neta663
אז...סליחה שקווין הופסק במהרה, הפרק הבא יוקדש לו. תגיבו ותדרגו neta663

מעמקים- פרק5-חלק ב'- שליטי היער

neta663 31/08/2014 694 צפיות 4 תגובות
אז...סליחה שקווין הופסק במהרה, הפרק הבא יוקדש לו. תגיבו ותדרגו neta663

קייט התיישבה לצידו של קווין במשך הארוחה, היא הסמיקה.
מדי פעם הם התקרבו אחד לשני וקייט צחקקה באושר, לג'ונתן זה עשה חשק להקיא.
צ'רלי הנום נחר בתוך הצנצנת שלו, הוא חיבק גבעול דשא קטן ועיניו היו עצומות.
"השמש שוקעת," קווין הפר את הדממה. האנשים הסתלקו והותירו את המזנון ריק, מלבדם וכמה עובדים תשושים, אף אחד לא שהה במקום, "אנחנו צריכים להתחיל לחפש את מאגר הליבה."
ג'ונתן גיחך והביט בו בעיני דבש פעורות. "ממתי אתה חלק מהתוכנית?"
"אני הצעתי לו לעזור, אם הוא כאן, הוא יוכל להועיל. ומלבד זה, חשבתי שאתה לא מאמין בשטויות!" רטנה קייט, היא שילבה את זרועותיה על חזה.
"בסדר! בואו נצא לפני שאני משתגע," נאנח, הוא קם מכיסאו, קייט אחריו. קווין הכניס ידיים לכיסי הג'ינס שלו.
קווין כחכח בגרונו. " יש עוד כמה מכשפים באזור, גם הם רוצים, אממ… את כוחה של הליבה."
"למה?" קייט זקפה גבה.
"ובכן-" פתח קווין, "הליבה תעצים את כוחו של המשתמש בה, או תעניק לו משאלה שבה יחפוץ. יש כמה מכשפים שלא רוצים להשתמש בה לטובה, לא כמוני."
"מה אתה מתכוון לעשות איתה?" שאל ג'ונתן, הוא לא סמך על קווין. בעיקר בגלל שהוא מרבה להתקרב לקייט, אם הוא יכשף אותה, זה יהיה הסוף שלו, ושלה.
הוא משך בכתפיו. "אני רוצה לחיות כמו בני- האנוש, בבית משלי, הוא יהיה מלא כשפים, ואני אהיה המכשף הכי טוב שנולד מאז ומעולם, אולי הליבה תוכל להעניק לי חיי נצח…"
קייט עפעפה בריסיה, היא חייכה ופתחה את דלת הכניסה עשוית הזכוכית.
"אתם באים?"
קווין התקדם לעבר הכניסה ונעלם בעקבות קייט. ג'ונתן נשרך אחריהם.
לא יצא לו לבהות בעננים בדרך כלל אך המחזה היה מדהים;
שלל פיות ריחפו באוויר, יוצרות תצוגה מרשימה על הרקע שהציבה להן השמש השוקעת לעיתה, העננים החלו לקבל גוון ורדרד.
הזוהר העמום של כל אחת הפיץ אור צבעוני, כל אור שונה מקודמו.
ג'ונתן הביט בהן בהשתהות, פייה חלפה על פניו, ממין זכר, היא קרצה לו ונעלמה בין שאר הפיות.
הוא עקב אחריו במבטו, היה לו שיער כחול כהה ומהפנט שנקלע לצמה רופפת במעט שגלשה על גבו החשוף, הוא היה שרירי יחסית למישהו בגודל של כמה מילימטרים. עיניו סגולות עמוקות, גוון עורו שחום, הוא נראה כמו אינדיאני שעבר מהפך, לטובה. הוא נראה נהדר.
"גם הפיות מחפשות את הליבה?" שאל ג'ונתן.
קייט הביטה בהן, חיוך התפשט על שפתיה, כמה שניות עברו עד שקלט שהיא מחזיקה את ידו של קווין.
"קייט?!" צעק. היא התנערה, מבטה החולמני נעלם, ידה נותקה מידו של המכשף.
"מה?" שאלה, היא בעטה בבלוט שנח על הקרקע, " הם מחפשות את הליבה? זה די ברור, הן רוצות את הכוח, אם הן יגדלו ל… אוי ואבוי! קדימה!"
הם רצו אל תוך היער, הפיות מאחוריהם. הפיה בעלת השיער המהפנט נעצרה מולם וצפצפה ברעש רב שיצור קטן לא היה יכול להפיק. "משיגי גבול-"
קייט קפאה במקומה, היא מלמלה משהו בחרישיות.
"לספארו!" צעקה נשמעה מכיוונו של קווין, ידיו זהרו באור בהיר.
ג'ונתן מצמץ. "מה אתה עושה?!"
המכשף ירה מידיו שני חוטים דקים, בגוון אדמדם, הם נקשרו סביב הפייה, מהדקים את עצמם בכל רגע.
הפיות השתנקו.
"לאן אתם הולכים?" סינן קווין, הוא משך את הפיה אליו.
הפיה חייך, כאילו הלכידה מרצה אותו. Quam duos iuvenes veneficus devicto mortis me?
Lorem ipsum dolor sit LeBron Danir, princeps mundi mortalibus.
Exi de terra nostra, transgressoribus, sive Narof caput tuum! "

פיות נוספות הנהנו במרץ או השתנקו בבהלה. קווין שמט את החבלים.
ג'ונתן לא זיהה את השפה, ובכן, זו הייתה לטינית, אך הוא אף פעם לא הבין את משמעות המילים.

"Non te princeps sacer regione non nibh." (לטינית)

השיב קווין. "לא תוכלו למנוע את מילות הנבואה!"
קייט השתנקה. "למה אתה מתכוון?"
הוא בלע רוק. "אני-אני. זה לא משנה עכשיו, אתם חייבים לברוח למצוא את הליבה, עכשיו!"
ג'ונתן פתח בריצה אל תוך מעמקי היער בעוד קווין נשאר ללחום בצבא הפיות.

קווין:
שנים שקווין לא נלחם באמת, בטח שלא לצד מישהי כמו קייט או לצד נער כמו ג'ונתן, 'הנער מהנבואה'
השמועה התפשטה מהר מאוד, כמו אש בשדה קוצים. הוא הנבחר, עתיד להביס את בהרן, אם לא יגיעו לעץ…
לברון ונחיל הפיות עופפו סביבו, דוקרות את גופו, כאב פשט בו.

"כיצד מכשף צעיר ושני בני תמותה יביסו אותי?
שמי לברון דניר, שליט עולם בני התמותה.
צאו משטחנו, מסיגי גבול, שמא נערוף את ראשכם!" (לטינית)

"אינך שליט האזור המקודש, וכך גם לא של הליבה." (לטינית)


תגובות (4)

מחכה בקוצר רוח לפרק הבא

31/08/2014 20:13
uta uta

יואו גמרת אותי במתח עכשיו! תמשיכי

31/08/2014 20:15

אני אוהבת את הסיפור הזה אמרתי כבר? המשך דחוף!

31/08/2014 20:22

אווווו, הפרק הבא מוקדש לקווין…
יאיייי!!!!1
ואגב כתבתי לך שלברון אמור להיות בגודל של נער בן 19, אבל זה לא כל כך משנה לי

01/09/2014 16:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך