נטלי16
היייייייי חזרתיייי
מקווה שתתאהבו בסיפור כי יש לי הרגשה שהוא יעניין אתכם...

מצטערת שהוא קצר ההתחלה צריכה למשוך חחחחח =)

נערת הזהב…1

נטלי16 12/06/2013 1157 צפיות 10 תגובות
היייייייי חזרתיייי
מקווה שתתאהבו בסיפור כי יש לי הרגשה שהוא יעניין אתכם...

מצטערת שהוא קצר ההתחלה צריכה למשוך חחחחח =)

היא התהלכה בשקט אחרי האדם עם המדים הירוקים , היא ידעה שזה לא יהיה פשוט להסביר איך ידעה באיזה שעה , מתי וכיצד יארבו חוטפים בניסיון לחטוף חייל , או לפצוע אותם.
"שבי כאן " אמר האדם בחדר חקירות סגור ,
דניאלה ישבה והרגישה כיצד מבטים בוחנים אותי מעבר לחלון אטום .
"איך ידעת?" שאל ,
"הרגשתי… " החלה לומר והבחינה במבטו המזלזל , "ישבתי בספריה וראיתי אותם מתקרבים למוצב , ראיתי איך הם זורקים רימון וגוררים חייל " אמרה והביטה בקצות הסוודר שלה .
"ולמה את חושבת שזה ישכנע אותנו ויגרום לנו להאמין ש'ראית את זה ' ולא משהו שידעת שיעשו ? " שאל האיש ונשען על קצה השולחן .
דניאלה הרימה את עיניה לעיניו במבט תוקפני , "או שאני פשוט יכולה לקום ולעזוב , להניח לארץ הזו ולחזור לארץ שלי . נכון אני שייכת לכאן בלב , אבל לא חסר לי כלום בחו"ל " אמרה בכעס .
"לפי המבטא אני לא מזהה שאת עולה חדשה " אמר בעוקצנות .
"הרי כבר אתה יודע שלימדו אותנו בבתי הספר , ואתה יודע את כל ההיסטוריה שלי . למה זה מוביל ?" שאלה שוב .
"אני צריך הוכחות . אני רוצה שתוכיחי שזה באמת הרגשה " אמר ורכן מול פניה ,
"איך " שאלה ,
"באיזה גבול יש את הכי הרבה התראות לחטיפה ? " שאל ,
"צפון " לחשה .
"אז קדימה , יש לנו נסיעה ארוכה לצפון " אמר .
"מה? עכשיו באמצע הלילה לנסוע לצפון ?" שאלה מבולבלת .
"כמובן שהכול מבחירה שלך . אם אכן זה נכון מה שאת אומרת אנחנו יכולים להציל חיים , את מבינה מה זה אומר? " שאל .
דניאלה שתקה מס' רגעים ."אני מסכימה בתנאי שאעזוב , אחזור מתי שארצה . בלי לחנוק ובלי לעקוב " הזהירה .
"מוסכם " ענה ויצא מהחדר .
דניאלה הגיעה לביתה ובהתה במזוודה הפתוחה ,היא התקשרה לדודתה ואז לחברתה והודיעה להן שהיא נוסעת לזמן מה לצפון , לאחר שיחות הרגעה ארוכות המחשבות החלו לדהור .
"מה עשיתי! " אמרה לעצמה ושפשפה את פניה "היית צריכה פשוט לשתוק ! להציל את החייל המסכן ולהיעלם ! " אמר מוחה . אך ליבה ביקש להישאר ולעזור , וכעת אין לה ברירה עליה להיחשף בפניהם בפני כולם , הניצול יגיע וכל הגחמות של האנשים ואז… הבטיחה לעצמה שתיעלם ברגע שאנשים יתחילו להרוס דברים .


תגובות (10)

מה היא החוטפת? אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי! בישבילי…..

12/06/2013 12:14

נטלי!
עוד וותיקה, ( עם כתיבה מושלמת )
יהיה לזה המשך נכון? – כן
ואני אעקוב אחרי זה נכון? – כן
את ירשת את הכישרון ? – כן

12/06/2013 12:15

ובהחלט הצלחת!!!!!!
אמאא כל כך התגעגעתי אלייך ולסיפורים שלך!!!!
דורשת המשךךךך (=

12/06/2013 12:16

נטלי ברוך שובך לאתר אני שמחה מאד מאד לקרוא את היצירות שלך שהן תמיד מהממות – אל תברחי שוב תתמידי ותכתבי לכולנו סיפורים, שירים וכל מה שאת כותבת כייף לקרוא ולהגיב ממני בקי זוכרת אותי ????? והדירוג 5 אלא מה ????

12/06/2013 12:19

אויייייייייי לא ציפיתי שכל כך מהר זה יקרה !!!!!!!!
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכן!!!!!!!

מבטיחה להמשיך , נתתן לי השראה ברגע זה :)

12/06/2013 12:22

נשמע מאוד מעניין!
מצפה לפרק הבא : )

12/06/2013 13:13

יש!!!!!!!!!!!!!!! סיפור חדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמה חיכיתי שהוא יגיע כבר…

13/06/2013 04:04

אוווווף למה תמיד אני מפספסת את הסיפורים שלך ?!
חחח קראת לדמות הראשית דניאלה , חח השם המלא שלי ><
תוודה באמת שהעלת סיפור ^^

17/06/2013 07:32

חחח הייי
איזה כיף לראות כאן שמות חדשים אני שמחה שאתן נהנות :)
העלתי את ההמשך:)

19/06/2013 12:32

נשמע טוב!

07/07/2013 13:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך