ממלכת סינריו פרק 4!

03/01/2013 611 צפיות תגובה אחת

פרק 4 בסיפור. אתם מוזמנים להיכנס לדף שלי ולקרוא את שאר הפרקים. מקווה שתאהבו!

–4–

לוקאס ידע בערך איך לדוג דגים, אבל הוא לא ידע שהדגים בעולם הזה מהירים פי שלושה מהעולם שלו!
״מכל המטלות האפשריות בטבע, בחרת לי דווקא את זה?!״ אמר לוקאס.
״אתה גם צריך לפשוט אותם אם אתה רוצה גם לאכול אותם…״ ענתה לו טיילר
״מהההה?? טוב אני אנסה״ אמר לוקאס.
אחרי כמה דקות של של שקט לוקאס אמר ״תגידי, איפה אנחנו נמצאים?״ שאל אותה.
״בממלכת סינריו״ השיבה לו טיילר.
״ממלכת סינריו?״ שאל לוקאס.
״כן, היא ממלכה ענקית! כפרים, יערות ענקיים, מפלי מים, וכמובן טירה ענקית ומרושעת. למה אתה שואל?״
״כי סופיה, כלומר עץ החוכמה או משהו, העלה אותי לפה מאמריקה, כי ׳יש לי מטרה פה׳״ חיכה אותה לוקאס באופן מוגזם. ״את יודעת משהו על העץ הזה?״ שאל אותה.
״אני אספר לך מה שאני יודעת״. טיילר התיישבה לידו וסיפרה לו את הסיפור. לבינתיים מגי קפצה לגובה כדיי להגיע לכמה תפוחים.
״אוקי, אז ככה: לאבא אחד נולדו שלוש בנות, סילבר, אורום וסופיה, זהב, כסף וחוכמה. האחות הבכורה, סופיה, האמצעית אורום והקטנה סילבר. יום אחד מכשף אחד חטף את שלושת הבנות. הן היו רק בני 12 ולא בדיוק ידעו להתגונן, כשלפתע אורום הפכה את כל מה שמסביבה לזהב, חוץ מאחיותיה כמובן. דרך אגב, למקום הזה קוראים היום טירת הזהב, ובה שוכנת אורום. המכשף איכשהו ניצל וגידף את הבנות שיהיו תמיד רחוקות אחת מהשנייה, והפך אותן לעצים כל חייהם. אחרי שלטונן של שלושת הבנות הגיע מלך טוב שהוציא את המכשף להורג. אחרי הרבה דורות של מלוכה הגיעה מלכה שפיתתה את המלך והרגה אותו בדרך מסתורית. יש שמועות שהמלכה היום, אנדריאנה, ירשה מהמלוכה כוח חזק, והנבואה אומרת שיום אחד יבוא מישהו ויוריד אותה מהמלכות. אבל כדיי להרוג אותה נחוץ כסף, בלי כסף היא חסינה מהכל״ ובזה סיימה את הסיפור.
״זהו זה!״ אמר לוקאס בהתרגשות! ״אני צריך למצוא את עץ הזהב כדיי שתדריך אותי לעץ הכסף, ומשם להרוג את המלכה!״ אמר לוקאס.
״אני לא בנויה למסע הזה, אני רק שורדת כאן״ אמרה טיילר.
״נו בבקשה, אני לוזר בלעדייך!״ התחנן לוקאס.
״בסדר בסדר, רק אם זה יימשך כמה ימים!״ אמרה טיילר
״יש! אני מבטיח שלא תצ-״ פיצוץ עמום קטע את לוקאס.
מהשיחים קפצו חיות דמויי צבועים בצבע חום-אדמדם.
״אלה וולקנים״ אמרה טיילר, ״רוץ עכשיו!״


תגובות (1)

תמשיכי

03/01/2013 02:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך