ממלכת סינריו- פרק 9!!

07/01/2013 674 צפיות 2 תגובות

פרק 9 באתר, מקווה שתאהבו!

–9–

ברוטוס הסתובב ללא מעש ביער עם הסוסה שלו. הוא רק ברח מהממלכה ולא ידע מה לעשות. הוא חיפש שעות אחרי טיילר ולא מצא. כנראה שהיא התחבאה טוב.
אולי היא חשבה שהוא מת…לא! אסור לו לחשוב על זה! יש עוד תקווה.
דהרות של סוסים נשמעו מרחוק.
״מה?!״ מלמל ברוטוס לעצמו. עשרה פרשים עלו על סוסים שחורים ורכבו לעברו.
״ריה, מהר!! עופי ילדה, עופי!״ ריה צהלה בחוזקה ודהרה במהירות עמוק יותר לתוך היער. הוא לקח אותה ליד נחל וכיסה אותה בענפים ובוץ. הוא קיווה שזה יעבוד. הוא התכופף והפרשים עברו אותו. זה היה קרוב.
״פשיו..״ ברוטוס נאנח בהקלה.
אחרי שלא היה שום סימן לפרשים הוא שטף את ריה והתקדם מזרחה, בתקווה למצוא את ביתו האבודה.

***

טיילר ולוקאס הלכו כבר שעות. המצפן עדיין לא הגיב בקיצוניות….באסה.
״לוקאס, עוד מעט ערב, אולי כדאי שנעצור?״ אמרה לו טיילר. מגי נבחה, כנראה שגם היא מסכימה.
״אוקיי, מחר נמשיך״.
הם הקימו מדורה ליד עץ תפוחים גדול בקרחת יער. היה שם נחל קטן וסלעים שטוחים.
הם התיישבו על סלע ואייצר התחילה לגלף ענף.
״זה למקרה שתיתקל בחיות…אולי יהיה לנו מזל אם נמצא כמה פרח דרקון סגול. הם דיי נדירים אבל לא עד כדיי כך. נמרח אחד על המטה שלך ובקלות תוכל ללמוד להכין אוכל בעצמך״ התלוצצה טיילר.
״שיהיה״ אמר לוקאס.
לוקאס שם לב שמגי נעלמה.
״טיילר? אני לא רוצה להלחיץ אותך, אבל נראה לי שמגי נעלמה״ אמר לה
״מה??? לא!!! היא הבהילה אותי מספיק ב-24 שעות האחרונות!״ אמרה טיילר בהיסטריה.
״טוב, תרגעי, היא בטח תחזור…״ הרגיע אותה לוקאס. לפתע נשמעה יללה חזקה. זה לא עזר למצב.
״מגי!!!״ צעקה טיילר. היא לקחה את אשפת החיצים שלה ורצה לתוך השיחים. אחרי כמה דקות טיילר חזרה.
״אני לא מוצאת אותה״ אמרה טיילר בעצב.
״היא בטח תחזור עד הבוקר, תני לה זמן.״ אמר לוקאס.
״אוקיי…״ אמרה טיילר בדיכאון.
לוקאס הבחין לראשונה שטיילר התכתסתה בשמיכה. איך יש לה שמיכה? שמיכות לא מצויות בטבע…
״טיילר? ממתיי יש לך שמיכה?״ שאל אותה לוקאס.
״היא הייתה שלי שהייתי קטנה. לקחתי אותה יחד עם שאר הדברים שלי כשברחתי מהכפר״ השיבה לו.
משהו זימזם באוזן של טיילר. היא התייצבה והיטתה את ראשה לעבר הזמזום.
״מה?…אה, זה המצפן שלי. הוא משתגע! כנראה שאנחנו קרובים!״ אמרה טיילר.
זה היה גם זה, אך לא רק זה. מהשיחים יצאו עשרה סוסים שחורים ועליהם פרשים מחומשים היטב.
״עמדו במקום, או שנהרוג אותכם!״ אמר אחד הפרשים.


תגובות (2)

דאמממ זה מווושלמיי *~*
תמשיייך D:

07/01/2013 11:40

תודה :)

07/01/2013 11:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך