ממלכת סינריו- פרק 13!

13/01/2013 558 צפיות תגובה אחת

שבוע טוב לכולם! מצטער שלא המשכתי את הסיפור, הייתי עסוק ועכשיו אני ממשיך :) מקווה שתאהבו. מי שעוד לא קרא את שאר הפרקים מוזמן להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא את השאר .

–13–

"מה הולך כאן?" אמרה טיילר.
הארמון היה ענק. הכל היה מצופה זהב. פה ושם היו תלויות נברשות מזכוכית שהוסיף יופי לחדר. מלא משרתים התרוצצו סביב, כאילו לא נחו אף פעם.
הנשר ליווה אותם בדרכם אל המלכה.
"מכאן, נכבדיי. כפי שאתם רואים משרתי המלכה עושים הכל למען טיפוח הטירה. מידי שבוע מתקיימים פה נשפים יוקרתיים לפשוטי העם. המלכה דואגת להם. היא חושבת שצריך לדאוג לשיוויון זכויות בין התושבים".
אמר הנשר והמשיך בסיורו.
הם עלו במדרגות רחבות והגיעו לדלתות גדולות. מעליו נחרט כתר ועליו כתוב "אורום".
הוא פתח את הדלת וטיילר ולוקאס נכנסו.
מלפניהם עמדה נערה צעירה עם כתר זהוב. שמלתה המלכותית הייתה מקושטת ביהלומים ובאבני חן צהובות, והחמיאה לגזרתה הרזה. שיערה הזהוב קושט באבני חן צהובות גם.
"אוף, אני לא מספיקה כלום. יש עוד הרבה…הו! הינה הם! אני כבר רואה שהספקתם להכיר את ריקרדו ואת בון, שומרי הכניסה האדיבים שלי. התכבדו בקצת אוכל, אני כבר ניגשת אליכם" אמרה המלכה והחוותה בידה לשולחן ארוך שהונח בצד החדר. הם ניגשו וטיילר התחילה לזלול מהכל.
"טיילר!" לחש לה לוקאס.
"נימוסים! אנחנו ליד מלכה!" אמר לה לוקאס
טיילר הבינה מה קורה וניגבה את ידה במפיות משי שהונחו על השולחן.
"מצטערת" אמרה טיילר.
המלכה יצאה מהחדר והשאירה אותם עם ריקרדו.
"אז…היא לא אמורה להיות עץ?" שאל לוקאס.
"היא כן, אבל כמובן שמדעני הטירה המציאו שיקוי ככה שתוכל להפוך לאדם מתיי שתרצה" אמר ריקרדו.
"איך יש לה כל כך הרבה משרתים?" שאלה טיילר וחתכה לעצמה עוד מהפאי פטל.
"ובכן, כולם יודעים שזהב היא מתכת איכותית, יקרה, נדירה. כשהמכשף הפך אותה לעץ מיד זיהו אותה עם עלי הזהב שלה, והקימו ארמון. היה לה כסף רב. היא השקיעה במדענים ובמשרתים והם השקיעו בה. היא אהבה אותם, והם הגנו עלייה, וככה צמחה לה ממלכה." אמר ריקרדו.
בדיוק המלכה ניגשה אליהם.
"מצטערת על העיכוב, יש לי עוד סידורים אחרונים עד הנשף בערב.
"טוב, אז שמעתי עליכם. אני יודעת שאתם בדרככם לעצור את המלכה אנדריאנה, ואחותי היא צעד חשוב במסעכם. אז ככה, מאז ומתמיד אחותי הקטנה, סילבר, הייתה סוג של…ביישנית. היא הסתגרה בחדרה ולא הראתה את עצמה יותר מידי, חוץ ממני ומסופיה, אחיותיה. היא המפתח להבסת המלכה. אני לא יודעת איך, או למה, אבל אתם תבינו כשתגיעו אלייה. היא לא תיתן לכם להתקרב אלייה בכזו קלות. היא בררנית. ולכן אני יכולה לעזור לכם בזה. דרך אגב, אם כבר לא הצלחתם לנחש, שמי אוֹרוּם"
"אוקיי, אז אורום, איך תוכלי בדיוק לעזור לנו?" שאל לוקאס
"אתם יכולים להוכיח לה שנשלחתם על ידי. הינה," המלכה המלכה הלכה לעבר הקיר הצדדי המקושט בדברים המצופים זהב והושיטה לטיילר מפתח שמעוטר בחלקו העליון.
"זה הסמל שלי. אורום, כמלכת הזהב." אמרה המלכה.
טיילר לקחה את המפתח ושמרה אותו בחיקה. הוא היה חם, בדיוק כמו ליבה של המלכה.
"תודה רבה, מלכתי, אני-"
"אין צורך לקרוא לי מלכה, תקראי לי אורום, את חברה שלי" אמרה אורום.
"אוקיי, מלכ…כמובן, אורום. תודה!" אמרה טיילר.
הם התכוונו ללכת, ואז המלכה אמרה "רגע! באמת חשבתם שאני אתן לכם ללכת בכזו קלות? אתם נשארים פה לילה כחבריי החדשים!" אמרה בהתלהבות.
טיילר התייעצה עם לוקאס.
"לא נוכל למשוך את זה עוד הרבה זמן, וגם מגי מחכה לי" אמרה טיילר.
"לא נורא, מגי יכולה לשרוד. וגם לא נוכל לישון כל הזמן בחוץ ולחכות לסכנה הבאה. יום אחד לא יזיק לישון לנו בארמון. היא גם סופר נחמדה, ויש נשף, אז אין מה להפסיד" השיב לוקאס.
"אוקיי, אוקיי" אמרה טיילר.
"טוב, אז ריקרדו ילווה אותכם אל חדרכם החדש. יהיה כיף! אתם תוכרזו כאורחי הכבוד של הנשף!" אמרה אורום ומחאה כפיים במהירות.
היא נראתה כמו נערה שמתלהבת מפרסום שיר חדש של כוכב שהעריצה. באמת כיף איתה.
"טוב, אז הולכים?" שאל ריקרדו.
"יאללה" אמר לוקאס ושניהם יצאו מהחדר.


תגובות (1)

מוווושלמי *~*
תמשייך [-:

15/01/2013 05:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך