uta2.0
אז, זהו, טוב לחזור ^^

מקבץ רעיונות! #חזרתי!

uta2.0 26/11/2016 926 צפיות 12 תגובות
אז, זהו, טוב לחזור ^^

אז הייתה לי תקופת מבחנים ענקית מפוצצת במיליון ואחד מבחנים אבל עברתי אותה (תודה לאללל XD) וכמובן, שעלו לי כמה רעיונות לראש במהלך ההפסקה שלקחתי מכתיבה!
אז תכתבו לי לאיזה רעיון הכי התחברתם ואולי אני אפתח בהרשמה ^^

1. מטבע המשאלות
מספר את סיפורו של ריד, נער שהמזל לא הולך איתו ותמיד מסתבך. אך בעל כישרון אחד ומיוחד, ללכת מכות.
הוריו נהרגו על ידי שודד שלא נמצא עד היום, המשפחה שלו לא רוצה קשר איתו ובגלל שלא היה לו מספיק כסף הוא היה צריך לנשור מהלימודים בשביל להילחם בקרבות לא חוקיים בשביל הכסף אליו היה זקוק.
עד מהרה ריד נהפך לפושע נמלט מהמשטרה.
יום אחד הוא נופל לתוך בור ללא תחתית ובטעות הוא עובר למימד אחר.
במימד אליו הגיע – יש זירה אחת שבה נלחמים עד שהיריב מובס והמנצח בכל סיבוב עולה בסולם הדירוג, ככל שהמספר שלך קרוב יותר ל1 ככה יש לך יותר סיכויים לנצח במטבע מיוחד שיכול להגשים לך כל משאלה שתרצה.
ריד מחליט לצאת אל הקרבות בכדי לסדר לעצמו את החיים – ומה כבר יכול להשתבש ?

2. הציידים
העולם שלנו מלא בציידים.
בזמן שאתם הולכים לעבודה – הם שומרים עליכם.
בזמן שילדכם משחקים בגינות השעשועים – הם מגנים עליכם.
בזמן שכולכם ישנים – הם משגיחים עליכם.

ריי פוקס, ציידת בת שש-עשרה שבקרוב תגיע לבגרות המלאה שלה כציידת, מצוותת לקאי ג'ים כחלק מהבחינה שלה להפוך לציידת.
קאי הוא צייד בן שבע עשרה – נרקיסיסט ומעצבן להפליא. לבדוק על מקרים מוזרים שבעיירת פארקס במדינה קטנה בשם קרייג'ט. בעוד ששאר הציידים מצוותים לציידים מנוסים שיבדקו מקרים גדולים בניו יורק או בניו ג'רזי.
חודש הבחינה שלה מתחיל – בסופו, היא תקבל את קעקוע הצייד שיסמן אותה כחלק מהציידים. אך היא בחיים לא חשבה שהחודש הזה יהיה קשה ושהעיירה הזו מסובכת כל כך.

3. מלחמה מקוללת
אמילי קרוס, ערפדית משבט רייקן, נשלחת על ידי מנהיג השבט, ג'ייסון טוד, לנקום בזכות היופי המרהיב שלה בבני משפחת מורטון. משפחת מורטון היא משפחת ציידי ערפדים מיוחסת מאוד וכמעט אין להם חסרונות.
כמעט.
הבן שלהם, מייק, ידוע כחוליה החלשה שלהם – האדם שנתון לשליטה. למרות מראהו הפיזי הוא יכול להיות מתומרן על ידי אנשים שונים.
המשימה של אמילי היא לגרום למייק להתאהב בה ולנסות לחבל ביחסי המשפחה תוך שמירת זהותה בסוד.
וכשאנשי מלוכה מתחילים להתקיף את שבטה – האם היא תצליח לשמור על קור רוחה ולסיים את המשימה? או שאולי השבט שלה יבוא לפני הכול?

4. סאנדמן

תמיד חשבתי שחיי גרועים ומבאסים.
להיות נער שמן, סליחה, נער בעל מסה גדולה זה לא בדיוק יתרון כשאתה בתיכון, בשנה הראשונה שלך.
נערים מיוזעים ומחוצ'קנים הפכו אותי ל"ילד הכאפות" שלהם – לא יעבור יום אחד מבלי שאני אפצע בגלל אחד מהתעללויות שלהם.
'המנהיג' שלהם – סאם גרים נולד להורים עשירים מאוד שמשחדים כל דבר שזז, ולכן – לא הצוות הלימודי ולא המנהלת שלנו תעשה משהו בנושא ותנסה למנוע את התעללויות בי.
אימא שלי כבר ויתרה, למרות שבכל יום היא אומרת שהיא תדון עם אימא של סאם על הנושא – אבל שנינו יודעים שהיא לא תעשה את זה.
את אחר הצהריים שלי אני מבלה בקריאת קומיקסים מחברותש שונות (מארוול או די.סי) על המיטה שלי ובכל הפעמים שנפלה לי ריס או שהייתי צריך לכבות את הנרות בעוגה ולהביא משאלה – הייתה לי משאלה אחת.
טוב, בעצם שתיים.
הראשונה הייתה להיות רזה ושרירי – אבל ככל שעברו השנים הבנתי שזו בקשה לא מציאותית.
אז ביקשתי להיות גיבור-על.
אבל אלה דברים קטנים ופעוטים לפני שפגשתי את ה-אני החדש. בשביל לא להרוס לכם את הסיפור, אני רק רוצה להגיד לכם שקרה משהו ששינה את כל חיי. ולא, לא ננשכתי על ידי ערפד.
וגם לא הפכתי לאיש-זאב.
אני אספר לכם את הסיפור בו המשאלה שלי התגשמה והפכתי להיות גיבור – ומלבד היתרונות האדירים שבדבר, גיליתי שזו הייתה המשאלה היחידה שאני מתחרט שהתגשמה.

5.המבוך של הסוף
הל, אלת המוות הנורדית, נותנת למתים הזדמנות להשתחרר מעולם המתים ולחזור לתחייה בעזרת מבוך אחד. ההזדמנות נקראת המבוך של הל.
מבוך מלא במלכודות מסוכנות, יצורים מזוויעים ודברים שיעשו הכול בשביל למנוע מהנכנסים למבוך לא לצאת משם לעולם.
כשג'ק ווילד – אדם בגיל עשרים וחמש שנפטר מתאונת דרכים קשה שומע על המבוך הזה – הוא חייב לנסות ולעשות הכול בשביל לצאת משם ולחזור לחיים.
יחד עם גמד מזמר ולוחמת שנהרגה במלחמה כנגד הל ורוצה לעשות הכול בשביל לנקום בה – הם יוצאים אל הלא נודע בתקווה שבסופו של דבר – הם יצאו מהמבוך.


תגובות (12)

היי יוטה, גם אני לא הייתי זמן רב באתר.
כל הסיפורים נראים מעניינים, אולם, "הציידים", "מלחמה מקוללת", ו"סאנדמן", נראו לי הכי מעניינים והכי מוצלחים. אני ממש רוצה להתחיל לקרוא את הסיפורים.

26/11/2016 14:06

היי, חזרת!
הסיפור של סאנדמן נשמע ממש מעניין, וגם אחד שאני יכולה להתחבר אליו יותר מכל השאר.
מבטיחה לנסות לקרוא. ואני לוקחת לעצמי קרדיט על לדחוף אותך בכוח לעולם הגיבורי על. סתם סתם, אני יודעת שאין לזה קשר אליי, אבל אני אוהבת להעמיד פנים שאני השפעתי על מישהו בחיי (וואו זה יצא צומי 0-0).
מחכה שתתחיל!

26/11/2016 15:31

"מטבעת המשאלות" ו- "הציידים" נראים ממש מעניינים, אני ממש אשמח לקרוא אותם ^^ למרות שכל הסיפורים נראים טובים, לפחות התקצירים שלהם.

26/11/2016 15:35

חמישה רעיונות, יוטה. *חמישה.* (סליחה, אתה יודע שאני אף פעם לא אבין את קצב הכתיבה שלך.)
כל התקצירים טובים, אבל 'מטבע המשאלות' ו'הציידים' עניינו אותי במיוחד (גם 'אדומיין' נכנס לרשימה הזאת אם הרעיון עדיין בתוקף.)
שמחה שחזרת ^^ (למרות שזה מוזר להגיד בהתחשב בעובדה שלא העלית כלום אולי חודש XD)
קטניס אוורדין, סוף.

26/11/2016 19:58

היי יוטה לא כדי לל שהשתמש בשם סנדמן כי יש סידרת קומיקסים בשם הזה בחנויות ספרים תשתמש בשם אחר אבל רעיון יפה

26/11/2016 20:46

הערה קטנה תנסה לשנות את השמות של הדמיות שלך מדמיות של סרטים או חוברות קומיקס כמו :ג'ייסון טוד היה רובין בעבר כיום נודע בטור רד הוד בקומיקס של באטמן או ג'ון קונור הילד מסדרת שליחות קטלנית . זה שאני אומר את זה לא אומר שאני לא אוהב את הסיפורים שלך

26/11/2016 20:50

הציידים ומלחמה מקוללת נשמעו לי הכי מעניינים

26/11/2016 23:02

בדיוק חיפשתי משהו חדש לקרוא כי אני חוזרת באופן יותר רציני לאתר
אני שמחה שדווקא אתה החלטת לכתוב שוב :)
ממש אהבתי את אהבה מקוללת והציידים, שניהם נשמעים מעניינים ביותר ואני בטוחה שיהיה להם את הקסם הזה שמושך אותי לקרוא עוד ועוד
אבל אני אשמח עם כל מה שתבחר
אני מקווה שאתה מספיק בכל זאת לקרוא קצת את אחוות הפגיון, אני הולכת להשקיע טיפה יותר זמן בכתיבה של הסדרה הזו עכשיו כי אני באמת רוצה לסיים אותה לפני הגיוס.
אבל אני עובדת רוב שעות היום וכשאני חוזרת הבייתה אני בדרך כלל פשוט הולכת לישון או משחקת משחקי מחשב (המחשב החדש שלי מדהים)
מקווה שתתחיל לכתוב בקרוב
קארין :)

27/11/2016 09:50

ללא ספק הציידים נשמע הסיפור הכי מעניין.

27/11/2016 14:05

וגם הערפדים. אבל הציידים יותר. מקווה שתתחיל אחד מהם.

27/11/2016 14:06

הציידים נשמע מעניין.

27/11/2016 17:08

תעשה את הציידים.

או את המבוך של הסוף, גם טוב.

29/11/2016 15:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך