משחקי השמדה – לפני החזרה מההפסקה

28/12/2017 657 צפיות אין תגובות

מסען של הדמויות:

#בלתזאר# היה בנו של אחד משליטי הדרקונים החזקים בהיסטוריה, שהפך למלך שליטי הדרקונים, עד שמת. כעבור עשר שנים בקירוב, עלה בלתזאר לשלטון 18 שנה לאחר *תקופת מלחמת הדרקונים* , תקופה בה שליטי הדרקונים הטילו אימה על תושבי שתי הממלכות קורוות'ר והוטריקליס. המלחמה הסתיימה בלילה קפוא אחד על החומה של ארמון קורוות'ר, חיילי הארמון וחיילים מהוטריקליס, נלחמו תחת הנהגתו של המלך #תיאודור#, יחד, ניצחו את שליטי הדרקונים, וגירשו אותם. באותו הלילה נולד למלך ולמלכה תינוק, שמו #ניקולס#, באותו הלילה, איש לבוש גלימות גרם לניקולס לבלוע קשקשי דרקון, שנצמדו לליבו. שמונה עשרה שנים לאחר מכן, ניקולס יצא לשיט רגוע עם משפחתו בפיורדים הקפואים של הממלכה. באותו יום פגש את קרח, דרקון לבן שהציל את ניקולס ממוות. באותו היום היה עד ניקולס לחזרתם של שליטי הדרקונים ולחילוף השלטון אצלם: בלתזאר הדיח את המלך ארתור ותפס את מקומו. מאוחר יותר, ארתור חובר אל ניקולס, והם מגלים שהדרקונים שלהם השתחררו מחדריהם, וכעת, הדרקון השחור מוות חופשי.
באותו הזמן #תיאודור# המלך היה על ספינה עם משפחתו. שם, על הסיפון פגש את גארי, שהוא יד ימינו של #הורמאן# השליט של יחידת הבוגדים. (אנחנו עוד נחזור להורמאן) ליאון, שומר הראש של משפחת המלוכה, דקר את גארי, שאיים על המלך תיאודור.
בלתזאר הגיע רכוב על דרקונו האדום אל הספינה המלכותית, ואיים על חייהם של המלך תיאודור והמלכה אליזבת. הנסיכה #לוריין# אחותו הקטנה של ניקולס, אמרה לבלתזאר לשחרר אותם. הוא סירב, היא התעצבנה עליו, ולהבת אש יצאה מכף ידה- ושרפה את בלתזאר (לא למוות), הוא הסתלק אל כלא הקרח, שם שחרר את #כארסון# מכלאו. כארסון היה פעם אחד משליטי הדרקונים, אך הוא נכלא. כארסון הוא גם בן דודו של ניקולס.
בממלכה השניה, #הורמאן# מתכנן להרוג את המלך והמלכה של ממלכת הוטריקליס, ולתפוס את הכס. אחד מהבוגדים שאיתו הוא ג'ון, הנסיך לשעבר, אשר גורש מהארמון לאחר שהחל לעזור לבוגדים. כאשר הם הורגים את המלך והמלכה, ג'ון דורש את הכס לעצמו, כי הוא היה יורש העצר. הורמאן מסרב ומחליט להוציא את ג'ון להורג.
ניקולס חוזר אל הספינה של משפחתו והוריו מגלים לו על ליבו מכוסה קשקשי הדרקון. הוא מחליט לעזוב את הממלכה שלו, ולצאת למסע בממלכה השניה. הוא נפרד מאחותו לוריין, ויוצא למסע.
ג'ון ניצל על ידי האחים שלו, הם בורחים, נתפסים מחדש, נמלטים ונתפסים שוב, וג'ון מוצא את עצמו בפעם השנייה בבימת ההוצאה להורג.
הוא ניצל על ידי ניקולס, שהגיע אל הממלכה באותו יום, הם משחררים את האחים של ג'ון מהכלא, ניקולס אומר להם לשוט לארמונו, והוא ממשיך במסעו.
באותו הלילה נגלה בפניו אחד מהנביאים הקסומים של ארמון קורוות'ר. הוא אומר לו להגיע אל הר הנביאים. אז מזנקת עליו דמות מאיימת, שמתגלה כאחותו לוריין, שהחליטה לצאת מהארמון בעקבותיו. לפני שהיא מתאחדת עם ניקולס, היא פוגשת במכשפה מאיימת, בגבר בן 19 ששמו צ'או מינג, הם נהיים חברים טובים, ורק אז פוגשת את אחיה.
בלתזאר יוצא עם כארסון אל קברו של אביו, שם מגלים שהוא עדיין חי! מגלים ש~הזר~ שהוא מאלף הדרקונים של שליטי הדרקונים הוא בעצם אחיו של בלתזאר, והוא מחליט לקחת לעצמו את הכס.
לאחר שג'ון והאחים שלו מגיעים לארמון, תיאודור יוצא בעקבות ילדיו אל הוטריקליס אך הוא נתפס על ידי הורמאן הרשע. ניקולס ולוריין ממשכים בדרכם. הם יורדים אל עמק החשיכה, כך נמלטו מחייליו של הורמאן. במרכז עמק החשיכה, מגלים ניקולס ולוריין על קיומה של ממלכה חדשה: ממלכת האלדרינים!

ולאן הדמויות עתידות להגיע?

ניקולס ולוריין ימשיכו את מסעם, לבלתזאר יש כמה שאלות אל אביו, וג'ון והאחים שלו מתאקלמים בקורוות'ר.

הסוף המותח מתקרב… מחר חוזרים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך