Ghost Dog
גם אני לא בדיוק הבנתי מה כתבתי! חח אבל מקווה שאהבתם בכל זאת!
וזה רק אני או שהאתר כבר לא בודק אם הסיפור ראוי? (ישר מעלה את הסיפור..)

נוצה שחורה, נוצה לבנה – פרק 2

Ghost Dog 20/12/2012 779 צפיות 5 תגובות
גם אני לא בדיוק הבנתי מה כתבתי! חח אבל מקווה שאהבתם בכל זאת!
וזה רק אני או שהאתר כבר לא בודק אם הסיפור ראוי? (ישר מעלה את הסיפור..)

"את באמת שדה.." הודתה הלן, "אכן.." השיבה רבקה.
"יש לי כמה דברים לעשות, אבוא לבדוק את מצבך מאוחר יותר.." אמר סיילור, כנפיו הגדולות נפתחו והוא התכוון להעלם, "אחרי תופיעה מישהי כדיי לראות אותך.." אמר במהירות, ונעלם בהבזק של אש כחולה. "נטשה!" שמחה רבקה בעוד הזאבה האפורה קפצה על ברכייה, אוזניה נטויות אחורה. "את צריכה ללכת… אבל אני אבוא לראות אותך מאוחר יותר.." אמרה רבקה לנטשה. הזאבה יללה בעצב אך בכל זאת פתחה בריצה מהירה, מיזדחלת מתחת לגדר האפורה של בית הספר, ונעלמת במהירות מן העיין.
כל האנשים מסביב החלו לישאול שאלות, ראשה של רבקה כאב והיא הייתה מותשת מן הקרב מול גבריאל, היא צנחה מטה על ברכיה בהתנשפות. "מה יש לכם? היא כימעט מתה עכשיו ואתם לא מראים טיפת כבוד!" אמרה ניילה ברוגז והיתקרבה בחשש לרבקה.
"כימעט מתה?" שאלה הלן, "היא הרגע הוחזרה מהמתים!". ניילה נעצה את מבטה הזועם בהלן, אך הלן עמדה על שלה. "אני בסדר.." אמרה רבקה וקמה על רגליה. היא החלה ליצעוד בזהירות, נעצרת מול כמה אנשים אשר פינו לה דרך בפזיזות, היא צעדה לכיוון החדר שלה, כדי לנוח.
רבקה מתגוררת בפנימייה, עד עכשיו, כמעט אף אחד לא ידע על היותה שדה או על חייה הניסתרים. עכשיו הם גילו, אבל עם זה תאלץ רבקה להיתמודד מאוחר יותר.

היא נישכבה על מיטתה, חושבת על מחר, מחר מתחילה חופשת חג המולד, והיא תאלץ להיתמודד עם כל השאלות, והמבטים, שוב. בדיוק כמו כשגילו כולם, שהא מאמינה בשטן ולא באלוהים. רבקה המשיכה לחשוב שעה ארוכה, אך במהרה, שקעה בשינה עמוקה.

כאשר פקחה רבקה את עינייה הלן וטל, שותפות החדר שלה וחברותיה הטובות ביותר, היסתכלו בה בדאגה. "הכל בסדר?" נישמע קולו של סיילור. הוא הופיע בחדר, מיתיישב על מיטתה של רבקה. "כן.." השיבה. טל ניראתה כאילו ברצונה לשאול משהו, אך מיד התחרטה ושתקה. "את יכולה לשאול אותי כל שאלה.. אני אענה על רובן.." אמר סיילור וסימן לטל והלן להתקרב בידו. השתיין התקרבו בחשש מסוים ונעצרו מול סיילור, מיספר צעדים ממנו. "הוא לא נושך אתן יודעות.." אמרה רבקה. הלן היתקרבה מעט יותר והיתישבה על כיסא ליד מיטתה של רבקה, טל נישארה לעמוד אך היתקרבה בכל זאת.
הרביעיה התכוונו לפתוח בשיחה ארוכה, כאשר הופיע גבריאל בחדר, מבט רצחני על פניו, והחל להאבק בסיילור.


תגובות (5)

האתר ישר מעלה
וממש יפה אני מכירה תקטע שלא מבינים תכתיבה והיא פשוט יוצאת מרצונה…!
מחכה דחוף להמשךךךךך :)

21/12/2012 04:54

תמשיכי!!

21/12/2012 05:03

אני אמשיך.. חח ותודה :)

21/12/2012 06:41

יואו איזה כישרון כתיבה אדיר, האלילה ממש מותחת ולא רגילה!
זה רק פרק 2 ואני כבר מתה על הסיפור הזה!!
תמשיכייי!!! :))
ואיזה חמוד סיילור : ) חחח ^_^

21/12/2012 06:51

חח סיילור 3>
בכללי ביליחחצי שעה רק כדי לבחור לו את השם! חחחחח

21/12/2012 09:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך