bubble-girl
הסיפור עצמו יבוא בהמשך...

מ – למפלצת פרקים 1-3 + הקדמה

bubble-girl 25/10/2013 641 צפיות אין תגובות
הסיפור עצמו יבוא בהמשך...

הקדמה:

דמיינו שכל בני האדם והחיות היו מפלצות ושהייתם צריכים לספר על החיים שלכם.
איך הייתם מתארים את האחים שלכם?
איך הייתם מתארים את ההורים שלכם?
איך הייתם מתארים את חיית הבית המשפחתית?
והכי חשוב איך הייתם מתארים את עצמכם???
אני אספר לכם איך אני רואה את העולם דרך עיני המפלצת הגדולות והכחולות שלי.

פרק 1 – משפחתי ה(לא כל כך) יקרה:

כודם כל , אספר לכם על עצמי.
קוראים לי ליאצת ואני גרה עם משפחתי בלולוויל ברחוב אמי בית מספר 5525 .
אני מפלצת בעלת עיניים כחולות בוהקות, ופרווה סגולה בוהקת וחוש אופנה מדהים …
אני גרה בביתי עם אחותי, אמא שלי ושואב האוכל (*סוג של חיה ) שלנו סמאלי !
יש לנו גם כמה תוקתוקוקוקנינים (תוכונים כפולי ראש (ודעה ) ) אבל אליהם אספר בהמשך…
לאחותי קוראים מילילה והיא מפלצת, טוב, רגילה ,אך מיוחדת בדרכים שלה…
היא נחמדה בדרכים שונות ומשונות, אך לפעמים היא כל כך כועסת שהקרניים שלה נופלות! אז אני ואימא צריכות ללכת למורפא (*רופא) ולקנות לה חדשות.
רק החודש היינו צריכות לקנות לה 5 זוגות! (כבר מכירים אותנו במרפאה עד כדי כך שההזמנה שלנו מוכנה לפני שהגנו לשם…)
לאמא שלי קוראים מטלינה והיא האמא המפלצתית הטיפוסית: היא מביכה אותי עם הלק המגעיל שלה על הטפרים הקצרים באופן מביך שלה …
ו סמאלי היא שואב האוכל הכי מסריח, הכי שמנמן, הכי שיער, והכי חמוד בעולם!

פרק 2 – בית הספר… אם חייבים…

כל יום אני הולכת ברגל לבית ספר שלי.
בית הספר הוא מקום רגיל למדי… בניין 12 קומות, עם כניסה אחת וגדר טיל.
כל קומה היא שיכבה אחרת (הקומה הראשונה היא כיתה א', קומה שניה כיתה ב' וכו' …)
אני לומדת בקומה 9 כיתה ט'!!!

למחנכת שלי קוראים לאלומפינרה שפליי, או בקיצור גברת לאלו.
היא מורה נהדרת! אך לפעמים, כשהבנים ממש מכעיסים אותה, היא מתפרצת כמו קומקום רותח! (זה טיפה מפחיד לפעמים).
היא מלמדת אותנו: אוכל (בישול, אפיה ונימוסיי שולחן), וחינוך (דרכי חיים ונימוסים כלליים)

חוץ ממנה יש לנו עוד מורים ועוד נושאי לימודים אבל זה לא מעניין…
אבל אני כן רוצה להתמקד על מורה אחד: מר טוליחו (טוליחונן פרצבילוקר), הוא מלמד אותנו מספרים (*מתמטיקה),פיזיקה, כוכבים (*אסטרונומיה) ושמימילון – תרבות העולם ומבנהו בתוך הגלקסיה.
הוא מורה מדהים!
הוא הופך נושא "משעמם" לשיעור בעץ הגינה!!! (*בחוץ)
כולם אוהבים אותו, במיוחד ריקסי (היא הפלקצה (*פקצה) של הכיתה) היא לגמרי מאוהבת בו …
חוץ מזה הכל משעמם (בית ספר) אבל בכול זאת אני אוהבת לבוא לשם כל יום, לפגוש את חברותיי וללמוד.

פרק 3 – חברות

אני יודעת שעד עכשיו רק כתבתי על הפרטים בחיי, אבל חברותי הם חלק מאוד גדול בחיי.
יש לי שלוש חברות הכי טובות.
לאחת קוראים באקיקי אבל כולם קוראים לה בק, לשניה קוראים אמילינה ולשלישית קוראים פילילקולילה. אני קוראת לה פ'.
בק (אם כבר לא ניחשתם) היא טום-בוי. כל היום, או על המחשב או על מגרש הכדורגל או מדברת בכיתה עם הבנים.
היא מפלצת מאוד פתוחה, כך נפגשנו, אם היא לא הייתה באה אלי ביום הראשון של בית ספר בחיים לא היינו מדברות.
מטרתה בחיים היא להוציא אותי מהביישנות שלי… ולשבור כמה שיותר שיאי גינס (זה הספר האהוב אליה).
אמילינה היא בדיוק ההפך מבק.
היא המפלצת הכי נשית ביקום.
כל היום; בגדים, אופנה, לקים, שיער, בנים וסוכר.
למזלי אני שילוב בריא של שתיהן.
ואת פ' הכרתי רק שנה שעברה. עוד לא החלטתי איזה סוג מפלצת היא, אבל היא נורא נחמדה (ועשירה)…
כולנו בייחד, חבורת המפלצות הכי מוזרות ב ע ו ל ם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך