אני אשמח מאוד לביקורות כדי לדעת אם להמשיך או לא תודה ומקווה שאהבתם

מצאנו אהבה במקום חסר תקווה .. ♥

15/01/2012 700 צפיות תגובה אחת
אני אשמח מאוד לביקורות כדי לדעת אם להמשיך או לא תודה ומקווה שאהבתם

————————————————————————————————————-
הקדמה קטנה לפני .. אתמול כתבתי את הסיפור הראשון שלי פה וקיבלתי תגובה שהסבירה לי קצת יותר איך מבנה של סיפור אמור להיראות . אז קודם כל לכותבת התגובה תודה רבה.. וכן אני חובבנית אם לומר את האמת אני רק בת 15 ואני לא כתבת סיפורים אך אני רוצה להתנסות בזה. מעכשיו אני אכתוב בשפה גבוה יותר ללא סמיילים וכדומה .. תודה רבה על העצות מחקתי את הסיפור ומעכשיו אני מתחילה סיפור חדש .
————————————————————————————————————–
"זה מצחיק איך שהגלגל מסתובב בחיים בלי ששמים לב יום אחד אתה למטה יום אחד אתה למעלה אבל מה שבטוח לעולם לא תישאר באותו מקום בחיים גם אם תרצה תמיד יהיה מישהו שירים אותך שאתה למטה אבל אסור לשכוח שמי שהרים אותך יכול להפיל אותך .
קוראים לי עדי אני בת 21 , מישראל בתל-אביב ,סיימתי צבא לא מזמן , פעם הייתי ממש ילדותית אבל הצבא גרם לי להתבגר מאוד אבל כמו שאומרים אף בנאדם לא משתנה .. אני קצת ביישנית .. אומרים לי שזה בגלל שאין לי אחים .. אני מאומצת אבל לפחות יש לי הורים חורגים מדהימים! אבל אני ממש לא דומה לאף אחד מהם .. לאבי יש עניים כחולות ושיער שחור יש לו קרס קטנה אבל חיוך תמידי בפנים לאימי יש עניים חומות ועניים בצבע דבש בהיר .. היא לא ממש רזה אך גם לא שמנה ואני ניראת כ"כ אחרת מהם יש לי עניים חומות בגוון חזק ושיער חום הנוטה לשחור עורי שזוף ותמיד תמצאו אותי שוקעת בעולם משלי .. חברתי הטובה שקד שונאת שזה קורה לי אבל אין לי שליטה על כך .. מי זאת שקד? שקד היא החברה הכי טובה שלי מגיל קטן היא יודעת עליי הכל יש לה שיער חום בהיר ועניים חומות היא תמיד גורמת לכולם לצחוק ועושה שטויות היא ממש ההפך מימני אבל איך אומרים ? הפכים מתחברים.. ניראה לי שאתם כבר יודעים עליי כל מה שצריך עכשיו הגיע הזמן לסיפור ששינה אותי ואת כל חיי מקצה לקצה ..
————————————————————————————————————–


תגובות (1)

שלום ליאם.
מאוד מחמיא לי שהזכרת אותי בתחילת הסיפור (ואני אכן מקווה שזו אני, כי אם זכרוני אינו מטעה אותי, אכן הגבתי לך על הסיפור הראשון שלך, שמשום מה… החלטת למחוק).
אני רואה שיפור מאוד גדול בסיפור הזה, יש יותר תיאור, יותר רגש, יותר החלטה. רואים שאת יודעת מה את עושה.
אבל – וכן, תמיד יש אבל, וטוב שכך – אני חושבת שכדאי, במיוחד בהקדמות, או פרקים ראשונים, שמשהו ייקרה. בסיפור הזה את רק מתארת, אבל שום דבר לא קורה, ואם כך, מדוע יירצה הקורא להמשיך לקרוא?
אני לא רומזת שכדאי שתפסיקי לכתוב. התעלמי לחלוטין מכל השטויות האלו של "אם יהיו תגובות אני אמשיך". אל תמשיכי כי אנשים רוצים שתמשיכי, תמשיכי כי -את- רוצה להמשיך.

בהצלחה!
ליסה.

16/01/2012 09:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך