time machine123
המשך יבוא...

מלכת החושך ונסיכת השמש

time machine123 01/02/2016 761 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

פרק 2-הרי הטריקולד המתוקים
רפאל ורונה הלכו בשביל בחזרה אל ביתם. הם הלכו בדרך שאותה הם לא הכירו , הם חשבו שהדרך אכן מובילה לבית שלהם. הם הגיעו להרי הטריקולד שעשויים משלוש שכבות : שכבת מוס שוקולד, שכבת שוקולד לבן ושכבת שוקולד מריר. ומעליהם שכבה של קצפת תותים מתוקה.
והם נכנסו לעומקו של יער הילדות הניצחי, שעל עציו גדלים פירות המרשמלו ופירות הסוכריות הגומי . הם התחילו לפחד כאשר הם הסתכלו סביבם באימה גלויה.
" לאיפה הגענו?" שאל רפאל בקול מודאג , הוא התחיל לבכות.
" לא יודעת, אולי הדרך תוביל אותנו אל ממלכה קסומה ." מלמלה רונה בסקרנות.
" אמרת שהדרך תוביל היישר לבית שלנו," כעס רפאל והתבונן ברונה ממושכות.
" מה זה? תראה את העץ הזה , וואו אני רוצה לראות את זה מקרוב." התלהבה רונה מהמקום וניסתה ללכת לעבר הרי הטריקולד המתוקים. רפאל מנע ממנה להמשיך וחסם לה את המעבר בידו.
" בשום פנים ואופן לא, זה מסוכן. אנו לא יודעים מה יש ביער , את יכולה ללכת לאיבוד בכזאת קלות." אמר רפאל בהחלטיות. רונה הביטה בו במבט מוזר.
" המקום הזה מאוד מסקרן , תן לי לראות בבקשה!" ביקשה רונה בקול עדין אך רפאל לא הרשה לה לעבור ולהמשיך ללכת לאן שהיא רוצה.
" אני יודע מה שאני אומר, רונה. את בסך הכול בת תשע. בואי ונראה איך נמצא קודם כול את הדרך לבית שלך." התעקש רפאל אבל רונה עמדה על דעתה על שהיא לא רוצה לעזוב את המקום שעורר את סקרנותה.
" ואתה , ילד. עדיין לא מלאו לך עשר שנים. וואו, מה זה האור הזה? אתה לא מרגיש שאנו נמצאים באיזו ממלכה כלשהי?" חשה רונה בנוכחותה של נסיכת השמש. היא העיזה לעשות צעד אחד קדימה לעברה. כשהיא ראתה את אורה המהבהב של נסיכת השמש , היא נבהלה.
" אימא'לה! מה זה היה?" נבהל רפאל כשחש שקרניה הצהובות של נסיכת השמש מלטפות את פניו.
" לא יודעת , רפאל בוא נלך הביתה, אני לא לוקחת סיכונים היום!" אמרה רונה בחשש וצעדה צעד לאחור , כי היא חשבה שנסיכת השמש רדפה אחריה.
" היא רודפת אחרינו , מה זה? בואי נחפש את השביל שיוביל אותנו אל ביתנו. אני מפחד. כנראה צפית היום יותר מדי בסרטי פנטזיה." ענה לה רפאל בפחד.
" אני רוצה הביתה , אני רוצה לחזור לאימא בבקשה רפאל. בוא נחזור נעשה חושך ומסוכן. אולי מחפשים אחרינו ." אמרה רונה בבכי. בעוד שנסיכת השמש ניצבת למולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך