היי לכולם מה מצב שמעו שנים איתכם, מלאאא זמן לא כתבתי, אז חזרתי לתקופה קטנה ונזכרתי ששכחתי סיפור באמצע, אז חזרתי, הכתיבה שלי משתפרת סורי עם יוצא טעויות אל תקחו ללב, אשמח אם תתקנו אותי ותגיבו לי חוח ושיהיה לי בהצלחה [וגם לכם]

נסיכה נופלת פרק 2

04/12/2021 297 צפיות אין תגובות
היי לכולם מה מצב שמעו שנים איתכם, מלאאא זמן לא כתבתי, אז חזרתי לתקופה קטנה ונזכרתי ששכחתי סיפור באמצע, אז חזרתי, הכתיבה שלי משתפרת סורי עם יוצא טעויות אל תקחו ללב, אשמח אם תתקנו אותי ותגיבו לי חוח ושיהיה לי בהצלחה [וגם לכם]

סוף סוף נגמר הלימודים, מי לעזעזל החליט שיהיה לימודים למה פשוט לא לומדים מהאירטרנט? עזבו אני סתם מותשת עבר עליי יום פשוט נאחסססס קודם כל, כל השיעור סקאי שישב מאוחרי נעץ בי מבטים לא יכולתי ללמוד ככה ברררר, בהפסקה אמה החליטה שנלך להכיר אותו, את סקאי, היה לה נס שלא הרגתי אותה היא כל כך סתומה לפעמים, אבל תכלס היה לי נס באמצע שאמה גררה אותי, המורה מקנזי עצרה אותנו וביקשה עזרה כמובן שהתנדבתי, התרחקתי מאמה במרבית הכוחות שנותרו לי והיא בתגובה צועקת לי "את לא תתחמקי מזה שמעת",התברר לי בסוף שלא היה הכי כדאי לי להתנדב, המורה ביקשה ממני לסדר את העמדת פנטזיה בספריה, אחחחח אין לי כוח אבל כבר התנדבתי אין לי מה לעשות בנידון לפחות התחמקתי המבטים של סקאי מפחידים אותי ברררר, טוב קדימה לעבודה כמה שיותר מהר יותר טוב ואוו אבל שמעו מה קרה לי עם לא "האופטימיות שלי" זה לא היה קורה לי, אני כולי בתמימותי מסדרת את העמדת ספרים ולפתע בלי הכנה מוקדמת אני מקבלת זבנג בראש, מעבדת את שיווי משקלי ונופלת אחורה על "האגן האחורי", אחחחח אני נאנחת, זה כאבבבב מאודדדד אייש אני מסתכלת לראות מה נפל עלי, ואני רואה ספר בלתי ידוע זוהר מונח על הרצפה, אני התיישבתי בשילוב רגליים על הרצפה הקרה והסתכלתי על הספר, לרגע הייתה לי תחושה מוזרה וקבלתי צמרמורת התלבטתי מה לעשות להרים את הספר ולעיין בו, או להחזיר אותו למקום הייתי בהתלבטות קשה לבסוף החלטתי להשאיל אותו, הלכתי לספרנית ובקשתי להשאיל אותו אבל היא בתגובה אמרה שזה לא של הספריה ושנפסיק למתוח אותה, החלטתי זה נשאר אצלי סיימתי מהר לסדר את העמדה ומהרתי לכיתה בדקתי שאף אחד לא רואה והכנסתי לתיק, יצאתי לחפש את אמה בחצר ותפסתי אותה מתחנפת לסקאי אין ברירה אני צריכה לדאוג לשלומה אפילו אם זה יעלה במחיר הרצאה ממנה, הלכתי בצעדים רועמים לכיוונה וגררתי אותה ממנו חייכתי אליה חיוך זידוני ואמרתי לה "אמה יש לך משהו לספר לי?" היא מיד התחמקה ואמרה שלא, פיווו לפחות הצלחתי להתחמק ממנה חזרנו לכיתה בדיוק בצילצול התיישבנו במקומות והמשכנו ללמוד.
וזהו רבותי בסך הכל סדר יום הלימודים שלי איףףףף אני מותשת, החלטתי להעביר את דרכי הביתה בריצה, בדרך הרגשתי שהתיק שלי רוטטת הגעתי הביתה, ראיתי את אח שלי יושב על אחד הכיסאות הגבוהים במטבח והתעסק בשיעורי בית חציתי את בייתי ועליתי במדרגות למעלה נכנסתי לחדרי והורדתי נעליים, התיישבתי ליד שולחן הכתיבה כדי להכין את השיעורי בית פתחתי את התיק שלי הוצאתי מחברות ספרים וקלמר והתחלתי להכין, לפתע התיק שלי התרומם באוויר ונחת על ברכיי הייתי שרויה בהלם עד כדי כך שלא הוצאתי אפילו צרחה קטנה אחת, פתחתי את ילקוטי והספר שמצאתי בספריה התרומם בעמידה, ונחת על שולחני בצורה מושלמת בלי להוציא הגה הוא הבהב לפני כאילו מבקש שהפתח אותו, החלטתי לאזור אומץ ופתחתי אותו פי אוטומטית נפתח ולסתי צנחה כאילו כוח הכבידה רוצה אותה מאוד מאוד, הייתי בהלם.

המשךך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך