צעד קדימה. מגן עלינו בגופו. הענק היה בעל לבוש אופייני של צבאותיו של קא'גי. בעל קסדה כסופה ושריון כסוף העוטף את כל גופו מלבד כפות ידיו המעופשות וכפות רגליו המצחינות,
"יש סיבה שאתה לא משתנה לענק?" לחשתי, הוא נעץ בי מבט קר. "לא רואה את זה כמשהו הכרחי."
"אתם לא תגיעו לקא'גי." אמר השומר בקול נמוך ורוטן, סאם כיווץ את כפות ידיו לאגרוף כמוץ ויצר מעט קליקים עם ידו.

"שלום קא'גי." אמר רוברט כאשר הגענו אל קא'גי. הוא ישב במרכז קרחת יער. על כס עשוי ענפים חזקים ומפותלים. ידיו היו שלובות זה בזה וגם רגליו. בדיוק כמו שרוברט תיאר שיערותיו של קא'גי היו במרכזם חומות כהות יותר וככל שהתרחקו מהמרכז נהיו בהירות יותר, עיניו היו בצבע אזמרגד סוחף ועורו היה צחור למדיי. הוא עטה על עצמו גלימה בדיוק כמוני וכמו רוב הילדים בעולם הזה.
"אתה הוא זה שיפיל אותי?" שאל בזלזול כשהביט בי, הנחתי את הטבעת על אמתי והרמתי אותה כלפי כיוונו כאצבע שלישית. מבטו היה קר אך לאחר כמה שניות הוא פלט נחירה.
"ריו, פריי." אמר לפתע, שני ענקים התייצבו לפתע מאחורינו. אחד מהם היה בעל שיער כהה וארוך, בעל עור שחור מצחין ושריון כסוף אך ללא קסדה. הוא חנק עם כף ידו הגדולה את גרונו של סאם והשניים התרחקו. רוברט אגרף את כפות ידיו אל מול פניו,
"אני מניח שכעת אמור לזנק עליי ענק משום מקום?" שאל בחוצפה, אפילו לא מתרכז בקא'גי.
"אתה צריך ללכת להמר, יש לך חשיבה טובה." הוא אמר, לרגע תהיתי. אין הימורים בעולם הזה, קא'גי יכל להשתנות לענק בכל רגע נתון אך דבר לא קרה עדיין. הוא כנראה היחידי בעולם הזה שיודע מה זה אצבע שלישית וכל הסימנים מראים שקא'גי הוא..
"בדיוק. תהיתי מתי תבין את זה." הוא חייך. איכשהו הוא קטע בדיוק את מחשבותיי בדיוק בזמן.
"תהיתי מתי תבין שבאתי מהעולם שלך, מעולם בני האנוש. ושאני בעצמי בן אנוש."


תגובות (5)

אהבתמי את הפרק, אבל משהו עבר לי בו מהר מידי…
בכל מקרה, תמשיך!

30/09/2015 11:33

מסכימה עם תס… אתה יודע, אני מתחילה לחשוב שרוברט הוא בעצם ג׳יימס, אני זוכרת שבהרשמה כתבתי לך שהוא סולד מהיותו ענק ומשתנה רק כשאין ברירה אחרת. אבל אולי גם רוברט כזה ואני סתם שכחתי :/ בכל מקרה, פרק מעולה! אתה צריך להצטער שהוא קצר -,- תמשיך!!!

30/09/2015 12:35

ואני חוזרת בי! בקשתי בהרשמה וגיליתי שאכן טעיתי… מצטערת *~*

30/09/2015 12:40

פרק מותח!!!!
אני לא יכולה לחכות, למה כל המתח הזה?
תמשיך 3>

30/09/2015 13:01

הסוף עבר מהר מידי לדעתי וגם לא בדיוק הבנתי מה הלך שם עם רוברט ..(אני יודעת שאני קצת קרצייה, אבל אני באמת חושבת שזה יכול להוסיף יותר אם תרחיב את הפרקים..)
בכל מקרה, תמשיך

30/09/2015 13:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך