ג'יני^^
וווואאאוווו ממש שנים לא הייתי פה ומעניין אותי לדעת איך האופי של הקוראים פה השתנה, אני יודעת שאני השתנתי, סיגנון הכתיבה שלי והתחביר השתפרו אז אני מקווה להעביר את הסיפור הזה בצורה הטובה ביותר וגם לאתגר את עצמי עם הדמויות שלכם. תודה מראש לנירשמים וברגע שיהיו מספיק דמויות אעלה את הפרק הראשון =)

מקום מקלט למלאכים- הסבר והרשמה

ג'יני^^ 23/04/2019 670 צפיות 13 תגובות
וווואאאוווו ממש שנים לא הייתי פה ומעניין אותי לדעת איך האופי של הקוראים פה השתנה, אני יודעת שאני השתנתי, סיגנון הכתיבה שלי והתחביר השתפרו אז אני מקווה להעביר את הסיפור הזה בצורה הטובה ביותר וגם לאתגר את עצמי עם הדמויות שלכם. תודה מראש לנירשמים וברגע שיהיו מספיק דמויות אעלה את הפרק הראשון =)

הסבר-

אז ככה לאחר שבני נוער מתים הם לא מגיעים לגן עדן בטענה שהם עדיין לא הצליחו להגשים את עצמם, במקום זה הם מגיעים לעולם ביניים שנראה ממש כמו בית ספר רגיל בו הם נמצאים עד שהם מוצאים את יעודם ולאחר מכן נמחקים.
אבל לא כולם מרוצים מהמצב הנתון, ישנה קבוצה של נערים הפועלת בבית הספר ומטרתה היא להילחם באלוהים, או לייתר דיוק בשליח שלו שמנהל את בית הספר-אנג'ל.
אך מה קורה כאשר נער אחד מגיעה אל עולם הביניים ומשנה את כללי המשחק לחלוטין?

הרשמה-

אוקיי אז אני צריכה קבוצה של בני נוער שמתו בדרכים שונות ושייכים לקבוצה שנועדה להלחם באלוהים, ככה שבעצם הם לא מסכימים עם זה שהם מתו ויש בהם כעס כלשהו עליו אז תחשבו על סיבה.

*בעולם הביניים אין בני נוער שהתאבדו אז זאת לא יכולה להיות סיבת המוות.

שם+שם משפחה:(בואו נלך על שמות אמריקאים)
גיל:(גילאי תיכון אפשר עד 21)
מראה חיצוני:
רקע:(לא חייב להיות דרמטי מידי אבל תכללו בתוכו את סיבת המוות ואת היעוד של הדמות)
מידע נוסף:(אם יש משהו חשוב אל הדמות)

** הסיפור מבוסס על אנימה שנקראת "פעימות מלאך".


תגובות (13)

שם: וויליאם רייס(הכינוי שלו וויל)
גיל: 17 וחצי.
מראה: שיער בלונדיני שמוחזק לאחור בג'ל ועיניים כחולות כים צלול.
הוא בעל גוף בנוי היטב משרירים כמו אל ופניו מושלמים.
רקע: נהרג בידי חבורת נערים שתויים ושיכורים מאוד מאלכוהל בקטטת רחוב שבסופה נדקר ומת דימום רב.
הוא היה השפוי בקטטה כי הוא לא הגזים עם האלכוהל והתנסה בו שהיה בן 16 בהשגחת אביו.
הייעוד שלו הוא להיות גיטסריט מצליח בלהקת הרוק הטובה בעולם.
*מכאן זה מעבר להרשמה>
אופי: הוא מתנהג לערסים כמו ערס,דבר שגורם לעניינים להתחמם כמעט תמיד,וויל מנצח בזכות מהלכי האיגרוף והקראטה שלו שלמד בגילאים 11 עד רגע מותו.
הוא יודע לעודד אנשים,שקרן בין הטובים אבל מעדיף להגיד את האמת לרוב ואמיץ מאוד-זה דוחף את האחרים לקצה היכולת שלהם ונותן להם השראה.
הוא כריזמטי ודומיננטי בחברת אנשים ויודע מתי צריך כוח ומתי צריך מוח,היו מקרים ששילב בין שניהם.
למרות תכונות המנהיגות שיש בו,וויליאם נותן במה ומקשיב לאחרים,במצבי לחץ של חיים והמווץ הוא פחות מתפקד טוב וזה חולשה אצלו.
לגביי בחורות? הוא ג'טלמן,יודע לפרגן ותמיד יתמוך שצריך אבל יודע לתת גם "ספייס" שצריך.
התאהב באחת שהיא יפה מאוד חיצונית ובעלת תכונות שדומות לו.
תחביבים: כמו שציינתי איגרוף וקראטה,בנוסף גם לנגן ולהשתפר בגיטרה חשמלית בזמנו הפנוי.
עבר בכללי: אימו נפטרה בלידתו ואביו נפטר שבוע לפניי שוויליאם עצמו מת בגלל התמכרות לסמים ואלכוהל ברמה גבוה.
מידע נוסף: הבחורות הכי יפות ירדפו אחריו וירצו אותו בחברתן,חבריו הטובים זוכים גם הם ליחס דומה אם הם לידו בזמן הזה.
סיבה למה להתנגד לאלוהים-יותר נכון לאנג'ל השליח לפי ההסבר-לא הכיר את אמא שלו בכלל,יודע שהמוות יגיע ולדעתו הוא החמיץ חיים שלמים ונהדרים בגלל שטות של כמה נערים שתויים ורוצה למצוא את אהבת האמת שלו שיגדל אחריי שיחזור לחיים כי לרוב הוא מוקף בבנות זרות שמתות עליו, בגלל מראה חיצוני ולא על פי האדם שהוא באמת והאופי שלו.

זהו,מקווה שהדמות שלי תתקבל.

25/04/2019 20:18

    אויי וויל כל כך חמוד, הייתי ממש רוצה להתחיל כבר את הסיפור אבל אין דמויות מלבדו… :(

    25/04/2019 20:31

שם: רבקה גייל (לא ריבקה, רבקה כמו ר במילה רגל)
גיל: 16
מראה:(כמוני חח) בלונדינית, עיניים חומות דבש, עור בהיר, ישבן וחזה בינוניים נוטים לגדול, שפתיים ורודות ומלאות, רזה.
רקע: נרצחה על ידי החבר שלה ביום הולדתה ה-16 הוא ירה בה בראש והיא מתה מייד, באה ממשפחה עשירה, ספרדיה אמריקאית.
אופי: פלרטטנית טובה, שקרנית, קיטשית במידה, רומנטית, יודעת להגיע לתכלס כשצריך בלי להתמהמה, נחושה בדעתה, יודעת מה היא רוצה.
יעוד: להיות שחקנית
סיבה להתנגד לאנג'ל: מרגישה שלא הספיקה כלום בחיים, רוצה להשאיר חותם, להתנקם בחבר שלה, למצוא אהבה ולהקים משפחה
(אחרי הכל היא מאד רומנטית, ורוצה לנצל את זה)

27/04/2019 18:40

לא הבנתי, זה סיפור משוטף או שאנחנו רק נותנים דמויות?
(כך או כך אני אקרא)

27/04/2019 18:41

    רק נותנים דמויות אבל אני מאמינה שאני אשאל בהמשך מה דעתכם על ההתפתחות ואתאים את הסיפור לפי מה שתגידו =>
    כמו שאמרתי אני כל כך רוצה להתחיל אבל שני דמויות זה לא מספיק…

    27/04/2019 18:48

אני נותן לך בנוסף לוויליאם רייס גם תואמים-בן ובת.
(אמרת שאין מספיק דמויות…)
שם: פרדי בלאק
גיל: 18
מראה: שיער כהה פרוע,עיניים ירוקות ובוהקות כיהלום.בעל גוף צנום עד שרואים את העצמות שלו וייקח כמה ימים להתרגל למראה שלו.
רקע: נורה על ידי טרורסיטים שיצא מהמסעדה לכיוון הרכב שלו,התאחד עם אחותו יומיים לפניי בית הספר.
ייעוד: להיות פעלולן בסרטי קולנוע שיהיה בן עשרים וחמש,עד אז להשתפר בתחום ככל שאפשר.
תחביבים: לאכול,כל דבר שיראה והוא אכיל-בבטן שלו(התחביב שלי גם כן חחח).
אופי: קמצן בלתת לאחרים אוכל,אומר מה שהוא חושב בפנים מה שגורם לאחרים להתעצבן.
הוא עושה צחוק מכל מצב על אחרים בכוונה להפיג מתח או שעמום שיש לו ולרוב אצל המנהל-כנראה יהיה אצל אנג'ל הרבה…
עבר: יתום מלידה,גר אצל חברים לרוב ונודד מבית לבית כהרגלו.
למה להתנגד לאלוהים? בעקבות אחותו שמתנגדת מאותה סיבה-לא יודע או פגש את הוריו וחושב שהם נטשו אותם כי הם לא טובים עבורם.
סיבה משנית-חושב שלא יספיק להגשים את ייעודו בגלל שמת ורוצה לנסות להגשים אותו בכל דרך.
*הבת עכשיו.
שם: פיבי בלאק
מראה: שיער כהה עד כתפיים,עיניים כמו של פרדי.היא מאוד יפה ואפשר להגיד שהיא אלת היופי בבית הספר במקביל לוויליאם.
רקע: מתה בעקבות נער בגילה שניסה לנשק או לאנוס אותה בכוח באותה מסעדה בה היה גם אחיה פרדי באותו לילה.
היא מתה לעומת פרדי ממשקה מורעל,נחנקה ומתה כמה ימים אחריי אחיה התאום שמסתבר שהנער מהמסעדה שם לה במשקה במטרה לנקום.
ייעוד: לפתח ולשדרג את הטכנולוגיה בתקווה ליצור את ההולגרמה הראשונה בעולם וליצור מהפך עולמי ולהתעשר על הדרך.
תחביבים: היא האקרית בלילה וביום,מפרנסת את עצמה ואת פרדי מגניבת והעברת כסף לחשבון הבנק שלהם,כדי ליצור חומות אש וקודים מוצפנים רבים כי היא מסוכנת בנוגע למחשבים ופריצות.
אופי: אומרת מה שהיא חושבת על אחרים כמו פרדי.מלבד זאת פיבי רצינית מאוד לעומת אחיה התאום.היא לא יודעת להשתחרר שצריך,זה בטוח מאוד.
היא נפתחת רק לאחיה מבחינה רגשית וגם לוויליאם בעקבות שהיא מאוהבת בו בסתר.
זוכרת מה אחרים עשו לה ותנקום בעקבות זה דרך הטכנולוגיה ברגע הכי לא צפוי ובמקום הכי לא צפוי.
עבר: כמו אצל פרדי בדיוק.
סיבה למה להתנגד לאלוהים? כמו אצל פרדי בכללי.
הסיבה המשנית היא לנקום בנער שהרעיל אותה.

מקווה שזה בסדר גם.

27/04/2019 23:50

שם: טוני בריוואן
גיל: 15
מראה: נמוך קומה ורזה , קירח , אף קטן ועיינים כחולות ותמימות
רקע: בן להורים עשירים מת ממחלת הסרטן צלף מצוין ואסטרטג טוב תמיד תיהיה לו תוכנית חלופית למקרה הצורך
סיבת ההצתרפות: נקמה באחיו של אנג'ל שאחראי על המחלות
יעוד: להיות חייל
תחביבים: שח-מט ומשחקי אסטרטגיה וקליעה למטרה
אופי: בישן, חכם מאוד ובעיקר נוטר טינה
מידע חשוב: שונא את וויל כי הוא החטיף לו מכות לעייני כולם על רקע חברתי

02/05/2019 21:51

איך זה קרה בדיוק שוויל הרביץ לטוני? לא אמרתי מה קורה לאחרים על פי רקע חברתי של וויל,זה נוגד את האופי שלו.
תשימו לב לדמויות שנרשמות ולאופי שלהם,לא רושמים שמשהו מרביץ לדמות על סמך תכונה אחת מתוך התכונות הרבות שלו.
זה לא הגיוני!

03/05/2019 19:16

    לא היתכוונתי דווקא לוויל אבל חשוב שזה יהיה מישהו מהחבורה הזאת

    04/05/2019 22:53

שם: איילין סמית'.
גיל: 16.
מראה חיצוני: שיערה בצבע חום בעל גוון אדמדם במקצת, ועיניה אפורות בהירות (מאוד). היא גבוהה, רזה וחזקה פיזית (ברמה כזו שהיא יכולה לעקם לך את היד בלי בעיה). זה לא אומר שהיא שרירית. היא פשוט חזקה. היא יפה, נראית חביבה, אבל אז מבחינים במבט החודר בעיניה שגורם לך להסס ולתהות איך צריך להתנהג איתה.
רקע: אביה היה בלש מוצלח ומאוד מפורסם, וכל כך חשוב שזהותו הייתה סודית. הוא היה אימת הפושעים, והוא אסף לעצמו אויבים מסוכנים רבים במהלך תפקידו. הפושעים הצליחו לגלות את זהותו והם גילו עליה, והם החלו לרדוף אותם. הם – לבסוף, לאחר זמן די רב – תפסו את אביה, והוא סביר להניח שמת. איילין נאלצה לברוח ולהסתתר (המשטרה הוכיחה את עצמה לא יעילה במקרה הזה). היו כמה פעמים בעבר שגילו את זהותו או מצאו את ביתם, אך אביה טיפל בזה בזמן לפני שהמצב נעשה הרבה יותר חמור. היו פעמים בעבר שניסו לפוגע בה. לפיכך אביה לימד אותה הגנה עצמית. שימוש בידיים, ברגליים, במרפקים, שימוש באקדח ובסכין. הוא לימד אותה על אזורי תורפה בגוף האדם שיכולים לגרום לקשי נשימה, כאבים חזקים ועוד. הוא הראה לה איך ובאיזו עוצמה צריך לפגוע כדי לעלף בן אדם מבלי להרוג אותו.
יש לציין שבאזור שבו היא גרה יש מעט לא פשע, ובדרכה למקומות מסוימים היא נאלצה לעבור בשכונות לא טובות עוד פחות. היו לה כמה קטטות בעבר: אנשים שניסו להרוג אותה, אנשים שהיא חשבה שמנסים להרוג אותה, אנשים שהיא חשבה שהם מנסים לפגוע בה או לחטוף אותה (ברוב הפעמים זה התברר כנכון. בשאר הפעמים – אופס), אנשים שיכורים שחושבים שהם יכולים לנצל נערה, נערים שיכורים שניסו לעשות כך וגם נערים לא שיכורים שניסו לעשות כך, אנשים שהתחילו איתה קטטה בגלל כמה חילופי מילים לא נעימים, ונערה בריונית בבית הספר שחשבה שהיא יפה מידי לטעמה ורצתה "לתקן" לה את הפרצוף כפי שעשתה לנערות אחרות.
אביה אמר לה שכמצוא אחרון, עלייה לחפש אדם מסוים. ואותו אדם יוכל לקחת אותה למקום בטוח ולהסביר לה הכל (מה זה אומר? הוא לא סיפר לה). לכן היא החלה לחפש אותו. היא הייתה מאוד קרובה למציאותו בטרם נרצחה. כשרדפו אחריה להרוג אותה, היא חצתה את הכביש בריצה ואז לפתע הגיחה משאית. לא, היא לא נהרגה. היא התכופפה והשתטחה על הכביש ברגע האחרון, והמשאית עברה מעליה. מכונית שחלפה מולם הסתירה אותה מעיניהם, כך שהם לא ראו לאן היא נעלמה. הנהג חשב שפגע בה ועצר מיד. אנשים אחרים בסביבה התקרבו גם הם כדי לראות אם היא בסדר, אך הם לא מצאו אותה. היא התגלגלה החוצה, התרוממה על רגליה והסתלקה מבלי שאיש הבחין בה. הם היו כה מבוהלים ועסוקים בצד השני, כך של שמו לב שנערה חומקת מתחת למשאית בצד השני ובורחת. שבוע לאחר מכן, הפושעים מצאו אותה. היא הייתה מאוד קרובה למציאות האדם ההוא, והיה לה יעד. אך הם הצליחו לתפוס אותה, והיא נהרגה. יש לציין שהיה ביניהם סכסוך, אחד רצה להרוג אותה, אחר חשב על תכניות אחרות בשבילה. בכל אופן, היא מתה – נרצחה. זה היה בכוונה, אך הפושע טען שזה היה בטעות בניסיון לקבל את סליחתו של הפושע השני שזעם עליו על כך שהחריב את כל תכניותיו לגביה. היעוד שלה הוא למצוא את האדם ההוא, שיכול לספק לה הסבר למשהו שאביה לא אמר לה. "הוא יספר לך הכל". אבל כעת איך היא תמצא אותו?

אופי: היא חשדנית. מאוד. אך לא תראה זאת. היא יודעת איך לגרום לאנשים לספר לה דברים, לשכנע אותם, להתחבב עליהם. כל הניסיונות לרצוח ולפגוע בה גרמו לה להיות אפילו יותר חשדנית ממה שהיא הייתה בעבר. היא לא בוטחת יותר באנשים. אם יש לה חשד שאדם מנסה לפגוע בה, ובכן, שישכח מקשר איתה. היא חכמה. מאוד. היא יכולה לפתור תעלומות וחידות במהירות רבה יותר משאדם אחר יצליח. כמו אביה, היא טובה בבילוש. היא טובה בהשגת מידע, בתכנון אסטרטגיות, בהבנת אנשים ומניעיהם ויודעת איך להשפיע על אנשים, להשיג דברים ולצאת מכל סכנה באמצעות דיבור מתוחכם. היא יכולה לקרוא אנשים ומצבים כמו ספר פתוח, אך היא לא תראה זאת.
היא לא חושפת את חוכמתה בפני אנשים אחרים. חוכמה היא כוח, והיא כלי נשק. כשהיא משוחררת ומרגישה בנוח (ומתי היא מרגישה בנוח? כשהיא בוטחת באותו אדם. אין הדבר אומר שהיא בוטחת בו לגמרי, אלא מספיק בוטחת בו כדי לא לחשוד בו שהוא הולך לתקוע לה סכין בגב בעוד רגע או לשזף את גרונה), היא חביבה ונעים להיות איתה. למעשה, היא בעלת חוש הומור מאוד מפותח ושנון. היא נערה מסקרנת. למרות המבט החודר שלה, שמסב לאנשים תחושה שהיא קוראת אותם ואת הכל כמו ספר פתוח ויודעת משהו שהם לא, שנמצא בעיניה רוב הזמן – אנשים עדיין מנסים להתקרב אליה. לא רק בגלל שהיא עצמה מסקרנת, אלא גם המבט הזה שמעורר גם הוא את סקרנות למרות שיש בו משהו מרתיע שגורם להם להרגיש חשופים מולה.
היא, למרות הריחוק שלה, מרבה לעזור לאנשים. היא הראשונה שתעזור. לא רק בגלל שהיא הזריזה מכולם, אלא גם בגלל שהיא תהייה הראשונה שתבחין בבעיה. אך אי אפשר לצפות ממנה שתסביר מדוע היא עזרה או עשתה כך וכך. היא עזרה להם, והם צריכים להודות לה ולשתוק. לא לשאול שאלות.

משהו להוסיף: היה לה חבר לפני שרצחו אותה. הוא ניסה לעזור ולהגן עליה, אך לא הצליח. היא נאלצה לעזוב אותו כדי להגן עליו. היא לא רצתה להעמיד אותו בסכנה. כפי שהיא מכירה אותו, הוא בטח מאשים את עצמו. והיא מתגעגעת אליו. מאוד.
היא טובה בחיקוי אנשים: הקול שלהם, האופן שבו הם מדברים, זזים או מתנהגים והאופי שלהם. היא לא מרבה לעשות זאת, אך לפעמים כדי להשיג משהו מסוים, עלייה להתנהג כך או כך. והכי קל לעשות זאת אמין, אם זה מבוסס על אדם אמיתי.

03/05/2019 21:03

שכחתי לציין כמה דברים. למעשה, אני חושבת שיעוד שלה אמור להיות עמוק יותר מזה. למצוא את האדם ההוא הוא רצונה. הייעוד שלה הוא להשתמש ביכולותיה השכליות ובכישרונות הבילוש שלה כדי לעשות שינוי, להשפיע על דברים, לקדם דברים, להוביל לידי משהו מסוים ולעשות כל מיני מעשים שיביאו לידי על הדברים הללו. אפשר לומר שבלעדיה ישנם דברים שלא יתקדמו או יקרו. אז אפשר לומר שהייעוד שלה הוא לממש דברים, לגרום להם להתגשם.
למה היא כועסת על כל הרעיון הזה? חייה לא היו טובים. הם היו מלאים בתהפוכות ובסכנות. והיא נרצחה לפני שמצאה את האדם ההוא וגילתה על מה אביה דיבר, לפני שהספיקה באמת לחיות את חייה, לעשות את הדברים שהיא אוהבת. וכמו כן, היא איבדה את החבר שלה בכל החיים הללו. היא מעולם לא חייה חיים נורמליים, ואז היא עוד נרצחה. אפשר להבין למה היא כועסת.

03/05/2019 22:22

כל הדברים הללו*
בגלל החיים הללו*

03/05/2019 22:24

את צריכה עוד דמויות?

07/05/2019 19:12
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך