Dr_Ellert
לא שכחתי את אלי מטרד, הפרק הבא הוא האחרון בסאגה והוא סוגר אותה. תקופת החגים תמיד עמוסה ובקושי יש לי זמן לשבת ולכתוב באמת. אני עובד במקום שמעמיסים עליי משמרות.

ממצחו של אל – הקדמה

Dr_Ellert 05/03/2018 713 צפיות אין תגובות
לא שכחתי את אלי מטרד, הפרק הבא הוא האחרון בסאגה והוא סוגר אותה. תקופת החגים תמיד עמוסה ובקושי יש לי זמן לשבת ולכתוב באמת. אני עובד במקום שמעמיסים עליי משמרות.

שלום קוראים יקרים!

כתבתי סיפור קצר לסשן כתיבה שלי. חשבתי שהוא יצא… בסדר-יחסית, ולפחות מספיק מוכן לקריאה.
הבעיה? הוא משהו קצת שונה מהדברים הרגילים שלי. זה לא אלי מטרד או לעולם לא עוץ.
הסבר נדרש. אז ככה:

כחלק ממפגשי כתיבה שאני ועוד מישהו מריצים, כתבתי את הקטע הזה.

הדמויות והמקומות מבוססים על עולם של שנינו. כדי לא ללכת לאיבוד, הסבר קצרצר של כמה משפטים.

אוֹשֶן בעברה הייתה אנדרואידית, שהתאהבה בנער שלימים יציל את כל העולמות שתחת הגנתו. במהלך מערכת היחסים הקצרה ביניהם, אושן הפכה לאנושית. היא קיוותה שתוכל להשתמש בגופה האנושי לאהוב את אותו נער, אך גילתה שמישהי אחרת כבשה את לבו.

קלייוטס הוא נווד. יש לו את היכולת לראות הכל. הוא אל-מותי, קללה יותר מאשר ברכה. בעבר הצליח לאהוב מישהי, עד שלקחו אותה ממנו. מאז הוא הפך מריר יותר, ומעגל השונאים שלו רק גדל.

הקשר בין השניים לא באמת קיים, עד הסיפור הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך