ממלכת סינריו- פרק 5!!!

03/01/2013 569 צפיות אין תגובות

למרות שיש לי מחר מבחן ע-נ-ק בהיסטוריה החלטתי לשבת ולכתוב את הפרק החדש. אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי וקרוא את שאר הפרקים במידה ולא קראתם. תהנו :)

–5–

צרחה נשמעה מהחדר של אנדריאנה. ברוּטוֹס רץ לעבר החדר שלה ופתח את הדלת. היא ישבה על מיטתה הגדולה, שיערה האסוף חזר להיות חום והיו שזורים בו אבני חן אדומים, שהבליטו את עיניה הסגולות המהפנטות.
"אוי לא!!!! אני לא מאמינה!!!!!!!!!" גערה אנדריאנה על הבדולח שלה!
"אממ…את בסדר, מלכתי? נראה שקצת-"
"שתוק כבר!!!! לוקאס הצליח להגיע לפה!! אנחנו חייבים לעשות משהו!" אמרה אנדריאנה.
ברוּטוֹס שיחק עם הגלימה הכחולה העבה שלו.
"אני מניח שנוכל לשלוח אליו כמה מפלצות…" אמר המלך.
"אולי…אבל יש לו מישהי איתו" הצביעה אנדריאנה על הבדולח.
ברוטוס התקרב לעבר הבדולח. הוא ראה נער ונערה בורחים מיצורים אדומים.
הוא הסתכל לעבר פניה של הנערה ו…אוי לא, לא יכול להיות. זאת ביתו של ברוטוס!
מאז שמלכתו הקודמת נרצחה הוא שלח אותה לשרוד לבד ביער, עם מגי שלו, שתשמור עלייה.
אם הוא ישלח לעבר לוקאס את אחת מהמפלצות שלו, הוא יהרוג את ביתו שלו. אסור לתת לזה קרות!
"אממ..אנדריאנה? אולי נחכה קצת ש…הם יבואו ו-"
"לא!! שניהם הולכים למות עוד היום! קרל!! שלח הודעה ל-"
"רגע!!" קטע אותה ברוטוס בצעקה. אנדריאנה נראתה כאילו חטפה בוקס.
"אתה..צעקת עליי? צעקת על המלכה שלך???! מי אתה בכלל?!!?! קרל!! שלח את ברוטוס לכלא!"
משרתה הנאמן של אנדריאנה קם ובא להוביל את ברוטוס לכלא.
"לא!! אתה גם משרת שלי!! הסתלק מפה!" הנער קד קידה והלך בקלילות לעבר הדלת!
"לא!!!!!!!!!" שיערה שוב התחיל להיות אפור. היא הצמיחה ניבים וגדלה במקצת.
"אהובי, אתה לא רוצה לגרום לי לכעוס, נכון?" שאלה אנדריאנה בטיפה שפיות נשארה לה.
"ברור אהובתי, אלך מיד לכלא" אמר ברוטוס ורץ לכלא לפני שתהפוך אותו לארוחת צהריים. 'מעניין מה היא' חשב ברוטוס, בעוד עושה את דרכו לכלא העמוק של הממלכה.

***

לוקאס לא רץ ככה מאז שאיש משוגע רדף אחריו עם סכין מטבח כששבר לו בטעות את תיבת הדואר. הוולקנים האלה מפחידים מאוד. חלקם יורים אש סגולה שפוגעת רק ביצורים חיים וחלקם עושים פיצוצים שיכולים לפעור בור בקרקע. לא נעים.
טיילר קפצה על מגי והושיטה יד ללוקאס "בוא מהר, מגי לא תוכל להתעכב עוד הרבה!"
לוקאס הושיט לה את היד והיא העלתה אותו על גבה. מגי התחילה לפתוח בריצה. טיילר כיוונה לאחורה חצים וכמה מהם הורידו כמה וולקנים.
"חיות נתעבות, אני לא סובלת אותם" אמרה טיילר "הם כל הזמן מחפשים אחר בשר. רק לפוצץ ולהרוס דברים".
"מאמין לך". מגי הפילה עץ שיעכב את הוולקנים, ואכן הוולקנים התעכבו בכמה שניות.
לוקאס לפתע הרגיש חסר אונים. מגי הכלבה הגדולה, עם כוח של סוס, טיילר האמיצה שמשפדת וולקנים באמצעות חיצים, ולוקאס? בעל היכולת לשבור שיא באנגרי בירדס, אולי…לא עוזר לו בממלכת סינריו.
אחרי שטיילר חיסלה את כולם היא ירדה ממגי והלכה לעבר הוולקנים המתים.
"רוק של וולקנים רעיל במיוחד ליצורים כאן" אמרה טיילר. היא הורידה כמה חצים מהאשפה וחיכחה אותם בריר האדום שלהם. "אל תדאג, הם לא רעילים לבני אדם אם אתה חושש שחס וחלילה אשפד אותך" אמרה טיילר בצחוק.
היא הכניסה את החצים לאשפה והלכה לשטוף את עצמה במים.
"למזלנו הרב, לא התרחקנו הרבה מהמחנה שלנו" אמרה טיילר.
"כן, אני משער" השיב לוקאס…
"אז…נלך?" שאלה טיילר
הם התארגנו וחזרו את הדרך חזרה, כשמאחוריהם הופיעה עוד מפלצת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך