מנהרת התנים פרק 3

Bloddy bomb 24/09/2019 399 צפיות תגובה אחת

ניב הורידה את ראשה בבושה ולא ידעה איך היא תתחיל להסביר את עצמה ואת סיבת הגעתה האמיתית הייתה לנסות להתנקש בתהילה , אך הניסיון הזה לא צלח.
" תתני לי הסבר אחד למה את כאן אחרת אתקשר למשטרה." אליאור איים עליה והלחיץ אותה, " קדימה , אני מחכה!" ענה בעצבנות והביט בה במבט בוחן.
" אני.. אני.." ניב התחילה לגמגם בגלל שלא ידעה איך היא תחזור לסוכנות בלי שהיא ביצעה את המשימה כמו שצריך.
" אני מתקשר! " אמר וחייג 100 ולא שם לב שמבע פניה של ניב השתנו לבלתי היכר.
" סלח לי , אני צריכה לרוץ." זרקה ניב לעברו תשובה מתחמקת והמכשיר שהיה על הבגדים שלה צפצף בקולי קולות.
היא יצאה משם כשאליאור היה במרדף צמוד אחריה , הוא היה נחוש לגלות את כל האמת.
" תעצרי!" הוא צעק לעברה , לא מתעלם מהעובדה שהיא עובדת עם אבא שלו , מי שחטף את תהילה וגם את ברקת.
"בבקשה , תשכח שראית אותי ואל תגיד שאתה מכיר אותי!" אמרה ניב באנחה תוך כדי שנאבקה במאמץ לברוח מהבן של הבוס שלה.
לבסוף היא עלתה על האופנוע והצליחה להימלט מפני אליאור , אליאור התנשם בכבדות בעודו תוהה למה לעזאזל היא חמקה לו מהידיים.
" למה ברחת ממני?" הפליט בייאוש לתוך האוויר , והבטיח לעצמו שלא משנה מה יהיה , הוא עוד יצליח להשיג ממנה הוכחה חותכת לכך שהיא האופנועית עם הקסדה האדומה שניסתה לדרוס את תהילה כדי להוריד אותה מהדרך איכשהו כדי למצוא חן בעיני הבוס שלה.
-סוכנות " ונוס" , אחת עשרה וחצי בלילה-
זה מכבר זמן רב שהוא ממתין לבואה של ניב , הוא ציפה לשמוע שהיא אכן הצליחה במשימתה , הוא כמעט מכסס את ציפרוניו מרוב לחץ.
היא הייתה אמורה להיות כבר פה מזמן.
ניב , עמדה בעמדת הקבלה , כשהיא כולה רועדת מפחד . עכשיו לא יהיה לה במה להתגאות.
היא המתינה לבוס ולא האמינה שהיא לא הצליחה להיפטר מתהילה.
לאחר כמה דקות מספר , הבוס שלה חזר למשרדו , כשפניו היו כל כך אדומות מרוב כעס.
" אני מקווה שיהיה לך הסבר מספק לכל מה שקורה." אמר בחמת זעם , הוא הסתכל על ניב במבט בוחן.
" אחרת באמת תהיה לי סיבה לפטר אותך." המשיך בזעם .
" אני מתחננת , פישלתי רק פעם אחת . תן לי לתקן את הטעות שלי , אדוני." היא אמרה בבכי וזייפה עצב כדי שהבוס שלה לא יבין שהיא עובדת עליו.
" אני נותן רק הזדמנות אחת ויחידה , אם תפשלי את תעופי מפה על הטעות הראשונה , שמעת?" אמר הבוס בקשיחות ולא חייך אליה כלל.


תגובות (1)

סיפור מדהים

28/10/2021 21:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך