נטלי16
היי פרק חדש וארוך כמובטח תהנו :)

נערת הזהב…7

נטלי16 06/08/2013 968 צפיות 4 תגובות
היי פרק חדש וארוך כמובטח תהנו :)

היא התעוררה יום למחרת בסביבות השעה 12 ,
בזמן שהיה לה החליטה לנקות ולאחר שסיימה עשתה אמבט , היא הביטה בקעקוע שלה על גבה התחתון מעל אחורי צד ימין שלה התנוסס המשפט "believe in your dreams " הוא היה מעוטר בפרפרים ופרחים קטנים , היא נזכרה בחר הראשון שלה ששכנע אותה לעשות יחד איתו בגיל 17 קעקוע . "מטורפת " לחשה לעצמה בצחוק .
לאחר שהחלה להשתעמם החליטה דניאלה להסתפר . היא יצאה בדרך חוקית לשם שינוי מהבסיס ונסעה באוטובוסים לעיר הקרובה . היא ירדה באזור החנויות וחיפשה מספרה היא נכנסה לראשונה שמצאה , "שלום , יש אפשרות להסתפר? " שאלה .
הספר הביט בה בחיוכו הקורן "קדימה קיפצי לכיסא " אמר ,
דניאלה התיישבה וחשבה , "אני רוצה קארה ! ופוני וילון , ושאת את שאר השיער תתרום לחולים " החליטה לבסוף .
"חתיכת שינוי ! . כל הכבוד על הנתינה " בירך אותה בכנות. לאחר שיחות חולין ותספורת קיצונית ביותר יצאה דניאלה מרוצה מהמספרה, וחזרה לבסיס לקראת הצהריים .
היא נכנסה בחזרה לבסיס לאחר בדיקה והלכה לכיוון חדרה, בהגיעה פתחה את הדלת וגילתה להפתעתה טלוויזיה על שידה קטנה , היא חיפשה ממי קיבלה ומהיכן הכניסו אותה אך ללא שום עקבות . היא הכינה לעצמה כוס תה והביטה בגשם משקה את הנוף העוצר נשימה .
לאחר שעה של גשם שכעת הופסק ונוצרה הפוגה קלה יצאה דניאלה לאוויר הנקי , היא התהלכה בשבילים המובילים למרכז הבסיס וקיוותה לפגוש את רון .
"דניאלה " שמעה קול מאחוריה היא הסתובבה להביט באנה , "היי " אמרה .
"את לא עונה במכשיר קשר . יש ישיבה דרג א' ו ב' , מחכים לך " אמרה מתנשפת .
"אני מצטערת! הכריזה , ואת היית צריכה לחפש אותי . סליחה שטרחת כל כך " אמרה דניאלה בהרגשה רעה .
אנה שתקה , כדרכה הבינה דניאלה .
היא נכנסה לחדר הישיבות והבחינה שהתחיל הדיון , כשאנה התכוונה לדרג א וב' הבינה שזה לא רק בן וחמשת מפקדיו אלה , מפקדים נוספים וגבוהים יותר שפטה דניאלה לפי המדים , היא התיישבה בסוף החדר צמוד לדלת הכניסה , החדר היה מלא מפקדים שמעולם לא פגשה , "טוב אפשר להתחיל " אמר בן .
דניאלה סימנה לו בעיניה שהתעלמו ממנה ובן הסכים .
מבטים חטופים הפריעו לדניאלה להתרכז בשיחות לאחר שהבינה שהם לא יפסיקו החליטה להביט היישר אל פניהם של אותם המביטים ע"מ שיגלו מבוכה ויפסיקו מיד להביט בה .
אך המבט שלו הטריד הרבה יותר מכולם , מבטו של שון .
הוא הבחין בה מיד כשנכנסה שיערה שחור קצר בהרבה ממה שהיה ועיניה מוסתרות חלקית עי פוני קצר ,
הוא אהב את זה את הרענון שעשתה לעצמה היא לא הייתה נמוכה אך גם לא גבוה מטר 70 החליט , היא לא הייתה רזה מידי , וזה גרם לו לרצות אותה יותר 'מלאה במקומות הנכונים ' כינה את זה .
מוחו התחנן לליבו שיפסיק להביט בה ויתרכז בישיבה .
לאחר יותר מ4 שעות ישיבה קשה ביותר שוחררו כולם . ההמון החל לצאת מהחדר כאשר שמעה את בן קורא לה . היא ניגשה אליו והוא הכיר לה עוד אנשים מדורגים ממנו וחשובים ממנו הבינה , כולם בחנו אותה בזכוכית מגדלת , היא הודתה לעצמה על כך שלפחות מרטה שערות .
לאחר עוד חצי שעה בחברת אנשים נותרו חמשת המפקדים יחד עם בן .
"כמו ששמעתם אנחנו במצב קטסטרופלי חייבים חייבים למצוא דרך לסיים את הסיפור הזה , הם הולכים ומתחזקים ולנו אין דרך למנוע זאת . דניאלה אני לא רוצה להלחיץ אותך , אבל אני צריך שתנצלי את כל היכולות שלך , אנחנו לא יכולים להשבית בכל פעם מחדש מטוסים חייבים למצוא פיתרון לאי תזוזה שלנו " .
"המודיעין והשב"כ עובדים על זה אני בקשר רצוף איתם ובמעקב " ענה אחד המפקדים ,
"אנחנו מנסים לאתר דרך הלוויינים פרצות למחשבים שלהם , הסביר אחר .
"אני אדאג שיהיו יותר ערניים בגבול לתזוזה " אמר שון .
השיחה הסתיימה לקראת 9 בערב , ודניאלה הייתה בהלם להביט בשעונה הם ישבו בחדר יותר מ7 שעות .
כולם יצאו מהחדר מלבד בן ודניאלה , "הכול בסדר דניאלה? , לא דיברת כלל " שאל .
"כן אני פשוט העדפתי לשמוע מה קורה " אמרה .
"אנחנו לא נעשה שום דבר שיכול לפגוע בך דניאלה " הכריז שוב בן .
בראשה האדם הראשון שעלה במילה לפגוע הוא שון , למרות הנשיקה הסוערת והמושכת ביותר שהייתה לה הודתה דניאלה היא עדיין לא סלחה לו על מילותיו . "לילה טוב " אמרה ויצאה מהחדר. היא יצאה אל האוויר הקר ועשן חום יצא מפיה לאות קור , למזלה נעלה את מגפי הבד החמימים שלה כך שקור בגופה לא הרגישה .
מחוץ לבניין עמד שון בגפו .
דניאלה נתנה בו מבט מאשים והמשיכה ללכת , הוא ידע שזה לא יהיה קל לגרום לה לסלוח לו .
"חכי רגע " ביקש .
דניאלה האטה במכוון את הליכתה וכעת הם הלכו בקצב רגיל ,
"אני חייב לך התנצלות " אמר לאחר מרחק הליכה . דניאלה עדיין לא הביטה בו , היא הרגישה שהוא מתוח לכן החליטה להתעלל בו .
"אתה מתנצל? . רגע אני חייבת לצלם, שנייה תגיד את שוב האוזן השמאלית לא שמעה " אמרה בהלם מזויף .
שון הביט בה כלא מאמין , "אני מניח שזה מגיע לי " אמר במשיכת כתפיים .
"רק זה ? . אתה יודע מה מגיע לך? שאני יכה בראשך עם פטיש ללא מעצורים , עד שהמוח שלך יינזל לרצפה " אמרה כועסת במקצת .
הוא חייך חיוך מתנחם ושילב את ידיו מאחורי גבו , כל שאר הדרך הם הלכו בשקט עד הגיעם לחדר של דניאלה . "תודה על הליווי " אמרה בנימוס היא הביטה בו עכשיו עומד מולה , בגלל גובהו בדרך כלל הגברים ניראים מגושמים אך לא הוא , הוא עמד מולה עיניו שידרו עייפות , כולו היה מכופף ועייף כאדם הזקוק לשינה של מספר ימים , ליבה יצא אליו היא רצתה לנעול אותו בחדר רק שיישן ולא ידאג לדבר .
"אני מניח שאם אנשק אותך את לא תשתמשי בפטיש שלך עכשיו , נכון? " שאל בעיניים מהפנטות ונוצצות .
"לעולם לא תדע " אמרה דניאלה בחיוך והתקרבה אליו .
היא הצמידה את שפתיה לשלו ועצמה את עיניה , הם התנשקו עד שהפלאפון שלו זמזם .
דניאלה משכה את שפתיה והניחה את מצחה על חזהו מתנשפת .
"כן אנה? " שאל , תוך כד שיחתו הוא סירק את שיערה בידו , ראשה עדיין נשען על חזהו הוא משך את שיערה ודניאלה הרימה את ראשה אל פניו בניצוץ הפתעה .
"אנה אני יחזור אליך " אמר ולא חיכה לתגובה הוא ניתק את השיחה ומשך את פיה בחזרה לשלו .
"שון אתה צריך ללכת הזהירה אותו " היא חייכה כנגדו ושון הסיר את ידיו ממנה .
"לילה טוב " אמרה אליו בחיוך והמתינה לראות אותו חוזר בבטחה .
דניאלה התעוררה לפנות בוקר מזיעה ורועדת כאשר חלמה על מטען שהוצמד הרגע לגבול , היא הביטה בשעון וידעה שבעוד מספר דקות יחל סיור שיגרתי על הגדר .
היא קפצה ממיטתה מדליקה ומחפשת את מכשיר הקשר . לאחר שמצאה אותו צמוד לג'ינס שלבשה בצהריים , היא הדליקה אותו וזמזמה לשון.
בזמן שזה חיכה לתשובה דניאלה נעלה את מגפי החורף שלה ועטפה את עצמה בסוודר מכופתר וארוך סרוג ויצאה מהחדר .
"שון תענה כבר " אמרה לתוך המכשיר . לאחר שתי צלצולים שון ענה עירני לגמרי .
"שון " אמר ,
"שון תעצור את הסיור על הגבול מייד! אני בדרך לשם אני לא יספיק , שון תעצור אותם עכשיו . המטען בגודל ענק הוא יהרוג את כולם " אמרה מתנשפת .
"דניאלה עצרי במקומך שלא תעזי להתקרב לגדר . אני בדרכי לשם " אמר . אבל כבר היה מאוחר מידי דניאלה עברה כמעט חצי מהדרך בריצה בהגיעה לשם היא הבחינה בפנסי הגבול דולקים , חיילים רבים עמדו על הגבול מחפשים אחר המטען ואף רכב אינו זז , 'תודה לאל הוא הספיק ' אמרה וליבה הפסיק להלום מהפחד אלה רק מהריצה המטורפת שכרגע רצה .
היא התקרבה לגבול וחיפשה בעיניה את שון .
"היי רגע אחד , לא קר לך ככה? " היא הרימה את עיניה לראות מי העז לחסום אותה וראתה רון , היא התעוררה לרגע והבחינה בעצמה רועדת מקור .
"מה , קצת . זה לא חשוב עוד מעט זה ייעלם " אמרה וניסתה לעקוף אותו .
"את לא יכולה לעבר לשם , החבלנים מנסים לפרק את המטען ללא פגע . וקר לך מוות דניאלה את תקפאי " אמר .
הוא הוריד את מעילו , "לא לא זה לא נחוץ באמת " ניסתה למחות .
"די כבר " קטע אותה . הוא עזר לה ללבוש את מעילו בג'נטלמניות מדהימה .
"עכשיו תן לי להתקרב אני יודעת איך לעזור " הסבירה,
" נראה לי שלא כדאי " אמר קול מאחוריה , דניאלה הסתובבה ראתה את שון שלוב ידיים הוא הביט במעיל העוטף אותה ואז הביט ברון , רון הסמיק מעט וניצוץ חדש הופיע בעיניו של שון .
"אני אתקרב לשם בין אם תסכים ובין אם לא " הכריזה והסתובבה להביט בו שוב
"אלה אם כן אתה מוכן לקחת סיכון ולתת לחבלנים לפוצץ את עצמם " היא המתינה מספר שניות משלא ענה שלחה לרון מבט כועס ורון פינה את דרכו .
שון קילל אותה בליבו והתקרב גם הוא החבלנים הביטו בה מתקרבת והופתעו ששון הרשה לה להתקרב ,
"אני לא חושב…" החל אחד מהם להגיד .
"תתרכז בזה "הכריזה בקור , כשהביטה בהם מחפשים כיצד לנטרלו ,
דניאלה עצמה לרגע את עיניה וכשפתחה אותן ידעה כיצד .
"החוט הכחול , אחריו הצהוב והאדום יחד " הכריזה , הם עשו כדבריה והשעון הפסיק לרוץ לרוץ אחורה .
החבלנים נשמו לרווחה וחייכו.
דניאלה חייכה ונשמה לרווחה היא הביטה ביער השחור והאפל ,
'למה את מסתיר אותם? ' שאלה את היער . היא צחקה בינה לבין עצמה על השאלה והתרחקה משם, מרוצה מהרגע אך לא מהבאות…


תגובות (4)

אעאעאעאע איזה קטעע אני בדיוק חשבתי על הסיפור שלך!!!
אופ אבל אני רוצה עוד פרק עוד פרק עוד פרק!!!
הו שאני חוטפת את שון, תבחרי ! ;) ;)

06/08/2013 13:14

חחחחחחחחחחחח אני אשתדל לעלות עוד השבוע עוד אחד… :)
ספירי ונדמה לי ששון ממש הטיפוס שלך :)

06/08/2013 13:45

חחח נכון ;)

06/08/2013 13:52

תמשיכייי !!!

08/08/2013 16:30
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך