זאת עם המשקפיים P:
תודה מראש :)

מעגלים- הקדמה והרשמה(אני ממש אשמח עם תכנסו :))

תודה מראש :)

הקדמה-

"היה הייתה פעם ממלכה.
בממלכה שלטו מלך ומלכה ולהם חמישה שומרים.
כל שומר התמחה באחד היסודות: אדמה, אש, אוויר, אור וחושך ויחד עם המלכה עצמה ששלטה במים הקימו השומרים את המעגל הקדוש, ששמר על תושבי הממלכה ועם גבולותיה.
לילה סוער אחד מת המלך מסיבה לא ידוע והותיר את הממלכה לחסדיה של המלכה.
באותו הלילה החליטו שומרי המעגל הקדוש שהגיע הזמן לבחור להם יורשים, שימשיכו את דרכם למקרה שמשהו יקרה להם."
"מה קרה אחר כך, אמא?"
"זה בדיוק החלק בסיפור שבו אני מספרת לך שנבחר להיות השומרת של המים…"

הרשמה-

אני צריכה עשרה דמויות, חמש שומרים וחמש יורשים שלהם, כל אחד של יסוד אחר לא כולל מים כי הוא כבר תפוס. עם אתם ממש ממש רוצים אתם יכולים לעשות גם את השומר וגם את היורש, אך שבא לכם^^

שם:
גיל:(עם שומר\ת אז מעל שלושים ועם יורש\ת אז 15-19.)
מראה:
שומר או יורש?:
אופי:
רקע:( עם הוא שומר אז זה צריך להיות משהו שמקורב אל משפחת המלוכה, תחשבו על דרך יצירתית. ועם יורש אז אתם יכולים להתפרע:)
יסודר:(אדמה, אש, אוויר, אור, חושך.)
משהו נוסף:

אני ממש ממש אשמך עם תרשמו ואני אתחיל את הסיפור כבר מחר :)


תגובות (47)

היי אני ממש אשמח לרשום דמות אז בואי נתחיל:
שם: אמנדה קול
גיל: 15
מראה: שיער צבוע בתכלת ובקצוות לבן, עיניים ירוקות זית, רזה, ממוצעת לגילה בגובה, עור בהיר מאוד, עיינים גדולות, שפתיים דקות.
שומר/יורש: יורשת
אופי: עדינה, נחמדה, אכפתית, חברותית, חביבה, אם מישהו ניגש אליה היא מיד תתחיל לדבר איתו, היא לא שופטת אף אחד לפני שהיא מכירה אותו, מנסה להתחבר עם כל אחד לא משנה מראו או מעמדו, אבל עם מישהו פוגע בה היא תנקום בו, היא סבלנית אך שמישהו מצליח להרגיז אותה זה לא יגמר בטוב (בשבילו).
רקע: אמא ילדה אותה בגיל 16 ונטשה אותה אך אביה נשאר לטפל בה, היא מנסה לא לחזור על הטעות של אמא שלה וליהיות בן אדם נאמן, אביה התחתן פעם נוספת עם אישה צעירה שתפסה את מקומה של אמנדה בחייו, חוץ מחברה הטוב ביותר אין לה אף אחד בעולם הזה.
יסוד: אוויר (הדבר הכי טוב וחיוני♡)
משהו נוסף: אם מישהו מנסה להכריח אותה לעשות משהו הילדה הרעה יוצאת לבחוץ, כשהיא כועסת אף אחד לא יכול להרגיע אותה חוץ מחברה הטוב ביותר.

20/11/2015 22:43

ויש לי מצב רוח אז אני אכתוב גם את השומרת.
שם: מלי רינוס
גיל: 36
מראה: שיער בלונדיני אפרפר, וגוונים ורודים-לבנים בהירים, עיניים חומות צרות ומתוחות, משקל ממוצע, די נמוכה, עור בהיר (כמו של אמנדה), שפתיים דקות, תווי פנים חדים, לובשת לרוב מדים לבנים כמו צבע היסוד.
שומר/יורש: שומרת.
אופי: צינית, עקשנית, עומדת על שלה, קשה לשכנע אותה, קשה להגיע לליבה אך ברגע שמכירים אותה היא הבן אדם הכי כיפי ופתוח שתכירו, עם מישהו פוגע בה הוא יצטער על זאת, לפעמים היא מתבודדת, נראת קצת ביצ'ית כזאת, הרבה שופטים אותה מוקדם מידי ושופטים לא נכון, היא תמיד יודעת מה לעשות, שומרת על קור רוח בכל מצב.
רקע: אמה הייתה משרתת בבית המלוכה ואביה היה אח המלך, זאת הייתה אהבה אסורה ואף אחד לא ידע אליה. עד שיום אחד אמא שלה גילתה שהיא בהריון, ילדה את מלי ושמרה את קיומה בסוד. מלי גדלה בין חדרי הארמון ובאיזה שלב המלכה גילתה על קיומה, אמא של מלי התחננה למלכה לשמור על קיומה של מלי בסוד והמלכה הסכימה ולקחה את מלי תחת חסותה. מלי גדלה ובגלל קרבתה היא קבלה/גלתה (בדרך שהמספרת תחליט) את כוחותיה.
יסוד: אוויר (היא השומרת שהעבירה את הכוחות לאמנדה)
משהו נוסף: היא לא הייתה בעד לתת את כוחותיה, אך חבריה הצליחה לשכנע אותה לעשות זאת. היא שומרת סוד גדול לגבי כוחותיה.

20/11/2015 23:08

אז זהו, אם את צריכה עוד דמות תגידי לי???? אני אשמח לכתוב❤

20/11/2015 23:10

הייתי שמחה לכתוב שומר ויורש ביחד.. אפשר את החושך?

20/11/2015 23:38

זה לא הוגן שאני אבקש לשמור 2 דמויות… אני אכתוב אחת מחר, אבל למקרה שמישהו צריך?
שם:
גיל:
מראה:
שומר/יורש:
אופי:
רקע:
יסוד:
משהו נוסף:

21/11/2015 03:06

עדיין יש מקום ואני ממש ממש רוצה להתחיל :)

21/11/2015 11:21

שם: אמבר (אם) פיין
גיל: 16
מראה: שיער שחור גלי, עיניים ירוקות גדולות עם ריסים ארוכים, היא נמוכה, שזופה, דיי יפה, יש לה גומה בלחי ימין.
שומר/יורש: יורשת
אופי: לא מתחברת מהר לאנשים, הססנית, נוטה להטיל ספק בהכל ושואלת הרבה שאלות, היא מאוד צינית ומצחיקה, עקשנית, חייבת לנצח בהכל (גם בדברים הקטנים ומטופשים ביותר), היא מאוד חכמה ומסוגלת לחשוב מחוץ לקופסא, יש לה ביטחון עצמי גבוהה, מתעצבנת בקלות, היא מאוד נאמנה לחברים שלה ולעולם לא תבגוד בהם, אם מישהו יבגוד בה היא לא תהיה מסוגלת לסלוח על כך.
רקע: היא חייה עם אימה , לא מכירה את אביה מפני שהוא נהרג כאשר היא הייתה קטנה. יש לה מעט חברים אך זה לא משנה לה. לאחרונה אמא שלה התחתנה שוב, ובעלה השני של אימה משמש לה כאב השני.
יש לה אח גדול אחד שהם מאוד קרובים אחד לשניה.
יסוד: אש

21/11/2015 15:35

אפשר לכתוב עוד דמות? (את לא חייבת לתת לי (,:)

21/11/2015 16:02

האדמה שלי!!!
ווהו!!!
אדמה שולטת!!!

21/11/2015 18:31

זאת אומרת –
את יכולה לשמור לי דמות שהיא היורשת של האדמה???
O_O

21/11/2015 18:32

חחחח אני לא שומרת דמויות אבל כפי שאתם רואים גם אין כל ך ביקוש את בבקשה תירשמו אני ממש רוצה להתחיל…

21/11/2015 19:10

זה נשמע נחמד:) אני אתן לך שת דמויות:

שם: אוריון.
גיל: 45.
מראה: גבוהה מאוד, רחב ויש לו קרס קטנה, יש לו שיער בצבע חום כהה וקצוץ ועינים חומות כמעט שחורות, יש לו המון זיפים על הפנים.
שומר/יורש: שומר.
אופי: ממושמע, פיקח, די שתקן, לא אתלטי בימיוחד, יש לו קול רם מאוד לכן הוא מעדיף לא לדבר אלה עם כן זה נחוץ, מאוד מבין את הזולת שלו ויודע להקשיב.
רקע:אביו של אוריון היה שר בארמון לכן הוא בילת את רוב זמנו בחברת המלך הצעיר, באיזה שהוא שלב בגיל שלוש עשרה הקול שלו השתנה והפך לממש רם ואז הוא החליט שהוא מדבר כמה שפחות.
יסוד: אדמה.
משהו נוסף: הוא ממש שונא את הקול שלו. יש לו אישה ושני ילדים.

שם: בלייז.
גיל: 18.
מראה: שיער לבן לגמרי ופרוע, עיניים כחולות קפואות, גבוהה ושרירי אבל לא בצורה בולטת מידי, הולך תמיד יחף.
שומר/יורש: יורש.
אופי: חוצפן, מרדן, אגואיסט לפעמים, לא מראה כבוד למבוגרים ממנו, רודף בצע לעיתים קרובות, שם את צרכיו במקום הראשון. אבל באמצע הסיפור הוא יתחיל להשתנות, הוא יתחיל להיות יותר אדיב ומתחשב, והוא יראה שכדי לקבל יחס טוב צריך לתת יחס כזה.
רקע: בלייז גדל ברחובות של הממלכה, הוא נולד לאמא זונה ואביו הוא אדם לא ידוע, בלייז למד שברחובות כל אחד דואג לעצמו. בלייז הוא קר כינויי שנתנו לו חבריו מהרחוב. שנה או שנתיים לפני תחילת הסיפור אסף אותו השומר של האור ומאז הוא גר איתו בין כותליי הארמון אבל עדיין עושה מה שבא לו.
יסוד: אור.
משהו נוסף: השם האמיתי שלו הוא אדריאן אבל הוא לא אומר את זה לאף אחד .

מקווה שעזרתי :)

21/11/2015 19:25

אוקיי אז חסר עכשיו:

שומר לאור.
יורש לאדמה.
יורש ושומר לחושך.
ושומר לאש.

אני באמת מעדיפה שכמה מהם יהיו בנים אז… לשיקולכם :)

21/11/2015 19:28

שם: ג'וּן הארת'סטון(June Harthstone)
גיל: 17
מראה: עיניים כהות בצבע שוקולד מריר, עם גוון זהוב, שתמיד נראות כמו עיניי כלבלב גדולות ועצובות. שיער חלק בצבע קפה – שמשום מה תמיד מריח מקינמון.
תווי פנים עדינים ורכים שתמיד נראה בהם ניצוץ של שמחה וריגוש, גם אם לא קורה משהו מעניין. ריסים ארוכים ויפים ואף ישר וסולד עם מעט נמשים לא נראים לעין. עור בהיר עם גוון מעט שזוף, גבות מסורטטות(הכוונה היא לגבות יפות, לא לגבות שציירו אותם. גבות מסורטטות – כלומר, הם נראות כאילו מישהו סרטט אותם.) ושפתיים אדמדמות וקטנות שכשהם נמתחות לחיוך חושפות שיניים צחורות וללא רבב. גוף גבוה ודקיק.
שומר/יורש: יורש.
אופי: קופצנית, אנרגטית ושוברת חוקים. היא תמיד מחפשת הרפתקה, ולא אכפת לה על כמה חוקים היא עוברת בדרך אליה. היא מהירת מחשבה ומאוד מדויקת והיא גמישה ואתלטית מאוד. היא תחמנית וטריקית מאוד – אף פעם לא ניתן לדעת אם הדברים שלה אמת, או שהיא סתם מתבדחת. היא יכולה להמציא דברים בשניות, לבלף כל אחד והיא שחקנית מלידה. היא מושכת אליה תשומת לב מהשנייה הראשונה שרואים אותה – גם, שברוב המקרים היא לא מעוניינת בה.
מתקשה להיות רצינית והיא צוחקת כמעט מכל דבר.
איכשהו תמיד היא תמצא את עצמה בתוך קטטה – גם של בנים וגם של בנות.
רקע: היא יתומה וגדלה ברחוב עד גיל שתים עשרה. היא הייתה גונבת אוכל כדי לשרוד או במקרים היותר גרועים – מחטטת בפחי אשפה. היא הייתה גרה בבניין נטוש, ולא יציב, שהיה יכול להתמוטט עליה בכל רגע. בגיל שתים עשרה כשחזרה מאחד מהגניבות שלה לבניין הנטוש – היא ראתה חבורה של שלושה בנים ושתי בנות – תחת השפעת אלכוהול. היא ביקשה מהם לזוז אך הם סירבו ואז(בעקבות ההשפעה של האלכוהול) הם הוציאו סכין ודקרו אותה בחזה, בגב וברגל ימין. אחרי שסיימו וברחו משם, היא שכבה שם שותתת דם עד שמצא אותה עובר אורח.
היא הובהלה לבית החולים במצב אנוש ולאחר שלושה ימים בהם הרופאים נאבקו על חייה היא חזרה להכרה מלאה. כירורגית הילדים שטיפלה בה, החליטה לאמץ אותה ומאז היא גרה אצלה ומתייחסת אליה(ואל בעלה) כאל אמא ואבא לכל דבר.
מדי פעם עדיין יש לה סיוטים על היום ההוא, אבל די קצת…
יסוד: אדמה
משהו נוסף: תתחילי!!!

21/11/2015 20:00

אוקיי בא לי לכתוב יוש לחושך

21/11/2015 20:13

שימי לב לנקודה בתוך ה – ו' ולא מעליה… מה שנותן את הצליל אוּ(רואה את הנקודה??)
ג'ון באנגלית זה יוני(June)… בסדר?
קיבלת אותה???

21/11/2015 20:27

אז הינה היורש של החושך
שם: כריסטיאן פיד
גיל: 16
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים ירוקות-חומות, תנסי לדמיין נער רזה, גבוה, נראה סנוב (למרות שהוא לא), עם פנים משורטטות וגוף שרירי לא בצורה מוגזמת, והוא תמיד לובש חולצה שחורה.
יורש/שומר: יורש
אופי: בהתחלה הוא נראה סגור ולא אוהב לדבר אך שמכירים אותו מבינים איזה ילד נפלא ואכפתי מסתתר בפנים, הוא לא חכם במיוחד אך כשיש בעיה תמיד יהיה לו פיתרון, הוא נכווה מאהבה ולכן לא מרבה להראות את ריגשותיו הוא רק צריך מישהו שיעזור לו להפתח.
רקע: שני הוריו בחיים, מעמדם די גבוה וכריסטיאן אף פעם לא אהב זאת, הוא ילד פשוט. במהלך כל חייו היה לו כל מה שרק רצה אך הוא בכל זאת בחר להתמרד, הוריו אוהבים אותו אך עקב עבודתם כריסטיאן נאלץ להשאר לבד הרבה.
יסוד: חושך
משהו נוסף: הוא ואמנדה חברים הכי טובים והיא הבת היחידה שהוא לא מפחד לדבר איתה, הוא הסתבך עם אנשים שרודפים אחריו.

21/11/2015 20:27

אוקיי עכשיו חסרים שלושה שומרים.
אש, חושך ואור :)

21/11/2015 21:04

אני שאמך לכתוב את השומר של האור:)

שם: לותר.
גיל: 31 (השומר הצעיר ביותר ^^).
מראה: שיער שחור מסודר בקפידה, עיניים כחולות עמוקות כמו ים, מבנה גוף חסון אבל בכל זאת דקיק, תמיד לובש חליפות מחוייטות. הוא נראה ממש ממש טוב.
שומר/יורש: שומר.
אופי: איכפתי מתחשב, נהנה מאתגר טוב, רחמן מאוד, לא שומר טינה. למרות שהוא ניראה מניאק מקצועי הוא ממש לא כזה, להפך הוא תמיד יעזור להמשהו בצרע ויש לו חולשה מיוחדת לנערי רחוב(כמו בלייז), הוא מאוד רומנטי.
רקע: לותר נולד ברחוב אך הוא לא נתן למשהו שולי כזה לדכא אותו, הוא תמיד נלחם ועשה את כל המאמצים האפשריים, בשלב מסויים הוא הגיעה להיות משרת בארמון ומשם הוא התגלגל להיות שומר אחרי שמצאו אצלו את הכוח של האור.
יסוד: אור.
משהו נוסף: הוא ממש ממש אוהב את בלייז, כמו אח קטן\ הילד שמעולם לא היה לו. אבל הוא מכיר טיפוסים כמוהו לכן הוא יורד עליו מלא ומקשה עליו מלא כדי שבסופו של דבר בלייז ימצא את הדרך הנכונה.
וגם הייתי וצה שיהיה לו איזה סיפור אהבה, אפילו עם איזה משרתת או משהו… העיקר סיפור אהבה.
ותתחילי כבר!!!

21/11/2015 21:13

אני ארשום שומר לחושך:>

21/11/2015 21:25

מעולה!! כבר התחלתי לכתוב את הפרק הראשון :)

21/11/2015 21:32

שם: ארו (אומרים את השם כמו שאומרים את המילה "חץ" באנגלית) דוויס וואלקר
גיל: 31
מראה: הוא גבוה ולא כל כך שרירי לעין. הוא בעל עור בהיר ואצבעות ארוכות כשל פסנתרן. הוא בד"כ ילבש בגדים ארוכים ו-"מלכותיים". יש לו שיער חום קצר ומעט פרוע ועיניים ירוקות וקרות, שלפעמים נראות כאילו הן זוהרות. יש לו חיוך ערמומי ופנים קרות ואדישות וקשה להתעלם ממנו.
שומר/יורש: שומר.
אופי: ארו הוא בחור מאוד שקט. הוא אחד שדוגל בכך שידע זה כוח – ואין אחד שיודע יותר ממנו. הוא האדם הכי חכם בכל הממלכה, הוא יודע הכל והסודות שהוא שומר עלולים למוטט עולמות. הוא קר מאוד ואדיש, ואף אחד בעולם לא יצליח להוציא ממנו מידע לגבי כלום. הוא תמיד חמישה צעדים לפני כולם והוא יודע לקרוא אנשים בצורה מושלמת. הוא תמיד יהיה שם כדי להביט בך ולא יהסס לבגוד כשצריך.
הוא שקרן מצויין ושחקן עוד יותר טוב. הוא סרקסטי במידה קרה ואכזרית קלה ולא אכפת לו מרוב האנשים. הוא לא יסבול שמשקרים לו, במיוחד אנשים שאכפת לו מהם – ולא יהסס לפגוע ולשנוא לעד אדם ששיקר לו, במידה ההרסנית שיחשוק בה.
אנשים שייכנסו לו ללב כנראה יישארו שם לנצח, וגם אם פגעו בו – תמיד תהיה טיפת דאגה כלפיהם. אנשים שטיפלו בו ועזרו לו בעת צרה הוא תמיד יוכיר וידאג להם, אבל הוא לא אחד שמראה כל כך טוב רגשות. אחרי כל ההתנהגות הקרה שלו, אכפת לו מהאנשים שהוא אוהב.
הוא לא טיפוס שייצא "פראייר" בשום מצב, והוא האדם שמחזיק תמיד בכל הקלפים. הוא יכול להיות חנפן, מתנשא ודיי אידיוט לפעמים בדרכו הקרירה לאנשים. אדם שיחשוב שמשקר לו הוא יעקוב אחריו ויעשה הכל כדי לגלות את המידע. אין לו מעצורים.
רקע: ההורים שלו נהרגו בקרב גדול שהתרחש בממלכה עוד כשהיה תינוק, ואדם בעל מעמד גבוה החליט לאמץ אותו. הוא שיקר לו כל הזמן, וארו תמיד הרגיש שונה – הוא לא ירש את הכוחות של אביו והוא היה שונה ומוגלה.
כשהיה בן 15 הוא גילה את האמת, בזמן שתקפו את הבית שלו אותם אנשים שרצחו את ההורים שלי – הם חיפשו אותו. בכאב ובכעס הוא רצח את זוג הפושעים שבאו לרצוח אותו, ופצע אנושות את אביו. באמו הוא לא נגע.
הוא נכנס לכלא לשבע שנים. הוא חווה את כל הקטטות שהיו סביבו ותמיד התעלם מהם. אדם יכל למות לידו והוא היה מניד עפעף. אמא שלו ניסתה להקל על חייו בכלא כמה שאפשר ושמרה על קשר (שהיה קר יחסית), אבל אבא שלו ניתק אותו ממנו לחלוטין. במשך תקופת המאסר הוא בקושי דיבר, פצע את עצמו ונהיה הרבה יותר קר ואכזרי. הוא שמע כל רכילות שהייתה, רק מסיפורים ידע איך לפוצץ את כל הממלכה אם רצה.
ביום השחרור שלו, כשהוא היה בן 22, הודיעו על כך שאמו נפטרה ולא גילו לו איך. הוא זומן אל המלך שהציע לו הצעה מפתה.
הוא גם ככה שולט בחושך. אין יותר חכם וטוב ממנו, ואין לו אף אחד בעולם. המלך היחיד שהאמין בו ואמר שהוא נותן לו הזדמנות חדשה אחרי הנזק שגרם לסובבים אותו. רק בגלל שכל שאר השומרים התנגדו נחרצות לעניין הוא הסכים.
יסוד: חושך, אבל אני רוצה לפרט קצת.
הוא יכול להשתגר מכל מקום בחושך, הוא יכול "להחשיך" לב של מישהו – לגרום לו לעשות כל דבר שירצה בלי ייסורי מצפון או לקחת את החיים של מישהו, הוא יכול ליצור הולוגרמות של עצמו שנראות אמיתיות לחלוטין, הוא יכול לשנות את הצורה שלו למישהו אחר, הוא יכול לכבות את השמש וליצור אפלה נצחית, הוא יכול לגדל טפרים ולהיות החיה האכזרית והנוראה ביותר בעולם.. – הוא יכול להיות מרושע, אבל לא ממש מתחשק לו.
בנוסף לכך, הוא יכול לחרפן בן אדם ולגרום לו לקבל מחלות דיכאון, שיגעון, פוביות ולגרום לו לירות בעצמו. הוא יכול לכבות את הרגשות של עצמו ולהיות חשוך גם בלב.
משהו נוסף: השומר השנוא עליו זה שומר האש.

21/11/2015 21:56

אפשר את השומר של האש???
אם תס כותבת דמות שהיא שונאת את השומר של האש, אני יותר מאשמח לכתוב את השומר של האש…
אז בסדר? אני כותב עכשיו…

21/11/2015 22:18

    זה מאוד יעזור לי :)

    21/11/2015 22:23

    חחח בלאק אתה רומז משהו? ;)
    אני מריחה חפירות רק על הריבים של שתי הדמויותXP וזה טוב, כי לאחרונה אין חפירות יותר.

    21/11/2015 22:28

רגע! בגלל שלא כתבתם את הדמויות בזמן אז בתור עונש אתם צריכים לכתוב לי סיבה למה הם לא היו נוכחים במפגש(ראו בפרק הראשון).
פעם הבאה להגיש עבודות בזמן!!! חחחח

21/11/2015 22:33

חחח אין בעיה!!!
תס, יהיה מעניין ריב עם דמות שלך.
בד"כ הדמויות שלי רבות עם הדמויות של קטניס, ומהדמויות שלך אני מעט פוחד(כן, תס, פוחד. מה לעשות? הם תמיד מאוד מפורטות, מעט מלחיצות ויש סביבם מן אפלה כזאת, אז אני פוחד.). אבל עכשיו אני צריך לכתוב דמות – אויבת לדמות שלך מבוגרת, וזה קצת יותר טוב…

21/11/2015 22:55

אוווו.. בלאק, אתה מחמיא לי, תודה! אין דבר טוב יותר מדמות עמוקה ושרוטה~
ראיתי שעלה הפרק, אבל אני חייבת ללכת אז אני אקרא רק מחר.. אגב, אתה יודע על אולי סיפור שהאחווה העלו היום ואולי פספסתי? לא ממש הסתכלתי…

21/11/2015 23:39

אולי היה ביניהם סכסוך או שאולי שניהם מסתירים משהו.

21/11/2015 23:43

שם: ז'רום פליים. (Jarom Flame)
גיל: 33
מראה: יש לו שיער ג'ינג'י – חום, -מעט ערמוני- ארוך, שאסוף לקוקו זנב סוס הדוק.
יש לו עיניים ירוקות ומלאות חיים ששבבים קטנים של צהוב מופיעים בהן. יש לו גוף, רזה, גבוה וקצת שרירי. יש לו חיוך מושלם ושיניים צחורות. אף שבגלל שנשבר כמה פעמים התעקם קצת וקיבל צורה של זיגזג המזכירה ברק. יש לו צלקת קטנה מעל גבתו השמאלית ועוד אחת ארוכה, שנמתחת מאוזנו הימנית עד לסנטרו. חוץ מזה – יש לו צלקת גדולה בצורת איקס שנמתח על כל חזהו.
שומר/יורש: שומר
אופי:הוא חלקלק, ערמומי וחד לשון מאוד. הוא יודע לשחק עם המילים שלו, בצורה כזאת שתגרום אפילו לספקן ביותר להאמין לו. הוא שנון מאוד ועוקצני, מזהה מיד את נקודות התורפה של האדם ויודע בדיוק באילו נקודות צריך לפגוע כדי לגרום לבן אדם לעשות מה שהוא רוצה ולנצל אותו. תמיד יש סביבו מין שלווה ורוגע, כאילו שהוא כבר יודע הכל, ולא חושש משום דבר. הוא אלוף בתחבולות, שקרים, רמאויות ויצירת ריבים. הוא יריב מסוכן מאוד והוא צבר לו אויבים רבים במהלך השנים. אף על פי כל זה, הוא נאמן למלך ומלכה ולמלוכה בכללי עד מאוד, ולעולם לא יעשה משהו שיטיל ספק באמונו בהם והכי חשוב, אף פעם, משום סיבה, גם אם זה יעלה בחייו, לא יבגוד בהם.
רקע: כבר שנולד היה ילד בעייתי אך עם זאת מחונן מאוד, הוריו החליטו לשלוח אותו לבית ספר היוקרתי ביותר בממלכה(והוא בא מבית אמיד כך שלא הייתה בעיה) ושם הוא עשה צרות בעיקר אך גם פרח והפך לעילוי כמעט בכל דבר שעשה.
כישרונותיו הרשימו את המלך, שהציע לו לבוא לעבוד אצלו כיועץ משני.
ז'רום הגיע בשמחה, ואט אט החל לטפס במעלה סולם הדרגות עד שהפך ליועץ הקרוב ביותר למלך. כשהמלך מת, ז'רום לקח את זה קשה מאוד. הוא נשבע לשמור על אשתו של המלך ועל בתו אפילו במחיר חייו.
יסוד: אש
משהו נוסף: שומר החושך רואה את זה כשנאה, אך ז'רום מעדיף להתייחס ליחסים ביניהם כיריבות.
עם זאת, הוא ממש שונא את שומר האדמה ואת היורשת שהוא הביא(ג'ון) – אני אוהב יריבויות בין הדמויות שלי!!!- לז'רום יש אישה ושלוש בנות.

21/11/2015 23:59

תס, עדיין פוחד, וזה מה שיצא.
פשוט חשבתי על לוקי במשך כל הכתיבה…
עכשיו אני אכתוב סיבה למה הוא איחר –
הוא יצא לרחרח בעיר, כדי לגלות כל מיני דברים על פשעים מתוכננים וכדומה, כדי למסור את המידע אח"כ למלכה..

22/11/2015 00:03

מעולה!
והסיבה שבגללה הוא לא הגיעה לפגישה היא…. חתונה לבת הגדולה שלו? "*.*

22/11/2015 00:08

בלאקקקק גם אני חשבתי על לוקי!!!! ~אחים~
אתמול ראיתי ת'ור 1 ו2 עם חברה (עד לפנות בוקר. היא פשוט מתה על ת'ור) ואני חולה על לוקי!!

22/11/2015 14:48

אם נשארו יורשים אני אשמח לקבל אחת. ברפרוף ראיתי שהחושך תפוס (הו, למה?) וגם האש (נו, ברצינות?) אז אני אקח את האור (הו_למה_2)
קטניס אוורדין, סוף.

22/11/2015 15:08

קטניס,
צר לי לאכזב, אך כל היורזים והשומרים תפוסים.
אולי תבקשי לעשות על כוח אחר…
תס, את יודעת שפעם גם תיקשרתי עם קטניס טלפתית???
גם אני חולה על לוקי!!!
הוא ומגנטו הכי מגניבים!

22/11/2015 15:46

    נו, ברור שהם תפוסים אם כל אחד מכם כתב שלוש דמויות PX
    לוקי!!!! הוא הנבל האהוב עליי ^^ ????
    מגנטו גם מגניב. דיברתם על מארוול בלעדיי? לא יפה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    22/11/2015 16:00

מצטערת קטניס, אבל ממש ממש רציתי להתחיל. את מוזמנת לעקוב בכל זאת: )
ו…. מארוול שולטים~אמוג'י עם לבבות בעיניים~

22/11/2015 18:15

מארוול מדהימים בכל מה שהם עשו בלי קשר לנוקמים. מכירים את החץ?

22/11/2015 22:26

    ניסיתי לראות את זה פעם אבל אני לא ממש עקבית בסדרות… בכל מקרה אני מעדיפה את פלאש על פני הרץ :)

    23/11/2015 19:15

לוקי הוא לא נבל והוא לא מארוול!
לוקי הוא אל התחבולות והאש במיתולוגיה הנורדית, והוא האל הנורדי האהוב עלי, אז אל תעזו לדבר לידי על לוקי כנבל!

13/04/2016 07:50

חסרות עדיין דמויות?

13/04/2016 07:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך