time machine123
ההמשך יבוא...

מלכת החושך ונסיכת השמש

time machine123 01/02/2016 800 צפיות אין תגובות
ההמשך יבוא...

פרק 1 – מלכת החושך ונסיכת השמש
מול עולם הולך ונכחד , מלכת החושך ונסיכת השמש נלחמות למחוק את כל הרע שמסביבן. מלכת החושך שלבושה רק בשחורות ושערה שחור כפחם . גלימה שחורה וארוכה מכסה את כל גבה. היא חובשת על ראשה כתר שחור . נסיכת השמש, ידידתה לבושה בשמלה צהובה כשמש. שערה צהוב וזוהר, יש לה קרני שמש צהובות מעל לראשה. והיא עטורת כתר עם שמש קטנה מעליה , העשויה מקרן אור מוזהבת. ושתיהן ביחד, עם חברתן מלכת האהבה הנכזבת.
מלכת האהבה הנכזבת הלבושה באדום עז ועיניה אפורות לגמרי. היא חגרה את חגורת האכזבה השחורה שלה. רגליה שחורות כפחם ובנפשה שולט העצב התמידי. היא אינה יודעת לקוות.
לעומת חברתה מלכת התקוות. היא לבושה בוורוד אביבי וכולה שמחה וצהלה. היא נותנת את אבק הבשורות הטובות ששוכן בתוך נפשה הוורודה.
חברתה מלכת השמיים ומלכת הירח והכוכבים. מלכת השמיים צבועה כולה בתכלת ועינייה תכולות לגמרי. רגליה התכולות נוצצות באור שמעניקה לה נסיכת השמש. ידיה התכולות נעימות למגע ומביאות תקווה.
מלכת הירח והכוכבים, עטורת ירח קטן על מצחה הבהיר וידיה עטורות בכוכבים מנצנצים. רגליה מכילות את האבקה הוורודה שהיא מפזרת על אורה של מלכת החושך.
נסיכת החיוכים אשר לבושה בכחול עמוק ועטורת אור מסביבה. יש לה את חרב השמחה החיובית. היא מפזרת על מלכת הצער את אבקת ההירדמות כדי שהיא תסתלק מליבם של בני האנוש.
מלכת הצער , אשר לבושה באפור וחגורה בחגורת העצב העמוק אשר גורם לאנשים ללקות בדיכאון. רגליה אפרפרות ועיניה שחורות ומיוסרות. ידיה שחורות ומכילות את אבקת הצער .
נסיכת הכנות , הלבושה כולה בזהב טהור וזך , מכילה בכיס שמלתה את אבקת אמירת האמת ואת אבקת הרגשות החיוביים והשליליים. רגליה זהובות עטורות בזהב מצופה. ידיה זהובות ומכילות זהב אמיתי.
מלכת הפרפרים לבושה בצהוב ושיערה צהוב כבננה. יש לה כנפיים בידיים ואבקת הקסם טמונה בידיה הצהובות.
חברתה מלכת הרגש העטורה בחגורת רגשות רחבה ובכיס שמלתה היא מכילה את אבקת הרגש הכחול. ידיה כחולות ושיערה כחול כהה ורך. רגליה לבנות ובתוכן יש את עור הרגשות העמוקים. מלכת הרגש היא הרגישה ביותר וגם נעלבת בקלות מכל דבר קטן.
מלכת הממתקים כולה עטופה בסוכריות צבעוניות סביב ראשה ועינייה מכילות סוכריות על מקל. היא לבושה בשמלה העשויה משוקולד לבן ומשוקולד חום.
ידיה עטופות בטופי מתוק וטעים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך