ממלכת סינריו- פרק 2!

02/01/2013 557 צפיות 3 תגובות

הפרק השני בסיפור.

–2–

טיילר התייאשה. היא מחפשת כבר שעות אחר אוכל להכניס לפה; אוכמניות, פטל, ואולי קצת תותי בר יתקבלו בברכה.
"מגי, אני רעבה בדיוק כמוך, תיעזרי בסבלנות!" אמרה טיילר לכלבה שלה.
מגי הייתה כלבה מסוג סטאריגון, שבאמת אפשר לרכב עלייה. היא הייתה בצבע דבש- צהבהב, עם עיניים כחולות בהירות וכתם בצורת כוכב על הגב.
הכלבה נבחה לעבר משהו. טיילר רצה לעבר המקום. עיניה אורו! מולה עמד עץ ועליו שפע אגסים.
טיילר מיד חטפה אחד והכניסה לפה. מגי שעטה לעבר העץ והפילה עשרות אגסים שבעוד כמה דקות ימלאו את בטנה.
אחד הדברים שטיילר אהבה במגי זה שהיא הייתה צמחונית, כמוה. כן כן, זה לא נשמע בדיוק הגיוני שכלב יהיה צמחוני, אבל טיילר הרגילה אותה לאורח חיים צמחוני. שתיהן לא סבלו בשר.
"אוי מגי, מה הייתי עושה בלעדייך?" אמרה טיילר אחרי שסיימה את האגס הרביעי שלה.
מגי החזירה לה בנביחה מתלהבת. לטיילר עברו מחשבות בראש 'מתיי אני אפגוש בן אדם אמיתי? אני כבר 7 שנים מסתובבת לבד ביער ולא ראיתי אף אחד. האם אני אי פעם אוכל..' תפסיקי, חשבה לעצמה.
"מגי, בואי, אנחנו הולכים לחפש לנו נחל" אמרה טיילר והרימה את אשפת החיצים שלה.
מגי באה בעקבותיה.
"קדימה ילדה קטנה, בואי נלך לשתות קצת". טיילר עלתה על מגי והמשיכה במסעה.

***

לוקאס קם משנתו. כנראה שנרדם בזמן ששמע מוזיקה. שוב.
קריאה נשמעה מהמטבח. "חומד, אני יוצאת מהעיר להקפיץ את אבא לעבודה, תעסיק את עצמך עד שנחזור, להתראות!"
"ביי אמא!" צעק לה בחזרה.
ועכשיו התחיל השיעמום. לא כיף לבד בבית. לא כל הארגזים פורקו, ולכן לא הייתה טלויזיה וספרים.
לפתע, היה לו דחף פתאומי לצאת החוצה. הוא יצא והלך כמהופנט. הוא התקדם לעבר יער זר, ולא ממש הבין למה. הוא הרגיש כאילו משהו מושך אותו, כמו ברזל למגנט.
כל העצים היו בשלכת, רובם היו ערומים ושחורים, רק עץ אחד נשאר עם עלים. המון עלים פרפרים וציפורים עופפו סביבו, ופירות מכל הסוגים צמחו ממנו. נראה כאילו העץ הזה מכושף.
עוד לפני שהספיק להגיב לוקאס הרגיש שהוא מתחמם יותר מידי, כאילו אש בוערת בו מבפנים, ואז, ללא אזהרה מוקדמת, לוקאס נשאב לתוך העץ.


תגובות (3)

תמשיכי

02/01/2013 12:35

אני בן חחחח אבל לא נורא :)

02/01/2013 12:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמשיייייךךךך 3:

02/01/2013 12:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך