Ghost Dog
סליחה שיצא קצר.... זה פרק מקשר בלבד.... לא משהו מיוחד..
מקווה שאהבתם!

נוצה שחורה, נוצה לבנה – פרק 3

Ghost Dog 23/12/2012 730 צפיות תגובה אחת
סליחה שיצא קצר.... זה פרק מקשר בלבד.... לא משהו מיוחד..
מקווה שאהבתם!

"מאחורי!" ציוותה רבקה על הלן וטל וקמה במהירות, מגנה על בנות האנוש בגופה.
גבריאל וסיילור התגלגלו על הריצפה, פגיון מרוח בזהב מותך בידיו של גבריאל.
סיילור חטף את הסכין מידו וגבריאל העיף את ידו של סיילור הצידה בתנופה חדה.
הוא הרים את הסכין שנפלה מידו של סיילור והשליך אותה לכיוון רבקה. הסכין ננעצה בליבה.
כשר שלפה רבקה את הסכין מחזה ופיצעה ניסגר, עינייה הפכו אדומות לפתע. כמובן, הרי זהב ידוע כחומר היחשוף את צורתו האמיתית של שד. גבה התקמר ובתנועה חלקה היא ירדה על ארבע, נהפכת לזאבה.
רבקה קפצה על גבריאל אשר ישב מעל סיילור, מצמיד סכין משוכה ברעל לגרונו.
גבריאל, בתנועה חדה שרבקה לא הספיקה לקלוט, נעץ את סכינו בביטנה. סיילור.. בתור המלאך השומר של רבקה, לא יכל לסבול אפילו את המחשבה שפוגעים בה, הוא נעמד מול גבריאל, ושבר את מיפרקתו. גבריאל עמה למעלה בהבזק אור צהבהב. סיילור ידע, שגבריאל עוד יחזור, וכי לא הרג אותו. אך זה לא הדאיג אותו כרגע. הוא ירד על ברכיו לצידה של רבקה ושלף את הסכין. אך רבקה כבר לא הייתה בחיים. "תחזיר אותה… כמו שעשית אתמול.." אמרה טל. "אינני יכול," אמר סיילור, "אני יכול להחזיר מישהו לחיים פעם אחת בילבד בכל עשור. אבל.. אם נחכה יותר מידי, הגוף שלה יעלם, כמו שקרה לגבריאל.."


תגובות (1)

תמשיכיייי!!!!!!!!!!!!1

03/01/2013 14:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך