צלו של שרלוק
מקווה שאהבתם את הרעיון^^ קבלתי אותו בעקבות חלום שחלמתי אחרי שראיתי משחקי-הרעב.

משחקי היוצר- הקדמה והרשמה

צלו של שרלוק 01/07/2015 797 צפיות 24 תגובות
מקווה שאהבתם את הרעיון^^ קבלתי אותו בעקבות חלום שחלמתי אחרי שראיתי משחקי-הרעב.

יש מישהו בעולם שקיבל את התפקיד של ״היוצר״. התפקיד שלו הוא לשנות בעולם את הדברים הרעים ולהוסיף לו טוב. העיקר שהסדר הטבעי של הדברים ישמר.
כשהחוזה האחרון מת הכוח שלו עבר אל איש משוגע שנמצא בבית משוגעים. כשגילה המשוגע את כוחותיו שחרר את עצמו מהמוסד למשוגעים וגרם לכך שהחיים יהיו משחק, כמו שתמיד חשב שהיו. משחק בו הוא השליט ואנשים צריכים להגיע לדרקון ולחסל אותו.
כל פעם הוא לוקח עשרה מתמודדים מרחבי העולם ומכניס אותם למשחק שלו.
במשחק, אם אתה השורד האחרון אז אתה תגלה שיש לך מיליארדי שקלים ותשוחרר מהמשחק.
אם הדרקון נהרג, שזאת מטרת המשחק, אז כל האנשים שהצליחו לשרוד עד אותו חלק פשוט יוצאים מהמשחק ולא יבחרו שוב.
בעולם אנשים התחילו לשמוע על הדברים המוזרים שקורים.
אז שלושה חברים מחליטים לבדוק את העניין.
פטריק,
ריק
ודניאל

מקווה שאהבתם את הרעיון.
להרשמה אני צריך: תאומים, בן ובת. אני צריך גם מישהו/י בסביבות גיל 25 ושיהיה לו\לה כוח מיוחד (תתפרעו. זה יכול להיות הכל. אנשי-זאב, ראיית רנטגן, לדבר עם חיות, וכו'). אם אתם רוצים להוסיף עוד כמה אנשים, אז בכיף! אני אשתדל להכניס את כולם.

שם:
גיל:
כוח מיוחד(אם יש):
מראה:
אופי:
משהו להוסיף:


תגובות (24)

תשמור לי את התאומים בבקשה, עוד דקה אני כותב

01/07/2015 14:35

דיאנה (אן, בקיצור. או חכמולוגית, אם זה טומס) שרבוס
גיל: 15
מראה: בעלת שיער חום מטולטל, ועיניים סגולות, רזה להחריד, יש לה פנים מעט מפוסלות אך עדיין יש חה מראה ילדותי של עושת צרות. היא גבוה מאחיה בשני סנטימטרים.
אופי: קשובה, רצינית, לא צינית, אוהבת לרדת על אחיה, אסטרטגאית מעולה, אוהבת כמעט כל ידע אפשרי, במיוחד אם זה מידע על אחיה.
היא מאוד חשדנית ובררנית. מגוננת על חבריה ומשפחתה. נוהגת להזכיר לאונס על כך שהיא גדולה ממנו בשתי דקות.
משהוא להוסיף: פחד נוראי מכלבים או מלטאות. בגיל שש הייתה לה תקרית עם חוות סלמנדרות, שאותה כעט עדיף להשאיר לדמיון שלך.

טומס (טום, בקיצור. או ׳טים-טום׳ כאשר מדובר באחותו.) שרבוס.
גיל: 15
מראה: שיער חום פרועה, עיניים כתומות-סגולות. גוף כחוש אף יותר משל אחותו. הוא לא שרירי, אך אצן מעולה. כמעט אומרים לו שהוא לו שיש דמיון בינו לבין אחותו, ואז הוא מתחיל לתת מליון סיבות למה הוא לא. הוא נראה כמו ילד נחמד, והוא כן. אבל הוא לא כמו אחותו.
אופי: עקשן, מרדן, אוהב לסבך דברים, שונא כל דבר שקשור בחשיבה, פזיז, פעם נהג להציק לאחותו בנוגע לפחד שלה מלטאות, שבעצם זו הייתה די אשמתו, גם אם לא סיפר לה.
נחמד, וחובב מבוכים ודרקונים. הוא ההפך הגמור מאחותו, ולכן אומרים להם שהם ׳משלימים אחד את השנייה.׳
משהוא להוסיף: למד כיצד לירות בקשת מגיל חמש, כך שהוא מעולה בזה.

01/07/2015 15:11

יש לי עצה ידידותית: זה מזכיר קצת את הרץ במבוך וההמשך של התקציר טיפה דומה למבחני הכוויה, אז אני חושבת שצריך לשנות את זה קצת…

01/07/2015 15:26

    אני דווקא ראיתי הרץ במבוך והסיפור לא כל כך הזכיר לי אותו. את ספר ההמשך אני לא קראתי, אז אני חוב שאני לא אשנה את ההקדמה.

    01/07/2015 19:18

אני כותבת את האיש/ה עם הכוחות! עוד כמה דקות אני אשלח.
קטניס אוורדין, סוף.

01/07/2015 15:28

שם: ראיין גיל:25 כוח מיוחד: יכול להיעלם ולהעלים כל חפץ שנוגע בו. מראה: לובש שחור, כמעט גותי. אופי:

01/07/2015 15:43

שם: ג׳נה מייסון
גיל: 27
כוח מיוחד: הזזת דברים בעזרת כוח המחשבה (טלקינזיס אולי? ברח לי השם…)
מראה: שיער שחור קצר (ממש כמו של בנים, אבל בלי קוצים), עיניים ירוקות (אחת מהן כהה והשנייה ממש בהירה, בגלל הצלקת שחוצה אותה) ובכללי היא די מאיימת.
אופי: מתעצבנת מהר, אסטרטגית, חכמה בדרך משלה, צינית, פמיניסטית, יורדת על אנשים באופן די חופשי, אמיצה, בעלת ביטחון עצמי, לא קל לה להתחבב על אנשים והיא גם לא מחפשת את זה וביקורתית מאוד.
משהו להוסיף: יש לה קלסטרופוביה.
משהו נוסף להוסיף: משחקי הרעב שליטה.
קטניס אוורדין, סוף.

01/07/2015 15:43

אופי: הוא אוהב בנים מאז שהוא זוכר את עצמו,

01/07/2015 15:43

וברגע שגילה שהוא בעצם הומו, הסתגר בתוך עצמו ושונא את כולם. משו להוסיף: הוא גיי^^

01/07/2015 15:45

אני בטלפון אז טיפה מוזר.. תכניס אותו פליזז

01/07/2015 15:45

אוי, חזבתי שעד שאסיים מישהו אחר כבר יעלה. אני מניחה שכל הקודם זוכה (אולי אפשר ששניהם ייכנסו.)
קטניס אוורדין, סוף.

01/07/2015 15:46

אפשר לעשות בן?

01/07/2015 16:33

אני מקווה שתקבל את הדמות.:)
שם: אמה מארש.
גיל: 20
אופי: נחמדה, בישנית, אסטרטגית, אמיצה, חזקה, היא תמיד תבוא לעזרת חבריה, היא מדברת בלחש את רוב הפעמים לא שומעים מה היא אומרת.
מראה: עיניים זהובות, שיער שחור מתולתל וקצר, כהת עור, נמוכה, רזה אבל בטעם טוב.
כוח: היא יכולה להפוך כל חלק מגופה שהיא רוצה למים, היא יכולה לירות מים מכל חלק בגופה, היא יכולה לשלוט במים.
משהו להוסיף: אני יודעת שנגמרו הדמויות אבל בכל זאת רשמתי דמות כי נורא אהבתי את הרעיון. אז אני מקווה שתוסיף וגם אם לא נורא .

01/07/2015 16:43

שם: אמה תומפסון
גיל: 15-17 בעיקרון מה שיותר מתאים לך לסיפור. לא כל כך אכפת לי.
מראה: עיניים בצבע אפור- כחלחל מחשמל, שיער חום ארוך חלק-גלי, עור שזוף וגופה מעט צנום. יש לה קעקוע על מפרק ידה הימנית.
אופי: אמה היא טיפוס של הכל או כלום. ברגע שיש לה מטרה מול העיניים, גם אם אין סיכוי שהיא תצליח בה וכנראה תמות בדרך, קשה מאוד להוריד ממנה מהרעיון. היא טיפוס דיי קשוח, אוהבת לעשות כמעט הכל לבד ושונאת שמפריעים לה בדרך או לסמוך על אנשים. למרות זאת היא גם נערה קטנה ובודדה, רגישה ופחדנית שזקוקה לעזרה. היא מנסה להתיר את הצד הזה בה, אך כאשר היא נשברת (בצורה כלשהי) היא לא יכולה להפסיק. היא פוחדת שמצב כזה יקרה בחיים שלה, כי בפעם האחרונה שזה קרה היא למדה על בשרה שזה מסוכן ואסור אף פעם לבקש עזרה. באמה יש מן קסם שגרום לכל מי שרואה אותה לא להוריד ממנה את העיניים. היא תגן על חבריה באש ובמים. אמה היא חכמה ופיקחית ואוהבת מסתורין.
כוח מיוחד: ראיית רנטגן (ובכללי ראייה טובה במיוחד). אמה יכולה לראות אדם במרחק קילומטר ממנה ו.. טוב, ראיית רנטגן. לא צריך להסביר הרבה.
משהו להוסיף: את אח שלה – האדם היחיד שהיה בשבילה, לקחו למשחקים והוא נהרג, כשהיא ביקשה עזרה מאנשים ומחסה כולם הפנו לה את העורף. מאז היא לא סומכת על אף אחד ומסתדרת לבד. היא גם קעקעה את השם שלו על מפרק ידה הימנית, על הורידים. היא יודעת להילחם, להשתמש בחץ וקשת (מצטערת, מושפעת מ-"החץ") ובאקדח.

01/07/2015 17:02

סתם שאלה: אני יכולה לתת את הדמות של הדרקון?
פשוט נראה לי שקיבלת כבת את כל הדמויות שאתה צריך אז סתם רציתי לדעת אם יש אפשרות כזאת…
אם לא, אני יכולה לתת בן אם אתה צריך :)

01/07/2015 23:35

    אני מציע לך לעשות את שניהם. אני מניח שאני אקבל לפחות אחד.
    מחכה לדמות\יות שתעשי!

    01/07/2015 23:39

אין בעיה :)

01/07/2015 23:40

הדרקון-
אם צריך שם אז: איג'ניס
ואם צריך גיל: 504
מראה: בעל גוף מאורך בצבע ארגמן בוהק ובמקומות מסוימים רואים אליו פסים ונקודות שחורים, עיניו אדומות-כתומות שנראות כאילו הן בוערות. זנבו באורך שלושה מטרים לפחות ובסופו מזדקרים קוצים חזקים כמעט כיהלום המשפדים כל דבר או אדם חסר מזל הנקרה בדרכם. ולסיום, מוטת כנפיו היא לפחות עשרה מטרים -אם לא יותר- והן כתמתמות כהות ובעלות קימורים ובליטות כהים, בקצותיהן כנפיו נראות כאליו נשרפו ופה ושם יש בהן חורים וסדקים. רגליו קטנטנות והוא כמעט ולא משתמש בהן, אך טפריו חדים כתער וחזקים כמעט כמו הקוצים שבזנבו.
אופי: אני לא יודעת מה אמור להיות האופי של הדרקון בסיפור שלך אז אתן לך לכתוב אותו…
משהו להוסיף: אם הדרקון אמור להיות רשע, אז אשמח שתעשה שאחד מהנבחרים יתיידד איתו ויגרום לו לעזור לו לנצח :)
משהו להוסיף: אמור להיות לו כוח?
אם כן, הוא יורק חומצה היכולה להמס כל דבר וגופו מכוסה בחומר דליק במיוחד כך שהוא יכול לגרום לעצמו לבעור. חוץ מזה, המקומות השחורים בגופו הם בעצם חורים שחורים קטנים כאלה, הם לא יכולים לשאוב לתוכם עצמים גדולים במיוחד אך הם בכל זאת גוזלים מהם את שנות חייהם.

טוב, ולנער-
שם: קליין ברום
גיל: 14
מראה: בעל שיער בהיר, קצת גלי שמגיע לו עד קצת מעל הכתפיים ועיניים ירוקות חומות כהות במיוחד. קצת יותר גבוה מהממוצע לגילו ומעט מלא. הוא תמיד ילך עם מכנסיים באורך הברכיים, גם אם ירד שלג בחוץ, ובארון שלו כמעט ולא תמצאו חולצות -חוץ מהחגיגיות האלה לאירועים מיוחדים שהוריו תמיד מכריחים אותו לקנות-, זה כאילו קור לא מפריע לו. וטמפרטורת הגוף שלו היא שלושים וחמש מעלות באופן תמידי.
אופי: קר ומתבודד. לא אוהב חברה במיוחד, אך גם לא נלחץ כשהוא נמצא בסביבה עם הרבה אנשים. ישיר מאוד, וכן במידה כמעט מפחידה. הוא יאמר לכל אדם בכל גיל ובכל מעמד מה הוא חושב עליו פנים אל פנים ללא עיגולי פינות בין אם אלה דברים טובים או פחות טובים. על פניו מרוח כל הזמן חיוך טיפשי ותמים וזהו סימן ההיכר שלו. בעל הומור ייחודי משלו, כל דבר שהוא אומר נשמע רציני ודווקא כשהוא מנסה להצחיק אנשים לא מבינים מה הוא רוצה מהם, זה מה שגורם לו להתרחק מהם. יכול להיות נחמד, אך לרוב הוא אדיש לרוב הדברים שקורים סביבו. מהירות התגובה שלו מאוד איטית והוא נראה כמו בן אדם משועמם במיוחד. בסך הכל הוא נער די חכם, אך גם מעט תמים. ישיר, למרות שהוא מבין שלפעמים זה גורם לו לפגוע באנשים. אדיש, ולגמרי לא אכפת לו מזה. בעל הומור משלו, מה שגורם לו להתעצבן על אלה שלא מבינים אותו. רגוע, גם אם יימצא בסכנת חיים. בעל הבעת פנים מטופשת במיוחד, שלא תשתנה גם אם בן משפחה או אדם קרוב אליו ימות. וגם מהירות מחשבה מאוד איטית, מה שגרם לו לא פעם לפספס הזדמנויות טובות בחייו.
משהו להוסיף: יש לו פחד גבהים.

מקווה שתכניס את שניהם :)

02/07/2015 00:28

    וואו! אני מתייחס לדבר האחרון בדרקון באופן מילולי!!!!!!!!
    השניים נכנסו.

    02/07/2015 10:52

    לא לגמרי הבנתי את ההתייחסות המילולית שלך לדבר האחרון בדרקון -גם לא הבנתי מה הדבר-, אבל אני מניחה שאוהב את זה מאוד :)

    02/07/2015 11:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך