ממלכת סינריו- פרק 11!

10/01/2013 765 צפיות 2 תגובות

הפרק החדש באתר!! מצטער שקצת נטשתי פשוט קניתי ספר חדש (אש של קריסטין קאשור D: ) ואני קורא אותו עכשיו אז…מקווה שתאהבו :)

–11–

ג'ף כמעט הוריד לטיילר את הראש. המרגש לא היה נחמד במיוחד. היא ניסתה לדקור אותו אותו באמצעות הפגיון שלה אבל השיריון העבה שלו לא איפשר זאת. ג'ף נראה כאילו הוא נהנה מכל רגע.
"אתה חתיכת מרושע. עזוב אותי כבר!" טיילר הרימה אבן קטנה וזרקה לעברו כדיי להתגרות בו. זה פגע לו במצח. עכשיו הוא נראה כאילו הוא השתגע.
"וואו, הבחור ממש אוהב את הכבוד שלו" אמר לוקאס תוך כדיי ריצה.
"שתקו שניכם!! לא מגיע לכם לחיות!" אמר ג'ף והשליך סכין קטנה לעבר לוקאס. הוא חמק.
"אל תהיה תרנגולת. תילחם מולי! אני פה מתגרה בך, לא הוא!" צעקה טיילר לעברו.
הוא התעלם והמשיך לשלוף עשרות סכינים לעבר לוקאס. אחד מהם שיפשף את עורו והפיל את לוקאס לאדמה.
"אידיוט!" צעקה טיילר. היא מתחה חץ לעבר הגלימה הסגולה של ג'ף. החץ חורר את החולצה ושידכה את הגלימה לאדמה. לרגע ג'ף נעצר ובגלל התנופה הוא החליק אחורה. למרות המצב טיילר לא הצליחה לעצור בעצמה וצחקה בקול רם.
"זה נראה לך מצחיק?? חכי שאני אשפד אותך! נראה מי צוחק אחרון!" הוא הסיר את הגלימה וקם על רגליו. הוא הרים את חרבו ורץ לכיוון של טיילר.
לא היה לה זמן לחשוב. היא פשוט התחמקה עד שיעלה לה רעיון.
"טיילר!" צעק לוקאס שכבר התחיל לקום.
"העור שלו חשוף בכפות הידיים והפנים! תכווני את הפגיון לשם!"
"בסדר!" צעקה אליו טיילר בחזרה.
ג'ף רדף אחרייה. בדיוק ברגע שבא לדקור את טיילר היא הקדימה אותו ודקרה אותו בכף ידו. הוא צעק כל כך חזק שטיילר שמעה צפצופים באוזנה.
"מה עוללת!! חכי שהמלכה תשמע על זה! היא הולכת…" בדיוק ברגע הזה מגי קפצה מעל שיח ונחתה על הראש של ג'ף. הוא איבד את ההכרה.
"מגי!!!" צעקה טיילר בטירוף. לא היה אכפת לה כרגע מכלום. רק כדיי לראות את הכלבה שלה (או שלא?) שברחה לה בערב הקודם. נראה כאילו מגי לא ממש התרגשה לראות אותה בחזרה. 'אולי עבר עלייה משהו בלילה. זה בטח יעבור לה' חשבה טיילר.
"איפה היית??" שאלה אותה. "התגעגעתי אלייך!"
לוקאס התקרב. "טוב, אז מה נעשה איתו?" שאל את טיילר והחווה בידו לעבר ג'ף. הפרשים ההמומים כבר ברחו מזמן עוד לפני שהשניים שמו לב. פחדנים.
"יש לו חרב. אני מניחה שתוכל לקחת אותה ולהשתמש בה" אמרה לו טיילר. היא לא אהבה את הרעיון באופן אישי. החרב קטלנית לחיות ולבני אדם, אבל זה הסיכוי היחיד שלהם לשרוד.
הוא הרים את החרב ולקח את הנדן מג'ף.
"טוב, אז היינו פה?" אמר לוקאס
"מה זה 'היינו פה?' אנחנו פה עכשיו ו-"
"לא משנה, זה סלנג שנהוג להשתמש בו. אז הולכים?"
"בטח" אמרה טיילר ואספה את דבריה.
אחרי שהתארגנו הם המשיכו הלאה.
לאחר כמה דקות הליכה היער נגמר, ומולם נפרש שדה ענקי וירוק. ארנבות היו מצויות בו בשפע, מגוון של ירקות ופירות צמחו ממנו, והכי יפה: טירה ע-נ-ק-י-ת וזהובה עמדה לה באופק.
הם הגיעו לארמון הזהב.


תגובות (2)

אייזה מווושלםם !
אתה כוותב ממש ממש ממש ממש ממש ממש (אמרתי ממש ?) יפה ( :
תמשיייך D:
~ותגיד…אני יכולה לקבל הקדשה בפרק הבא ? ^-^~

10/01/2013 09:17

חחחחחחחח כמובן :)

10/01/2013 11:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך