Ghost Dog
זה גם סיפור אהבה, אבל יותר פנטזיה..
מקווה שתאהבו, ובבקשה, תיקראו בתשומת לב אחרת לא תבינו את הפרקים בהמשך...
זה הפרק הראשון..

בלי ליפגוע ובלי שום דבר הסיפור ידבר בצורה מסוימת גם על דת, לא יותר מידי, אבל קצת... בכללי המיכלול של הז'אנר הוא פנטזיה.. אבל גם נובלה, רומן & מתח.

סיפור נוסף מבית GHOST DOG (הסיפור יסתור את "ירח אדום" מה שאומר שאני לא אפסיק לכתוב את "ירח אדום")

נוצה שחורה, נוצה לבנה – פרק 1

Ghost Dog 18/12/2012 855 צפיות 5 תגובות
זה גם סיפור אהבה, אבל יותר פנטזיה..
מקווה שתאהבו, ובבקשה, תיקראו בתשומת לב אחרת לא תבינו את הפרקים בהמשך...
זה הפרק הראשון..

בלי ליפגוע ובלי שום דבר הסיפור ידבר בצורה מסוימת גם על דת, לא יותר מידי, אבל קצת... בכללי המיכלול של הז'אנר הוא פנטזיה.. אבל גם נובלה, רומן & מתח.

סיפור נוסף מבית GHOST DOG (הסיפור יסתור את "ירח אדום" מה שאומר שאני לא אפסיק לכתוב את "ירח אדום")

גבריאל אחז ברבקה מאחור, מצמיד אותה לגופו. בני האנוש מסביב הסתכלו בפיות פעורים במחזה, ללא יכולת לעשות דבר. "שחרר אותי." אמרה רבקה, נעה בתנועות מסובבות ומנסה להישתחרר. גבריאל גיחך, ידו חדרה דרך בשרה של רבקה ואחזה בליבה. רבקה נאנקה בכאב. "עזוב אותה!" צעקה ניילה וצעדה צעד קדימה. "איך את מעזה לדבר כך אל מלאך?! בת אנוש טיפשה!" נבח גבריאל, ניילה נירתעה. "ואת, הגיע זמנך למות." פנה לרבקה. "בתור זאבה, אינני מפחדת מן המוות." אמרה רבקה בגאווה, "במידה מסוימת, ניצחתי." הוסיפה. "יהירים עד הסוף מה?" גיחך גבריאל, "אין לך מושג." חייכה רבקה. גבריאל לחץ על ליבה, גופה החל להיתקשות ולהתקרר. טל קפצה קדימה וניסתה להגיע אל רבקה, אך גבריאל חסם אותה בידו השנייה, בידו החופשיה. "זה בסדר." שיקרה רבקה, "אני אהיה בסדר." רבקה גנחה בכאב, שובל דם קטן זלג על סנטרה, עיניה נעצמו וראשה צנח מטה באיטיות, ליבה עצר. גבריאל הוציא את ידו מחזה בתנועה חלקה, מנער את דמה הכהה מידיו.
גבריאל נעלם וקול צחוקו העז הדהד באויר הקריר של החורף, וגשם, החל לרדת.
מספר אנשים, חברים קרובים בעיקר, כרעו ליד גופתה של רבקה, השאר היסתכלו מהצד.
נהמה נישמעה מאחורי כולם ומלאך בעל כנפיים שחורות צעד לתוך המעגל, מרים את גופתה הרפויה של רבקה בעדינות מן הקערקע ונושק לשפתייה. "מי אתה?! מה אתה עושה?!" היזדעקה הלן, אחת מחברותיה הקרובות של רבקה. המלאך הרים את ידו וסימן לכולם לשתוק. רבקה גנחה בשקט לפתע, היא מתמצע בעיניה מספר פעמים ופקחה אותן. "סיילור." לחשה רבקה כאשר התיק המלאך את שפתיו משפתיה "סיילור! הוא הרג אותי!" זעקה רבקה, "אני כאן, זה בסדר." אמר והעמיד אותה על רגליה, תומך בה. רבקה חיבקה את סיילור בחוזקה, וזה החזיר לה חיבוק חם. טל הסתכלה בכנפיו השחורות של סיילור לרגע, הורידה את מישקפיה וניגבה אותם בקצה חולצתה, במחשבה שדימיונה מתעתע בה. כאשר התקרבו הלן וטל לכיוונה של רבקה, חשף סיילור את ניביו החדים באיום, כנפיו הגדולות נימתחו מעט וסגרו על רבקה, צמוד אליו.
"זה בסדר." הרגיעה רבקה את סיילור, "הן חברות.." לחשה.
סיילור בחן אותן לרגע וכנפיו חזרו למקומן, מכווצות מאחורי גבו.
סיילור לבש בגדים שחורים, גופיה, ג'אקט עור ומיכנסי עור שחורים, אפילו נעליו מעור שחור.
לעומתו, כל בני האנוש סביב לבשו את מדי בית הספר שלהם, מכיוון שהיו באמצע יום לימודים, בהפסקת הצהריים ליתר דיוק.
טל והלן היו בנות האנוש היחידות שידעו את כל הסיפור של רבקה, על היותה שדה ועל המלאך השומר שלה, סיילור קיריו.
סיילור ליטף את גבה של רבקה בעדינות, מרעיד אותה, ומרגיע אותה, בו זמנית.
רבקה הישתחררה מאחיזתו של סיילור והסתובבה באיטיות, לעבר הלן וטל. "אני בסדר.." אמרה, דימעה ירדע על לחייה של הלן בעוד טל החלה מתייפחת וממלמלת, "כל כך דאגתי, הייתי בטוחה ש.. שאת…"
ידו של סיילור הורמה לכיוון הבנות הבוכיות ושתיהן נירגעו פיתאום. אפל או לא, סיילור עדיין מלאך. אמנם אין לו הילה והוא אינינו טהור או משרת את אלוהים, אבל עדיין אכפת לו.. בעיקר.. מרבקה.


תגובות (5)

וואיי אין לי מילים אהבתי מאוד

18/12/2012 17:04

סיפור ממש יפה אהבתי את ההתחךה
ניבהלתי שגבריאל הוציא את היד מהגוף שלה זה עשה לי צמרמורת
תמשיכי זה ממש מעניין אהבתי את ההתחלה
מחכה להמשך D:

18/12/2012 17:13

וואו !
יש לי צמרמורת נעימה כזו ,
שמדלגת בין איברי גופי ..
פאק !
זה אחד הטובים .
תמשיכי !

19/12/2012 05:11

אהבתי מאודדדד!!!!! אני אשמח אם תקראי גם את הסיפורים שלי…הם בעיקר קומדיה רומנטית חחחחחחח

♥ LOVE YA ♥

19/12/2012 06:43

חח כולם הבינו שסיילור נישק אותה כדי להחזיר אותה לחיים נכון?
חח
כבר אמרתי, על האחד הזה אני חושבת ומתכננת כבר כמה ימים… ניסיתי לתוב אותו עם התחלות שונות.. אבל לא בצלחתי אז התחלתי ממה שאמור להיות האמצע של הסיםור ואני אפשוט אאלץ לעשות פלאשבאקים לעבר…

19/12/2012 09:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך