אלכס
מקווה שאהבתם את ההמשך ... :) עם תאהבו אני המשיך... אשמח לתגובה :)

מסתורי המפתח (פרק 2)

אלכס 29/11/2011 640 צפיות 12 תגובות
מקווה שאהבתם את ההמשך ... :) עם תאהבו אני המשיך... אשמח לתגובה :)

כשהינו מחוץ לאולם הספוט האיש עם המעיל משך אותי לכיוון מכונית שחורה, הייתי מבולבלת מדי בשביל להתנגד. האיש התישב במושב הנהג ואני לידו. מאחור ישב אדם צעיר בארך בגילי עם עיניים כחולות בהירות ושער חום קצר ופרוע לכול הכיוונים. הוא שאל במבט מסוקרן "זו היא?" הגבר במעיל ענה "כן" ובלי להוסיף מילה התניע את האותו והתחיל לנסוע.
רק אז הצלחתי לדבר. שאלתי "מי אתם ולאן אתם לוקחים אותי?"
האיש במעיל הסתכל עלי ואמר "כמה גס רוח מצידי, קוראים לי סאם ולאיש הצעיר שיושב מאחור קוראים קאסטיאל ואנחנו "שומרים" "
קאסטיאל החמיץ פנים ואמר " אתה יודעה שאני שונא כשאתה קורא לי כחה. זה לא קאסטיאל אלה קאס" סאם גיחך בחייך קל.
"שומרים על מה? ולאן אתם לוקחים אותי ?" שאלתי.
"למקום מבטחים אסביר לך הכול כשנגיע לשם" אמר סאם. התחלתי להתרגז. מה הם לא יכולים לדבר ברור? שגם אנשים נורמלים יבינו? אז סמתי לב שמכונית שחורה עוקבת אחרינו. באותו רגעת סאם הגביר מהירות. פנינו בעשרות רחובות כדי לנסות לעבד את העוקבים אחרינו אבל הם לא עיבדו אותנו.
"למה הם עוקבים אחרנו? מה הם רוצים ממני?" שאלתי.
"הם רוצים להרוג אותך כי את מסכנת את כול התוכניות שלהם" ענה לי סאם.
אני? איך אני יכולה לסכן את התוכניות של של.. "מה הם בכלל?" שאלתי.
"ליצורים שפגשת קוראים שדים" ענה לי סאם והבעת לעג התפשטה בפנו.
מיליון שאלות הסתובבו לי בראש ועדיין לא קיבלתי אפילו תשובה אתה שהבנתי לגמרי. הבנתי רק שאיזה שדים שלא יכולים להיות רוצים שאני אמות בגלל שאני אכשהוא מסכנת איזשהיא תוכנית שלהם.. אהה וכמובן שאני יושבת במכונית עם שני אנשים משוגעים שבטוחים שהם איזשהם שומרים ושמאמינים בשדים שנמצאים במכונית אחרת שעוקבת אחרנו.. אפילו במחשבה זה ניראה לא הגיוני.
המכונית שעקבה אחרינו התחילה להסיג אותנו. סאם פנה לכיוון גשר, המכונית השחורה הסיגה אותנו. הזכוכית הקידמית התנפצה למרות שאף אחד לא נגעה בא כניראה על ידי אחד מהשדים לא יודעת איך הוא עשה את זה. סאם איבד שליט על האוטו ונפלנו מהגשר לכיוון המים.

דפקתי את הראש שלי בכיסא כול כך חזק שחשבתי שאני הולכת להתעלף והיה כול כך קר במים לומרות הקיץ החם. ראיתי במעורפל את סאם משתחרר מחגורת הבטיחות ומנסה לפתוח גם את שלי. ניסיתי לעזור אבל לא הצלחתי בלעתי יותר מדי מים והתחלתי להרגיש איך חסר לי האוויר. ראיתי גם את קאס מאחור עם חתך גדול ביד השמאלית הנחתי שמהזכוכית שהתנפצה. הכול התחיל להשחיר וברגע שניגמר לי האוויר האחרון שהיה לי חשבתי איך נכנסתי לתסבוכת הזאת והתעלפתי…


תגובות (12)

עם אהבתי . אני צרוחת משלמות =))) המשך עכשיו =)))

30/11/2011 09:01

המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך..המשך.!

01/12/2011 06:04

איזו יופי!!!
תמשיכי אבל יש לך המון שגיאות כתיב תעבדי על זה:)

01/12/2011 07:43

תודה רבה בנות !! זה ממש חשוב לי !!
ומישהי מיוחדת, כן אני יודעת… אני מנסה לעבוד על זה אבל קצת קשה למצוא שגיאות של אצמך…:)

01/12/2011 08:48

היי אלכס 100המם אהבתי מאד תמשיכי בקי ♥♥♥

01/12/2011 09:50

אלכס, את כותבת מדהים!! הסיפור שלך מהמם! תמשיכי אותו! :)

02/12/2011 15:48

אלכס הסיפור מדהים מדהים מדהים!!! תמשיכי מהר!!!
ובאחת השורות לקראת הסוף כתבת "טובי", מי זה?

03/12/2011 22:05

תודה !!! :) ממש חשוב לי שאהבתם !!
אופס… פשוט בהתחלה חשבתי לקרוא לסאם טובי אבל אז התחרטתי… את יכולה להגיד לי באיזה שורה זה כדי שאני אתקן? :)

04/12/2011 07:53

מצאתי !! ותיקנתי ^_^ !!

04/12/2011 08:02

תמשיכי הכי מהר שאת יכולה!!!
(נ.ב: על-טבעי שליטה!!!!!!)

04/12/2011 08:04

על טבעי מושלם !! מתה על הסדרה הזו !!!!!!!!:)

04/12/2011 11:12

המשך מיד!!!!

06/12/2011 10:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך