ממלכת סינריו- פרק 6!

03/01/2013 635 צפיות אין תגובות

הפרק השישי בסיפור. אתם יכולים להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא את שאר הפרקים. מקווה שתאהבו! :)

–6–

למה? למה כל הרע הזה מגיע לה?
טיילר הסתובבה לעבר המפלצת. היא הייתה בגודל אדם אבל היא הייתה כחולה עם זנב חתול.
"היכנעי או שתושמדי" אמרה המפלצת בקול קצת מצחיק.
"אני? להיכנע? כנראה שעוד לא הספקת להכיר אותי, לשרוד שבע שנים בטבע דורש גם להילחם מול יצורי בר, וכמובן שאתה תהיה אחד מהם שאני אנצח!" אמרה טיילר ושלפה חץ.
לוקאס לחש לה "אולי כדאי שתשתמשי בחץ עם הרוק של הוולקנים"
"לא עכשיו" השיבה לו טיילר "אם הוא יהיה חזק מידי נשתמש בו, לבינתיים תרים איזשהו מקל ותילחם בו!"
"או-אוקיי" אמר לוקאס. הוא הרים ענף חום ירקרק עם קצה חד.
"אני מבין שעוד לא הבנתם מי אני" לחששה המפלצת, "אני לסרקטוס, לטאת חתול, ואם לא תיכנעו, תצטערו על זה שבכלל פגשתם אותי" אמר בקול חד.
"אנחנו ניקח את הסיכון" השיב לו לוקאס.
עיניו הצהובות של הלטאה נפערו "אין בעייה! בוא והתמודד מולי!"
הלטאה רצה בקצב מסחרר לעבר לוקאס והוציא את לשונו הארוכה פי שלוש מגופו. היא צלפה לו בידו השמאלית והוא מיד הרגיש צביטה קלה.
לפתע לא יכל להזיז את היד. "מה, רגע? מה עשית??" צעק עליו לוקאס.
"שיתקתי את ידך, ומיד את כל איברי גופך, אל תדאג, זה יעבור עוד כמה שעות, שתהיו כבר בידי המלכה".
"המלכה? לא משנה מה יהיה, תהיה בטוח שלא נובס!" צעעקה טיילר וירתה לעברו חץ.
מהירות החץ היא כמו בהילוך איטי לעומת מהירות הלטאה הזאת. הוא חמק ממנה בקלות.
"טוב אז נצטרך קרב מקרוב, אבל תיזהרי שלא יצליף בך!" אמר לוקאס.
טיילר הוציאה את הפיגיון שלה (שלמזלה נזכרה גם אותו לחכך קצת ברוק), ורצה לעברו.
הלטאה גיחכה "באמת, ילדה? קצת שכל" הלטאה פשוט הסתובב סביבה וחמק מהחבטות שלה, ומידי פעם עיצבן אותה עם איזה חבטה קטנה בבטנה. טיילר נהייתה אדומה, כנראה שגם לוקאס היה גומר ככה.
הוא החליט לעזור לה, הוא בא עם המקל ונופף לעבר הכיוון המשוער של הלטאה עם היד שנשארה לו, ולהפתעתו הוא פגע בו. הלטאה הפסיקה להסתובב.
"מהר טיילר!! נצלי את ההזדמנות!" אמר לוקאס.
טיילר דקרה אותו ופגעה בו. הלטאה השמיע מין קרקוש מוזר וצנח על הקרקע.
מגי באה לתת לו חבטה שתעלף אותו סופית, אבל הוא הכיש\ ליקק אותה ברגלה השמאלית. מגי יללה בחוזקה.
"לא!!!!" צרחה טיילר. היא דקרה אותו שוב ושוב עד שווידאה שהוא מת.
"אידיוט!" אמרה לו. טיילר התקרבה למגי והרגישה שעינייה מתרטבות.
"סליחה מגי…הייתי צריכה להיות יותר זהירה" אמרה טיילר.
"זה לא ביג דיל, זה רק הכשה" ניסה לנחם אותה לוקאס.
"אני יודעת, אבל כלבים מסוג סטאריגון דיי רגישים למחלות, אומנם הם חזקים מבחוץ אבל אסור להם להיפגע, אז ייקח לה יומיים להחלים. נצטרך לדחות את המסע שלנו, מצטערת לוקאס" אמרה טיילר.
לוקאס כעס, למה הוא כעס? הוא אפילו לא התכוון לכעוס. 'זה המקום' חשב לוקאס, 'אני יודע'. הוא החליט להתגבר על הכעס ופשוט להמשיך למחנה.

***

אנדריאנה שוב הביטה בבדולח ושוב כעסה.
"אוף!! ידעתי שלא הייתי צריכה לשלוח את הלטאה המסורבלת הזאת!!" אמרה אנדריאנה לעצמה.
ואז עלה לה רעיון. אולי הוא מסוכן, אבל הוא יהיה שווה את זה.
"קרל! ארגן לי בגדי יציאה, אני יוצאת לבקר את אחותי" פקדה עליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך