Edward ScissorHands
הכל לא ברור וזה יתברר עם מהלך הסיפור!!! פליז פליז פליז תירשמו!!!!!!!!!!!!!

מסע – הקדמה והרשמה!!!

Edward ScissorHands 18/06/2015 918 צפיות 24 תגובות
הכל לא ברור וזה יתברר עם מהלך הסיפור!!! פליז פליז פליז תירשמו!!!!!!!!!!!!!

היא צעדה באולם הגדול, צליל נקישות מגפיה על הרצפה מהדהד סביבה.
את פניה כיסה ברדס, אבל זוג עיניים סגולות וכהות הצליחו לנצנץ מבעד לצללים של הברדס המחובר לשכמייתה הארוכה והשחורה. המשרתת חסרת המזל שניקתה באותו הרגע את המסדרון השתופפה בפחד בפינה, קדה קידה שדומה יותר לתנוחת מגננה.
היא המשיכה להתקדם באיטיות נחושה אל עבר הדלתות השחורות כפחם, המשובצות אבני חן כחולות וירוקות. בעיניה היה זה בזבוז ראוותני וחסר תועלת של משאבים רבי ערך.
היא נכנסה לחדר דרך הדלתות שנפתחו מעצמן ונעמדה בראש שולחן ארוך. חמישה אנשים ישבו בקדרות דרוכה, מעיפים בה מבטים חוששים.
"כולכם יודעים למה אנחנו כאן." פתחה בקול מהפנט, עמוק, עשיר, קטיפתי, חכם.
"האבנים התעוררו." הכריזה, מילותיה מהדהדות בקירות האבן של החדר.
האנשים התחלחלו והתכווצו מעצם אמירת העובדה בקול.
"הרי רגישינדה קשים, כמעט בלתי-אפשריים לטיפוס. היחידים עם הסיכוי הקלוש ביותר לעבור בהם בבטחה הם קוסמים. חזקים. וכל הקוסמים הבאמת חזקים," היא החוותה בידה על האנשים הישובים בדממה קשובה. "כולנו, זקנים מדי. עלינו לגייס קוסמים חדשים. צעירים. חזקים. אמיצים. נחושים. עלינו לקחת אותם צעירים. לקטוף אותם משדי אמותיהם. עלינו לבנות את קיומם סביב המשימה הזו. עלינו לטפח אותם לעוצמות של קסם שאליהן הגענו אנחנו רק בשיא כוחנו." האנשים התייפחו בשקט סביב השולחן. הם ידעו ממקור ראשון מהו הסבל הכרוך בלהפוך לקוסם.
"זהו מעשה בלתי נסלח. התאבלו עכשיו על גורלם של הילדים הללו, וצאו למשימה בלב שלם ובלא חרטה והיסוס. התפללו עכשיו לאל שיגלה הבנה ויסלח לכם, לנו, על המעשים הנתעבים שנעשה." כולם הרכינו את ראשיהם ומלמלו את תחינותיהם.
גם היא הרכינה את ראשה והתחננה לאל שינחה אותה ויסלח לה.
דמעה יחידה, עגולה וצלולה, צנחה מעיניה הסגולות והתנפצה על השולחן, יחד עם כל שריד של היגיון וחמלה. נותרה בה רק דבקות במטרה.

אני צריכה 5 מגייסים (הקוסמים הזקנים שהיו בחדר ויצאו למשימה) מגיל 60 ומעלה, ו 5-6 מגוייסים, בגילאים מ 14 עד 17.

מגייס-
שם:
מגדר: (נקבה/זכר)
גיל: (60+)
מראה חיצוני: (לא חובה)
אופי:
קסם: (אוויר, מים, אדמה, אש, אופל, מתכת, שליטה בבעלי חיים ושיקויים) כל קוסם יכול מקסימום 4 התמחויות קסם ומינימום 1

מגוייס-
שם:
מגדר: (נקבה/זכר)
גיל: (14-17)
מראה חיצוני: (לא חובה)
אופי:
קסם: (אוויר, מים, אדמה, אש, אופל, מתכת, שליטה בבעלי חיים ושיקויים) כל קוסם יכול מקסימום 4 התמחויות קסם ומינימום 1


תגובות (24)

מגוייסת- קייל מקלול

18/06/2015 15:24

בת 17 אופי- אמיצה, חכמה, זריזה, עוזרת לכל מי שזקוק לעזרה,

18/06/2015 15:26

מראה- שיער חום מתולתל המגיע לה עד אמצע הגב. עייני ים כחולות להפליא ומלוכסנות האוזניים של שדונית. היא גבוה ורזה אבל בטעם טוב. היא כול הזמן הולכת עם נעליי עקב כחולות. אה ויש לה פלולה קטנה אל האף. אבל זה לא מכיר אותה . להפך זה מה שעושה אותה מיוחדת ושונה.

18/06/2015 15:30

גם לי יש הרשמה. מקווה שתאהבי את הסיפור ותירשמי

18/06/2015 15:32

שם: כריסטיאן (כריס) מקווי.
מגדר: זכר
גיל: 16 או 17
מראה חיצוני: שיער שחור גלי-מתולתל. בשיער באורך בינוני (מגיע עד לאוזניים). עיניים כחולות או חומות (או אם בא לך צבע לא שגרתי כלשהו, אז תבחרי בעצמך). גובה ממוצע-גבוה ורזה.
אופי (בתמציתיות): חכם, מסתורי, סגור, כריזמטי, אוהב להישאר בשולי החברה. בעל הקרבה עצמית. אני אשמח אם באיזשהו שלב תעשי שהוא יהיה מוכרח לא לעמוד בשוליים.
קסם: מים, אופל, מתכת ושיקויים.

הערות: את יכולה לשנות את שם המשפחה לשם אחר, אבל למשהו שאפשר להשתמש בו ככינוי.
את יכולה לוותר על הכוח של המתכת, אם זה נראה לך יותר מדי…

מקווה שתיקחי את הדמות שלי, ושהיא תקבל תפקיד טוב בעלילה שלך.
מיכל.

18/06/2015 15:41

shir2556 אני לא יכולה לקבל את הדמות שלך. היא לא בנויה ואין לה קסם בכלל. אולי תערכי אותה ותשלחי שוב?

18/06/2015 16:09

שם: אלכסנדרה רומל
מגדר: נקבה
גיל: 15
מראה חיצוני: שיער חום כהה, עור זהוב ועיניים ירוקות גדולות. היא בגובה ממוצע- נמוך, ורזה. היא אוהבת בגדים רחבים.
אופי: ביישנית מאוד. הבטחון העצמי שלה ממש לא בשמים, כנה מידי. לא אוהבת כמעט הכל, אינטילגנטית. קשה לה לדבר עם יותר משני אנשים, ברגע שתהיה בשיחה עם יותר מ2 היא תשתתק, ותקשיב. גם כשהיא לא בשיחה כל שהי היא שומעת וזוכרת, כמעט כל מה שהיא שומעת. אוהבת לתת מעצמה, זה נותן לה בטחון.
קסם: אש אוויר ואופל

הערות: תשני מה שנראה לך:)
בהצלחה,
מתי יעלה הפרק הראשון?

18/06/2015 16:20

    ברגע שכל הדמויות יירשמו.
    אם לא יירשמו אני אצור דמויות בעצמי )-:

    18/06/2015 16:24

מגוייסת- קייל מקלול
מראה- שיער חום מתולתל המגיע לה עד אמצע הגב. עייני ים כחולות להפליא ומלוכסנות האוזניים של שדונית. היא גבוה ורזה אבל בטעם טוב. היא כול הזמן הולכת עם נעליי עקב כחולות. אה ויש לה פלולה קטנה אל האף. אבל זה לא מכיר אותה . להפך זה מה שעושה אותה מיוחדת ושונה.
בת 17
אופי- אמיצה, חכמה, זריזה, עוזרת לכל מי שזקוק לעזרה,יודעת לפעול במצבים מסוכנים,ישרה, אמינה, נחמדה אבל גם קצת קשוחה, רואה שחורות, נוהגת להיתבודד היא לא מקובלת כול כך,אין לה סבלנות (זו תכונה שהיא צריכה לעבוד עליה),
קסם-שליטה בבעלי חיים,אש,ואדמה

מקווה שתוסיפי אותה

נ.ב-גם אני עשיתי הרשמה לסיפור שלי Mysterious disappearances ואשמח אם תרשמי

18/06/2015 16:37

שם: אמילי תור.
גיל:16.
מראה: שיער שחור ארוך ומתולתל, עיניים זהובות גדולות עם ריסים ארכות, כהת עור, גבוהה, רזה אך יש לה קימורים.
אופי: יש לה תדמית קצת קשוחה, יצירתית, עקשנית, סגורה, לא הכי נחמדה בהתחלה אבל אחרי שלומדים להכיר אותה רואים שהיא נחמדה.
קסם: מתכת, אדמה, אש ואופל.

18/06/2015 19:47

    מגדר:נקבה
    *שכחתי להוסיף שהיא גם מאוד חכמה, יש לה יכולת הסתגלות גבוהה והיא קולטת דברים מאוד מהר.

    18/06/2015 19:51

שם: טרה ג׳קסון
מגדר: נקבה
גיל: 17
מראה: שיער שחור לגמרי שמגיע לה עד אמצע הגב, עיניים ירוקות כהות שנעוצות במי שמולה בשנאה לא מוסברת רוב הזמן, קעקוע של אש שחורה-ירוקה על יד שמאל שלה (היא שמאלית, כך שכל מי שהיא נותנת לו אגרוף רואה את הקעקוע) וכעיקרון – לא היית רוצה לפגוש אותה בסמטה חשוכה. (אלה התיאורים שלי, תדמודדו.)
אופי: בעלת פתיל קצר, מזהה שקרנים משום שהיא שקרנית טובה בעצמה, עוקצנית, תגיד את מה שהיא חושבת בכל מצב שהוא, אמיצה, בעלת חוכמת רחוב וקשה לה להתיידד עם אחרים, אבל תמיד היא תיקח סיכונים בשביל היקרים לה.
קסם: אופל, מתכת ומים.
מקווה שהיא תיכנס.
קטניס אוורדין, סוף.

18/06/2015 19:59

תשמרי לי קוסם צעיר לכתוב ואם את צריכה גם זקן
אני אכתוב עוד שעה כזה

18/06/2015 20:42

אני ממש שמחה שאתם כותבים אבל גם צריך מגייסים!!! כרגע תפקיד של מגייס זה גם דחוף יותר וגם חשוב יותר!!!
תודה☺

18/06/2015 21:56

מגייס:
אלברטו בבניה
מגדר: זכר
גיל: 104 (הסבר ברקע איך הצליח להשאר חי)
מראה: פרצוף מקומט של איש בן שישים, שיער לבן בעל פסים אפורים, יש לו זקן ושפם מחוברים מקצה הלסת שלו. ורידיו בולטים, גופו כמעט כולו לבן, ועיניו חומות חמימות שמביעות דאגה של סבא.
אופי: דאגן, אמיץ, מאוד מאוד חכם, חזק בתור קוסם, בררני, חשדן, ואוהב לאתגר מגויסים חדשים.
קסם: מומחה בשיקויים, כך בעצם אפשר לעצמו להפוך את תהליך ההזדקנות שלו לאיטי יותר. ביום ההולדת ה66 שלו הכין לעצמו שיקוי
הגורם שבכל ארבע שנים יזקן רק בשנה אחת.
עם זאת, זה בזבז הרבה מיכולותיו, ולכן נוהג לשתות שיקוי כוח לפני כל מסע חשוב וזה שורד למשך שתיים עשרה שעות.
הוא מצטער על כך שבכלל חשב על הרעיון, ומנסה למצוא תרופה להזדקנות שלו.
הוא מתחה בצמחים, ויודע בדיוק מה היכולות של הצמח. אצל בעלי חיים פחות, אבל גם יש יש לו ידע נרחב בציפורים. המתמחה גם בקסמי האדמה.

18/06/2015 22:50

רעיון מגניב! אני אשים לך שתי דמויות, אשמח אם תקחי את שניהם!
שם: דיוויד.
שם משפחה:אנדרסון.
גיל:62.
מגדר: זכר.
מראה: עיניים ירוקות וקטנות, שיערו אפור מתולתל(בעברו הוא היה ג'ינג'י) ואורכו עד הכתפיים, גבוה, רזה, יש לו גיבנת קטנה, הרבה נמשים על כל פניו, קמטים קטנים סביב עיניו והוא נראה יחסית טוב לגילו.
אופי: הוא קצת מעופף, הוא לא שם לב לפרטים הקטנים, הוא מאוד מבולגן, הוא תמיד שמח, הוא חביב, חברותי, הוא רציני ואחראי רק שיש צורך בכך בשאר הזמן הוא ממש לא רציני או אחראי, הוא מאוד ילדותית, יש לו חוש הומר די גרוע שאף אחד חוץ ממנו לא מבין, הוא מאוד חכם ואינטליגנטי. הוא המגייס שכולם אוהבים, כי הוא מתחבר ומבין את המגוייסים כי הוא היה בעמדתם והוא עדיין לא בדיוק כל כך בוגר מבחינת ההתנהגות.
קסם: מים, שיקויים, אדמה ואוויר.
הוא הסבא של הדמות הבאה… (אם יש בעיה אם זה תשני את שם המשפחה של אחד מהם ל-תומס)
שם:ג'יילן.
שם משפחה: אנדרסון.
גיל:17.
מראה:עיניים אפורות-כחולות וקטנות, שיער ג'ינג'י קצר וחלק, הוא גבוה, רזה אך שרירי, יש לו קצת נמשים על אפו וגם הוא נראה טוב(מאוד!).
*סבו תמיד צוחק ואומר שהוא ירש את חוכמתו ומראו הטוב ממנו אבל חוץ מי זה הוא לא ירש כלום.
אופי: הוא רציני, אחראי, חכם, אינטליגנטי, מבריק, נחמד, הוא בחור מצחיק, הוא מדבר הרבה אבל קשה לפעמים להבין אותו כי הוא מדבר מהר מידי, הוא בוגר מאוד, הוא אחד שאפשר לסמוך עליו והוא גם מאוד מסודר.
קסם: מתכת, שליטה בבעלי חיים, אש ואופל.

18/06/2015 23:26

    ארשום*
    ג'יילן הוא זכר…

    18/06/2015 23:36

בס"ד, את לא מבינה (אם זה בן אז סוריי..אני לא כל כך מרוכזת עכשיו..) כתבתי דמות כזאת חמודה, השקעתי והכל, וזה נמחק לפני שהספקתי לשלוח.,ועכשיו אני מדוכאת בגלל זה כי נורא אהבתי את הדמות שיצאה לי וזה לקח

19/06/2015 01:26

..וזה לקח זמן וכו' וכשנמחק לך הכל אז בא לך פשוט לצרוח (לי בא לפחות) ואני לא מסוגלת נפשית כרגע לשחזר את זה…סוריי.. וההכתיבה מאד טובה ומעניינת! בהצלחה בכל מקרה!! אולי אני עוד אשלח את הדמות הזאת שוב או דמות אחרת..אני צריכה להירגע..זה תסכל נורא.. לילה טוב!!:-D

19/06/2015 01:30

מגוייס
שם: גבריאל הל (מה שנותן לו שם דיי אירוני, כי גבריאל זה מלאך והל זה… גיהנום)
גבריאל והמגייסים מתכחשים לשם שלו (בעיקר זאת עם העיניים הסגולות) ולכן כולם קוראים לו אל.
מגדר: זכר
גיל: 16 \ 16 וחצי
מראה: שיער בלונדיני- חום מעט פרוע (כלומר, הוא היה בלונדיני "טהור" כשהיה קטן אך הצבע דהה עם השנים ונהיה מעט חום, למרות שעדיין ברור שהוא בלונדיני – הצבע בלונדיני כהה, בקיצר…) ועיניים ירוקות כהות, מן שילוב של ירוק פז עם אפור-סערה (אפור של ענני גשם). מידי פעם רואים יותר את הירוק הבוהק ומידי פעם ניתן לחשוב שיש לו עיניים אפורות לחלוטין, עם מעט זיק ירקרק ולא בולט.
הוא טיפה יותר גבוה מהממוצע, ועורו שזוף ושרירי, מאחר והוא מרבה להתאמן ומבלה את רוב יומו בשמש היוקדת.
אופי: אל הוא נער מתחצף. הוא שונא את הממונים עליו ומתעב כמעט את כולם. הוא עושה בעיות למגייסים שלו, ותמיד מנסה לברוח, ואז חוטף על זה (תרתי משמע). הוא ילד דיי מדוכא (גם מהבחינה שהוא מדוכא ועצוב וגם מהבחינה שמדכאים אותו שלא יעשה בעיות. מבינה שהבנת למה התכוונתי) ובודד,
למרות לכל הבעיות שגבריאל עושה, הוא בתוך תוכו ילד זהב (haha). גבריאל הוא ילד סקרן, שרוצה לדעת וללמוד. הוא ביישן אך גם ליצן וכיפי, הוא רגיש ואכפתי, אך גם עוקצני וקר רוח לפעמים. הוא אוהב אנשים, ואם ימצא חבר הוא יגן עליו באש ובמים, אך האנשים שהוא שונא יאחל להם יום יום להישלח לגיהנום.
קסם: חשמל (שזה אש. הוא גם שולט באש אבל החשמל אצלו הרבה יותר עצמתי), אופל, מים ומתכת.
רקע: את אל לקחו כשהוא היה יחסית גדול, בן 3. כבר מהגיל הזה הוא היה ילד רב עצמה. כל העיירה שמעה על כוחותיו וגדולתו, והוא חי במחשבות קפדניות על תדמיתו. המשפחה שלו הייתה כמו פיצול אנושי אחד גדול. הוריו יכלו להיות המרשעים כי גדולים עלי אדמות או האנשים הכי נחמדים בעולם. כל פעם שהם פגעו בו פיזית הם ישר בכו אחרי זה, כי הם פחדו שהוא יתאבד, כמו אחיו הגדול מייק.
כשבאו לקחת אותו הוריו לא הסכימו, ובלית ברירה המגייסים (והמגייסת עם העיניים הסגולות) הרגו את הוריו. מאז כל פעם שהמגייסים צריכים להעניש אותו קשה להם להסתכל עליו, כי הם יודעים שהאל לא יסלח להם על מעשיהם לילד האומלל.
גבריאל גדל לרגשות שנאה יוקדות ולפגיעות פיזיות בגופו. כל שבועיים הוא ניסה לברוח, ואז נענש בחומרה. הוא נהיה אובדני, בודד, מורד אך גם יותר מכל – עוצמתי יותר מאי פעם, מה שגרם למגייסת בעלת העיניים הסגולות להיות מרוצה במעשיה.
גבריאל מתאמן לבד, בדרך כלל על קסמיו או על כושרו הגופני. הוא לא מדבר כמעט כלל חוץ מצעקות. הוא לא רוצה לפגוע באף קוסם אחר ורוצה שהם יראו את האמת – כולם אסירים והוא ישחרר את כולם.

19/06/2015 10:33

מגייס.
שם:
מגדר:זכר
גיל:72
מראה:שיער לבן קצר,עיניים שחורות,אף מעוקל ושבור,שיניים צהובות,משקפיים שחורות גדולות,גבוה,צנום,שמאלי, לובש גלימה ארוכה שחורה גם היא.ותמיד עם מגפיים שחורים.
אופי:קפדן,אדיש,קשה,מגלה רחמים לעיתים רחוקות ולא מתייאש אף פעם,צלול וחכם.עבר הרבה בחיים שלו ולא נותן לשום דבר לאיים עליו.אמיץ ונחוש.ערמומי,ואוהב לגרום לאנשים לחשוב שהוא חלש ואז להפתיע אותם.יודע להודות בטעויות,וכשמישהו אומר משהו חכם או עושה משהו טוב הוא משבח אותו,אבל הוא לא מחלק שבחים בחינם.חזק מאוד ולא אוהב לחלוק מידע על עברו.ברגע שהתלמידים שלו יגיעו לרמה המספיקה הוא יעלם עד שיצתרכו אותו מחדש.
קסם:אופל,שליטה בבעלי חיים,אויר ואש.
נשמע רעיון מעולה….אני מקווה שתעלי את הפרק הראשון בקרוב..

19/06/2015 11:22

שם: מקס רוק (את יכולה לשנות כרצונך את שם המשפחה)
מגדר: בן
בן 17 אבל נראה כמו בן עשר (יוסבר בהמשך)
מראה: שיער חום כהה מאוד שנראה כמו שחור, משקפיים כחולים, נמוך ורזה, תמיד לובש עליונית ונעלי ספורט.
אופי: קצת פחדן, יש לו יכולת להרגיש אם משהו רע קורה או מתקרב, חש בקור בצורה מוגברת,חכם מאוד, לא מקובל כל כך.
יכולות קסם: כאן אני צריך להסביר מה העניין: אם אפשר, אני רוצה שהוא יהיה חצי דרקון. מה זה אומר, שהוא לא יכול להשתמש בכוחות הקסם שלו עד מאוחר מאוד (קיוויתי שאולי ברגע האמת הוא יגלה את כוחותיו הראשונים ויציל את כולם), הוא גדל לאט מאוד, הוא לא ימות מזקנה. דרגות כוח של דרקונים מהחלש עד לחזק: כוח פיזי גדול; "איש דרקון" איש בגובה שני מטר עם שרירים ענקיים, קשקשים וכנפיים; דרקון מלא. סוגי קסם: אש, אופל, מתכת ושיקויים (את השניים האחרים את יכולה להוריד).

18/04/2020 14:51

השניים האחרונים

18/04/2020 14:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך