Dentos
מצטער אם נפלו טעויות בעריכה. אשמח למשוב ולתגובות:)

מרדף הצללים- פרק 2

Dentos 19/12/2018 529 צפיות אין תגובות
מצטער אם נפלו טעויות בעריכה. אשמח למשוב ולתגובות:)

איאן קיבל את האפלה הקרירה בברכה. הוא השחיל את חבילת הבד מתחת לחולצתו ולאחר שווידא את ביטחונה פרש את ידיו לרווחה. חלל המערה היה עצום לעומת פתחו הזעיר שדרכו נכנס איאן. הזעם והנקמה פעפעו בעורקיו אך איאן חרק את שיניו והכריח את עצמו להתרכז במשימה שעמדה לפניו.
זעם פירושו הפסד
הוא ספר עד חמש בליבו ומיד התהפך בעודו באוויר. הוא קימר את גופו וציפה לחבטה הרכה המבשרת את סוף הנפילה הארוכה. איאן תזמן את הרגע היטב, הוא נחת בדיוק מושלם על רשת חבלים סבוכה וקיפץ מספר פעמים לפני ששכב בבטחה במרכז הרשת. מה היה קורה אם הרשת הייתה נקרעת איאן העווה את פניו לנוכח מחשבה זו. הוא מישש בחשכה המוחלטת את הקיר עד שנתקל בטבעת ברזל חלודה. הוא משך במאמץ את הטבעת ולוח אבן נסתר שלא היה חלק מקיר המנהרה הוסט בדממה. איאן מיהר לזחול מבעד לפתח תוך זהירות מירבית על החבילה היקרה שהייתה צמודה לעורו.
רק לאחר שעבר את סף הדלת הוא הרשה לעצמו לעצור את מנוסתו ולהסדיר את נשימתו. זכרון הדקות האחרונות עדיין היה טרי במוחו וכעת חזר אליו במלוא עוזו. דמעות חדשות החלו לזלוג על לחייו ואיאן התייפח חרישית, הוא המשיך לייבב בבכי עד שהשינה סחפה אותו לעולם חשוך ונטול חלומות.

איאן התעורר לקול טפטוף קצוב, הוא פקח את עיניו וניסה לתור אחר הצליל. אין טעם, העלטה המוחלטת מנעה ממנו את חוש הראייה. הוא התמתח בטרם החל לזחול במעלה המנהרה. קול הטפטוף התחזק יותר ויותר ככל שהתקדם עד שלבסוף נעצר איאן כשטיפה קפואה צנחה על ראשו. טיפה נוספת פגעה בשערותיו בטרם הטה את ראשו ופר את פיו, ממתין לטיפות המים שירוו את צמאונו. לאחר דקות ארוכות שבמהלכן שכב איאן ללא ניע הוא ליקק את שפתיו והמשיך לזחול במעלה המנהרה.
חלפה שעה לפני שהרגיש משב רוח קריר על פניו, איאן חייך ולמרות גופו הדואב האיץ את קצב זחילתו. משב האוויר התחזק ככל שהתקדם עד שלבסוף הגיח ראשו של איאן מבעד לפתח המנהרה לאוויר הלילה הצלול. הוא סרק את הנוף שנגלה לפניו לאורם הרך של הירח והכוכבים, פתח המנהרה היה ממוקם בקצה העיר במקום שומם מאדם ולאחר שווידא כי הוא נמצא לבדו איאן יצא לגמרי מפתח המנהרה. הוא הזדקף בהקלה והניח לצידו את חבילת הבד שהייתה מתחת לחולצתו. הוא טפח על בגדיו בחוזקה מספר פעמים עד שהתנקו ממעטה האבק שצבר במהלך זחילתו. איאן התיישב על הקרקע בטרם פנה אל חבילת הבד. בידיים רועדות הוא פתח את קשרי החבילה וחשף מזוודה כסופה. הוא שחרר את סוגרי המזוודה והיסס מעט בטרם פתח אותה לרווחה.
התנשפות תדהמה נמלטה מפיו של איאן לנוכח תוכן המזוודה. לאור הכוכבים ניצנצו אלפי צנצנות זעירות ששכבו בסדר מופתי שקועות במצע ספוג רך. במרכז המזוודה הייתה מעטפה ובחזיתה היה נכתב בכתב גדול וברור "לאיאן". בידיים רועדות עוד יותר נטל איאן את המעטפה וליטף בערגה את שמו שנכתב בכתב ידו של אנדרו. ביפחת צער פתח איאן את המעטפה ופרש לאורכו את הדף הבודד שהיה שם.

לאיאן היקר
היה כתוב באותיותיו המסולסלות של אנדרו.
אם אתה קורא מכתב זה סימן שאני מת ואני שמח שהצלחתי להעביר לך חבילה זו. בתוך החבילה נמצאים סוגי רעלים שונים שרקחתי במהלך חיי. אני נותן לך אותם בידיעה שתזדקק להם בכדי לגבור על סנאט ולהרוג אותו. מידע על כל רעל והשפעותיו נמצא בתוך המזוודה, אני מקווה שתשכיל לעשות בו שימוש.
דבר נוסף, לצערי אני יודע שלא תוכל לנצח את סנאט לבדך, לכן אני עומד לספר לך על סוד שלא ידעת על קיומו…
אתה איאן לא היחיד שדאגתי לך מאז שמצאתי אותך. במהלך השנים מצאתי את ג'ון, תומאס, רונלד ואלכס, ועזרתי להם להיות מי שהם כיום. הם יעזרו לך להביס את סנאט. את הכשרונות שלהם אני לא יכול לגלות לך, אבל אני מקווה שתוכל לבטוח בהם מספיק כדי לגלות להם את הכשרון שלך. כמו כן אני מקווה שהם יבטחו בך מספיק כדי שיגלו לך את הכשרונות שלהם.

דבר אחרון, במזוודה נמצאים גם מכתבים שמיועדים להם. אנא, מסור לכל אחד מהם את המכתב שמיועד לו. מכתבים אלה נועדו בין היתר לשכנע אותם לעזור לך. תוכל למצוא אותם ברחוב דרך השלכת 4, הבניין בצבע אפור.

בהצלחה איאן, אני אוהב אותך וסומך עליך שתצליח

אנדרו

טיפה בודדה נשרה על כף ידו. איאן הושיט יד ללחיו וגילה כי דמעות נוספות החלו לגלוש מבעד לעיניו. הוא מחה בשרוולו את פניו ובהשתנקות בכי החזיר בעדינות את הדף היקר למעטפה. הוא החזיר את המכתב למזוודה וסגר אותה בדממה. את יריעת הבד שעטפה את המזוודה קשר איאן לצווארו. "אנדרו סומך עליי" לחש לעצמו בנחישות וניגב את דמעותיו האחרונות "אסור לי לאכזב אותו".
הוא הרים את המזוודה ביד אחת והחל לצעוד לכיוון הרחוב שציין אנדרו במכתבו. לא יעבור זמן רב בטרם ידע סנאט כי הוא לא מת בשריפה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך