מנהרת התנים פרק 2

Bloddy bomb 22/09/2019 433 צפיות תגובה אחת

באותו הרגע , ברקת זינקה ממקומה לעבר תהילה ושלפה מכיסה את הטלפון הנייד שלה , מחייגת 101 תוך כדי שידיה רועדות.
לא היה סימן לאופנועית המסתורית שעונה לשם ניב סמל , שנשלחה מטעם הסוכנות כדי לנסות לסיים עם החיים של תהילה.
היא מגיעה ממשפחת ציידים מוכשרים שידועים בבלבול האויבים שהם צוברים לעצמם, היא הופכת עצמה לסוג של שועל.
הטלפון הנייד שלה נותר במקום התאונה.
ברקת החליטה לקחת אותו בשביל לזהות את האופנועית שרצתה בכל ליבה לדרוס את תהילה ולא הצליחה מפני שהיא נחלה כישלון מוחלט.
אחרי שתהילה הגיעה לבית החולים , היא לא זכרה כלום מלבד החבטה הרצינית שהיא חטפה בראשה , כל הפרטים נמחקו לה מהזיכרון כתוצאה מהתאונה.
כל מה שהיא הצליחה לדעת שלאופנועית קוראים ניב סמל , אם כי זה לא שמה האמיתי.
מעניין אותה מה היא עשתה שם ומה היה החלק שלה בכך שהיא נשלחה דווקא מהסוכנות.
" אני לא זוכרת כלום," אמרה תהילה בייאוש ברגע הראשון לאחר שעיניה נפקחו כמו מתוך חלום לא אמיתי.
" אפילו לא איך קוראים לאופנועית?" שאלה ברקת שהתיישבה לצדה וניסתה לרענן את זכרונה של חברתה.
" את הפרט הקטן אני זוכרת ," אמרה תהילה בקול חלוש שבקושי ברקת הצליחה להבין למה היא בכלל התכוונה.
" קודם תתאוששי ואחר כך נחשוב מה לעשות בנוגע לתאונה ." ענתה ברקת בהרהור והבחינה שהיא קיבלה הודעה חדשה מאליאור.
" תצאי לבחוץ . אני צריך להגיד לך משהו בלי שתהילה תשמע."
היא הקלידה הודעה חדשה ושלחה לאליאור הודעה במהירות.
" אני כבר יוצאת." ברקת כתבה לו בזמן שהיא הביטה על תהילה ברצינות יתרה.
ברקת נעלמה מעבר לדלת , וניסתה להסתיר מתהילה שהיא הולכת לגלות פרט חדש על אותה האופנועית שניסתה לדרוס את חברתה בכל מחיר.
" פששש," הוא לחש אליה כשעמד אל מול הקיר כשגבו היה מופנה כלפיה , הוא בכוונה היה בצד כדי לא למשוך תשומת לב מיותרת מהמבטים שאנשים יתקעו בו מבטים ויחשבו לעצמם שמשהו איתו לא בסדר.
" מה רצית?" היא תקעה בו זוג עיניים סקרניות ועצרה את נשימתה כי היא ציפתה למוצא פיו.
" מה שרציתי להגיד לך זה בקשר לזהותה של האופנועית המסתורית שניסתה לדרוס את חברתך.." אמר אליאור בנימה מסתורית ועצר באמצע כדי לקחת נשימה קלה ואז להמשיך.
" מה איתה?" שאלה בסקרנות ושיחקה בשערה תוך כדי שהיא מנסה להבין מה הוא עומד להגיד לה.
" האופנועית הזאת עובדת בשביל אבא שלי , שמה האמיתי הוא לא ניב סמל. אלא אבישג זוהר."
ברקת שלחה לו מבט מופתע ונראה כי יקח לה זמן לעכל מה לעזאזל קורה כאן.
" בבקשה , שזה ישאר בינינו." אמר אליאור כמעט בחצי לחש , האופנועית הקשיבה לכל מילה שהוא אמר לברקת , מציצה בזהירות כדי שלא יראו שהיא נשלחה לרגל אחרי אליאור.
היא הרימה את ראשה בניסיון לקלוט על מה הם משוחחים , אבל אז היא שמעה את קולו מעבר למכשיר שהוצמד לבגדים שלה וחייכה בערמומיות על מנת להמשיך בניסיונותיה להרוג את תהילה.
" ניב , אני צריך שתיכנסי לחדר של תהילה כשאת עוטה על גופך מדים של אחות רגילה לצורך הסוואה ." הוא אמר בבירור תוך כדי שהוא הקלידה הודעה מזורזת לאליאור.
" אבל אדוני .. מה אם היא תזהה אותי?" שאלה ניב בחשש שתכניתה תיכשל במידה ותתפס על ידי אליאור.
" היא לא תזהה אותך , ואת יודעת מה עלייך לעשות לה?" ענה אבא של אליאור והוא שיכל את רגליו על משענת הכיסא המסתובב.
" מה עליי לעשות לה?" שאלה ניב בתמימות לכאורה.
" לשים עליה כרית ולנסות להרוג אותה עם זה." אמר אבא של אליאור והוא התגלגל מצחוק עקב התייאשותה של ניב מדבר קטן וטיפשי.
" בסדר , אדוני." אמרה ניב בהסכמה והלכה למלא אחר המשימה החדשה שהטיל עליה הבוס שלה.
היא לקחה כרית והיא נכנסה פנימה כדי להרוג את תהילה.
היא הניחה על פיה את הכרית ומעכה אותה בשתי ידיה , כשהדבר היחיד שהדהד במוחה היה הדברים שהבוס שלה יגיד לה אם היא בכלל תצליח במשימה.
לפתע תהילה פצתה את פיה והתחילה לקרוא לעזרה , ניב שקלטה שהיא נתפסה , לקחה את רגליה ועפה משם כשהיא נשבעת שלא תפספס שום הזדמנות כדי לבצע את המשימה ,שוב.
אבל אז היא הבחינה באליאור שתפס אותה בשעת מעשה על חם.
" אני יודע שאת עובדת בשביל אבא שלי!" הוא אמר כשחיוך של ניצחון מתנוסס על פניו.
" אני .. אני.." ניב גמגמה ולא הצליחה להסביר מה היא עושה פה בבית החולים.
" את מה?" חזר אחריה אליאור והביט בה במבט נוקב.
ניב שמעה את צפצוף הטלפון הנייד שלה והתעלמה ממנו.
" נו , ניב אני רוצה לדעת האם הצלחת להרוג את תהילה." הוא מלמל בעצבנות ולא ידע שאליאור גילה שהיא השותפה שלו.
" ניב, תעני לעזאזל!" גנח אבא של אליאור בעצבנות.


תגובות (1)

סיפור מדהים

28/10/2021 22:16
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך