פרק מיוחד לכבוד ראש השנה! אז האם זאת ההתחלה של כמה זוגות חדשים? זאס/ג'אק, אולימפידם/אדמפיה וטייסיאן/ איאטייסי. (כן אני יודע שאני גרוע בזה..) אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. קריאה מהנה! שיהיה לכולם חג מתוק ושמח ושנה טובה מלאה בהתחלות חדשות!!!!!

נפש חיה – פרק 10. "אהבות".

13/09/2015 1435 צפיות 310 תגובות
פרק מיוחד לכבוד ראש השנה! אז האם זאת ההתחלה של כמה זוגות חדשים? זאס/ג'אק, אולימפידם/אדמפיה וטייסיאן/ איאטייסי. (כן אני יודע שאני גרוע בזה..) אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. קריאה מהנה! שיהיה לכולם חג מתוק ושמח ושנה טובה מלאה בהתחלות חדשות!!!!!

"לא!" הצעקה של אדם המשיכה להדהד במוחו.
הוא ראה את הסכין ננעצת בגרונה של אולימפיה ואז נשלפת ממנה כשהיא מכוסה בדם. הדם של אולימפיה.
הדם השפריץ לכל עבר והיא נפלה, כשעיניה הכחולות פעורות בהפתעה.
אלפי מחשבות התרוצצו במוחו של אדם אבל אחת מהן גרמה לו לקפוא במקום, אני הרגתי אותה.
הקולות חלפו על פניו כהרף עין, הוא יכל לראות את האיש הולך יחד עם הבריונים שלו, צוחקים ומחייכים בזדוניות. הוא ראה את קארים רצה לעברה של אולימפיה וקוראת בשמו של אדם אלפי פעמים, אך הוא נשאר קפוא.
ואז הוא שמע את אולימפיה צורחת בכאב והוא יצא מההלם.
הוא מיהר אליה ועצר את הדימום בידיו, אך זה כבר היה מאוחר מדי.
דם, בכל מקום. על הרצפה, על אולימפיה, על קארים ועל אדם, הידיים של אדם.
הוא הרים את ידיו המגואלות בדם והתבונן בהם בעיניים החומות כדבש שלו.
"מה עשיתי?" הוא מלמל לעצמו בקדחנות, "אני הרגתי אותה."
הדמעות זלגו מעיניו באותה מהירות כמו הדם שזלג מגרונה של אולימפיה.
"לא – זה לא." הוא בקושי דיבר, "זה לא יכול להיות."
"אדם," אמרה קארים בבכי, "היא מתה. אתה לא יכול לעזור לה. זאת לא אשמתך."
"לא – " המשיך אדם להגיד, "זה לא יכול להיות. אני אהבתי אותה, אני -"
קארים לא ידעה מה להגיד. היא לא הייתה טובה כל כך בענייני רגשות. במיוחד לא רגשות אהבה.
"אדם, אני מצטערת." היא ידעה כמה מטומטם זה נשמע אך זה היה הדבר היחידי שעלה בדעתה.
הוא רכן לעבר אולימפיה ונשק לשפתיה האדומות מדם. הוא התרומם בקושי וצפה בה שוכבת חסרת חיים על האדמה כשדם מקיף אותה מכל עבר.
לפתע היא השתנתה. זרועותיה התארכו וראשה גדל. עורה נהפך ורוד וזרועות חדשות צמחו לה.
אולימפיה לא הייתה אולימפיה עוד. היא הייתה תמנון עם חתך מדמם בצווארו.
לפתע החתך התחיל להיסגר והתמנון השתנה חזרה לצורת בן אדם, לאולימפיה.
הצבע חזר לעורה בהדרגה ועיניה הכחולות נפקחו לפתע. היא השתעלה בקושי ואז התרוממה בכאב.
אדם וקארים לקחו צעד אחורה. "את – " ניסה אדם להגיד, "את היית מתה."
אולימפיה חייכה בביישנות, "לא צריך להזכיר לי."
"איך עשית את זה?" שאלה קארים בהפתעה.
"זה משהו שארתור אמר לי," הסבירה אולימפיה, "תמנונים יכולים להצמיח איברים כרותים. אנשים שהחיה המקבילה שלהם היא תמנון יכולים להתרפא."
"עכשיו את אומרת?" שאלה קארים, "מה היה קורה עם הוא היה תוקע את הסכין בי?"
"לא ידעתי שאני יכולה להתרפא ברמות כאלה." הסבירה אולימפיה. "אני מצטערת."
"לא," אמרה קארים, "זה בסדר. העיקר שאת בחיים ואת בסדר."
"אתה שתית את הדם שלי?" שאלה אוליפמפיה בהפתעה כשראתה את השפתיים האדומות מדם של אדם.
"לא,אני -" ניסה אדם להסביר.
"הדם השפריץ עליו." עזרה לו קארים. אחרי הכל, חשבה לעצמה, אני יודעת דבר או שניים על אהבה. היא הופכת גם את האמיצים ביותר לפחדנים.
"אה, מצטערת." אמרה אולימפיה.
"זה לא היה כל כך נורא." חייך אדם.

זאק פקח את עיניו. הוא שכב במיטת בית חולים, מחובר לכל מיני צינורות ומכשירים.
ג'ס על ידו וכשראתה אותו היא צרחה בהפתעה.
"לא לצרוח." חייך זאק.
"אתה בחיים!" צרחה ג'ס שוב.
"לא לצרוח." הוא אמר שוב.
"אופס… סליחה." מיהרה ג'ס להתנצל.
"אז מה קרה?" שאל זאק. "אני זוכר שהוא ירה בי אבל מה קרה אחר כך?"
"אתה קפצת על האקדח בטמטום מוחלט, כן? ואז הוא רצה לירות שוב אבל צ'ייס העיף לו את האקדח ואז הוא נהפך לעורב ורייצ'ל לבז והם נלחמו באוויר." היא הדגימה כל מיני תנועות קונג פו באוויר והמשיכה, "ואז הוא התעופף והזמנו אמבולנס ואז הגעת לבית חולים והוציאו לך את הכדור ועכשיו אתה פה." סיימה ג'ס.
"איבדתי אותך בטמטום מוחלט." ענה זאק בחיוך.
"אולי אחרי הכל זה לא היה טמטום כל כך גדול." אמרה ג'ס. "זאק אתה הצלת אותי. אין לי איך להודות לך ע -"
הוא קירב את פניה אליו והצמיד את שפתיו לשלה. עיניהם נעצמו ושיערה השחור של ג'ס עם הפס הצהוב נפל על כתפיו של זאק.
הם התנתקו וזאק מיהר לדבר. "אני מצטער, זה היה כל כך מטומטם."
"לא זה לא." אמרה ג'ס בחיוך. "זה היה מעולה."
שפותיהם נפגשו בשנית והם נשארו בנשיקה, כמו בציור.

"הצלחנו!" צעקה אנדי. "נפטרנו מהעקרבים!"
"מה שעשית שם," אמרה טייסי לאיאן, "היה מדהים!"
"עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות." גיחך איאן. אבל הוא ידע שבאותו רגע הדבר היחידי שהיה יכול לחשוב עליו זה שטייסי תהיה בטוחה.
חוץ מאמא שלו, אף פעם לא היה לו אכפת מאנשים. ואם כן, בסופו של דבר יצא שהוא פוגע בהם. אבל טייסי הייתה שונה, משהו בסקרנות שלה ובביישנות שלה משך את איאן.
היא הייתה יפהפיה למרות שלא הקדישה זמן למראה שלה ולחיצוניות שלה, ואיאן אהב את זה אפילו יותר.
עיניה הירוקות והשופעות חיים, היו ניגוד מוחלט לעיניו הכחולות הקרות. שיערה החום – אדמוני היה ההפך משיערו השחור ועורה השזוף ליד העור החיוור שלו דמו לשוקו ו – וניל.
אך למרות כל השוני ביניהם הם היו כמו נשמות תאומות.
אתה לא יכול, חשב לעצמו איאן, היא לא תרצה אותך וגם אם כן אתה תפגע בה בסופו של דבר.
טייסי את מטומטמת, חשבה לעצמה טייסי, תפסיקי לחשוב שהוא אוהב אותך כי הוא לא. אין לך סיכוי איתו. אבל אולי יש לי?
אם לא תגידי איך תדעי? אמר קול קטן במוחה של טייסי
אנדי וקונריס הלכו לחפש לכולם משהו טעים לאכול והשאירו את איאן וטייסי לבדם.
"טייסי?" שאל איאן.
"כן?"
"את בסדר?" שאל איאן.
על החיים ועל המוות, חשבה טייסי. "אני אוהבת אותך."


תגובות (310)

אני פשוט חולה על ג'ס (מעניין מי כתב אותה XD) ואתה מציג אותה בצורה כל כך טובה!! איזה חמודים שתי הדמויות הקטנטנות שלי…♥
האמת, שעל איאן וטייסי לא חשבתי… זה קרה לי דיי מהר מידי, ואותו דבר לגבי אדם ואולימפיה, אבל הם כאלה מאמיים!
רייצ'ייס!
ג'אק!
טייסאן!
תמשיך!

13/09/2015 13:10

היי! חזרתי לביקור קטנטן.
טוב, סתם שתדע, עקבתי טיפה אחרי הספר כשלא הייתי מחוברת, ועכשיו עשיתי לי ספיישל של איזה שבע פרקים, וזה היה די משמח כשסיימתי את פרק תשע וראיתי שפרק עשר עלה.
אז… איפה אני מתחילה? אני צריכה לתת כאן ביקורת על שבע פרקים (או שאולי שמונה? לא ספרתי כל כך.) טוב, אז הרעיון מעולה, הכתיבה שלך משתפרת מפעם לפעם והשמות שלך לשיפים שלך מתדרדרים (כאילו, ברצינות איאיטייסי? אתה גרוע בשיפים כמעט כמוני!)
חוץ מהעובדה שהפרק הזה נטף רומנטיקה (וזה לא דבר שאני כל כך מחבבת), הוא היה כתוב טוב. רק שאלה אחת – הם בקושי הכירו (הם בכלל לא הכירו!), והם כבר בטוחים באהבה שלהם? מילא זוג אחד או שניים בהתחשבת בעובדה שהם כל כך הרבה, אבל שלוש בשלב כזה מוקדם?
——-
אוקיי, סליחה אם הגזמתי עם הביקורת, אני מנסה לחזור לקצב של הביקורת הבונה. אני ממש מצטערת אם קיבלת מזה רושם שאני לא אוהת את הפרק, ההיפך הוא הנכון. אני ממש אוהבת את הספר הזה. (אני הגזמתי עכשיו עם ההתנצלות על זה שהגזמתי עם הביקורת? האתר הזה מזכיר לי כמה אני מוזרה.)
תגיד, מתי אתה חוזר לכוחות הטבע? אני מתה להתחרות איתך שוב על ה"רמיזות." (ולנצח, כמובן.)
מחכה לפרק הבא.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 13:14

לעזאזל, תולעת ספרים, את כל כך טובה בשיפים (תלמדי אותי!)

13/09/2015 13:15

    קטניס!!! איזה כיף לראות אותך! ממש התגעגעתי!! ♥
    אני מקווה שאת לא תלכי עוד פעם :< ורק שתדעי אני במרתון החג XP
    נ.ב. סיפורים* -,-

    13/09/2015 13:23

קטניס!!!!
חזרת?!?!
אני רואה שכתוב קטניס אוורדין והייתי בשוק!
איזה כיף שחזרת!
השמות לשיפים שלי אף לא היו טובים אז אי אפשר להגיד שהם מתדרדרים.
גם אני לא מחבב כל כך רומנטיקה אבל הרגיש לי נכון פתאום.
מי בטוח באהבה שלהם? את מתכוונת לזאק וג'ס? אם כן אז זה כל הקטע של ההקרבה והקיטש הזה…
אז אני מקווה לחזור לכוחות הטבע בקרוב… גם אני מת להתחרות איתך על ה"רמיזות" אבל הפעם אני אנצח.
כיף שחזרת, התגעגתי לביקורות שלך!
תודה רבה!!!
נ.ב. ראית שהקדשתי את פרק 8 של כוחות הטבע לעזיבה שלך?!
תולעת סיפורים,
האמת היא שג'ס היא בין הדמויות שהכי הצלחתי להתחבר אליהן. אני גם כל כך אוהב אותה!!
בקשר לטייסיאן, זה בכוונה יצא מהר וישיר מאוד אבל אולי זה באמת היה קצת מוגזם.
תודה רבה!!!

13/09/2015 13:25

הפתעה? בשבילי?!
אז תעלי את הפרק מהר ולפני כניסת החג!!!
ואם את כבר מלמדת את קטניס תלמדי גם אותי!

13/09/2015 13:27

    חח אני ממש אשתדל..הפתעה קטנטנה אבל זה נחמד.
    האמת שזאת פעם ראשונה שאני משפפת משהו שהוא לא ידוע >< אבל זה סתם יצא ככה, אבל תודה

    13/09/2015 13:29

אופסי, סיפורים… וכן, כבר שמתי לב למרתון החג שלך, פשוט לא הצלחתי לנסח תגובה.
מה לעזאזל קרה שם? חיזיון? חלום? ג'ון המסריח! (הייתי משתמשת במילה גרועה יותר אם זה לא היה אתר אינטרנט.) האמת, שהסיפור שלך הוא הראשון שבו אני שמחה שלא שילבו את הדמות שלי בשלב מוקדם, הסיפור כל כך טוב ככה.
אני אשתדל להתחבר יותר, אבל לא הרבה כמו פעם.
קטניס אוורדין, סוף. (לעזאזל, שכחתי כמה אני אוהבת את הסיומת הזאת!)

13/09/2015 13:29

זאת הפתעה שקשורה לשיפים? או אליי באיזו שהיא צורה?
לשם שלי באתר? לסיפורים שלי? לדמויות שלי?
מה זה?!?!?!
לפחות תתני לי רמז!!!

13/09/2015 13:31

    אוקיי, ברגע זה ההפתעה שלך עלתה שלב. העלית לי רעיון מצויין! תודה!
    זה לא הפתעה כזאת גדולה, זה סתם משהו נחמד..

    13/09/2015 13:36

בלאק (זה השם שלך מעכשיו, אלא אם כן אתה מעדיף "אלמנה"), אתה בחיים לא תנצח אותי לגבי הרמיזות!
כן, ראיתי שהקדשת. האמת שהייתי קצת בשוק, אבל זה היה ממש נחמד מצידך.
תעשה לי טובה – פעם הבאה שאתה מעלה משהו, תוודא שזה יהיה פרק של כוחות הטבע (אני במתח ואתה רק מחליט למתוח אותי עוד ועוד! אתה יודע שחלמתי על כוחות הטבע לפני איזה שבועיים? מוזר…)
אני דורשת עוד פרק של כוחות הטבע! (בואו נעשה עצומה! XD)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 13:33

כבר קוראים לי פה בלאקווידו…
נחיה ונראה…
וואי זאת אחת המחמאות הכי גדולות שיכולתי לקבל! שהסיפור שלי נכנס למישהו לתת – מודע והוא חלם עליו?
תודהההההה!

13/09/2015 13:39

תולעת סיפורים,
מה זה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
תני לי כיוון…
אה הבנתי,
את מתנקמת בי על כוחות הטבע?
תני לי רמז!!!

13/09/2015 13:40

    עכשיו נתת לי סיבה מוצדקת. תודה ><
    אם כבר כנראה שבי היו צריכים להתנקם על מה שעשיתי, אבל לי מותר!
    אני אוהבת למתוח אנשים ^-^

    13/09/2015 13:42

לאאאאאא…
תני לי רמז!

13/09/2015 13:47

אבל למי יש כוח לרשום בלאקווידו? בלאק זה השם שלך. תתמודד. וכן, גם אני לא מאמינה שזה קרה! (זה קרה לי כבר עם סיפור אחד באתר וגם איזה חמשת אלפים פעם עם משחקי הרעב, אבל זה לא מפסיק להפתיע אותי כשאני חולמת על סיפורים.)
ותולעת סיפורים, מה עבר לך בראש כשתבת את הפרק הזה? למתוח אותי עד כדי כך שאני אקרע?
יש לשניכם קטע עם לקרב אותי להתקף לב.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 13:47

    שוב, אני ממש אוהבת למתוח אנשים.
    אני גם ממש אוהבת דמויות שעברו משהו כואב ורע. הם כאלה חמודות!! ♥
    ~שריטת הכתיבה של תס~

    13/09/2015 13:50

הנה! רשמת בלאקווידו..
חחח…

13/09/2015 13:48

אתם יודעים על מה אני חושבת? על אלה שיראו את מספר התגובות של הפרק הזהוישאלו את עצמם "איך לעזאזל יש לזה כל כך הרבה תגובות?" ואז יכנסו ויגלו שזה על ההתכתבות המטומטמת שלנו.
~מחשבות מוזרות לאנשים מוזרים~
תגידי, מתי את מעלה עוד פרק של צבע הדעת? כי אני לא אוכל לקרוא אותו עד יום שלישי.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 13:56

יואו! עברו לי את אותם מחשבות בדיוק! O_O

13/09/2015 13:57

חח גם אני חשבתי על זה XD ~זוכבראחווה~
האמת, שהפרק היום יחולק לשניים, והחלק השני כבר מוכן. פשוט אני טיפשה ועוד לא סיימתי ת'ראשון.

13/09/2015 14:00

נו, מה אמרתי? מחשבות מוזרות לאנשים מוזרים. (מוזרי האתר, באו נתאחד!)
תגיד, גם אתה עושה מרתון חג? אם לא, אז תעשה אחד! (אהמאהמ לכוחות הטבע אהמאהמ.)

13/09/2015 14:02

מסכימה עם קטניס אוורדין בכל הנוגע לשלושה זוגות בבת אחת…
סתם שאלה- במקרה של גסיסה/מוות, הם משתנים אוטומטית לחיה שבהם?
ועוד שאלה- מתי רייצ'ל הספיקה ללמוד איך משתנים לחיה?
טייסאן… לא חשבתי עליהם ככה -,- טוב, אני שמחה שלא שידכת לי את קארים עם איזה מישהו :-}_{-:
תמשיך!!!

13/09/2015 14:02

וואו, ברגע שקראתי את רצף המילים "החלק השני כבר מוכן" חשבתי "אז למה לעזאזל את לא מעלה אותו?!" ואז קראתי שלא סיימת את הראשון. ואז ירד ממני האוויר.
איך זה אפשרי בכלל לסיים את החלק השני אבל לא את הראשון?
וכן, זאת כבר לגמרי אחווה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:04

לא, זאת רק אולימפיה…
זה בא לה באוטומט, כמו שקרה לצ'ייס…
את לא יודעת מה אני מתכנן לקארים… מוחעחעחעע… סתם, חח..
תודה!
לא אני לא עושה מרתוני חג…

13/09/2015 14:05

היי, פומה! מה דעתך להצטרף להתכתבות המעצבנת והמוזרה שלנו?
~אנחנוכבראחווה~
~שלמוזרים~
~שימושלאנכוןבסימןהגליהזה~

13/09/2015 14:06

כיכי כתבתי אותו אתמול והרגשתי טוב עם עצמי כזה "אני אחראית יאי" ואז לא הייתי בבית ובכלל נרדמתי על הספה בעייפות למרות שתכננתי לכתוב בערב.. :<

13/09/2015 14:07

למה לא? אוף. לפחות תס נחמדה אליי ולא רוצה שאשבור את הראש! (תדמיין שאני מדברת בקול של ילדה בת חמש ומשלבת ידיים בחוסר סיפוק ממך.) טוב, אולי היא רוצה, אבל היא עדיין יותר נחמדה ממך ולא מותחת אותי ככה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:08

    ממך התכוונת לבלאק, כן? XD
    ויאי אני נחמדה^^ אני כמעט בטוחה שאני אסיים בשעה הקרובה.

    13/09/2015 14:10

וואו, אני כותבת פה תגובה על תגובה לסיפור. ועד שאני שולחת אותה אתם מספיקים לפתוח פה שיחה שלמה!
אני כותבת עד כדי כך לאט?????????

13/09/2015 14:09

המחשב שלי מטומטם, הוא לא מראה לי תגובות עד שאני שולחת את שלי…
אני דיי בטוחה שעד שאשלח את התגובה הזאת כבר יהיו פה עוד איזה חמש -,-
וכן, אני אשמח מאוד להצטרף לאחוות המוזרים שלכם :)

13/09/2015 14:11

הא! טעיתי… רק עוד שתיים נוספו.

13/09/2015 14:12

בזמן שחיכיתי שתגיבו לי אני עברתי על ההתכתבות, וכשאני עושה רענון לדף אני כזה "שיט, הם כתבו איזה חמשת אלפים תגובות בלעדיי!" ואז נכנסתי וגיליתי שרק ארבע תגובות. (ברצינות, אנחנו כאלה חפרנים?)
קטניס אוורדין, סוף. (יש לי כבר שיטה, אני עושה העתק הדבק לסיומת.)

13/09/2015 14:14

זה לא רק המחשב שלך… זה גם המחשב שלי!

13/09/2015 14:14

יש! האחווה מתפתחת מרגע לרגע^^
המחשב שלי ממש איטי, וגם אין לי מחשב משלי (יש לנו אחד לכל הבית) – ואח שלי משחק מיינקראפט ואני בן אדם עסוק, ולכן גם לוקח לי מלא זמן להעלות פרקים :<

13/09/2015 14:15

פומה, גם אני הייתי בטוחה שיעלו עוד איזה חמש ואז גיליתי שעלתה רק עוד אחת. (אנחנו מאבדים את השוונג, אנשים. לחפור!)
אני מצפה שעד שאני אעלה את התגובה הזאת כבר יהיו לפחות שתי תגובות.
קטניס אוורדין, סוף. (וואו, ההעתק הדבר זאת אחלה שיטה. וכן, אני מושכת זמן כדי שתעלו עוד תגובות.)

13/09/2015 14:16

40 תגובות תוך בערך שעה! ובטח עד שאני אעלה כבר יהיו יותר!!!

13/09/2015 14:17

יאי, שתי תגובות (אני מגדת עתידות!)
אני דווקא דרך המחשב (הפרטי) והכחול שלי. (צבע פרסי פוראבר! את בטח מבינה, תס.)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:18

או שלא…

13/09/2015 14:18

או שכן.

13/09/2015 14:18

פרסיבת' פוראבר!(אבל גם פרסי פוראבר)

13/09/2015 14:18

או שכן.. חחח..

13/09/2015 14:19

בא לי מחשב פרסי… :(
בא לי מחשב! בא לי לשבת ולכתוב בלילה בלי שהאח המטופש שלי יעבור ויסתכל כל הזמן והשני רק יבקש תמחשב כל הזמן -,-
ובא לי להצליח במתמטיקה פעם אחת, למען השם! ~פומה;~

13/09/2015 14:19

יואו, כשראיתי ארבעים ושתיים תגובות שוב הייתי כזה "הם חופרים בלעדיי!" ואז גיליתי שכתבו רק תגובה אחת. (אני חייבת לזכור את מספר התגובות לפני שאני אשתגע ככה כל פעם כשאני רואה את המספר…)
קטניס אוורדין, סוף. (זה פשוט אף פעם לא נמאס.)

13/09/2015 14:20

אנחנו מתקדמים בצעדי ענק ליובל תגובות!

13/09/2015 14:20

פספסת את הסיומת בתגובה אחת! קרה הדבר הלא ייאמן!
אני חושבת שיש לי בעיה. אני כותבת שורה, ואז עושה ריפרש לסיפור XD

13/09/2015 14:22

גם אתה קראת פרסי ג'קסון, בלאק? אומייגאד, הקהילה של הג'קסונים מתרחבת מרגע לרגע (ניחשתי שתולעת סיפורים ג'קסונית בגלל התמונת פרופיל.)
גם אתם לא נרגעתם מדם האולימוס? למה לא היו שם פרקי פרסת'? או רק פרסי? או רק אנבת'? ולמה ג'ייסון (המעצבן) היה המרכז של הכל ביחד עם פייפר שאיבדה מהאופי שלה ורק מהללת את ג'ייסון בכל פרק שלה כל הפרק שלה?
לעזאזל איתך, ריק.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:22

אותי זה ממש עצבן. פרסי בכלל לא היה חשוב בסיפור וזה הרתיח אותי.
אני אוהבת את ג'ייסון, אבל אין שווה ערך לפרסי! וריק ניסה להשוות ביניהם כל הזמן הזה! (מן הסתם) וניקו מושלם ♥

13/09/2015 14:24

היי, תס, זאת הייתה תגובה של שתי מילים! זה מותר! (חוץ מזה, זה היה לי מוזר לכתוב על תגובה של שתי מילים סיומת, זה הרגיש כאילו הסוף לא הגיע.)
אוף, רציתי להיות התגובה החמישים! למה, תס, למה???
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:24

תולעת סיפורים (אפשר לקרוא לך תס?) מזדהה איתך לגמרי -,- אני במצויינות ואני פשוט גרועה בזה כרגע…
מה זה? אני בסך הכל קוראת פרק של סיפור אחר באתר ומגיבה עליו, זה לקח לי בערך שבע דקות, וכבר יש כאן ארבעים ותשע תגובות משלושים ושתיים – וואו, יש לי זיכרון טוב – ואני עוד באיחור של שש דקות מהתגובה האחרונה. זה רע, רע מאוד…

13/09/2015 14:25

בגיבור האבוד זה הרגיש כאילו ג'ייסון בא להחליף את פרסי. כל הספר הייתי כזה "למה ריק חושב שאם הוא יביא מישהו חתיך וחזק זה יספק את הג'קסונים? איפה פרסי?! פרסי, תחזור כבר! אנבת' מחפשת אותך! אעהעהעהעה!" (כן, משהו מטורף כזה XD)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:26

מצטערת, קטניס XP
האמת שאני לא במצוינות, אני בארבע יחידות. שנה שעברה הייתי במצויינות ובגלל שאני כבר 15 שעות במחול זה היה פשוט בלתי אפשרי בשבילי, והחלטתי לרדת. אני ממש שמחה שעשיתי את זה.
אני זוכרת את המבט של המורה שלי משנה שעברה שקטלתי בפעם הראשונה שבשאלה של גיאומטריה יש גם פיתגורס. החיוך של רדף אותו שבועות…
דאמאט, אני מתגעגעת לכאלה משימות -,-
ותקראי לי תס בכיף ^^

13/09/2015 14:28

עכשיו אני מבינה למה היו כל כך הרבה תגובות :םם
איזה חפרנים…
טוב, בקיצור רפרפתי על התגובות ואני מסכימה עם קטניס בקטע שהם בקושי מכירים, איך הם כבר מתאהבים אחד בשני? :םםםם או יותר נכון מתי אדם הספיק להתאהב באולימפיה? (היא וצ'ייס פשוט היחידים שאני עדיין מצליחה לעקוב אחריהם, מעניין למה. וגם בקשר לאולימפיה, לדעתי היא די האמינה לכל הדברים האלה ביותר מדי קלות, אבל זו רק דעתי)
בפרק הזה היו יותר תיאורים בקשר למחשבות וזה שיפר אותו מאוד, אבל עדיין, לדעתי, יש יותר מדי דמויות וקשה לעקוב אחרי כולם ולפעמים יש קטעים בעלילה שגורמים לי להגיד "רגע, מאיפה זה הגיע? :ם"
טוב, סליחה על החפירה ומקווה שתיקח את הביקורת בצורה נחמדה ^^
נ.ב- קטניס, זוכרת שנרשמת עם דמות לסיפור שלי מבוך האשליות? אז אני צריכה ביקורת ממך כי אין לי מושג מה הולך איתה… יצא לך לקרוא אותו או שהוא פרח מזכרונך? XP

13/09/2015 14:28

דיי!!!!!! גם כשאני מנסה לכתוב מהר זה לא מצליח לי וכבר יש עוד חמש תגובות!
ואל תעשו לי ספויילרים לפרסי ג'קסון, התחלתי לא מזמן ואני רק בספר הרביעי…

13/09/2015 14:28

פומה לגמרי נתקעה. איזה ארבעים ותשע? כבר חמישים וחמש. *חפרנות פוראבר!*
אני מצפה שיהיו עוד לפחות שתי תגובות, ולפחות אחת מהן תהיה של בלאק. (אתה מאחור, בלאק!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:28

כן!!! קראתי את פרסי ג'קסון ואת גיבורי האולימפוס ואת משפחת קיין והאלים המצריים ויש לי את כולם(יחד עם 39 רמזים והווספרים באים) על מדף ספרים בחדר שלי!!! ואני מחכה כבר שמגנוס צ'ייס וחרב הקיץ ייצא!!!
כן עוד לא נרגעתי!
את משדרת טלפתית למוח שלי, כי חשבתי בדיוק אותו דבר.
אני קונה את דם האולימפוס ומתחיל לדפדף לראות מי מספר את הפרקים…
ואז זה כבר מתחיל להיות חשוד כי פרסיבת' לא מופיעים ואז אני מגלה שהם בכלל לא מופיעים! בהתחלה חשבתי שזאת טעות דפוס אבל לצערי טעיתי!
למה באמת ג'ייסון (כן גם אני חושב שהוא מעצבן!) היה המרכז של הכל?
כל הזמן מהללים את פרסי ופייפר ומוציאים את פרסיבת' קטנים…
כאילו ג'ייסון גיבור ופרסי סתם… מה זה אמור להביע?
למה הגיבורים שהביסו את גאיה היו ג'ייסון פייפר וליאו(טוב נו את ליאו אני דווקא אוהב)?

13/09/2015 14:28

מדברים על שיפים בלעדיי? :םםםםםםם
(טוב, פרסי ג'קסון פחות, אני קראתי רק עד האמצע של החמישי והפסקתי משום מה וכבר שכחתי כמעט כל מה שקרה שם.. אבל יש לי מלא שיפים משלי, שחצי הם בכלל דמויות שאני המצאתי, אז אני לא יודעת אם זה נחשב שיפ.. אבל האלסה פוראבר! יעני, האנס ואלסה מפרוזן)

13/09/2015 14:31

אמורה, כבר עברנו את הקטע של ביקורת וערנו לקטע של התכתבות חסרת טאקט ופרסת'. תצטרפי לטמטום האין סופי שלנו!
זוכרים שדיברנו על אלה שלא יבינו על מה כל התובות ואז ייקלטו את הטמטום שלנו? אמורה אחת מהם. (מוזרי האתר מתחדים כאן!)
ואמורה, ברור שעקבתי אחרי מבוך האשליות! שאני אנתוש כזה סיפור? הדמות של אלי טובה בהרבה משחשבתי.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:31

איזה כיף!! עוד מישהו קרא את כל הסדרות של 39 רמזים חוץ ממני!!!
אני זוכרת שהייתה תקופה שלא קראתי איזה שלושה ספרים שלהם וישבתי ליד ערס וקראתי כל השיעור וכל יום החלפתי ספר XP
זמנים טובים…
גם אותי זה ממש עצבן. זה פאקינג התחיל בפרסי ג'קסון! לא הפך לג'ייסון גרייס! -,-

13/09/2015 14:31

אמורה, אני תמיד לוקח את הביקורת בצורה נחמדה!
תודה רבה!
היי קטניס, אולי החפירות שלי בתדירות נמוכה יותר אבל אני כותב תגובות ארוכותתתתתת!!!!
אמורה מאחור בינתיים…

13/09/2015 14:32

כל פעם שאני כותבת כאן תגובה, עד שזה יורד אליה אני מספיקה לקרוא את השורה הראשונה של הפרק ומרחמת על אדם ואולימפיה כל פעם מחדש…
ותס, סתם שאלה- כמה נורא זה גיאומטריה? כי אני ממילא לא טובה בזה כרגע… בלאק, תפסיק לגרום לי לרעוד בכל שורה ראשונה בפרקים שלך!

13/09/2015 14:32

בלאק, חזרת! בכל אופן, יש לי תחושה שאנחנו אכן מתקשרים טלפתית אבל לא מודעים לזה. ליאו דווקא חמוד כזה (בדיחות ליאו קורעות אותי כל פעם מחדש.)
בלאק, למה אתה התגובה השישים ולא אני? לי הכי מגיע! אני הכי חופרת כאן! איפה הכבוד שמגיע לי? אוף.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:33

הלוואישזאתהתגובההשבעיםהלוואישזאתהתגובההשבעים

13/09/2015 14:34

לא – אפסיק – לעולם!

13/09/2015 14:34

לא זאת לא התגובה השבעים חחח…

13/09/2015 14:35

אולי זאת התגובה השבעים. (בטח השבעים ושתיים.)

13/09/2015 14:35

אוקיי, גיאומטריה זה פאקינג הדבר הכי מעצבן בכל העולם
למה? כי אתה צריך לזכור כל כך הרבה דברים גם בדברים שחשבת שלא קשורים לגיאומטריה
כמו אלפא מינוס 90 וכאלה, שזה אלגברה.
האמת שאני עכשיו מתעבת שאלות מילוליות כי במבחן שהיה לי (Aהיה לנו באותו יום! קטע) לא הצלחתי שאלה מילולית ששילבה גיאומטריה שהייתה שווה 20 נקודות (!) וזה מבאס.
התחלתי ללמוד גיאומטריה שמשלבת פונקציות עכשיו. יש גבול לסבל!?

13/09/2015 14:35

אני התגובה השישים והשבעים!

13/09/2015 14:35

לעזאזל איתך, בלאק! פשוט לעזאזל!

13/09/2015 14:35

היי, בדיוק חזרתי מהעבודה, תנו לי לחפור ביקורת כמו שצריך ואז להצטרף לטמטום U.U
ו-ייאי, כמעט חשבתי שאת בכלל לא נכנסת ובתכלס לא היו לי הרבה רעיונות לאלי… מבאס… אבל אני מקווה שאני אצליח למצוא :)
אוקיי אוקיי למי יש שיפים שלא קשורים לפרסי ג'קסון?? אני פשוט שומעת שמות מהסדרה ואין לי שמץ מי אלה וגם כששאלתי חברות שקראו את הספרים לא היה להם ממש מושג, גם כן עוזרות.

13/09/2015 14:36

אני החמישים חברים! כבוד ♣♦♦♠•◘○☺☻

13/09/2015 14:36

אני 80?

13/09/2015 14:38

מזל טוב!!!!!
אני לא יודעת מה אני…
לי היו בסך הכל שבע שאלות במבחן, את האחרונה לא הספקתי -תקוללו כל הפונקציות, למרות שרק אתכן אני מבינה – ובעוד שלוש בטוח טעיתי…
עכשיו בטח יש שמונים תגובות ואנשים כאן לא מבינים מה הקטע של הסיפור הזה ^^

13/09/2015 14:38

לא…

13/09/2015 14:38

אני דווקא אוהבת את המקצוע הזה, תס. אני שוב חושבת על המטומטמים שאשכרה יאמינו שכל אחת מהתגובות כאן היא באמת ביקורת מאנשים שונים לגמרי. כן, בטח…
יש לי תחושה ששברנו את שיא התגובות של כל הזמנים באתר.
בא לכן שנתכתב בפרקים של בלאק קבוע?
וואי, אני חושבת שאני התגובה השבעים ושבע.
בואו נראה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:38

80!

13/09/2015 14:38

אני שמונים!

13/09/2015 14:38

בלאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/09/2015 14:39

לא, קטניס 80

13/09/2015 14:39

קטניס את 80!!!
מזל טוב!!

13/09/2015 14:39

זאת אומרת, תס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/09/2015 14:39

זה נוראי!

13/09/2015 14:39

מזל טוב קטניס!

13/09/2015 14:40

פאק, אני סופרת כל כך לא נכון. אני מובכת ברמות מוזרות. (חוץ מזה, אני השמונים ואחת. זה מה שראיתי כששלחתי.)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:40

לעזאזל, אי אכן השמונים ואחת.

13/09/2015 14:40

יאי, אני תשעים! (רק באסה שאת השמונים פספסתי.)

13/09/2015 14:41

קטנטיס את 80 ו90 הידד!

13/09/2015 14:41

לי אין מספר עגול כלשהו… אני סתם לא קשורה, כמו כל הזמן -,-
אוף איתך עולם, תעשה שהמחשב הזה יראה כל תגובה שיוצאת במקום שאצטרך לעשות ריענון כל פעם!

13/09/2015 14:41

רק פומה מבינה אותי מבחינת מתמטיקה!
זה סבל החיים!
אני זוכרת את הפעם שאיכשהו אח שלי הצליח לשבור את המחשבון שלו ואז הוא לקח את שלי. מישהו אחר מכיר את התקף הלב הזה כשאין מחשבון?

13/09/2015 14:41

עוד מעט 100

13/09/2015 14:42

אני חושבת שאכן שברו את שיא תגובות באתר.
מי עומד להיות המאה? נכון שאף אחד לא ממש טורח לקרוא תגובות של אחרים בשלב הזה, ורק רוצה להיות מספר עגול?
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:42

100

13/09/2015 14:42

אבל כותבים בפרקים קבוע הוא מקבל יותר מדי התראות במייל :ם
או שאין לך מייל בטלפון.. או שאתה לא מקבל התראות… המממ… למה אף אחד לא מתייחס לנושאי השיחה שלי גם? ;0;

13/09/2015 14:42

לא O_O
מי יהיה ה100?

13/09/2015 14:42

יש לי סיפור עם 800 תגובות בערך

13/09/2015 14:42

100!

13/09/2015 14:43

הלוואי שאני מאה (זה יהיה אחד השאים של חיי.)

13/09/2015 14:43

אעאעע אני 100!!!

13/09/2015 14:43

תאכלי עוגות כחולות, אנשים! אני 100!
טוב, בצער רב, אני חייבת בחצי שעה הקרובה לנטוש תחפירה, אחרי שאני לא אסיים את הפרק..

13/09/2015 14:44

פאק.
לפחות יש לי הזדמנות להיות התגובה המתאיים! (אני אכן מלאת תקווה.)
ותס, זה בכלל אפשרי? שמונה מאות? אני חייב קישור לסיפור הזה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:44

אמורה אני כותבת רק במייל, לא מסוגלת בוורד. אני לא רוצה שמשפחה תחטט.

13/09/2015 14:44

לא!
תקולל מחשב דפוק!תקולל!
הוא כתב לי שהעליתי יותר מדי תגובות בבת אחת אז להאט את הקצב…
אני כתבתי יותר מדי תגובות? אני?!
איך תס(זה בסדר? פשוט נהייתי עצלן) מקבלת את כל המספרים הטובים? 50 ו100!

13/09/2015 14:45

חח כן, אני אשלח אח"כ

13/09/2015 14:45

החיים מחייכים אליי היום

13/09/2015 14:45

אני אוכל עוגות כחולות גם בלי שום קשר לעובדה שניפצת את תקוותי להיות המאה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:45

אוף איתכם!
תס, אני חושבת שאני יותר גדולה ממני אבל אני עדיין יכולה להבין את צערך הרב, לי הייתה בעיה עם הספר כל הקיץ ורק בגלל זה לא הספקתי לסיים את העבודה!
בטח יש עכשיו כבר איזה מאה עשרים תגובות ואני שוב לא מספר עגול…

13/09/2015 14:45

110

13/09/2015 14:45

אני המאה ועשר! יאי לי!

13/09/2015 14:46

אני גם נאלץ לנטוש את החפירה!
תודה רבה לכולם!!
אוי, אני מדמיין את הפרצוף של מי שיראה 100 תגובות ולא יבין מה הלך פה… XD

13/09/2015 14:47

קטניס היא 110
יש מצב. אני תמיד הגדולה גם אם אני חושבת שלא ושקרים ובכי וחמש בבוקר במרפסת.
אני לא אוהבת חיים בד"כ. מזל שיש מוזיקה 0.-

13/09/2015 14:47

אה, זה פשוט, צריך לרענן ואז זה שולח את התגובה U.U
מה זאת אומרת כותבת במייל ולא בוורד? התכוונתי שכשמקבלים תגובה על סיפור שלך באתר אתה יכול לקבל התראה על זה במייל <:

13/09/2015 14:47

גם אתם בטוחים שכבר עברנו את השלב של אשכרה לקרוא תגובות ואנחנו מפוקסים בלהיות מספרים עגולים?
אני מרגישה מלאת גאווה כי אני התחלתי את הקטע עם המספרים העגולים (הידד לפרפקטציוניזם שלי שדורש מספרים עגולים!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:48

אהה כן, גם זה XD
תסיפורים עצמם אני כותבת במייל ^^

13/09/2015 14:48

פאק, פספסתי שבע תגובות.

13/09/2015 14:48

תהנו! כל הנוטשים למיניהם, רק אני משועממת למוות ואין לי רעיונות לסיפורים שלי – לשניהם -, זה רע…
תס, בהצלחה עם הפרק! אני עדיין לא מבינה מה קרה בקודם…

13/09/2015 14:48

מי 120?

13/09/2015 14:48

ניסיון להיות מאה ועשרים.

13/09/2015 14:48

פומה 120!!
טוב, רוצה לכתוב. נתראה בקורב XD

13/09/2015 14:49

היי! אני ה-120!!!!!!!
סוף סוף! גם לי יש מספר!

13/09/2015 14:49

פומה מאה ועשרים (ולא אני! בכיבכי.)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:49

כולם נוטשים אותנו?
אמורה ממזמן לא פה, בלאק עזב ועכשיו גם תס?! פומה, נשארנו להתחרות על מספרים עגולים לבדנו.
קטניס אוורדין, סוף. זה פאקינג לא נמאס)

13/09/2015 14:51

הכל נהיה כל כך משעמם וריק פתאום.

13/09/2015 14:52

אוקיי, גם פומה נטשה אותי.
כל מה שנותר לי לעשות הוא להשתעמם פה לעוד תגובה אחת ולקוות שמישהו עתידני מהעתיד ייראה את זה.
טוב, עפתי לנסות לכתוב משהו בסיפור המעצבן שלי שלא מסכים להיכתב.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:54

אני כן פה, אתם פשוט חופרים יותר מדי שאתם לא שמים לב :םם
ואני גם כותבת תוך כדי בקושי רב, אז נא לכבד U.U
היי, אני עדיין פה!

13/09/2015 14:54

129

13/09/2015 14:54

אני לא נוטשת, אני משועממת מדי לנטוש את שיחת הטימטום הזאת!
ברצינות, אני משועממת עדי כדי כך שעברתי על כל הסיפורים של תס עד שמצאתי אחד עם 445 תגובות…

13/09/2015 14:55

באסה, חשבתי שאני חוזה עתידות. לפחות אני מאה שלושים!
הו, היי אמורה! לא שמתי לב שאת עדיין פה! (בלי להעליב.)
כנראה שאצטרך לנטוש את הסיפור שלי בכדי לנצל אופצי לחפירה נוספת. מה קורה?
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:56

קטניס, את ה- 130!

13/09/2015 14:56

חח יש יותר ארוכה.
לא!!!! אני אוסרת עלייך! אסור לקרוא את הסיפורים הישנים שלי!
הרגע קלטתי שיוטה לא הצטרך בכלל.
וקטניס 130

13/09/2015 14:56

תס אמרה שיש לה אחד עם איזה 800 תגובות. אני מתה למצוא אותו להוסיף תגובה שאף אחד לא ייקרא אף פעם.
היי, פומה! (יאי, לא ננטשנו!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:57

משעמם לי ואני שומעת את הרעש של המייבש כל הזמן הזה וזה מחרפן אותי!
וחם לי, למרות שאני עם מזגן, והציפורן האגודל יד ימין שלי עומדת לנשור וזה כואב!

13/09/2015 14:58

אני תמיד בלתי נראית ;.; אני רגילה ;.;
גם לי טיפה משעמם ואין לי כוח לכתוב אבל בא לי לכתוב ואני שונאת את זה…
טוב, העליתי את החלק הראשון של הוואן שוט שלי שאני מנסה אז מי שרואה את זה שלא יתעסק במספרים עגולים יותר מדי וילך לקרוא, זה קצר D:

13/09/2015 14:58

היי גם אני פה!
ואני נאלץ לנטוש אותם שוב מוחעחעחע!

13/09/2015 14:58

היי, תס!
מי בעד לקרוא לתס סיפורים ישנים ולהעלות לכאן קישורים? ככופר לפרק נוסף של הסיפור שלה? אני בעד!
להביך את תס! להביך את תס!
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 14:59

לא קראתי את הסיפורים, רק עברתי עליהם בפרופיל שלך…

13/09/2015 14:59

ניסיון להיות 140.

13/09/2015 14:59

אני 140!!! ווהו!
אני עדיין בפיגור אחריכן אבל בכל זאת!

13/09/2015 14:59

פומה הקדימה אותי. (אני תמיד נשארת אחד אחרי במספר העגול!)

13/09/2015 15:00

על מה מדברים? למה תמיד שיש נושאי שיחה מעניינים כשאני מגיעה הם כבר לא רלוונטים? ;0;

13/09/2015 15:00

למה את כל הזמן רק מנסה? אני סתם כותבת תגובות ומסתכל על המספר כשאני שולחת אותן :}

13/09/2015 15:01

עוד מישהי שמה לב לתגובה שבה בלאק חוזר לרגע ואז שוב הולך או שכולן עסוקות במספרים עגולים ובחיפוש סיפורים של תס כמוני?
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:01

זרקי נושא, הכל הולך כרגע :)

13/09/2015 15:01

אני מסה כי אני קטנונית ותחרותית (הכל הוא תחרות!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:02

פרסי ג'קסון! זה אחלה נושא.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:02

150?

13/09/2015 15:02

למען האמת, קטניס, שמתי לב אבל לא ייחסתי לזה חשיבות רבה במיוחד…

13/09/2015 15:02

שאפו קטניס! 150!!!

13/09/2015 15:03

יאי! אני מאה חמישים! (סוף סוף מספר חשוב! יאי לי!)
תאכלו עוגות כחולות! (גנבתי לתס.)
אני מנסה לקצר תגובות כי אני יודעת שאתן תחפרו ואני אהיה בפיגור.
קטניס אוורדין, סוף. (קדימה, לשלוח!)

13/09/2015 15:04

לא, פרסי ג'קסון מעצבן אותי… אני אוהבת אותו אבל הוא מעצבן אותי…
אולי אפשר לדבר על פפפפפפפפפ לא אין לי רעיון טוב.
אוקיי, יש לי, בואו נדבר על שיפים, לי יש מלא <:

13/09/2015 15:04

אם תעשו את זה אני אתנקם בכם אח"כ.. -,-
המוח שלי מספיק יצירתי בשביל זה.
כתבתי מגעיל, אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל. האמת, לפני האתר לא כתבתי בכלל. ואני כותבת שנתיים 0.0

13/09/2015 15:05

אני כותבת מאז שלמדתי לכתוב ושגיליתי את טיפו :םםם
וזה איזה… בסביבות עשר שנים אבל פחות.

13/09/2015 15:06

פומה, קרא פרסי ג'קסון? אני מתה לגלות עוד ג'קסונים באתר.
הו, יותר טוב! קראת משחקי הרעב? מישהי כאן קראה? (אפילו אתה בלאק, אם אתה מסתתר שם ולא מגיב כדי למצוא את הרגע לחזור ואז להתחפף שוב?)
נהייתי פרנואידית ומשועממת עד כדי כך שאני מדברת אל אנשים לא מחוברים. (מוכנים כבר להתנתק מהמחשבה שאני פדופילית?)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:07

אמורה, חזרי בך מיד! באחת התגובות שפספסתי את אשכרה אמרת שפרסי מעצבן אותך?! את אנושית בכלל?! כולם אוהבים את פרסי, הוא חביב כזה!
אני עומדת להתפוצץ כאן! מה, את ואלסית? דיאנג'לואית? או הסוג הכי מוזר, ג'ייסונית?
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:09

מי רוצה לדבר על שיפים? או ללמד אותי ליצור כאלה? (ברצינות, אני גרועה בזה.)
קטניס אוורדין, סוף. (זה ממש מוזר לכתוב את זה בתגובה קצרה.)

13/09/2015 15:10

גם אני לא כתבתי בכלל לפני שהצטרפתי לאתר וגם אז, חודשיים סתם קראתי סיפורים ואפילו לא הגבתי עליהם כי לא היה לי מושג מה לכתוב…
ובלי שיפים, אני אפילו לא יודעת מה זה!!! מה זה?

13/09/2015 15:10

אתן לא מגיבות וזה מוציא אותי חופרת. תגיבו!
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:11

כן קראתי משחקי הרעב!
עוד מעט עורבני חקיין חלק 2!ווהו!
הדמות האהובה עליי… בוא נחשוב…
אה כן, ג'ואהנה! אין על ג'ואהנה!
ואני נוטש אתכן שוב!
חג שמח!!!!!

13/09/2015 15:11

חחח לא פרסי ג'קסון עצמו, הספרים. אנבת' היא זאת שמעצבנת אותי. יואו ,אני לא סובלת אותה!
אני הכי אוהבת את ניקו, עוד מהרגע הראשון שהוא הגיע. זה בגלל שהוא הבן של האדס, והאדס הוא האל הכי מעניין, מה שמזכיר לי שבמיתולוגיה הוא פשוט ישב בשאול ולא ממש עשה משהו חוץ מלחטוף את פרספונה, והוא עדיין הנבל הראשי בכל סיפור מיתולוגי יווני…
אבל את יודעת את מי אני הכי אוהבת? את טנא מור, ניר אנדרווד ומרקוס קיין, חיים שלי 3> מושלמים פשוט 3>

13/09/2015 15:11

זה היה כזה ברור שאני אראה חפרנית בגלל שלוש תגובות רצופות ואז דווקא פומה תהיה מספר עגול.
פומה, שיפים אלושמות חמדמדים לזוגות. כמו פרסבת' או רייצ'ייס (ברצינות, מי המציא את רייצ'ייס? שם גאוני.)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:12

הממממ וואו אני יודעת אבל שכחתי. יש מצב שיוטה?

13/09/2015 15:14

אוקיי אמורה חזרי בך מיד!
אנבת' היא רק הדמות הכי טובה בכל גיבורי האולימפוס ופרסי ג'קסון ואחת הדמויות הטובות ביותר בכלל אז תירגעי ומהר!
האדס באמת מגניב!אבל גם אתנה והרמס! וארטמיס!

13/09/2015 15:14

צ'ייס! צ'ייס! צ'ייס!

13/09/2015 15:16

לא, לא יוטה. יוטה בכלל לא קורא את הסיפור…
את הכבוד ליצירת רייצ'ייס מגיע ל TheAvatar.

13/09/2015 15:16

    נכון. נכון. ידעתי שזה בן, אבל לא זכרתי מי XD
    מתנצלת ומקווה שיקבלו את ההתנצלות שלי U.U

    13/09/2015 15:18

בלאק, גם אני חולה על ג'והאנה. חוץ מהקטעים שבהם היא… אתה יודע… מתפשטת במעליות וזה. אבל היא מגניבה (אבל לא כמו קטניס שלי!)
אמורה, אני לא יודעת איפה את רה, אבל אני באה להרוג אותך עם חרב הארד שמיימי שלי (נקמתו של פרסי! נקמתם של פרסבת'!)
כן, אני חושבת שאני אדפוק על כל בית בישראל עד שאגיע לבית שלך ואזהה אותך בדרך פלא.
מי בא איתי לרצוח את אמורה על זה שאיך לה טעם בספרים? (מי ישנא את פרסי ג'קסון? זה לא הגיוני מבחינה אנושית!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:16

איכס אנבת' מגעילה אותי, היא כל כך מעצבנת…
אבל האמת שאני לא ממש אובייקטיבית כי כל מה שאני זוכרת מפרסי ג'קסון זה את הנימפה החברה של גרובר, טייסון, סירנות, מבוך, מינוטאור, ההוא שבנה כנפיים ששכחתי איך קוראים לו, ספינת התענוגות של קרונוס, האריה החזק הזה ושלדים חיים. בתכל'ס, זהו. אה וגם הרובוט שהרג את ביאנקה. אבל זהו.

13/09/2015 15:17

בלאק, אתה מצטרף אליי בהריגת אמורה או שאתה שוב בורח?

13/09/2015 15:17

זה ניתק אותי ואין לי מושג למה!
ועד שכתבתי תגובה ארוכה והגיונית כבר ענו על כל השאלות…
אני באמת מצטערת קטניס שאני תמיד יוצאת על מספרים עגולים במקומך, הכל פוקסים…
ותודה שהסברת לי מה זה שיפים, עכשיו הבנתי למה אני כל כך שונאת אותם!

13/09/2015 15:19

ברור שאני אהיה 171. זה לא פייר! פשוט לא פייר!
אמורה, את מרתיחה אותי! אנבת' היא אחת דמויות הכי טובות בספר הזה! ואל תזכירי לי את הרובוט שהרג את ביאנקה. למה ריק גורם לניקו כל כך הרבה סבל? למה? זה נראה כאילו הוא מרכז את כל הכעס בניקו ואת כל האהבה בג'ייסון!
לניקו אין סוף טוב אף פעם! אוף!
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:20

אני לא שונאת את פרסי ג'קסון! הוא פשוט עושה לי חררה U.U לא יודעת למה, אני כבר לא ממש מסמפטת אותו למרות שאני יודעת שאלה ספרים טובים :O אני אומרת לכם, זה בטוח בגלל שאני מפחדת לקרוא ולדעת מה קורה בהמשך, בדוק, אני פסיכולוגית בגלל המנטליסט, אני יודעת.
ובהצלחה עם זה קטניס, את בחיים לא תמצאי אותי, אני גרה בחור.

13/09/2015 15:20

אה, כן, באתי להגיד לך שאת לא יכולה כי יש לי את התליון של לוקי, ויש לו אחלה כוחות שלא שווים כלום לחרב השמימית שלך!

13/09/2015 15:21

אממ האמת שלא דיברתי על צ'ייס הזה… מישהו אחר..
יו עוד ממש קצת סיימתי. אני מתרגשת

13/09/2015 15:21

פומה, זה לא שאת גונבת לי מספרים עגולים, זה שאני לא מצליחה להשיג אותם (טובף וגם זה שאת גונבת אותם.) אני פשוט תמיד יוצאת אחד אחרי המספר העגול. זה אפשרי בכלל?
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:21

רואה, קטניס? בגלל זה אני לא רוצה לדבר על פרסי ג'קסון, כי לניקו אין אף פעם סוף טוב!
לעומתו לניר יש וזה מכפר על מה שקורה, כמו נאבין שמכפר על טאדאשי, המבין יבין וכנראה שאני היחידה שמבינה אז כיף לי לדבר שטויות על דברים שאחרים לא מבינים ולא יבינו אולי רק בעוד כמה שנים מוחעחעחע – חע

13/09/2015 15:23

מה, לוקי אח של ת'ור? אמורה, אני מתחילה לשנוא אותך פחות. אני חשבתי שאני היחידה שעוד אוהבת את מארוול בגיל הזה. (האלמנה השחורה היא אחת האהובות עליי. אל תתלהב, בלאק.)
תס, תסיימי מהר!
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:24

אני 180! יאי!

13/09/2015 15:24

ואני חייבת לנטוש אתכם לטובת נסיעה לסבא וסבתא לערב ראש השנה, ולטובת אכילת עוגת דבש טעימה במיוחד, ככל המריח…
בהצלחה בחפירות!

13/09/2015 15:26

כן לוקי של ת'ור, אבל לא ממש הלוקי של מארוול, למרות שגם הוא מושלם 3>
איפה? אני וידיד שלי מתים על מארוול והוא בן 19.
מארוול זה לא לילדים, פשוט מייפים את זה בסדרות ובסרטים (קראתי רק קומיקס אחד מקורי של מארוול וטיפה התחרטתי, כי הוא היה משעמם רצח, נו שויין)
אני הכי אוהבת… מלא. אבל הכי את קוויקסילבר, נייטקרוולר ולוקי. ולמה נראה לך שהכינוי שלי הוא אמורה?

13/09/2015 15:26

חכו שנייה, אני חייבת לחפש את הסיפור של תס עם השמונה מאות תגובות.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:26

כן, יש לג'והאנה קטעים קצת פחות טובים…
קטניס היא סתם בכיינית מעצבנת. ג'והאנה, פיניק, ביטי וגייל פוראבר!!!!
אין על פרסי ג'קסון ואין על אנבת'! אז אמורה תיזהרי!
אין על האלמנה השחורה!ועל לוקי!ועל מגנטווווווווו!!!!!!!!

13/09/2015 15:28

גם מגנטו!
אוקיי אוקיי אבל עכשיו ~ניר אנדרווד השלמות~ (אני חופרת ואני גאה בזה ואני אוהבת את זה מאוד מאוד מאוד)

13/09/2015 15:30

אמורה, הפסקתי ללכעוס עלייך. אני העברתי כרגע את כל הכעס לבלאק.
מה אמרת על קטניס עכשיו?! הנערה הזאת פאקינג עברה שני משחקי רעב, מהפכה שלמה ואתה מצפה שהיא תהיה גיבורה למשך כל זה? אני אוהבת את קטניס כי היא מציאותית (למרות שהסרטים אכן הוציאו אותה מעט בכיינית.)
בלאק, אני באה להרוג אותך!!!
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:33

ייאי כבר לא כועסים עליי!
סתם, לא ממש אכפת לי, אני רגילה שהדעות שלי מיוחדות U^U
קנטיס באמת טיפה מעצבנת אותי, אבל אני הכי שונאת את גייל המניאק הזה שחושב שהוא מוצלח (אני יודעת מה קורה בספרים רק בגלל שחברות שלי קראו אותם. בתכלס ככה אני מכירה את העלילות, גם של משחקי הרעב וגם של דמדומים, והאינסטגרם אני יודעת מה קורה ברץ במבוך למרות ששם אני פחות מבינה והאינסטגרם גורם לי לסלוד מהסדרה הזאת, אבל נו, שויין)

עכשיו בואו נדבר על משהו מעניין <: כמוני <: סתם סתם אבל משהו מעניין… כמו שיפים, שיפים זה מעניין מאוד!

13/09/2015 15:35

לצערי, אני נאלצת לנטוש את ההתכתבות הגאונית הזאת לפני שאני מספיקה להיות התגובה המאתיים (או התגובה המאתיים ואחת, מה שיותר סביר שייקרה.)
בלאק, אני אהרוג אותך בפעם אחרת. (כמובן שאחרי שאנצח אותך לגבי הרמיזות!)
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:35

190?

13/09/2015 15:36

קטניס בכיינית וסתומה!
הסרטים הוציאו אותה יותר בכיינית ממה שהיא בספרים אבל גם בספרים היא בכיינית!
אחת הדמויות השנואות עליי במשחקי הרעב(לא שנואות, פחות אהובות וזאת קצת בעיה כי הדמות הראשית.)
לעולם לא תמצאי אותי!
בלאקווידו, סוף.(הייתי חייב לעצבן אותך עוד קצת.. הצלחתי? נכון, הצלחתי?)

13/09/2015 15:37

הייתי חייבת לנסות. אני 190! יאי!
טוב, עכשיו אני באמת חייבת לזוז.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:37

הלוואי. שתמות.
נ.ב – אם אתה נרדם הלילה ומגלה שקמת בגיהנום תדע שזה הגיע לך, בסדר?
עכשיו באמת סיימתי. אני מקווה.
קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 15:38

ביי!
לאן נעלמו הזמנים שתס שמחה על זה שהיא 50?

13/09/2015 15:38

כולם עוזבים ומשאירים אותי להתווכח עם הוורד למה אני כותבת כל כך מעט ;0;
מי נשאר? השמיעו קול? שיפים?
בואו ננהל פורום על סיפורים בהמשכים ^^ בפורום הכוונה לדיון

13/09/2015 15:38

הצלחתי!
ובנימה אופטימית זו, חג שמח! ;)

13/09/2015 15:39

במה הצלחת? :ם
וכבר אמרת מלא חג שמח U^U חג שמח גם לך. צריך לנצל את ימי החופש!

13/09/2015 15:42

לעצבן את קטניס…
חג שמח לכולם!!!!
בדיוק! די למתמטיקה!

13/09/2015 15:43

אני 200?

13/09/2015 15:44

אני 200!!!!!

13/09/2015 15:44

חזרתי!
ובטח כולם כבר עזבו…

13/09/2015 15:45

וווההההההוווווו!
אני 200!
הבסתי את כולכם בענק!
אז שוב חג שמח ושנה טובה!

13/09/2015 15:45

היי זה לא נחשב כשאתה מגיב אחרי עצמך!
אהה טוב גם אני הצלחתי לא חוכמה ^^
והעליתי את החלק השני של הוואן שוט שלי אם ראית או שלא XP

13/09/2015 15:46

אני שונאת אותך בלאק!!!!!!!!!
לא מגיע לך להיות התגובה ה- 200, למרות שזה הסיפור שלך…

13/09/2015 15:46

בדיוק בגלל זה מגיע.
וואו אנחנו חופרים… יותר נכון אתם חופרים אני מנסה לנהל דיון בריא ואף אחד לא זורם…

13/09/2015 15:47

זה לא נכון, אני מנסה לזרום איתך אבל לא יודעת על מה…

13/09/2015 15:50

מגיע לי!
הסיפור הזה שלי!
בזכותי כל ההתכתבות הזאת!
מגיע לי!
אמורה, הגיע הזמן שתביני שכבר מזמן הצטרפת אלינו בקבוצת החופרים!!

13/09/2015 15:50

היו לי מלא הצעות U^U
בואו נדבר על שיפים. למי יש שיפ שהוא לא פרסיבת'?

13/09/2015 15:51

אתה בטוח שהמילה 'בזכותי' היא הנכונה ולא 'בגללי'? אני עדיין חושבת שלא מגיע לך, וגם אם כן, אני מכחישה הכל!

13/09/2015 15:52

אין לי שיפים בראש…

13/09/2015 15:52

מישהו שם לב שכבר עברנו את ה- 200? זאת אומרת, ציינו את זה שבלאק היה זה שהגיע לשם אבל בכל זאת…

13/09/2015 15:53

לי יש מלא U^U
האלסה (האנסXאלסה), (ליסבוןXג'יין), (נירXמרקוס), (הת'רXאלחנדרו), (שייXאנה)…. אם שניים מהם הם לא קאנון זה נחשב בכל זאת?

13/09/2015 15:54

איכס! מה האנס ואלזה??
לא מכיר את השאר…
ביי!

13/09/2015 15:55

האנס ואלסה מושלמים זה לזה, על מה אתה מדבר?!
ואתה כל הזמן אומר ביי אבל נשאר בכל זאת U.U
אם היית מכיר היית יודע ששיי ואנה וניר ומרקוס הם השיפים הכי מושלמים שיש 3>

13/09/2015 15:56

אני לא מכירה אף לא דמות אחת מהדמויות שכתבת פה. אלא אם האנסXאלסה הם אלה מלשבור את הקרח…

13/09/2015 15:57

כן, אלה הם.
וג'יין וליסבון הם מהמנטליסט, והת'ר ואלחנדרו הם מאי-שרדות, והשאר הם מהסיפור שלי (רימיתי. מודה.)

13/09/2015 15:58

ממשיכים עם החפירות או שאני יכולה ללכת לצפות במנטליסט בשקט? U.U

13/09/2015 15:59

    אוי אני לגמרי שכחתי את דניאלXניקולאי!
    (חפרתי, סליחה :ם)

    13/09/2015 16:01

עלה!!

13/09/2015 16:13

יו פספסתי הרבה חפירות..

13/09/2015 16:14

היי, הכיניו ׳בלאק׳ בכל זאת תפס! בלאק, הלוואי שתמות משלוש סיבות (אני מהאפליקציה ככה שאין ירידה בשורות. תתמודדו.): 1. קטניס! קטניס לא בכיינית, היא אנושית. כל בן אדם היה נשבר בחלקים שהיא נשברה בהם. לעזאזל עם מי שחושב שלגיבור ראשי אסור לבכות. כולם בוכים. 2. אתה התגובה המאתיים למרות שלא הגיע לך. ברצינות, אני הכי חופרת כאן! איזה שליש מהתגובות פה הן שלי! הדיון הזה לא היה מגיע רחוק אם לא הייתי מתחילה את הקטע של המספרים העגולים. (קרדיט לי! אני ממש לא מגזימה.) 3. קטניס!!! אוקיי, סיימתי. סליחה אם יש שגיאות כתיב, אני דרך האפליקציה ובנסיעה, אז קשה לי וגם אין לי דרך לתקן. בואו נקווה שמישהו יום אחד יקרא את תגובתי הנידחת (בעצם, בואו נקווה שלא! אני אהיה התגובה האחרונה ובלאק ימות! זאת אומרת, אני אהיה התגובה האחרונה.) קטניס אוורדין (המדהימה, החזקה, האמיצה והאנושית!), סוף.

13/09/2015 16:22

וואו, חוץ מהמילה ׳כיניו׳ לא היו לי שגיאות מקלדת. יאי לי! קטניס אוורדין, סוף.

13/09/2015 16:23

אני מסכימה. לכל גיבור מותר לבכות. אנושיות~

13/09/2015 16:40

וואו ממש מעט תגובות בארבעים וחמש הדקות שלא הייתי פה

13/09/2015 16:51

לגמרי, אני הייתי עסוקה בלקרוא את הפרק שתס העלתה…

13/09/2015 16:57

קטנים מסכימה איתי! לא מגיע לבלאק להיות התגובה המאתיים!

13/09/2015 16:58

אוקיי…
קודם כל כל מה שאמרתי על קטניס היה כי היא בחרה בפיטה ולא בגייל.
אני אוהב את קטניס והבכי שלה גורם לי לבכות. הדברים שהיא עברה ונשארה לספר עליהם היו קורעים כל אחד מבפנים. בכללי אפשר להגיד שאני די מעריץ את קטניס אבל עדיין ג'והאנה ופיניק יותר! אבל אתם חייבים להודות שהסרטים מציגים אותה כבכיינית וזה מעצבן כי היא לא כזאת בספרים. אז אם יש סיבה בשבילי לא לאהוב את קטניס זה רק בגלל שהיא בחרה בפיטה ולא בגייל. אני גם מת על ג'ניפר לורנס!
אז אני מצטער אם דברי הובנו לא נכון או פגעו במישהו . שתהיה לכולנו שנה טובה!

13/09/2015 17:32

לא סיימתי לקרוא אבל ווטפ.
אדם ואולימפיה? דה פאק? מאיפה זה הגיע בכלל..
כמה חפרתם, אני אמשיך לקרוא אחרי החג

13/09/2015 18:09

שנה טובה!

13/09/2015 18:23

אני. שונאת. מחבואים

13/09/2015 18:24

אני מפחדת ממחבואים. ממחבואים ומתופסת U.U
הלחץ הזה שמישהו עלול לתפוס אותך זה מלחיץ

13/09/2015 18:34

כככןןןן… אני בן אדם פחדן, אני יוצאת רק אחרי ששמעתי שכבר ספרו מישהו… -,-

13/09/2015 19:18

בלאק, אין לי בעיה שתאהב דמויות אחרות יותר ממה שאתה אוהב את קטניס (זה אפילו טוב יותר בעיני, כי קטניס היא הקטע שלי.)
אני מניחה שאני כועסת עלייך פחות עכשיו, אבל העובדה שפיטה עדיף על גייל היא לגמרי ברורה ומעצבן שאתה לא מבחין בה. קטניס לא הייתה צריכה את כל הזעם ומרדנות של גייל, יש לה מספיק זעם ומרדנות משלה. פיטה עדין יותר, וזה ידוע שהפכים משלימים (וחוץ מזה, אני סומכת על הבחירות של קטניס, ואני לא מכחישה את העובדה שאם היא הייתה בוחרת בגייל הייתי נותנת טיעונים משכנעים ללמה הוא עדיף על פיטה.)
קטניס אוורדין, סוף.

14/09/2015 07:49

יאי, אני התגובה האחרונה. (ניסיון החייאה נואש בתקווה שמישהו יראה את זה ויגיב כי אני משועממת וצריכה חברה וירטואלית באופן נואש.)
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 21:32

היי!
אבל פיטה מעצבן אותי! גייל חמוד והוא תמיד שם בשביל קטניס!

15/09/2015 21:34

חח חזרנו לחפירה, אני מבינה.
אני אוהבת את פיטה ואת גייל, אבל משהו מאוד נכון במה שקטניס אומרת. יו איך אני מחכה שהסרט ייצא.
חח קטניס זה באמת עבד לך XD

15/09/2015 21:38

ניסיונות קלושים להחזיר אותה…
למה ב"מבוך האשליות" של אמורה או ב"צבע הדעת" שלך לא חופרים ככה?
גייל יותר טוב מפיטה. אין לי משהו נגד פיטה, פשוט הוא טיפ טיפה מעצבן אותי ואני הרבה יותר אוהב את גייל.
יואו גם לי בא שייצא הסרט!!

15/09/2015 21:58

    חח לא יודעת XP
    זה התפקיד שלך, בלאק! קבל אותו בכבוד! &.& (אגב אני שמחה שאהבת את הפרק :>)
    אני מחכה שכל כך הרבה סרטים ייצאו, אבל בסוף לא יהיה לי זמן לראות אותם :< אני גם מתה שלחץ ולפלאש תהיה עוד עונה (שתצא עוד מעט!! ווהו)
    אתה מבין במקרה משהו על התקופה הוויקטוריאנית?

    15/09/2015 22:02

    כן, למה אצלי לא חופרים ככה? U^U
    מצד שני אם תחפרו המייל שלי יתחרפן ואני אקבל מלא התרעות אז שכחו מזה.. מותר לחפור אצלי רק אם זה חפירה בקשר לסיפור!
    אני יודעת משהו על התקופה הויקטוריאנית! אבל רק בקטע הספרותי U^U

    17/09/2015 14:18

אני יודע שהיא הייתה תקופת השיא של המהפכה התעשייתית הבריטית…
למה את שואלת?

15/09/2015 22:07

כי יש לי מורה ממש מעצבנת לאנגלית, החליטה על השיעור השני שיש בוחן ועל השלישי עבודה לחופש על נושא כלשהו שקשור לתקופה הוויקטוריאנית וגם איכשהו יהיה קשור לפואמה.. והדבר הרע שזה דיי למחר :/
לעזאזל, כל החופש כתבתי ושכחתי מהשיעורים:'< אני מתה

15/09/2015 22:10

אה, באסה…
העיקר שאנחנו הרווחנו… ;)

15/09/2015 22:12

חחח זה היה כיף יותר משיעורים XP
מה עם הצרות שלך בבית הספר?

15/09/2015 22:15

מחר. בוחן. בע"פ. בערבית. :(

15/09/2015 22:22

מסכן! בהצלחה!!
אף פעם לא הצלחתי בערבית, נקווה שאתה טוב יותר ממני. חח ילד מהכיתה שלי קיבל בערבית שנה שעברה מינוס 12 XDD

15/09/2015 22:25

גם אני מקווה…
מה זאת אומרת 12-?
זה אפשרי בכלל?

15/09/2015 22:32

מסכיה עם תס. בחיים לא הצלחתי באמת בערבית (חוץ מיום אחד בכיתה ה' שייזכר במוחי לנצח. המבחן היחיד בערבית שבו קיבלתי מאה עגול.)
מי ייתן ותהיה טוב יותר מאיתנו, בלאק!
נ.ב – פיטה הרבה יותר תומך ונחמד מגייל. קטניס בחרה נכון.
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:34

פאק. לא הכנתי את העבודה שהייתי צריכה להגיש למחר. אני רק בחצי. הלך עליי. המורה תהרוג אותי (אני חושבת שיש לה יכולת של הקפאת אדם במבטים, כמו של מדוזה. אולי היא עצמה מדוזה, אבל בתחפושת.)
רחמו עליי! (לפחות אני לא בלאק XD)
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:37

אחרי השיגעון של פיטה… O_O
גייל הרבה יותר חמוד! זוכרת איך הוא ספג את ההלקאות וההרבצות האלה?

15/09/2015 22:37

למה לפחות אני לא כמו בלאק? בגלל הערבית?
מקסימום תמציאי לה איזשהו תירוץ… או שתעבדי כל הלילה כדי לסיים אותו…
התרחיש השני נשמע יותר הגיוני…

15/09/2015 22:39

בסדר, אבל ההרבצות האלו לא היו קשורות להקרבה שהוא עשה למען קטניס! ופיטה השתגע רק בגלל הקפיטול המסריחים! גייל לא יה יוצא מהשיגעון הזה בחיים, בניגוד לפיטה.
TEAM PEETA FOREVER
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:40

יאי, אני 250!
תאכל, בלאק! יאי לי!
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:40

נכון שהוא השתגע רק בגללם אבל עדיין… הוא כמעט הרג אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל עדיין, איזה מסכן הוא היה שם!
אוי, שכחתי להזכיר שאני אוהב גם את היימטיץ… מת על היימטיץ!

15/09/2015 22:41

בסרט הוא שיחק את זה כזה טוב
קטניס! הצטרפת לשיחה! ^^ ושתינו מתות -,-
ולבלאק – הוא קיבל מינוס 12 בתעודה!

15/09/2015 22:42

אוף… למה לא כתבת תאכל עוגות כחולות? :<

15/09/2015 22:42

כן, בגלל הערבית. אני מעדיפה לסבול את זעמה של מורתי המרשעת עשר פעמים מאשר לעשות מבחן בערבית (אני צריכה להחתים הורים על מבחני ערבית, וזה בעיתי כי הציונים שלי נמוכים יותר מהנמוכים בבריכה.)
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:42

בלאק, תאכל עוגות כחולות.
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:43

איך הגיוני לקבל 12- בתעודה?!?!

15/09/2015 22:44

טוב, חייבת לזוז כדי להשלים את העבודה המחורבנת בכדי לרצות בקושי את מורתי המחורבנת (שונאת את האישה הזאת והיא שונאת אותי. שנאה הדדית, הידד!)
מי ייתן ואשרוד מספיק זמן בכדי לשוב ולחפור לכם.
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 22:45

מסתבר שהוא לא בא הרבה, ואצלנו אם לא באים עד מספר מסויים המערכת עושה ישר 100- לציון, בשביל 0
הציון שלו היה אמור להיות 88 XD

15/09/2015 22:45

שלם?

15/09/2015 22:46

260 (?) חייבת לנסות!

15/09/2015 22:46

ישש אני 260!
תאכלו עוגות כחולות~~

15/09/2015 22:46

אז זאת טעות של המערכת?
בהצלחה קטניס!

15/09/2015 22:52

לא, זה אמור להיות ככה 0.0
בית הספר שלי קשוח בצורה מעצבנת

15/09/2015 22:55

אהה… שוב, לא נראה לי הגיוני.
עד כמה שאני יודע, ההוראה של משרד החינוך זה שהציונים לא ירדו מ40. כאילו 40 זה הכי נמוך…
תס(זה בסדר, נכון?), אם את כבר פה, אז איך אני מצרף שיר לסיפור?
תודה מראש!

15/09/2015 22:57

נו… עכשיו את נעלמת?

15/09/2015 23:03

הלכתי לרגע. אל תדאג אני פהXP
בצור סיפור (כשאתה מעלה תסיפור לאתר) תוסיף לינק של הסרטון של השיר. זה כבר יעשה את העבודה.
תקרא לי תס בכיף :)

15/09/2015 23:04

אתה מעלה עוד פרק?! פליז!!!

15/09/2015 23:07

אה אוקיי…
תודה רבה!
עוד פרק של מה? כוחות הטבע או נפש חיה?
היום אני לא אעלה עוד פרק של אף אחד מהסיפורים…
מחר אני רוצה להעלות פרק של נפש חיה…
אני שוקל לעשות מרתון סוכות של כוחות הטבע…

15/09/2015 23:27

כן וכן!!
יש!! תעשה את זה זה יהיה אדיר!!
אני כבר עכשיו מחכה לפרק שיהיה מחר :)
טוב, אני חייבת ללכת לישון אז נמשיך בחפירה מחר XP לילה טוב ^.^

15/09/2015 23:30

אני כל כך מקנאה בכם… מוזר, אבל אני דיי טובה בערבית -,- ~ לא קשורה בעליל מרוב שיעמום ~

16/09/2015 06:45

וואו. זה הרבה תגובות. מה הלך פה? אז קודם כל – פרק שיפים? I LIKE IT
אדמפיה, ג'אק וטייסיאן. עדיין צריך רייצ'ייס
נחמד מאוד, עצה שלי – בזוגות אחרים כדאי להראות סימנים קודם לפני וידויים על אהבה פתאום (כמו ברייצ'ייס חוחוחו)
תמשיך!
אגב יש קטניס אוורדין?! הווווו
עוד האנגרים בטייל!

16/09/2015 07:37

תודה רבה!

16/09/2015 14:08

יאפ, יש קטניס אוורדין.
יש הרבה האנגרים בטייל, פשוט צריך לחפש (;
קטניס אוורדין, סוף.

16/09/2015 16:47

נחשו מה?
מצאתי את הסיפור של תס עם ה400+ תגובות. (445 ליתר דיוק.)
נחשו עוד משהו,
זה לא נחשב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
מישהי כתבה לה 441/440 פעמים את אותה תגובה – "ואו פשוט ואו".

16/09/2015 17:25

!!*

16/09/2015 17:26

הא! בלאק, הקדמתי אותך!
~העתק תגובה~
"אני לא נוטשת, אני משועממת מדי לנטוש את שיחת הטימטום הזאת…
ברצינות, אני משועממת עדי כדי כך שעברתי על כל הסיפורים של תס עד שמצאתי אחד עם 445 תגובות…" טא דא!!!
מסכימה איתך שזה לא נחשב בגלל שיש יותר מדי העתקים מאותה תגובה…
סליחה אם העלבתי אותך באיזושהי דרך -_-

16/09/2015 19:00

חחח…
אבל זה באמת לא נחשב!!!

16/09/2015 19:05

פאק באמת עשיתם את זה? 0.0
וכן, היא פשוט עשתה כל כך הרבה תגובות XD
יו אני ממש לא רוצה להיזכר בסיפורים הישנים שלי – כתבתי נורא. אל תקראו!
האמת שאני קצת גאה בעצמי כי אני מרגישה שדיי השתפרתי מסיפור ראשון עם סמיילי.. ~אלתשפטואותי~

16/09/2015 21:19

~280~

16/09/2015 21:43

~281~

17/09/2015 07:17

האם נגיע ל300? P_P

17/09/2015 14:05

מה עדיין חופרים כאן? :םם

17/09/2015 14:11

ברוררררר!!!!

17/09/2015 14:17

שיואו לא ידעתי :םםם
חשבתי חופרים בכל פרק חדש כמעיין מסורת ^^

17/09/2015 14:19

נו אז איפה החפירות? :<

17/09/2015 15:12

כאן!
שלומות :)

17/09/2015 17:47

אני-

17/09/2015 17:47

~290~
סליחה… הייתי חייבת -,-
ואני שונאת את המספר הזה '300'…

17/09/2015 17:48

אני רוצה 300 אני רוצה 300! ^^

17/09/2015 17:52

אולי תעשו קבוצה לטייל בסקייפ במקום לכתוב פה? לא נוח לי לקרוא פה הודעות *_* ובא לי גם לחפורר ואני לא יכולל

17/09/2015 18:02

לא נראה לי…
למה אתה לא יכול?

17/09/2015 18:06

כי זה לא צ'אט ויש פה מלא הודעות
אין לכם סקייפ? (כאילו חוץ מאמורה שגם ככה יש לי אבל היא לא מתחברת בכלל האמ)

17/09/2015 18:15

אין לי סקייפ, אבל בלי קשר – זה לא קצת יותר מדי… פתוח? כאילו, אני לא חושבת שיש כאן פדופילים, אבל קבוצת סקייפ שממש רואים בה אחד את השני זה יותר מדי בשביל אנשים שמכירים אך ורק דרך האינטרנט. (תראו לאן הגענו, אני המבוגר האחראי.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 18:16

אני חושבת שזה רעיון גרוע. עוד מעט שלוש מאות! ~לשלוח תגובות בטירוף~
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 18:17

297?

17/09/2015 18:18

298?

17/09/2015 18:18

299?

17/09/2015 18:18

300?

17/09/2015 18:19

יאי לי ולילדותיות השטוטית שלי! תאכלו עוגות כחולות! אני 300!
בעיקר אתה, בלאק שאיכשהו לא חושב שקטניס דמות טובה וגייל עדיף על פיטה/
המקלדת משתגעת לי (אולי גם היא שמחה.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 18:21

*שטותית
כל התגובות האחרונות הן בטח שלי. אני חייבת לבדוק.
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 18:22

הן לא. הייתם מאמינים? באסה.
לפחות אני עדיין 300 ועדיין חופרת! תענו לי, אני נואשת לחברתכם הוירטואלית בעוד שמצד אחד השעמום ומצד שני החוסר בגלידה מטריפים אותי!
עזרו נא לנערה משועממת חסרת גלידה.
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 18:25

פתוח? את לא חייבת לשים תמונה ושם שלך, וכשאני מתכוון סקייפ אני מתכוון להקליד ולא וידאו\שיחות קוליות. פשוט יותר נוח לכתוב בצ'אט מאשר בתגובות
אווטאר, סוף.
(כןןן גם אני יכול)
אגב בלאק, תתבייש לך. מה פתאום גייל יותר טוב מפיטההה?
קטניס את יודעת שרוצים לשנות את הסוף של עורבני חקיין 2 ושקטניס תהיה בסוף עם גייל ולא פיטה? זה נורא

17/09/2015 19:40

לא נחשב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מילא לכתוב תגובה אחרי תגובה אבל לכתוב איזה 8 תגובות ברצף.. לא נחשב!!!
אין 300!
אני מסכים עם קטניס לגבי הסקייפ.

17/09/2015 19:42

יואו!
גייל עדיף פי אלף על פיטה ותפסיקו להגיד ההפך!!!

17/09/2015 19:42

לא הוא לא. הוא סוג של גרם למוות של פ' (אני נחמד ולא נותן ספוילרים למי שלא קרא חוחו) וחוץ מזה פיטה אחלה וקטניס בחרה בפיטה בספר מסיבה מסוימת אחממממ.
גו טים פיתה!

17/09/2015 21:21

אווטר היקר,
הסיומת הזאת שלי!!! רד ממנה. וכן, אני יודעת על זה פחות או יותר ממתי שחשבו על השינוי הזה (אני מאוד פעילה בעמוד של רותם ניוז.)
זה מזעזע.

בלאק הפחות יקר (כן, כן, שונא פיטה אחד, פחות יקר!),
פיטה שולט, גייל לא.
רק המחשבה על גייל מנשק אתקטניס גורמת לי רצון עז להקיא את נשמתי (הו, הנה זה מגיע, הקיא עולה. אני זזה לפני שאני מקיאה על המחשב.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:22

יש צ'אט של האתר, לא? אולי אפשר שם? ~אנימטומטמתשלאמבינהכלוםבדבריםהאלה~ ~ארוךמדי~
אבל אני רצינית. יש עוד אפשרויות חוץ מסקייפ – שלי ממילא לא עובד -.

18/09/2015 01:34

בסקייפ אפשר לכתוב בצ'אט, לא חייבים וידאו חחח פשוט כולם משתמשים בוידאו אז אלה שאין להם בטוחים שזה רק וידאו XP
ואני לא מתחברת כי עברתי לחדר משל עצמי ואין שם אינטרנט.. וסקייפ זה דרך האינטרנט סו.. אני לא יכולה להיכנס. שאגב פעם אחרונה שנכנסתי אף אחד לא היה מחובר!
וטוב שאתם חופרים אחרי שכבר הלכתי לחדר ואין לי שם אינטרנט ;.;

18/09/2015 11:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך